És hogyé adod? Mert amúgy konkrétan én ilyet szeretnék http://www.akmt.hu/sufnituning/zsak/konzolka2.html és kb ennyim is van rá.
Azert irnak ezen az oldalon butasagot is.Nekem meg a 30 € ros utangyartott kinai doboz se deformalodott.Egyebkent minden dobozra a max 130-at irjak. A Nofango dobozokkal is araszoltam mar böven 200 felett es semmi baja se lett.
Ja én nem mélyedtem bele az irományba, csak a képeket néztem, nekem azért tetszik ez a kivitel, mert nem dobozos. Bármilyen, bármekkora szütyőt rákötözhetek.
Ötletes, csak kicsit átgondoltabban kell kivitelezni szerintem, mert így kib*szott széles lett a végeredmény, az meg sose előny... Oké, hogy pl. az én rendszeremhez képest nyert oldalanként 5-5 litert a hengerzsákokkal, de összességében szélesebb lett vele a 650-es Bandit, mint a kamionnyi 1.4-em Látszik a képeken is, de a gyári indexek mérete és elhelyezkedése eléggé behatárolja, hogy mennyire lehet közel húzni a farokidomhoz a tartókat. A komplett csomagtartó rendszereknél, legalábbis amikkel találkoztam, az a bevett módszer, hogy a gyári indexeket átcsavarozzák a felsődoboz-tartóra, és toldókábelekkel kötik be. Ez szerintem ronda, úgyhogy kellett keresnem valami alternatívát. Először két utángyártott indexet alakítottam át úgy, hogy lerövidítettem pár centivel a szárukat, így pont elfértek a gyári helyükön, az oldaldoboz-tartók és a sárvédő között. Utána lecseréltem az összest mini, halogén izzós indexre, és akkor hátra már eleve a rövidebb szárúakat vettem meg. Itt is valami hasonló megoldásban gondolkodnék, és akkor máris lehetne nyerni oldalanként 5-6-8 centit.
Tegyük hozzá, hogy ismerem ezt a Banditos egyént, és elég flúgos. Tud ám túlzásokba esni. Viszont mindent sufnituning módon csinál
Ha kerdesed lenne hozza: https://m.facebook.com/zoltan.udvarhelyi De csak megtalaltad facen, nem en koptem be Őt Amugy engem is csak "Levi asszonykaja"-kent ismer
Mit bánom én, milyen széles. Legfeljebb autós módjára közlekedek vele. Én amúgy sem vagyok híve a kocsisorok közötti haladásnak. Kösszentyű, de Nana által megadott hely bizalomgerjesztőbb, az alapötlet tetszik, hogy nem dobozos, hanem a kismillió szütyőm közül a két legnagyobbat rá tudnám egy ilyesmi szerkezetre applikálni.
Az a kisebbik baj, de ha megtömöd a szütyőket, és már súly is lesz rajtuk, akkor egyrészt, minél hosszabb nyúlványokon lógnak, annál jobban fogják csavargatni a rögzítési pontokat, és ahol csavargatás van, ott valami előbb-utóbb megadja magát. Az meg nem hiányzik senkinek, hogy az a valami mondjuk a hátsó lábtartóid rögzítőszemeinek a hegesztése legyen... Másrészt, minél jobban kilóg, annál arrébb tolódik a súlypont is, és sz*r lesz vezetni, mert bebillen kanyarban. Írtam már itt korábban szerintem, hogy egy nyaralás alkalmával hogy megszívtuk ezt a fáradásos törést. És nálunk nem is a hegesztés engedett el, hanem maga a cső repedt meg mellette annyira, hogy egy benzinkúton majdnem a kezünkben maradt a hátsó doboz, mindenestül... És az még agyonpakolva se szokott lenni, a nehéz cuccokat mindig az oldaldobozokba pakoljuk. A felsőben csak szendvics, víz, fényképező, meg a "bármikor szükség lehet rá" típusú cuccok szoktak lenni, két esőcsizma meg egy esőruha... Ne vesd el azért az ötletet teljesen, gyanús, hogy Sima Béláék egy ilyen melót nem tizenpárezerért vállalnak be, anyaggal együtt...
Még az is lehet, hogy a párom meg tudja csinálni, ha megtervezem. Még nem álltam elő neki az ötlettel.
Sziasztok! (de meghalt itt az élet az utóbbi időben) Na a lényeg, hogy mint azt sokan tudják meggyűlt már párszor a bajom a szerelőkkel. ... Ebbe ne menjünk bele Szóval a kövi nagy projekt valószínűsíthetően a motor teljes felújítása lesz. Újrafényezés, törött/repedt idomok lecserélése, és ha már szét van kapva, akkor szelephézag, karbiszinkron meg minden ami kell... Na ehhez, tud-e valaki igazán jó szívvel ajánlani embert?
Hondabubus Tinnyén rendel. Ha érdekes megadom az elérhetőségét. Hondásokat külön szereti is, főleg akiket én küldök
Ez esetben mindenképp kérném az elérhetőségét, vagy még idén, vagy legkésőbb jövőre aktuálissá válik a dolog és akkor lényegében lesz új motorom!!!!
Kawaszati Szatmári Lacika 1144. Bp. Rátót u.18-20. https://www.facebook.com/KawaSzati/about Nekem több problémás (épített, buherált) motoromon csinálta a karburátort... Mindig profi lett. Amúgy másban is. Ja, és egyik sem Kawa volt, hanem Honda meg Guzzi.