Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Marhaságok

Hö? Tengervízre már nem fussa? :)

1897728_744871858879400_2124317883131598559_n.jpg
 
:D :D :D
Szerintem valami távolkeleti oldalon találta... azok tele vannak mangapornóval és gyerekfilmek felnőttesítésével.... Koreába kellett lézerrel megrajzolnom a menőmanó pornográf verziójának animációját, ne akarjátok tudni mi volt benne.....
:D
 
Érdekes ez a google dolog. A keresőszó MeCaFe volt, mire a sok kép között volt egy fura rózsaszín legnikább rajzolt és megszemélyesített gyomorra hasonlító kép, de nem lehetett kivenni hogy mi van a gyomor "gyomrában", pedig egyértelműen az volt a kép lényege. Hát rákattintottam, hogy hozza ki nagyobbban, na ott a mellette kihozott plussz kicsi képek között volt ez is... Hogy ez hogy jön a mecafe-hoz?!?!
:nemnem:
 
Lerepül a hülye fejetek! Illetve ma az enyém…

De hát hogy lehet ennyikkel hajtani?!?!?! Pláne (tudom nem mindenkinél) naked bike-al? :eek:
Nem az a max. ... ;-) :)

Nekem 170 felé max lejtőn ment... Azért fogyasztott 8 litert, mikor csutka gázon jöttem Balatonkenesétől a M7-esen Pestig. Illetve 180-at mutatott, de olyan 10-et csal...

Én nem mertem 190-nél többet menni. Pedig bírta volna még bőven, de bevillant az "Én még sokáig élni akarok!" érzés. :D Amióta nálam van, azóta a 210 volt a maximum, amivel ment. És még bírta volna... imádom! :D

1250-es Banditának 240 a vége. Gyári kipufogóval, gyári mindennel, 90 kilós sofőrrel.

Ez mind semmi ! Az enyémnek 180 a vége,és nem vágyom többre :p :D

Hát az én fejem nem repül le többet az biztos, derítse ki aki akarja mennyi a vége, mert én 160 felett valamivel feladtam… 140-él már izmozni kellett csukjából, de még azon örömködtem hogy tuti lett a villa-javítás, mert a tavalyi teszttel ellentétben cseppet sem kezdett el behullámozni a motor. (ugyanúgy nulláson voltam) Aztán hamar 160 fölé kúszott a mutató, lenéztem hogy meglesz-e a 170 is, és meg is lett volna, de amikor már minden izmozásom ellenére kezdte szétrázni az agyamat a menetszélrángatása, (meg közeledett a kihajtó is) inkább elengedtem a gázt… Hát majd lerepült a hülye fejem!

Nem, nemérdekel mennyi a vége… úgysem fog soha kelleni… :nemnem:

UI: esélytelen volt hogy ráfeküdjek a tankra egy telepakolt tanktáska okán.
 
Lerepül a hülye fejetek! Illetve ma az enyém…

De hát hogy lehet ennyikkel hajtani?!?!?! Pláne (tudom nem mindenkinél) naked bike-al? :eek:

Erősen kell kapaszkodni... :D

... de egy kis plexi már egész sokat segít a dolgon, plusz, ha nem is teljesen a tankra hasalás, de kicsit hátrébb csúszva az ülésen, jobban rádőlve a kormányra...

... de természetesen ilyeneket csak lezárt német autópályán, hivatásos tesztpilóta próbál ki, én is csak tőle tudom... :D
 
Tommot-on, a "rólunk írták" rovatban: :D

“Sziasztok Mindenki!
Húúú..hát én hol is kezdjem… Számomra egy óriási élmény volt ez a 2 nap,ezt kár lett volna kihagyni! Hogy miért? Mert motoros pályafutásom első olyan óriási pofonját
kaptam meg,aminek még most is hatása alatt vagyok. És ez miért pozitív élmény? Mert igaz már nem vagyok fiatal,de lehet még időben kaptam. 26 éve motorozom(hivatalosan),
bejártam motorral a fél világot,baráti társasággal elmebeteg tempóval “közlekedünk”nap mint nap,rengeteg túra,stb,mindezidáig balesetmentesen,egyetlen karcolás nélkül.
Miért is fontos ez?? Mert bekerülök egy ilyen tanfolyamra,és egy “zsebkendőnyi”területen,az élet nyakon vág,és pár óra alatt rájössz,hogy hé öreg,te nem tudsz lófaszt sem.
Döbbenet…legalábbis számomra.Hála isten,nem is tartoztam soha azok közé,akik azt gondolják mennyire tudnak. Úgy érzem van min elgondolkodni. Olyat alulteljesítettem
szerintem,hogy az már szép. Némi vigasz,hogy Alapos Bőbeszédű Villám Stb Pállal azért megbeszéltük,hogy a mi motorunk,ezzel az áttétellel nem igazán egy szerencsés dolog
ezekre a feladatokra.De természetesen ez nem mentség,mert ahogy kiváló Zoltán tanár úr megmondta (és be is mutatta),a motor tudta…. Az sem vigasztal igazán,hogy Gekkó
motorjával (amit utólag is köszönök szépen),mentek a dolgok flottul elsőre,hiszen az nem az én motorom,én nem azzal közlekedem. Talán az is bent van hogy közel 30 év
megszokott mozdulatait nem lehet 2 nap alatt kiírtani az emberből.Mindegy a lecke fel van adva:bólyavásárlás?…típusváltás?….vonat alá?…. Bár most már van itthon saját
jól képzett trénerem,majd csak mutat egy -két trükköt Megköszönném Tamásnak,Gekkónak,az Oktatóknak a lehetőséget,és önzetlen segítséget!!!! Egy élmény volt és mindezek
ellenére azért úgy érzem sokat tanultam,amit majd a hétköznapokon megpróbálok alkalmazni. (már haza 1 órával előbb értünk,mint oda ) Talán azt kellene elérni,hogy a paciens
amíg nem bizonyítja,hogy résztvett egy ilyen oktatáson,ne is kaphassa meg a jogsiját. Bár…mint a példa mutatta itt mindenki vérprofi,mert egy ekkora országban nem érezte
úgy 12 motoros,hogy hoppá,ide lehet érdemes lenne elnéznem…no ehhez mo comment Megtörve,de azért vidáman,mindenkinek további jó utat,munkát..stb.”
 
Tommot-on, a "rólunk írták" rovatban: :D

“Sziasztok Mindenki!
Húúú..hát én hol is kezdjem… Számomra egy óriási élmény volt ez a 2 nap,ezt kár lett volna kihagyni! Hogy miért? Mert motoros pályafutásom első olyan óriási pofonját
kaptam meg,aminek még most is hatása alatt vagyok. És ez miért pozitív élmény? Mert igaz már nem vagyok fiatal,de lehet még időben kaptam. 26 éve motorozom(hivatalosan),
bejártam motorral a fél világot,baráti társasággal elmebeteg tempóval “közlekedünk”nap mint nap,rengeteg túra,stb,mindezidáig balesetmentesen,egyetlen karcolás nélkül.
Miért is fontos ez?? Mert bekerülök egy ilyen tanfolyamra,és egy “zsebkendőnyi”területen,az élet nyakon vág,és pár óra alatt rájössz,hogy hé öreg,te nem tudsz lófaszt sem.
Döbbenet…legalábbis számomra.Hála isten,nem is tartoztam soha azok közé,akik azt gondolják mennyire tudnak. Úgy érzem van min elgondolkodni. Olyat alulteljesítettem
szerintem,hogy az már szép. Némi vigasz,hogy Alapos Bőbeszédű Villám Stb Pállal azért megbeszéltük,hogy a mi motorunk,ezzel az áttétellel nem igazán egy szerencsés dolog
ezekre a feladatokra.De természetesen ez nem mentség,mert ahogy kiváló Zoltán tanár úr megmondta (és be is mutatta),a motor tudta…. Az sem vigasztal igazán,hogy Gekkó
motorjával (amit utólag is köszönök szépen),mentek a dolgok flottul elsőre,hiszen az nem az én motorom,én nem azzal közlekedem. Talán az is bent van hogy közel 30 év
megszokott mozdulatait nem lehet 2 nap alatt kiírtani az emberből.Mindegy a lecke fel van adva:bólyavásárlás?…típusváltás?….vonat alá?…. Bár most már van itthon saját
jól képzett trénerem,majd csak mutat egy -két trükköt Megköszönném Tamásnak,Gekkónak,az Oktatóknak a lehetőséget,és önzetlen segítséget!!!! Egy élmény volt és mindezek
ellenére azért úgy érzem sokat tanultam,amit majd a hétköznapokon megpróbálok alkalmazni. (már haza 1 órával előbb értünk,mint oda ) Talán azt kellene elérni,hogy a paciens
amíg nem bizonyítja,hogy résztvett egy ilyen oktatáson,ne is kaphassa meg a jogsiját. Bár…mint a példa mutatta itt mindenki vérprofi,mert egy ekkora országban nem érezte
úgy 12 motoros,hogy hoppá,ide lehet érdemes lenne elnéznem…no ehhez mo comment Megtörve,de azért vidáman,mindenkinek további jó utat,munkát..stb.”
Ez egyáltalán nem marhaság! Inkább tedd be a tréningesbe :) Tanulságos, jól beszél az illető!
 
Ekime, minden "NAGY" motoros aki úgy érzi 20 év komolyabb balesetmentes motorozás után, hogy ő már ettől mennyire menő (pedig csak vagy óriási szerencséje volt idáig, vagy kib@szott óvatos volt és sose ment többet a megengedettnél, valamint rossz időben ki se tette a kerekeit az utcára... ), mindegyik tréning után ez a reakciója mindenkinek. Különösen, ha a motorja konstukciója alkalmatlan erre, mert egyszerűen nem lassú menetre és szűk fordulókra van kitalálva a jószág. Tökmindegy hová mész, a lényeget át fogják adni. Szerintem a Hondás olyan szempontból jobb, hogy nem a saját vasadat teszed le ha ultrabénázol és nem fogja a lábadat se leamortizálni a dolog, mert normálisan vannak a bukóvasak feltéve, hagytak a lábnak helyet. Vannak mindenféle sajátmotoros tanfolyamok kb ugyannnyiért, ahol azzal érvelnek, hogy de hát a saját motoroddal tanuld meg a dolgot. De én azt mondom elég az is ha kb hasonló súlyú vasat kérsz mint amivel jársz. Elég sokan szívnak azzal, hogy beállítanak egy lassú menetre alkalmatlan jószággal és megy egész nap a kínszenvedés és sose érez rá a lényegre, csak beájul, hogy húha, de kemény ez a buli és húdetélleg... Szerintem költségcsökkentő tényezők azok, hogy :
- nem a saját benyádat égeted,
- nem a saját vasadat kínzod,
- a bukóvasak jó helyen vannak ha perecelsz, ha nincs bukóvasad/gombád és perecelsz akkor szpoilercsere és más macerák is befigyelhetnek,
- közelben igen jó infrastrúktúra van, még a kórház is elérhető távolságban, ha valami történne.

A Honda-safetys pálya gyakorlatilag köpésre van egy kórháztól (volt már aki nekihajtott az épületnek náluk mert elbambult), nagyon klassz új vasaik vannak minden kategóriára, akár kérheted is hogy mit szeretnél, és csajként nem mindegy, hogy a a bokorban kell a bőrruhából kihámoznod magad, vagy gyalogolsz km-t hogy a reptér/egyéb telep másik végében lévő budiig elbotorkálj. És még egy valami. A Honda ezt a balesetmegelőzési tréninget kb 30 éve találta ki a japán zsernyákoknak, mert azok többet voltak kórházban mint keréken, azóta gyakorlatilag folyamatosan csiszolgatják, és hozzájuk jár mindenki oktatónak is tanulni. Az ő oktatóik meg folyamatosan járnak Japánba azóta is, hogy tudják osztani az igét...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére