Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Marhaságok

Sleeveface-12.jpg
 
Lehet annyira megharagudott a Kawájára, mint én az enyémre... :) Az tuti, hogy ha egyszer jó lesz, megyek vele azért pár kört aztán eladom és soha többé japánt. Vagy csak soha többé karburátorost? Sajnos a kinézett utód túl drága. Meg, azt hiszem, az is karbis. :( Ami már injektoros... az végképp nem az én árkategóriám. Bízom, hogy lehet okosba csereberélni valamit...
 
Úgy tűnik nem csak öreg, kevés kilométeres autók vannak, olykor motort is lehet találni.
Egy hirdetés részlet:
"Kevés kilométeres, gyári állapotú. A motoron számos utólagosan felszerelt extra tartozék található amely a hosszú túrák során a biztonságosabb, és élvezetesebb motorozást segíti!"
Majd' 10 éves, kevés kilométerrel, hosszú túrákkal a háta mögött. :D
 
Lehet annyira megharagudott a Kawájára, mint én az enyémre... :) Az tuti, hogy ha egyszer jó lesz, megyek vele azért pár kört aztán eladom és soha többé japánt. Vagy csak soha többé karburátorost? Sajnos a kinézett utód túl drága. Meg, azt hiszem, az is karbis. :( Ami már injektoros... az végképp nem az én árkategóriám. Bízom, hogy lehet okosba csereberélni valamit...

Egy jó karbis Triumph nem hagy cserben soha . 100.000 km felett jár az enyém,és még egyszer sem volt szétszedve,csupán karbiszinkront kellett állítani minden egyes szelephézag beállítási ciklus alkalmával,vagyis 30.000 kilométerenként;)
 
Lehet annyira megharagudott a Kawájára, mint én az enyémre... :) Az tuti, hogy ha egyszer jó lesz, megyek vele azért pár kört aztán eladom és soha többé japánt. Vagy csak soha többé karburátorost? Sajnos a kinézett utód túl drága. Meg, azt hiszem, az is karbis. :( Ami már injektoros... az végképp nem az én árkategóriám. Bízom, hogy lehet okosba csereberélni valamit...

Nem a japánokkal van a probléma... ha tutira akarsz menni, egyszerűen csak valami olyat keress, ami napi használatból eladó, nem egy ki tudja, mióta álló, konténeresen behozott valami. Vagy névre írva-műszakiztatva vedd meg, ahhoz minimum működőképessé kell tennie az eladónak.
Vagy simán csak keress egy olyan szerelőt, aki lehet, hogy nem haver, viszont belátható határidőre megcsinálja a vasadat, nem csak olyankor foglalkozik vele, amikor épp nincs másik, pénzes melója. Jó a türelem, csak nem mindig kifizetődő...
Injektoros motort 2000 előttiben nem nagyon találsz, amit találsz, azt meg inkább ne akard. A 2000 utániakat viszont meg kell fizetni sajna...
 
Lehet annyira megharagudott a Kawájára, mint én az enyémre... :) Az tuti, hogy ha egyszer jó lesz, megyek vele azért pár kört aztán eladom és soha többé japánt. Vagy csak soha többé karburátorost? Sajnos a kinézett utód túl drága. Meg, azt hiszem, az is karbis. :( Ami már injektoros... az végképp nem az én árkategóriám. Bízom, hogy lehet okosba csereberélni valamit...
az én GS-em is még karburátoros, meg még Suzuki is... nem akkora mumus dolgok ezek ;)
Úgy tűnik nem csak öreg, kevés kilométeres autók vannak, olykor motort is lehet találni.
Egy hirdetés részlet:
"Kevés kilométeres, gyári állapotú. A motoron számos utólagosan felszerelt extra tartozék található amely a hosszú túrák során a biztonságosabb, és élvezetesebb motorozást segíti!"
Majd' 10 éves, kevés kilométerrel, hosszú túrákkal a háta mögött. :D
azt nem írja, hogy meg is tette a hosszú túrákat, amik miatt az utólagos extrákat felrakta ;)
 
az én GS-em is még karburátoros, meg még Suzuki is... nem akkora mumus dolgok ezek ;)

azt nem írja, hogy meg is tette a hosszú túrákat, amik miatt az utólagos extrákat felrakta ;)
Igazad van. Valószínűleg csak azért rakott utólag GPSt és MP3 lejátszót és pár böszme nagy dobozt mibdenféle ország jelével, hogy vonzóbb legyen. Mindenesetre én egy picit gyanakvó vagyok. Bár jelenleg nem vagyok célközönség. :)
 
Igazad van. Valószínűleg csak azért rakott utólag GPSt és MP3 lejátszót és pár böszme nagy dobozt mibdenféle ország jelével, hogy vonzóbb legyen. Mindenesetre én egy picit gyanakvó vagyok. Bár jelenleg nem vagyok célközönség. :)
egyébként (na, és most fény derül a nagy titokra :D ) az én Baglyom idén lesz 8 éves - és van benne közel 9 (azaz kilenc) ezer kilométer... viszont ez mind túrák alatt került bele, mert városi szaladgálásra sem az előző gazdája, sem én nem használtuk :) Tehát előfordulhat bizony az a paradoxon, hogy kevés a kilométer, mégis benne van néhány túra... :)
 
Miért, 10 évesen is lehet pl., hogy nyomott vele évente összesen 1 nagyobb, 3000km körüli túrát, az összesen 30ezer km, ami 10 éves vasban nem olyan sok... ellenben 3000km-es távokra már jól jön a kofferrendszer meg a GPS és az mp3.
 
Legyen igazatok. Sajnos annyi sz@rral találkoztam az utóbbi dőben úgy autóval mint motorral, hogy félős lettem. :)
 
Más kérdés, hogy sosem tudtam megérteni, hogy minek vesz meg az ember egy böszme túrabálnát garázsdísznek... :)
 
nálunk speciel az van, hogy az előző gazda kamionos volt, amikor nagy ritkán itthon volt, akkor csinált 1-1 nagyobb karikát - ez volt az első 6 ezer km 3 év alatt... aztán jöttem én, akinek eleve az első két évben jogsim se volt motorra, meg ugye szintén marha sokat vagyok otthon (áprilistól júliusig, aztán novembertől december közepéig), úgyhogy nekem is sikerült pár hosszabb kirándulást összehozni - 4,5 év alatt még 3 ezer kilométert... :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére