Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kawasaki

Ez a nő esküszöm nem normális. Tuti klimaxol vagy dugáshiánya van... Az eredeti sztori, egyébként ITT olvasható, az "önkéntes fogyasztóvédő" pedig Trysii.
 
Most látom, hogy Trysii már leírta ide is. Na adok magamnak egy fekete pontot és leülök a sarokba.
 
Kedves nagykorú KAnnamarcsi!Ugye nem baj,ha nem hiszek a D.M.C-álláspontjában!De ígérem elmondok 10 miatyánkot és 7 üdvözlégy Máriát:D
 
Azért azt is érdemes figyelembe venni, hogy minden kipufogó hangja megváltozik egy idő után, nem hallottam még olyanról, hogy a hangja miatt cseréltek volna gariban kipufogót... Meg az se mindegy, hogy milyen hangnemben megy oda az ember balhézni... :cool: Mindig kettőn áll a vásár! ;)
 
Nem voltunk ott, nem tudhatjuk, hogy ki milyen hangnemben kezdett balhézni. Egy ilyen interneten közreadott történet alapján szerintem senkit nem szabad megítélni.

Én nem hiszem el, hogy egy ilyen problémát nem lehet normálisan elintézni-megbeszélni. :cool:
 
Igen, nem voltunk ott, és mindkét fél a maga igazát igyekszik leírni, DE ami szerintem a legdurvább az egész sztoriban, az egyrészt a vásárlók könyvének nem léte, a másik a csavarok véletlen kipotyogása.
Mondjuk nekem ez sajtóközlemény eléggé nevetségesen jött le, nem ilyen PR cikkekhez szokott a szemem, tőlük sem...
De majd meglátjuk mi lesz a vége, remélem lesz valami hivatalos dokumentum, amit be tudnak majd mutatni Trysiiék, és akkor kiderül kinél volt a kutty elásva.
 
Nem voltunk ott, nem tudhatjuk, hogy ki milyen hangnemben kezdett balhézni. Egy ilyen interneten közreadott történet alapján szerintem senkit nem szabad megítélni.

Én nem hiszem el, hogy egy ilyen problémát nem lehet normálisan elintézni-megbeszélni. :cool:

Én ott voltam, s tudom is. Le is írtam, hogy zajlott. Amíg csak a szervizvezetővel tárgyaltunk, addig nem is volt semmi gond. Kihangsúlyoznám, hogy Ő teljesen korrektül állt a dolgokhoz, többek között ő ajánlotta fel azt is, hogy a kipufogó cseréjét ráírja a munkalapra, mikor kértük, hogy adják írásba az igazgatónő ígéretét. Semmilyen tekintetben nem lehetett dűlőre jutni a hölggyel, holott csak a fogyasztói jogoknak szerettünk volna érvényt szerezni. Sikertelenül.
Hangsúlyozom, soha nem kényszerültem még arra, hogy a rendőrséghez kelljen fordulnom, de ha ezt nem teszem, még azt sem tudnánk bizonyítani, hogy valaha ott jártunk, nemhogy azt, hogy nem volt lehetőségünk a vásárlók könyvébe írni.
 
Nem az előző történethez írom, nincs hozzá közöm és nem is tudom mi történt, sőt belefolyni sem akarok, ezt ettől teljesen függetlenül írom, csak mert szeretnék a Kawás-fórumba beírni.

Csak egy kis áttekintés:

A mostani időkben a legjobb hipersport-túra ZZR1400-as megnyerte az összehasonlító teszteket!!!!! Jelenleg a japán motorok között a legerősebb a ZX10-es!!! Valamint 2004-ben a legjobb 1000-es sportmotor volt a ZX10-es!!! A ZX6-os hosszú éveken keresztül 2003-ig megnyerte az összehasonlító teszteket!! A 2005/2006-os ZX6-os a kategória legnyomatékosabb és legerősebb motorja volt! A ZZR1100-as és a ZX12-es éveken át a leggyorsabb hipersport-túragép címet viselte, továbbá rendkívüli sikerei voltak a ZZR600-asnak, valamint különleges és egyedi alakja volt az akkori superbike kategóriának (ZXR750!). A jelenleg futó ER6, ER6F és Versys rendkívül nagy sikereket ért el az alsó-középkategóriás piacon! A Kawasaki történelmében rendkívüli helyet foglal el a klasszikus Z1-es, a 6hengeres Z1300-as. Egy rendkívüli gyárról van szó... mivel a legkisebb gyártó a japán motorkerékpár-gyártók között, sajnos kénytelen megküzdeni az előítéletekkel...:(
 
Itt egyáltalán nem a Kawasaki volt a hibás,hanem a kereskedő.Sajnos ezzel a viselkedésével a márka nevét is mocskolja.Előfordult már hasonló a Honda-soknál is,csak ott a vevő egyből fordult a nemzetközi képviselethez,akik alaposan a fejükre koppintottak.
 
Ma motoroztam egy jót a Kawasakimmal és nem csak nekem teccett hanem az utasomnak is! :)
Adri megelőzött ebben az írásban mert a szeptemberi motorrevűben benne a lényeg, a zx10-et csak a bmw győzi le! :D
Amúgymeg a kawasaki nem tömegcikk, hogy mindenkinek jusson belőle, azét kicsi a gyár is mert nem fossák kifelé a piacra a motorokat hanem egy bizonyos (inyenc) rétegnek készítik! :D
 
Nem az előző történethez írom, nincs hozzá közöm és nem is tudom mi történt, sőt belefolyni sem akarok, ezt ettől teljesen függetlenül írom, csak mert szeretnék a Kawás-fórumba beírni.

Csak egy kis áttekintés:

A mostani időkben a legjobb hipersport-túra ZZR1400-as megnyerte az összehasonlító teszteket!!!!! Jelenleg a japán motorok között a legerősebb a ZX10-es!!! Valamint 2004-ben a legjobb 1000-es sportmotor volt a ZX10-es!!! A ZX6-os hosszú éveken keresztül 2003-ig megnyerte az összehasonlító teszteket!! A 2005/2006-os ZX6-os a kategória legnyomatékosabb és legerősebb motorja volt! A ZZR1100-as és a ZX12-es éveken át a leggyorsabb hipersport-túragép címet viselte, továbbá rendkívüli sikerei voltak a ZZR600-asnak, valamint különleges és egyedi alakja volt az akkori superbike kategóriának (ZXR750!). A jelenleg futó ER6, ER6F és Versys rendkívül nagy sikereket ért el az alsó-középkategóriás piacon! A Kawasaki történelmében rendkívüli helyet foglal el a klasszikus Z1-es, a 6hengeres Z1300-as. Egy rendkívüli gyárról van szó... mivel a legkisebb gyártó a japán motorkerékpár-gyártók között, sajnos kénytelen megküzdeni az előítéletekkel...:(

Szerintem elhasználtad az egy hszre engedélyezett felkiáltójeleket!
 
Beszéltem ma 1 ősrégi futár cimborámmal!
Őszerinte is a kawa minőségi motor bár neki még nemvolt 1 sem!
Honda szervízben dolgozott.
Még azt is megjegyezte, hogy az én motorom :)zp:, vagy pontosobban nem Ő az én motorom hanem én vagyok az övé :D)tényleg jó választás volt és még teccik is neki!
Mind külalakra mind belcsínyre!
Még azt is mondta, hogy nem változtam semmit! :D
De nemderült ki a számomra még mindig, hogy milyen is vagyok! :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére