Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
a szondafújáshoz nekem anno nem kellett kiszállnom... de ettől még igazad lehet, mindazonáltal vicces sztorinak megteszi, még ha csak városi legenda isNem hinném, hogy igaz a történet. Már csak azért se, mert, ha az ember iszik és az asszonynak van jogsija, akkor ő vezet. Minek a rizikó!? Gondolom a jogsit elkérte, ha sofőrnek hitte, tehát volt neki.
Azon kívül szerintem az alkoholos vagy egyéb befolyásoltságot a kocsiból kiszállva ellenőrzik.
A Valami Amerika-ban is rájöttek még a magyar rendőrök is, h az angol autóban rossz helyen van a kormány Rá is szóltak a bent ülőkre, h "aztán sürgősen rakjanak rendet ebben az autóban!"Nem hinném, hogy igaz a történet. Már csak azért se, mert, ha az ember iszik és az asszonynak van jogsija, akkor ő vezet. Minek a rizikó!? Gondolom a jogsit elkérte, ha sofőrnek hitte, tehát volt neki.
Azon kívül szerintem az alkoholos vagy egyéb befolyásoltságot a kocsiból kiszállva ellenőrzik.
hát... lehet, hogy nem kifejezetten sikerült megragadnom a módosítások lényegét, de a legelső, ami eszembe jutott, az az, hogy az a tanulóvezető, amelyiket összezavarja, hogy a táblán milyen kinézetű a pálcikaember, az jobb is, ha nem erőlteti tovább ezt a jogosítvány kérdést...
Végig se olvastam... Leragadtam rögtön az elsőnél: nagyon sok motoron NINCS vészvillogó! Ezt hogyan akarják megoldani? A GS-emen sose volt, a BMW-re meg én vettem-raktam utólag.
Mint mikor a kamionos megköszön valamit: ide-oda kattintgatod.Végig se olvastam... Leragadtam rögtön az elsőnél: nagyon sok motoron NINCS vészvillogó! Ezt hogyan akarják megoldani? A GS-emen sose volt, a BMW-re meg én vettem-raktam utólag.
Hát most kövezzetek meg, de én semmi okosat, de legalábbis újat nem olvastam benne. Nekem nem feltétlen az oldalszéllel van a bajom. Az felőlem fújhat. De akkor fújjon folyamatosan. Én az ilyen baromi nagy lökéseket nem bírom, amikor átpakol a szélső sáv széléről a belső közepére. Nekem nem idomos a motorom, dobozom sincs. Tanktáskám is csak ritkán hordom. Mondjuk asszem legutóbb éppen fent volt, de inkább lapos széles mint magas, nem kap bele olyan könnyen. És mentem is simán 100-110 körül, az amúgy megszokott tempóban. Csak amikor az egyik ívesebb szakaszon (kanyarnak nem nevezném) jött a fent leírt jelenség, akkor azért visszább vettem. Hiszen nagyobb sebességnél gyorsabban történnek a dolgok, többet haladsz ugyanannyi idő alatt, ezért többet pakol rajtad arrébb is a szél. De 70-80 alá nem is mentem. Az én megoldásom, hogy nem motorozok oldalszélbenhttp://hegylakok.hu/2014/01/cikkek/kiemelt_cikk/mindennapi-ellensegeink-oldalszel/
Babulunak, nekem és a többi oldalszéllel szenvedőnek
Mondjuk én azt tapasztaltam, hogy se túl lasan, se túl gyorsan nem jó ilyenkor. Oldalszélben nagyjából 70-90 km/h nekem a "kényelmes", ha nem tép annyira az oldalszél, csak egy kicsit, akkor sem szívesen megyek 100 fölé. De minden tippet szívesen veszek
A piaggio mp3-nak (az a 3 kerekű nagytesű) van olyan plexije, ami tényleg vitorla
http://members.modernvespa.net/mysticbird/uploads/mp3_modified_windshield_copy1_965.jpg
Jobbról jött mindig az oldalszél, ezért jobbra húzódtam ki a szélére, hogy legyen helyem balra sodrótgatni a jobbról érkező széltől.... Aztán a hirtelen megforduló, baloldalól érkező pofonnál már igen közel volt a padka... Így tanul a kezdő.
Nekem a sávom közepén haladás jött be mindig a legjobban, az esetek nagy részénél. Ott látnak a tükörben, van kétfelé helyem menekülni, és az útszéli meg kerék alatti gödrök száma is kevesebb. Esőben a bal autónyomban szeretek haladni mert ott jobban fel van gumizva az aszfalt az autóktól, és ha belevilágítok az előttem haladó tükrébe, talán érzékeli hogy motoros halad mögötte. Esőben az összes autóról mintha letörne a tükör... igen kevesen használják, vagy egyszerűen nehezebb a foltos tükörről agyban feldolgozni az infót...