Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Mi ez a 6 motor dolog?

én ful kezdőként kezdtem, és első nap kihoztak egy robogót, mennem kellett vele egykört..közölte az oktató, robogó nem kell..volt pár alkalom a 125sel, és mivel a 250es motorja még magasabb volt mint a az 500as, egyből a GS500ra ültetette,é s az volt a vizsgázó motor. A másik oktatónál szintén...125, 250, 400as volt. Én csak nem mentem a CB400al, mert elintéztük, hgoy a saját motormmal menjek, amihez nagyjogsi kell. De 3 motornál többel nem kell menni a jogsiig.

És én tavaly novemberben voltam az egyik oktatónál, idén a másiknál.
 
Mi ez a 6 motor dolog?

én ful kezdőként kezdtem, és első nap kihoztak egy robogót, mennem kellett vele egykört..közölte az oktató, robogó nem kell..volt pár alkalom a 125sel, és mivel a 250es motorja még magasabb volt mint a az 500as, egyből a GS500ra ültetette,é s az volt a vizsgázó motor. A másik oktatónál szintén...125, 250, 400as volt. Én csak nem mentem a CB400al, mert elintéztük, hgoy a saját motormmal menjek, amihez nagyjogsi kell. De 3 motornál többel nem kell menni a jogsiig.

És én tavaly novemberben voltam az egyik oktatónál, idén a másiknál.

Én is csak hármat próbáltam... 125, 250, 400. Halálosan kezdőként nem éreztem úgy, hogy ezek közé még plusz lépcsőfokokat kéne beiktatni, szóval hacsak nem 1300as a vizsgázó motor, nem értem, miért kell ide hat...
 
Mi ez a 6 motor dolog?

én ful kezdőként kezdtem, és első nap kihoztak egy robogót, mennem kellett vele egykört..közölte az oktató, robogó nem kell..volt pár alkalom a 125sel, és mivel a 250es motorja még magasabb volt mint a az 500as, egyből a GS500ra ültetette,é s az volt a vizsgázó motor. A másik oktatónál szintén...125, 250, 400as volt. Én csak nem mentem a CB400al, mert elintéztük, hgoy a saját motormmal menjek, amihez nagyjogsi kell. De 3 motornál többel nem kell menni a jogsiig.

És én tavaly novemberben voltam az egyik oktatónál, idén a másiknál.
Egy motor is elég hozzá. Sőt egy kell!!! Szóval rögtön ülhetsz a motoron, azok akiknek nehezebben megy azoknál van a lépcsőzetesség teljes repertoárja.
A saját motor elintézése, pedig annyi, hogy ha megfelel műszakilag és a paraméterileg (KW. Műszaki érvényesség. Biztosítás. Stb..)gond nélkül mindenki vizsgázhat rajta. Csak az oda jutás a te dolgod.
 
Jah, csak az én motorom 250es. 33 kwatt. amin vizsgázni kell 35kwatt. Viszont az én motoromra is nagy A kell...nem jó a korlátozott. az én motorm le van ültetve elől, hátul, és az ülése is átalakítva..ezért "meg kellett oldani" hogy azon vizsgázhassak...és kellett olyan hely ahol az ilyet "meg lehet oldani"...elvégre én a sajátommal akarok motorozni később nem az oktatóéval, szal meg akartam oldani. ok, hogy most már zxr400ast szeretnék tavaszra, de azért idén már motorozgattam is közúton + ringen..ha nem is sokat. az oktató GS 500as motorján pl. egy alkalom után ínhüvelygyulladást kaptam, mert alig értem el a kuplungot a kis kezemmel...és kemény volt..3 hétig merevítőbe tették a kezem :(
szal nekem sem voltegyszerű. Ráadásul előtte nem volt se biciklim kis koromban, sem robogón szal ott kellett kezdenem, hogy milyen két kerekűn gurulni..de mégsem kezdte senki hogy 6 motor..a 125n megtanultam mindent, és utána GS500 volt..
 
Jah, csak az én motorom 250es. 33 kwatt. amin vizsgázni kell 35kwatt. Viszont az én motoromra is nagy A kell...nem jó a korlátozott. az én motorm le van ültetve elől, hátul, és az ülése is átalakítva..ezért "meg kellett oldani" hogy azon vizsgázhassak...és kellett olyan hely ahol az ilyet "meg lehet oldani"...elvégre én a sajátommal akarok motorozni később nem az oktatóéval, szal meg akartam oldani. ok, hogy most már zxr400ast szeretnék tavaszra, de azért idén már motorozgattam is közúton + ringen..ha nem is sokat. az oktató GS 500as motorján pl. egy alkalom után ínhüvelygyulladást kaptam, mert alig értem el a kuplungot a kis kezemmel...és kemény volt..3 hétig merevítőbe tették a kezem :(
szal nekem sem voltegyszerű. Ráadásul előtte nem volt se biciklim kis koromban, sem robogón szal ott kellett kezdenem, hogy milyen két kerekűn gurulni..de mégsem kezdte senki hogy 6 motor..a 125n megtanultam mindent, és utána GS500 volt..
Úgy látom van itt egy két félreértés.Nem én kezdtem a 6 motort és a többire sem írok ha nem baj. Ha megvan a jogsid örülök neki, de hidd el tisztában vagyok a vizsgaszabályzattal. És nem kellett semmi külön dolog a TE saját motorvizsgádhoz. Nem tudom fizettél e érte külön. Ha igen lehúztak. Ha nem akkor eladták a nehéznek tűnő dolgot.
 
Úgy látom van itt egy két félreértés.Nem én kezdtem a 6 motort és a többire sem írok ha nem baj. Ha megvan a jogsid örülök neki, de hidd el tisztában vagyok a vizsgaszabályzattal. És nem kellett semmi külön dolog a TE saját motorvizsgádhoz. Nem tudom fizettél e érte külön. Ha igen lehúztak. Ha nem akkor eladták a nehéznek tűnő dolgot.

tényleg úgy látom, hogy van félrértés..én nem "okoskodni" akartam.
Pont ellenkezőleg. Tavaly, meg év elején tök tanácstalan voltam, meg elég elkeseredett, hogy mit csináljak, hogy az oktatók le akarnak tudni gyorsan, de az alacsonyságom miatt, húzzák a szájukat az egészre..mindenkit kérdezgettem, hova menjek, a második helyre ajánlással mentem, de ott meg eléggé lehúzás volt, és nem tetszett az oktatónak, hogy csak heti kétszer tudnék menni..ezért inkább rábeszéltek, hogy oldjuk meg az én motorommal való vizsgázást, ne kelljen a CB400al...a végén azt mondtam, akkor legyen így, ha ilyen a hozzáállásuk akkor legyünk túl rajtam, aztán majd utána tanulgatok a barátnőmmel. így is lett.
a 6 motort tudom, hogy nem Te mondtad...
azért írtam, hogy nekem tényleg null kétkerekű tapasztalatom volt, de még nekem sem hozták elő a 6 motor variációt...
 
Akkor én őstehetség vagyok... :D
Jó, megvolt már a kis RS vagy két hónapja, mikor elkezdtem a jogsit...
Én összesen 2 motoron ültem, de csak azért, mert az egyik GS szerelőnél volt (vagy hol) és volt helyette egy CBF500... Hát persze, hogy arra ültem először, mégiscsak Honda... :D El is dőltem vele egyszer... :( De azt már vártam, mert aznap eléggé dekoncentrált voltam, és éreztem, hogy nem az igazi...

Szisz: ha kanyarban meg kell állni, az kakukk... :D Amúgy meg motorozz Buffalo-ban, mit szólsz? :D

Nem értem, mit pánikoltok, mikor itt van az ország legjobb oktatója... :p
Már ketten tanusítjuk, de sztem ez a szám még nőni fog... ;)
 
Sziasztok:)
Úgy tűnik, találtam iskolát, így a héten kezdhetem a tanfolyamot:)
Sajnos nem csak az iskola jó híre, és az oktatók (várható) hozzáállása, hanem a munkaidőm és a pótnagymama időbeosztása is meghatározó volt, de azért csak összejön a dolog:)
 
Sziasztok!

Tegnap voltam először rutinon és le sem sz.rnak, kb. 25-en vagyunk kinn egyszerre. Ilyenkor mi van? Elment a kedvem az egésztől. Olyan érzésem van, mintha a pénzt a pálya bérlésére fizetném be, hogy önszorgalomból megtanuljak motorozni.:bömböl: Az oktató elmondta, hogy ez itt a váltó (amit már tudtam), gyakoroljátok az elindulást, megállást és ha már megy, akkor mehettek a bójákhoz gyakorolni. Ha elestek keljetek fel. Ez normális dolog szerintetek? Mert ha máshol is így csinálják, akkor nem gondolkozok másik oktatón, de most nagyon kiábrándultam.:( (Tudom: Dühöngő, gumiszoba...)

Ide is tökéletesen illik a hozzászólás úgyhogy ne rettegj.
Egyébként én is hasonló cipőben jártam annó, annyi külömbséggel, hogy azt megnézték tudok-e MZ-vel menni és nem fogom összetörni a nagymotorjukat. Pár óra gyakorlás után közölték a vizsga időpontját és azt, hogy ezt meg ezt nem jól csinálom.
A rutin vizsga napján derült ki, hogy nekem nem mondták el a műszakit és ami a legfontosabb, hogy tolni kell a motort. Jól le is ordította a hajam a vizsgabiztos.:(

szerintem a hivatalos oktatással sajnos csak jogosítványt kapunk. aztán később megtanulhatunk motorzni is :csa

Igen szerintem is. Aztán a média meg felfújja az ügyet, hogy a kezdő motoros balesetet szenvedett. Vajon miért?
Akkor én őstehetség vagyok... :D

Lehet én is?:D
 
Ne menjetek olyan oktatóhoz/iskolába, amelyik 2 embernél többet vállal egy órára!!!! Sőt a kettő is sok!!! Bakker, ugyanannyiba kerül egy autó rutinóra mint a motoros, mi az hogy 25-en vannak egy rutinórán??? Három kört se tud így menni az ember... Amennyibe kerül az óra, az alatt csak veled foglalkozzon az oktató, azért van fizetve! Ha nem ilyen az oktató, akkor spuri másik helyre! Én is olyan helyre jártam, ahol az oktató csak egy (=1) tanulót fogadott az órán! Ez a normális! Jó hogy nem magyarázott egész végig, de ha nyűgöm volt, jött és segített. Én sem ültem előtte motoron, így az első órán felült mögém, ő váltott, én meg kormányoztam... :) Egy motorja volt, egy ER-5, minden órán azzal mehettem. Meg is lett minden elsőre pótórák nélkül. :) Ne hagyjátok magatokat átverni!
 
Az én oktatom állati jó volt!
A fiúk buktak és miattuk nem tudtam haladni a vizsgával mert össze kellett várni a csapatot! :(
Aztán legenda lettem.............
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére