Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Eszembe jutott!
A galériáknál nem lehetne beállítani valami általános maximális képméretet, vagy ugyanezt a thumbnail-rendszert, mint a bejegyzéseknél? Szerintem marha idegesítő, hogy egyszerre mindig csak egy kis részt látok egy képből, és folyton görgetni kell:S
Én is onlány fizetek, de aztán a biztosító szokott küldeni egy levelet, hogy megkapták, és ím az igazoló szelvény, amit pont a forgalmi méretére lehet kivágni.Szerintem nem. Nekünk nem is küldenek csekket, nincs mit betegyek a forgalmiba, onlány fizetek. Kapok egy emailt a bitosítótól, hogy esedékesség van és a netbankból utalok. Rá pár napra kapok egy másik mailt, hogy az összeget lekönyvelték. Ezeket az emaieket rakosgatom mappába, ha bibi lenne, meglegyen.
Szia Kovacsjt!26 éves vagyok, tavaly szereztem A korlátlant, előtte csak AM kategóriám volt, meg egy 50-es Aprilia SR-em, de nem sokat mentem vele. Én feleslegesnek éreztem pl. A1-gyel kezdeni, mert úgyis olyan motort vesz az ember magának, amin nem fél. És a korlátlannal később sem lesz gond, ha kicsit erősebb gépet szeretnél, nem kell majd vacakolni megint a kresszel és egyébbel, szóval ha nem félsz tőle, akkor szerintem a korlátlant célozd meg!
Kawasaki ER6N-en tanultam, ez már éppen korlátlan, viszont nagyon jó volt vezetni, akár első motornak is ideális, persze ez egyénfüggő. A 168 centimmel leért a lábam róla, de nem teli talppal. A dragstar ennél alacsonyabbnak tűnik, szerintem jó választás lehet. Nekem is tetszik az a motor, de egyelőre sportmotorral tolom
Ha van bármilyen kérdésed - akár a jogsi megszerzésével kapcsolatban - amiben tudok segíteni, írj!
Szia Kovacsjt!
Nagyon köszönöm a választ ,sokat segítettél!
Majd elválik,hogy elbírom-e a nagymotort.
Jogsi ügyben hogyan tudsz segíteni?
Esetleg van jó oktató tipped?
Az e-learning esetében van egy munkatempó vagy mikor úgy érzem felkészült vagyok akkor jelentkezhetek vizsgára?Nincs mit
Szoktak lenni általában olyan kérdések, hogy “és jobb e az e-learning, mint a tantermi oktatás”, én határozottan azt mondom, hogy második jogsinál jobb, mert a saját tempódban haladsz, mert szó szerint azokat a kérdéseket látod a programban, amit a vizsgán fogsz látni, és mert Te osztod be a saját idődet. Illetve a miből áll a rutinvizsga, stb
Oktatót is tudok Neked mondani, persze ez attól függ, hol élsz. Én Gödöllőn tanultam a Homoki Autósiskolánál, az oktatóm Dénes Gábor volt. Jól magyaráz, többen is jártunk hozzá csajok, valóban jól felkészített, minden sikerült elsőre. És azóta sem volt még (kopp kopp) gond ja, április közepén kezdtem 0 motoros tudással, gondolok itt arra, hogy váltós motort nem is vezettem addig, július végén meg a kezemben volt az új vezetői engedély.
Mindenképpen olyan oktatót keress, akit mások már előtted kipróbáltak
Az e-learning esetében van egy munkatempó vagy mikor úgy érzem felkészült vagyok akkor jelentkezhetek vizsgára?
Budapesti vagyok a 18 ker.-ben élek.
Ja és ami nagyon fontos lenne,hogy ezt ki lehet próbálni valahol,hogy felülni egy ilyesmi motorra hogy mégis akarom-e elbírom-e tetszik vagy nem?Az e-learning esetében van egy munkatempó vagy mikor úgy érzem felkészült vagyok akkor jelentkezhetek vizsgára?
Budapesti vagyok a 18 ker.-ben élek.
Ja és ami nagyon fontos lenne,hogy ezt ki lehet próbálni valahol,hogy felülni egy ilyesmi motorra hogy mégis akarom-e elbírom-e tetszik vagy nem?
Vagy ezt csak így baráti alapon ismerős útján kivitelezhető?
Hát mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget!Ezt nem tudom, nekem volt ismerősöm. Elmennék egy használtmotoros boltba, mint érdeklődő vásárló
Egyébként engem először egy 250-es suzukira ültettek, aztán egy suzuki gs500-ra, és csak az utolsó 3-4 rutinon gyakoroltam a kawával. a fokozatosságra általában figyelnek