Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

De igen :D Találkoztunk ma v mi a szösz?;)
nem találkozhattunk, mert mióta megvan a jogsim, nem nagyon jártam arra viszont sztem ugyanaz az oktatónk. (ha Ádámnak hívják, akkor igen) :D
a 125-ös meg 250-es suzi már ismerős volt, aztán a "jellemrajzból" jöttem rá, hogy egy és ugyanazon járgányt szelidít(ett)ünk. ;)
a 250-est én egyszerűen Bakkecskének hívtam, mert ugrált alattam. viszont ha átülsz majd a "nagyra", sokkal-sokkal jobb lesz. nekem legalábbis könnyebb volt vele, mint a 250-essel, nagyon élveztem!
 
nem találkozhattunk, mert mióta megvan a jogsim, nem nagyon jártam arra viszont sztem ugyanaz az oktatónk. (ha Ádámnak hívják, akkor igen) :D
a 125-ös meg 250-es suzi már ismerős volt, aztán a "jellemrajzból" jöttem rá, hogy egy és ugyanazon járgányt szelidít(ett)ünk. ;)
a 250-est én egyszerűen Bakkecskének hívtam, mert ugrált alattam. viszont ha átülsz majd a "nagyra", sokkal-sokkal jobb lesz. nekem legalábbis könnyebb volt vele, mint a 250-essel, nagyon élveztem!

Akkor te biztosan a másik suliba jártál, mert az én oktatóm Tamás, a narancsgatyás "kisember" :bang:
Amúgy nekem a kicsi a 125-ös és a nagy a 250-es lesz :) mert a 400as honda túl nehéznek bizonyúlt (amikor felpróbáltam meg nem is tudtam egyenesbe hozni oldalról, csak segítséggel és hiába pipiskedtem róla, ah kibillentette a bácsi dőlt magától vissza a sztenderre mintha ott se lettem volna :( )
Egyelőre még a 125-össel tanulom a pályákat, már egész jól megy az első (így a 3. órán túl) csak az a baj h az indexelés nem, ami fontos dolog, mert basszus a változatosság kedvéért ezt SEM érem el, csak ha odanézek, de ha odanézek vesztek a sebességemből és az egyensúlyomból uh jön a lábletétel lefulladással körítve :boa: Amikor többször gyakoroltam egészen belejöttem, csak elbénáztam és utána már nem jött vissza az önbizalom, uh inkább maradtam csak a fejforgatás gyakorlással, ami viszont meglepően jól ment :D

Amúgy ez a törpe is bakkecske, csak még azzal körítve h nem tom milyen az alapjárat (nincs fordulatszámmérő) de állandóan fulladozik, mikor várom a sorom és üresbe pakolom (hosszas keresgélés után:eek:) akkor kell 1 kicsit adni v tartani a gázt, mert leáll a kicsike, hidegen ez hatványozottabb! Vagy ez más mocinál is így van?

Jah amúgy ma is alakítottam :) Szépen felülök a mocira, beindítva várt persze, felpattintom a szendert be 1-be lefullad. Mondom biztos nem húztam kuplungot tövig, mert az is elég ok ennek. Jó üres, beindít, 1-es leáll. Gyanús volt, próbálkozom tovább, eljátszom v 15*, mire jön az oktató, mondom mivan, erre nincs az a szender rendesen felhajtva! Belerúg 2-t és lőn világossag :D Uh már erre is figyelek :)
 
Babulu akkor csak a helyszín ugyanaz. :)
az indexelésen ne aggódj, én se értem el egyszerre a kuplungot meg az indexet. viszont megtanultam gyorsan mozgatni a bal kezem meg az ujjaim. kuplung-1.be vált-kar gyorsan elenged-index benyom-visszakap a kuplungkarhoz-2.be vált-kar gyorsan elenged-index visszapakol és így tovább... :D
 
Babulu akkor csak a helyszín ugyanaz. :)
az indexelésen ne aggódj, én se értem el egyszerre a kuplungot meg az indexet. viszont megtanultam gyorsan mozgatni a bal kezem meg az ujjaim. kuplung-1.be vált-kar gyorsan elenged-index benyom-visszakap a kuplungkarhoz-2.be vált-kar gyorsan elenged-index visszapakol és így tovább... :D

Majd gyakorlom a párom mociján ah fel van pakolva a segge az állványra :) mint a ninják :D Amúgy lehet h túl protektoros a kesztyűm, mert nem engedi nagyon visszahajlani az ujjamat, ami jó, de nem most! Lehet be kéne szereznem vmi eccerhasználatos ocsót :) Valakinek eladó, extrapici mocikesztyű?

Te min tanultál és milyen paraméterekkel rendelkezel? Mármint magasság, súly, lábhossz :D Mert nekem ez a 125-ös egyelőre elég jó méreteit tekintve (ezzel is legyorsultam a tanulókocsit 1-2-be, pedig nem is húztam neki :) ) Csak h van-e remény arra h valaha nagymotoron ügessek, v maradnak a kis csikók :) Ami nem baj, csak tapasztalataim szerint mindenki olyan h egy idő után kevés a lóerő (egyéntől függ h mennyi idő és mennyi lóerő) és mindenki bevadul, ha van alatta pár plusz paci :D
 
Valakinek eladó, extrapici mocikesztyű?

Te min tanultál és milyen paraméterekkel rendelkezel? Mármint magasság, súly, lábhossz :D Mert nekem ez a 125-ös egyelőre elég jó méreteit tekintve (ezzel is legyorsultam a tanulókocsit 1-2-be, pedig nem is húztam neki :) ) Csak h van-e remény arra h valaha nagymotoron ügessek, v maradnak a kis csikók :) Ami nem baj, csak tapasztalataim szerint mindenki olyan h egy idő után kevés a lóerő (egyéntől függ h mennyi idő és mennyi lóerő) és mindenki bevadul, ha van alatta pár plusz paci :D
először kölcsönkesztyűm volt, vékony nyári. jó is lett volna, csak kicsit nagy volt. aztán vettem akijjósan egy ujj nélküli bőrkesztyűt. na az nagyon kényelmes volt, bár védelem szempontjából nem sokat ér.
nem vagyok túl nagy, de kicsi sem. 164/50. de karizmom az nincs, az ujjaim rövidek, ez a legnagyobb bajom. nagymocinál is, nem a lóerő vagy a motor nagysága a baj, hanem az, hogy hogyan taratanám meg azt a sok kilót, ha önállósítaná magát? :eek:
ezért van még csak kis 150-es mz-m. ami iszonyú kényelmes, méretre tökéletes. de hát igen. előzni nem nagyon lehet vele, és tartalékja se nagyon van a 11 pacinak (vagy csak 9, nemtom)
 
először kölcsönkesztyűm volt, vékony nyári. jó is lett volna, csak kicsit nagy volt. aztán vettem akijjósan egy ujj nélküli bőrkesztyűt. na az nagyon kényelmes volt, bár védelem szempontjából nem sokat ér.
nem vagyok túl nagy, de kicsi sem. 164/50. de karizmom az nincs, az ujjaim rövidek, ez a legnagyobb bajom. nagymocinál is, nem a lóerő vagy a motor nagysága a baj, hanem az, hogy hogyan taratanám meg azt a sok kilót, ha önállósítaná magát? :eek:
ezért van még csak kis 150-es mz-m. ami iszonyú kényelmes, méretre tökéletes. de hát igen. előzni nem nagyon lehet vele, és tartalékja se nagyon van a 11 pacinak (vagy csak 9, nemtom)

Mondjuk nekem is ez a legnagyobb gond, egyelőre a suzit még meg tom tartani, remélem 20-30 kg-val dagibb tesó sem fog gondot okozni :) Oktatóbácsi mindig aszongya h nem is az a baj h nehéz a motor, hanem h lóerősebb, jobban húz stb! Hát én már azt is eléggé észrevettem h az 1-es 2-es között milyen marhanagy különbség van. Amikor 2esből visszaváltok és ráeengedem a kupungot, mintha falat húztak volna elém, uh inkább azt csinálom h csak közvetlen a kanyar v megállás előtt pakolom vissza, de a kuplungot behúzva hagyom és mire kiérek a kanyarból pont el is fogy a lendület :D

Amúgy én a 250-es banditát szemeltem ki áldozatnak, talán el is bírnám, lábleérést meg saját mocin már meg lehet oldani! Amúgy nekem a 125-ös MZ magas volt, ezért is borultam vele (meg mert az első órám volt :) )
 
Babulu ! Ha megengeded, hogy kéretlenül belepofátlankodjak beszélgetésetekbe, javasolnék valamit :
Próbáld meg a kuplungot ( és a féket is ! ) csak két ujjal húzni, a mutató és a középső ujjaddal úgy, hogy közben ne változtass ( lehetőleg ) a kéztartásodon. Így tudsz egy kicsit "kapaszkodni" és nem kell keresgélni az index kapcsolót ! Tudom, a tanuló motorokon ez általában nem egyszerű, mert szinte sírnak, ha a rutinpálya felé kell kanyarodni, de nekem ez azóta is remekül működik. ( Amikor átültem a saját motoromra akkorát téptem a kuplungon, hogy kis híján a kezemben maradt szegény, aztán hálát adtam JesszusMariskának, hogy nem a féken sikerült akkorát csippentenem, mert tuti lendületből nyomtam volna a tigrisbukfencet. )
Mellesleg én sem vagyok túl nagy ( mondhatni itt-ott kicsit kicsi, míg máshol igyekszem ezt pótolni ) 162/56-60 ( mikor mennyi ), és a rutinpályán ember nem fetrengett annyit mint én, most azért egy CBR600F-el közlekedem ! ( Na azért elsőre egy CBF250-el mászkáltam, ami nagyon jó, kezes tanuló motorka volt. )
Kesztyű ügyben én azt a megoldást találtam, hogy felvettem a gyerekem bringás ( olyan terepbringás vagy mi ) kesztyűjét, azt egész kis méretekben is lehet kapni, és még a pereceléseket is bírta !
Na BőléDórinak megint szómenése volt. :D
Nagyon sok boldog kilómétert kívánok neked ! :D
 
Megvan a rutinvizsgája, de még párra vár a forgalmihoz...Talán jövőhét szombaton mehet, mivel 10-én vizsga van....Ki érti ezt, hogy kismotorhoz is pár kell??? :düh:



Ollé ! Ügyes gyerek ! :D
Nem tudom miért kell pár a forgalmihoz ! Teljesen értelmetlennek tűnik nekem is, hiszen később se megy majd vele senki, ha már lesz jogsija ! Ez valami előírás vagy csak az oktatónak így gazdaságos ? :mad:
 
2 éve még nem volt ilyen, én is egyedül mentem, meg Fiam is kismotorra...
Állítólag Székesfehérváron így dötöttek...:düh: persze hogy gazdasági okokból...:(
csak az a röhej, hogy most ennél az iskolánál nincs több robistanuló, egy másik iskolából lesz társa, ha majd az levizsgázik rutinból...szép az élet...
 
2 éve még nem volt ilyen, én is egyedül mentem, meg Fiam is kismotorra...
Állítólag Székesfehérváron így dötöttek...:düh: persze hogy gazdasági okokból...:(
csak az a röhej, hogy most ennél az iskolánál nincs több robistanuló, egy másik iskolából lesz társa, ha majd az levizsgázik rutinból...szép az élet...



Én párban vizsgáztam egy Ingrid nevű lánnyal, mert ő nagyon megfontolt volt, én meg túl gyors. De együtt nagyon ügyik lehettünk, mert elsőre átmentünk, miután sikerült minket felparancsolni a motorra, mert persze folyton szövegeltünk. De hogy ez kötelező legyen ? Ez marhaság szerintem ! Mert ha az egyik elront valamit, akkor meghúzzák a másikat is ? :ne: Ebben mi a spórolás ? Úgyis kifizettetik a szülővel ( veled, meg jövőre velem ), akkor mit fáj nekik ?
 
Babulu ! Ha megengeded, hogy kéretlenül belepofátlankodjak beszélgetésetekbe, javasolnék valamit :
Próbáld meg a kuplungot ( és a féket is ! ) csak két ujjal húzni, a mutató és a középső ujjaddal úgy, hogy közben ne változtass ( lehetőleg ) a kéztartásodon. Így tudsz egy kicsit "kapaszkodni" és nem kell keresgélni az index kapcsolót ! Tudom, a tanuló motorokon ez általában nem egyszerű, mert szinte sírnak, ha a rutinpálya felé kell kanyarodni, de nekem ez azóta is remekül működik. ( Amikor átültem a saját motoromra akkorát téptem a kuplungon, hogy kis híján a kezemben maradt szegény, aztán hálát adtam JesszusMariskának, hogy nem a féken sikerült akkorát csippentenem, mert tuti lendületből nyomtam volna a tigrisbukfencet. )
Mellesleg én sem vagyok túl nagy ( mondhatni itt-ott kicsit kicsi, míg máshol igyekszem ezt pótolni ) 162/56-60 ( mikor mennyi ), és a rutinpályán ember nem fetrengett annyit mint én, most azért egy CBR600F-el közlekedem ! ( Na azért elsőre egy CBF250-el mászkáltam, ami nagyon jó, kezes tanuló motorka volt. )
Kesztyű ügyben én azt a megoldást találtam, hogy felvettem a gyerekem bringás ( olyan terepbringás vagy mi ) kesztyűjét, azt egész kis méretekben is lehet kapni, és még a pereceléseket is bírta !
Na BőléDórinak megint szómenése volt. :D
Nagyon sok boldog kilómétert kívánok neked ! :D

Nem baj a bő lé, én is szeretek szófosni :)

A paramétereink hasonlóak, csak lehet h én 1-2 cm-el alacsonyabb vagyok és a súlyom egy felsőbb határban ingadozik (58-62) ellenben az én láb felsőtest arányom nagyon rossz, ergo hasonló magasságúak hosszabb lábbal rendelkeznek :( A kuplungot esélyem sincs 2 újjal húzni, mert nem bírom, pedig aszondják elég erős kezem van! Az a vicces h a párom FZ-6ján jobban elérem a karokat :cool: A fékkel majd próbálkozom, hátha nem csak ujjbeggyel érem el :D

Mellesleg a fazeren az index tökre kézre áll, míg ennél a kis ördögnél nagyon lentre rakták, lehet a nagyobb motor könnyebben kezelhető? Ezt már sokan mondták, lehet van benne vmi :hal:

Amúgy köszönöm a hozzászólásod, mindig jól jön a segítség, kéretlenül is :köszi:
 
Nem baj a bő lé, én is szeretek szófosni :)

A paramétereink hasonlóak, csak lehet h én 1-2 cm-el alacsonyabb vagyok és a súlyom egy felsőbb határban ingadozik (58-62) ellenben az én láb felsőtest arányom nagyon rossz, ergo hasonló magasságúak hosszabb lábbal rendelkeznek :( A kuplungot esélyem sincs 2 újjal húzni, mert nem bírom, pedig aszondják elég erős kezem van! Az a vicces h a párom FZ-6ján jobban elérem a karokat :cool: A fékkel majd próbálkozom, hátha nem csak ujjbeggyel érem el :D

Mellesleg a fazeren az index tökre kézre áll, míg ennél a kis ördögnél nagyon lentre rakták, lehet a nagyobb motor könnyebben kezelhető? Ezt már sokan mondták, lehet van benne vmi :hal:

Amúgy köszönöm a hozzászólásod, mindig jól jön a segítség, kéretlenül is :köszi:



Egyszóval tipikus tanuló motort kaptál. :( Kár. Viszont vigasztalhat a tudat, hogy ha ezzel átmész a vizsgán, utána már csak az a motor lesz ellenfél, amelyikről nem ér le a lábad ! :D
Nézegettem a "zongorákat" a kereskedésben, és azok valahogy nekem is nagyon kézre állóak voltak. Lehet, hogy ez típusa válogatja, bár én a "szárnyas betétemet" is nagyon szeretem. ( Na ezek a dumák olyan nagycsajosak voltak, de én is csak a motoros fiúktól tudom, hogy így csufizzák a yamahát és a hondát ! :D)
Sok sikert neked !
 
Egyszóval tipikus tanuló motort kaptál. :( Kár. Viszont vigasztalhat a tudat, hogy ha ezzel átmész a vizsgán, utána már csak az a motor lesz ellenfél, amelyikről nem ér le a lábad ! :D
Nézegettem a "zongorákat" a kereskedésben, és azok valahogy nekem is nagyon kézre állóak voltak. Lehet, hogy ez típusa válogatja, bár én a "szárnyas betétemet" is nagyon szeretem. ( Na ezek a dumák olyan nagycsajosak voltak, de én is csak a motoros fiúktól tudom, hogy így csufizzák a yamahát és a hondát ! :D)
Sok sikert neked !

Hát jah, kis TU 125-ös suzi, ezen gyakorlok és ha már megy, akkor jön a nagytesó, a TU 250-es :D Hasonlóan alacsony, ami nekem jó, és alig 20-30-kgal nehezebb, ami szintén jó :) Vicces h pl nincs benne olajnyomásvisszajelző, de van helyzetjelző :) Tudtak a japók, amikor ezeket legyártották! De, hogy az indexet mért rakták annyira le az télleg rejtély, de bele fogok jönni, végülis csak 3 órán voltam eddig és már itt tartok :D És előtte soha nem ültem motoron, csak hátul!

Na elég az önfényezésből mára :cool: Ha meg lesz a jogsi, a nehezén már túl leszek, utána a saját mocit már saját formára lehet alakítani, csak ezeken az akadályokon kell átküzdenem magam, meg h baromi ritkán fogok tudni menni, mert az oktató csak délelőttönként van, nekem akkor meg suli :( Úgyhogy így még keményebb lesz, vagy hagyom és jövő nyáron a suli után, csak én akkor már a magam útját akartam volna járni :( Sebaj, majd lesz valahogy, mert MINDIG lesz valahogy;)
 
Igazi CSAM-os lettem :D
gratulaaaa! :D
congratulation+greeting+card.gif
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére