Babulu ! Ha megengeded, hogy kéretlenül belepofátlankodjak beszélgetésetekbe, javasolnék valamit :
Próbáld meg a kuplungot ( és a féket is ! ) csak két ujjal húzni, a mutató és a középső ujjaddal úgy, hogy közben ne változtass ( lehetőleg ) a kéztartásodon. Így tudsz egy kicsit "kapaszkodni" és nem kell keresgélni az index kapcsolót ! Tudom, a tanuló motorokon ez általában nem egyszerű, mert szinte sírnak, ha a rutinpálya felé kell kanyarodni, de nekem ez azóta is remekül működik. ( Amikor átültem a saját motoromra akkorát téptem a kuplungon, hogy kis híján a kezemben maradt szegény, aztán hálát adtam JesszusMariskának, hogy nem a féken sikerült akkorát csippentenem, mert tuti lendületből nyomtam volna a tigrisbukfencet. )
Mellesleg én sem vagyok túl nagy ( mondhatni itt-ott kicsit kicsi, míg máshol igyekszem ezt pótolni ) 162/56-60 ( mikor mennyi ), és a rutinpályán ember nem fetrengett annyit mint én, most azért egy CBR600F-el közlekedem ! ( Na azért elsőre egy CBF250-el mászkáltam, ami nagyon jó, kezes tanuló motorka volt. )
Kesztyű ügyben én azt a megoldást találtam, hogy felvettem a gyerekem bringás ( olyan terepbringás vagy mi ) kesztyűjét, azt egész kis méretekben is lehet kapni, és még a pereceléseket is bírta !
Na BőléDórinak megint szómenése volt.
Nagyon sok boldog kilómétert kívánok neked !