Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

I

Amúgy van valami trükkje annak h ha már dől a motor meg tudd fogni? Vagy h ne is dőljön el? Mármint nekünk nem lábleérősöknek ;)
Ne próbálkozz! Ha dől, hagy dőljön. Én próbáltam egyszer megfogni, az lett a legnagyobb borulásom. Attól még szép foltokat is szereztem, a többitől nem. Kaptam is az oktatótól, hogy ezt meg ne próbáljam mégegyszer. :D 125-ön meg nem is ültem, pedig mondtam, hogy csak kb 60 km-nyi gyakorlatom van a kis Mustangommal, amit még motornak se neveznék... (Ha lenne pénzem, amúgy tuti Gladiust vennék, de egy használt Spada-ra se tudok most gyűjteni... nekem azok is drágák most. :( )
 
Lányok, szerintem már írtam, de ismét megpróbálom rekálmozni magam... :) Én is elég kicsi vagyok magasságra, 150 cm. Ezért lett a jogsim is korlátos, ha majd lesz nagymotor, amit mindenképp szeretnék, majd levizsgázom nagy A-ra, de egyenlőre még bőven ráérek vele. Nekem Honda Spadám van, mert "gyárilag" hét magassági beállítása lehetséges, tehát elég alacsonyra lehet tenni. Nekem most a második fokozaton van - alulról, tehát nem a legalacsonyabb álláson (csak majdnem :)). Így most mind a két oldalon leér a lábam, nem telitalppal, de biztos féltalppal.
Macs - egyébként a leültetett 250-es Hondáról nekem sem ért le a lábam, csak az egyik oldalon (Balulu, mi Maccsal egy oktatónál tanultunk - mi macskák ... :))
 
Biztos meg fogod találni a neked megfelelő motort. Nagyok közül mostanában a Gladius-t istenítik, állítólag pici és könnyű. Élőben még nem láttam. Minél többet nézz meg, lesz köztük jó! Menni fog a jogsi, csak meg kell szoknod, hogyan ér le a lábad. Egyszerre nekem is csak egy lábam ért le, még az agyonültetett Honda CB-ről is, az se telitalppal. :) De meg lehet szokni. (Ezért is csak A korl.-amvan. Ha a "picikkel" megtanulok eldőlés nélkül közlekedni, akkor jöhetnek a nagyok. Majd. Egyszercsak. Nagyra akartam én menni, de az egyik ott dolgozó csaj lebeszélt. Azt mondta, naggyal könyebb kudarcélményeket szerezni. Először csak szeressem meg ezt az egészet. Igaza volt. Szeretek motorozni... vagyis szeretnék, ha lenne...)


Háát... én ültem Gladiuson a motorkiállításon, és elég nagy bada állatnak tűnt - pedig előtte neten totál beleszerelmesedtem a képekbe.
 
Pont ezért nézek Spada-t. Az elég alacsony lesz. :)

Amúgy ha előbb-utóbb úgy fogok motorral közlekedni mint autóval, akkor ajjjajjj! :D Szeretek dinamikusan közlekedni, de mivel a többi közlekedő nagyrészt nem dinamikus, hanem bambulós, így vannak érdekes szituk. Gyakran kapnak tőlem agyvérzést... :mad:
 
Én ültem er6f-en és nem is ért le a lábam semennyire :) Az is baj, hogy nem csak alacsony vok, hanem rossz az arány nagyon, iszonyatosan rövidek a lábaim :( Plusz még baromi gyengének is érzem magam :( Elgondolkodtam, hogy ha az A korlátos jogsi se megy, akkor mit akarnék én "nagy" motorral kezdeni? :((
semmi baj van itt mindenkinek való motor! válasz oylat amelyen lehet állítani a magasságot! van egy csomó olyan. A tanuláshoz +kitartást menni fog!!!! :jo
 
Köszönöm a bíztatást, bár még azért vannak kételyeim h én és a motor, de az autóval is ez volt, azt mégis sikerült, remélem ez is sikerülni fog előbb v utóbb!

Azzal már nincs baj h ha majd rámszakad vmelyik bank mit vegyek, mert minden motort meg lehet ültetni, csak a tanulással vannak gondok! Pedig a kis tu 125, meg tu 250-es suzi nem épp nagy gépek, de nekem mégis :( Na majd gyúrok egy kicsit :D
 
Köszönöm a bíztatást, bár még azért vannak kételyeim h én és a motor, de az autóval is ez volt, azt mégis sikerült, remélem ez is sikerülni fog előbb v utóbb!

Azzal már nincs baj h ha majd rámszakad vmelyik bank mit vegyek, mert minden motort meg lehet ültetni, csak a tanulással vannak gondok! Pedig a kis tu 125, meg tu 250-es suzi nem épp nagy gépek, de nekem mégis :( Na majd gyúrok egy kicsit :D
Babu nem kell parázni, a tanuló moci azért vanhogy tanulj vele, hogy boruljon ha a helyzet úgy hozza, fizetsz is érte eleget. Az első nap a rutinpályán én is letettem az 500 as cbf et az oldalára, és MAYA mat is kétszer, nevetni fogsz álló helyzetben. És mocid is lessz hozzád illő hiszen van rá lehetőség hogy egy kicsit ruhamódra hozzád igazítsák.:csa
 
Babu nem kell parázni, a tanuló moci azért vanhogy tanulj vele, hogy boruljon ha a helyzet úgy hozza, fizetsz is érte eleget. Az első nap a rutinpályán én is letettem az 500 as cbf et az oldalára, és MAYA mat is kétszer, nevetni fogsz álló helyzetben. És mocid is lessz hozzád illő hiszen van rá lehetőség hogy egy kicsit ruhamódra hozzád igazítsák.:csa

Azért az mégis csak 200 kg körül van és nem 120 ;)Csak ki ne fizetessék a kárt, mert akkor a gatyám rá fog menni, nem elég a sok plusz órát megfizetni :( Eddig igaz csak 1 MZ fékkar van a számlámon és szeretném, ha nem is lenne más :) További céljaim: csökkenteni az esések számát :D
 
Ma megvolt a második rutinórám is, végre sikerélményekkel :) Nem estem el :p Már váltottam kettesbe is és gyakoroltam az első pályát :D amin elsőre végig tudtam menni, még a szűk bólyasorok között is, bár lehet h majd lassabban fog kelleni azt végrehajtani. Lefulladások még mindig akadtak, főként ah a pálya végén vissza kell lépésben kanyarodni balra, vagy ott megállni, mert vannak előttem s kanyarba elindulni, de nem mind az én hibám, mert mint kiderült ez a motorka szeret lefulladni, ha balra van fordítva a kormánya :( Még a 125-össel fogok gyakorolni holnap is, aszonta oktatóbácsi h ezzel végigvesszük a pályákat és majd csak utána ülünk át a 250-es nagytesóra :) aminek én nagyon örültem is :D Ami különös gondot okoz az üres megtalálása, nem tom ezzel más is bajlódik, vagy a motor sajátossága, de néha kettesből hamarabb megtalálni és akkor is csak sokadszorra, node szorgosan keresgetem :D
 
Ma megvolt a második rutinórám is, végre sikerélményekkel :) Nem estem el :p Már váltottam kettesbe is és gyakoroltam az első pályát :D amin elsőre végig tudtam menni, még a szűk bólyasorok között is, bár lehet h majd lassabban fog kelleni azt végrehajtani. Lefulladások még mindig akadtak, főként ah a pálya végén vissza kell lépésben kanyarodni balra, vagy ott megállni, mert vannak előttem s kanyarba elindulni, de nem mind az én hibám, mert mint kiderült ez a motorka szeret lefulladni, ha balra van fordítva a kormánya :( Még a 125-össel fogok gyakorolni holnap is, aszonta oktatóbácsi h ezzel végigvesszük a pályákat és majd csak utána ülünk át a 250-es nagytesóra :) aminek én nagyon örültem is :D Ami különös gondot okoz az üres megtalálása, nem tom ezzel más is bajlódik, vagy a motor sajátossága, de néha kettesből hamarabb megtalálni és akkor is csak sokadszorra, node szorgosan keresgetem :D
grat!
:gyanús: nem véletlenül az M3 alatti pályára jársz??? :D
 
Ami különös gondot okoz az üres megtalálása, nem tom ezzel más is bajlódik, vagy a motor sajátossága, de néha kettesből hamarabb megtalálni és akkor is csak sokadszorra, node szorgosan keresgetem :D

Az oktatómotorok üres állásának saját lelki világa szokott lenni... :) Egy jó trükk lehet, ha már a kuplungot finoman tudod kezelni, akkor egy icipicit ráengeded a kuplungot, és akkor általában beugrik üresbe (mármint olyan esetben, ha az üres "elveszett"). De majd úgyis kitapasztalod! :D
 
Ma megvolt a második rutinórám is, végre sikerélményekkel :) Nem estem el :p Már váltottam kettesbe is és gyakoroltam az első pályát :D amin elsőre végig tudtam menni, még a szűk bólyasorok között is, bár lehet h majd lassabban fog kelleni azt végrehajtani. Lefulladások még mindig akadtak, főként ah a pálya végén vissza kell lépésben kanyarodni balra, vagy ott megállni, mert vannak előttem s kanyarba elindulni, de nem mind az én hibám, mert mint kiderült ez a motorka szeret lefulladni, ha balra van fordítva a kormánya :( Még a 125-össel fogok gyakorolni holnap is, aszonta oktatóbácsi h ezzel végigvesszük a pályákat és majd csak utána ülünk át a 250-es nagytesóra :) aminek én nagyon örültem is :D Ami különös gondot okoz az üres megtalálása, nem tom ezzel más is bajlódik, vagy a motor sajátossága, de néha kettesből hamarabb megtalálni és akkor is csak sokadszorra, node szorgosan keresgetem :D
Na, fog ez menni! :hura: Tudjuk ám, hogy ügyi vagy! :csam:
 
Hát reméljük a legjobbakat :) Tudom h amiket leírtam nem nagy kunsztok sokaknak, de én életemben másodszor ültem mocin uh nekem mérföldkövek :D
 
Ma megvolt a második rutinórám is, végre sikerélményekkel :) Nem estem el :p Már váltottam kettesbe is és gyakoroltam az első pályát :D amin elsőre végig tudtam menni, még a szűk bólyasorok között is, bár lehet h majd lassabban fog kelleni azt végrehajtani. Lefulladások még mindig akadtak, főként ah a pálya végén vissza kell lépésben kanyarodni balra, vagy ott megállni, mert vannak előttem s kanyarba elindulni, de nem mind az én hibám, mert mint kiderült ez a motorka szeret lefulladni, ha balra van fordítva a kormánya :( Még a 125-össel fogok gyakorolni holnap is, aszonta oktatóbácsi h ezzel végigvesszük a pályákat és majd csak utána ülünk át a 250-es nagytesóra :) aminek én nagyon örültem is :D Ami különös gondot okoz az üres megtalálása, nem tom ezzel más is bajlódik, vagy a motor sajátossága, de néha kettesből hamarabb megtalálni és akkor is csak sokadszorra, node szorgosan keresgetem :D
Ezek szerintem mindenkinél így zajlottak és hogy megnyugtassalak, 1x estem rutinon és 1x forgalmi órán is :D amit később követett még pár jogsival a kezemben :)
Nekem a legnagyob meglepetést az okozta, mikor a 250-esről átültem 500-asra...akkor úgy éreztem, hogy én soha nem fogok megtanulni motort vezetni...nehéz volt és sokkal szélesebb is...kétségbe voltam ám esve :) úgyhogy ha ilyen érzésed van, majd elmúlik :D :D
Hajrá!! :hura: :hura: :bang:
 
Szia Babulu!Én is idén tettem le a jogsit tavasszal szóval még nekem is frissek az élményeim.Azt tudom én is mondani hogy az ürest én is ugy találtam meg ha játszottam a kuplunggal kicsit és akkor beugrott jobban.De ne aggodj én is keresgéltem mindig mert soha nem találtam meg szerintem a tanuló mocik már csak ilyenek.Fel a fejjel fog jobban is menni csak gyakorlat kell minden nappal ügyesebb leszel majd!Jó mocizást na meg jó idötis hozzá!Én egyszer ugy eláztam már városin hogy csöpögött a viz rólam mindenhol de nagyon élveztem.Kitartást és Hajrá!!!!!!
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére