Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

szerintem ez a téma is úgyis megérett a lecserélésre, úgyhogy én itt folytatnám az Égések és bénázásokból a bezárni a kulcsot témát... :)
Szóval persze, mindenféle őrült szitukat ki lehet találni, meg kreálja az élet is, hogy be tudd zárni a slusszkulcsod az autóba, nem is mondtam, hogy SOHA nem fordulhat elő, de én a saját, mechanikus központi zárral ellátott kis Swiftemmel nem tudok elképzelni olyan életszerű szituációt, hogy ez velem előforduljon és halálosan gyűlölöm, hogy szaggatottan sípol, ha gyújtáskapcsolóban hagyott kulccsal kinyitom az ajtót. :D
És hogy kicsit kötözködjek is a visszazáró riasztóval: ahhoz, hogy beletedd a kulcsot, már ki kellett nyitnod az ajtót, nem? Akkor pedig nem zár vissza... ;)
 
És hogy kicsit kötözködjek is a visszazáró riasztóval: ahhoz, hogy beletedd a kulcsot, már ki kellett nyitnod az ajtót, nem? Akkor pedig nem zár vissza... ;)
Én nem ezt írtam. Hanem azt, h ha távirányítóval kinyitom, de nem nyúlok az ajtókhoz, akkor visszazár magától.
 
Én nem ezt írtam. Hanem azt, h ha távirányítóval kinyitom, de nem nyúlok az ajtókhoz, akkor visszazár magától.
de előtted mondták mások ;) És az lapvető téma az volt, hogy mi az anyjáért sípol az autóm, ha a gyújtáskapcsolóban hagyom a kulcsot és kinyitom az ajtót :D
 
Utoljára módosítva:
de előtted mondták mások ;) És az lapvető téma az volt, hogy mi az anyjáért sípol az autóm, ha a gyújtáskapcsolóban hagyom a kulcsot és kinyitom az ajtót :D
Mondom, hogy a Skodák olyanok, hogy csak akkor nem zár vissza, ha a vezető oldalit nyitod. Ergo, ha bedobsz valamit az anyós ülésre, mondjuk egyből vissza is csukod az ajtót, de a kulcs valahogy bent marad, akkor szopóág. Hacsak nincs valami érzékelő már ezekbe.

Tényleg. Kinek mi a véleménye arról az újításról, hogy ugye már gombbal indulnak az új autók sok esetben s hogy nem is kell már bedugni a kulcsnak álcázott szart, elég ha nálad van és indul a kocsi. Szerintetek ez jó vagy nem?
 
Mondom, hogy a Skodák olyanok, hogy csak akkor nem zár vissza, ha a vezető oldalit nyitod. Ergo, ha bedobsz valamit az anyós ülésre, mondjuk egyből vissza is csukod az ajtót, de a kulcs valahogy bent marad, akkor szopóág. Hacsak nincs valami érzékelő már ezekbe.

Tényleg. Kinek mi a véleménye arról az újításról, hogy ugye már gombbal indulnak az új autók sok esetben s hogy nem is kell már bedugni a kulcsnak álcázott szart, elég ha nálad van és indul a kocsi. Szerintetek ez jó vagy nem?
Nővéreméknek ilyen a VW-jük, hogy csak elég ha tesóm zsebében a kulcs. Felesleges luxus.
A BMW-ben kulcs, van ami mégse kulcs, de be kell dugni a lyukba és gombbal kell inditani. Most ha akarja valaki, ugy is ellopja. Egy zöldfülő nem nyúl egy "hightech" autóhoz, de aki már konyít hozzá, mert lehet épp ez a munkája, ellopja így is - úgy is.
Ok a BMW-t lehet nem bírnák lenyúlni, mert kismilliót nyomni, húzni, csipogtatni, anyósülésre fingani majd 20 m-re elfutni és visszamenni a kocsihoz, és akkor beindul...
 
Nővéreméknek ilyen a VW-jük, hogy csak elég ha tesóm zsebében a kulcs. Felesleges luxus.
A BMW-ben kulcs, van ami mégse kulcs, de be kell dugni a lyukba és gombbal kell inditani. Most ha akarja valaki, ugy is ellopja. Egy zöldfülő nem nyúl egy "hightech" autóhoz, de aki már konyít hozzá, mert lehet épp ez a munkája, ellopja így is - úgy is.
Ok a BMW-t lehet nem bírnák lenyúlni, mert kismilliót nyomni, húzni, csipogtatni, anyósülésre fingani majd 20 m-re elfutni és visszamenni a kocsihoz, és akkor beindul...

SAemmi perc alatt el lehet vinni csak tudni kell hova nyulj es mit csinalj.Szar de ez van.
 
Nővéreméknek ilyen a VW-jük, hogy csak elég ha tesóm zsebében a kulcs. Felesleges luxus.
A BMW-ben kulcs, van ami mégse kulcs, de be kell dugni a lyukba és gombbal kell inditani. Most ha akarja valaki, ugy is ellopja. Egy zöldfülő nem nyúl egy "hightech" autóhoz, de aki már konyít hozzá, mert lehet épp ez a munkája, ellopja így is - úgy is.
Ok a BMW-t lehet nem bírnák lenyúlni, mert kismilliót nyomni, húzni, csipogtatni, anyósülésre fingani majd 20 m-re elfutni és visszamenni a kocsihoz, és akkor beindul...
A MINI is ilyen. Egy kerek korong, végén egy kis pöcs. Be kell dugni a lukba és a START gombot nyomni. Néha szoktam kérni, hogy nyomhassak :D Viszont annak a pöcsébe van egy rendes kulcs is, azzal lehet nyitni a kp-i zárat, ha valami van a távirányítóval.
 
SAemmi perc alatt el lehet vinni csak tudni kell hova nyulj es mit csinalj.Szar de ez van.
És a rablásgátlós kocsi? Tudod, amelyikbe el van rejtve egy gomb valahol, s ha nincs megnyomva elkezd vernyogni és leáll. Elvileg az ellen is véd, hogy ha kikapnak téged a pirosnál a kocsiból, mert vezető oldali ajtó nyitásra aktiválódik.
 
És a rablásgátlós kocsi? Tudod, amelyikbe el van rejtve egy gomb valahol, s ha nincs megnyomva elkezd vernyogni és leáll. Elvileg az ellen is véd, hogy ha kikapnak téged a pirosnál a kocsiból, mert vezető oldali ajtó nyitásra aktiválódik.
Ilyen is van a BMW-ben, de mondom, aki kicsit is ért hozzá, szerintem tudja, hogy lehet ezt kijátszani... Viszont anyám alatt már néhányszor leállt ez miatt a kocsi, mert mindig elfelejti inaktiválni :D
 
Hát azért fejlődött már a technika :D

Amúgy azt mondják, hogy le lehet lopni a kulcsok adatai, amikor be/kiriasztod. Ennek mennyi az alapja? Vagy ez is olyan, mint a fake ATM, amiben a kártyád adatait lopkodják lefele?
Szerintem nem sok. Mindig azt látod, hogy mikor feltesznek egy képet face-re, "ellopták a kocsimat" címmel, 100-ból 1 luxusautó. Inkább az ilyen masinériákhoz vannak okoskulcsok szerintem. De lehet tévedek, ezt csak így hiszem :D
 
Technikailag biztos lehetséges a rádiós kulcsokat megfejteni. Csak egy vevő kell hozzá, ami egyrészt végigpásztáz azokon a hullámhosszokon, amiken a kulcs adója dolgozhat, másrészt képes rögzíteni a jelsorozatot, amit a nyitáshoz küld. Aztán már csak ugyanazt a jelsorozatot kell elküldeni a riasztónak, és nyitva is van az autó. Hallani már valahol hallottam is ilyenről, hogy létezik, de még a sima, távirányítós kulcsok idején. A kódkártyáknál már biztos többet invesztáltak a biztonságba, hogy ennyire azért ne legyen "egyszerű" a dolog...
 
Technikailag biztos lehetséges a rádiós kulcsokat megfejteni. Csak egy vevő kell hozzá, ami egyrészt végigpásztáz azokon a hullámhosszokon, amiken a kulcs adója dolgozhat, másrészt képes rögzíteni a jelsorozatot, amit a nyitáshoz küld. Aztán már csak ugyanazt a jelsorozatot kell elküldeni a riasztónak, és nyitva is van az autó. Hallani már valahol hallottam is ilyenről, hogy létezik, de még a sima, távirányítós kulcsok idején. A kódkártyáknál már biztos többet invesztáltak a biztonságba, hogy ennyire azért ne legyen "egyszerű" a dolog...
Innen meg akkor ugrás az új divatos PayPass. Párom egyik kollégája csinálta a hackelését, pontosabban a vulnerability oldalról tesztelte (sérülékenység). Megdöbbentő volt még nekem is az egy órás előadás, pedig nem vagyok kocka, de azért nagyjából értettem. Azt is marha biztonságosnak van kikiáltva, aztán ott tartunk, hogy sérülékenyebb a sima mágnes kártyánál, amit már leváltottak chipel :D Ezek alapján nem biztos, hogy előre fejlődtek a távirányítók :D
 
Apám kitalálta számomra a legújabb heppjét. Tegnap este közölte velem, hogy jó lenne a busz jogosítványom minél hamarabb megszerezni, mert akkor indítana buszjáratokat (láttam már hogy állásajánlatot kértek tőle munkások szállítására). Megmagyaráztam neki, hogy M3-kategóriájúra tuti, hogy nem ülök, nem vállalok felelősséget 40 ember életéért, de a kisebbik, kisteherautó méretűt elmerek vezetni, az no problem.
Szóval jövőre vár év elején a busz és a GKI. Aztán mehetek kitudjahanyadik-állásban sofőrnek is a céghez.
Azt hiszem átoperáltatom magam pasivá, és élethű leszek apám dolgaihoz. Attól is kiakadnak, hogy én kezelem a GKI-n a szimulátort, mert nő vagyok? Egyébként egy 6 éves gyerek, aki megtanult már olvasni, az is tudná kezelni... -.-'
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére