B
_Bq_
Vendég
Jaj ne is mond a hörlit. Párom megzakkant. Most van neki a WR, ami ugye supermotyó. Előtte volt az F800S BMW, azelőtt meg az FZ6N. Erre most kattanása van, hogy ő eladja a motort, vesz egy robogót, mert itt pesten télen is lehetne akkor motorozni (szerintem pont annyira lehetne mint a WR-el csak egy esőgumi kellene max...) és majd venne egy bobbert, egy hörlit. Hát mondom normális vagy? Nekem aztán mindegy, de miért is? Mert most autóra költötte a tartaléka egy részét, és azt vissza kellene csurgatni. Mondom 2 havi megtakarítás és már 0-n is vagy. Tiszta Dagobert bácsi basszus a faszkivan. Ráadásul ő sírna a legjobban a WR után...
Hát, nem tudom. A magam részéről Buell-en kívül nem nagyon láttam még olyan Harley-blokkos gépet, amit önszántamból megvennék. (Bocs, hazudok, az XR1200 még eléggé bejövős lenne.) Az XB9 viszont istenkirály volt, hihetetlenül mozgékony, városban nagyon jó volt vele cikázni, egész használható kis gépnek tűnt - 1 személyes örömmotorozáshoz. Ha már ketten kellene rá felülni, ráadásul csomagokkal, rögtön vége lenne a történetnek, se utasnak nincs rajta hely, se csomagoknak. A hátsó ülésnek csúfolt valamire mondjuk egy hengerzsák elfér, de onnantól végképp 1 személyes a móka...
A bobber meg olyan dolog, hogy vannak azok a gyári Harley-k, amiket nagyjából emberi áron meg lehet venni, és nagyjából úgy néznek ki, mintha bobberek lennének. Meg vannak azok a bobberek, amik tényleg stílustiszták, szépen meg vannak építve, jól néznek ki - és 2-3szor annyiba kerülnek, mint egy gyári Sportster. És menetteljesítményre valószínűleg egyik se mérhető össze egyik előző motorjával sem. Szóval, ha nem fanatikus Harley-s, valószínűleg csalódna, és jönne az újabb motorcsere. Az meg alapjáraton felejtős, hogy WR helyett egy robogó+Harley cserével spóroljon, ha mindkettőből valami értelmes, használhatót vesz (és még fel is készíti a robeszt a téli közlekedésre), túl sok pénze nemigen maradna meg a végén...