Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

szal nem akarok senkitse megbantani de ha nem indul a motor akkor hiaba fujkalsz bele akarmit folosleges addig forgatni amig leszopja az akksit ilyenkor kicsit bele kell nyulni Bq jol leirta . az alap megnezni van e szikra es kap e benzint ha mindketto van akkor jobban bele kell turni .kezdetenek nagyjabol . am ha sokat allt a motor akkor a benzin elpaorolog a karbibol es mindefle zold porszeru trutyi rakodik le ami eltomiti a fuvokakat es az eletbe nem kap benzint .
 
Nálunk némi tisztogató adalék bevált dzsuvás karbi ellen, bár annyira azért nem volt eltömődve, hogy ne induljon - viszont nem gyorsult, nem tartotta a sebességet, összevissza ugrált az alapjárat, meg minden hasonló kehéje volt, ezekkel szenvedett shiNIN a tréningen. Beleöntöttük a tankba a löttyöt, és seperc helyrerakta. Magam is meglepődtem rajta.
 
Köszönöm a tippeket, ezeket mind végig fogjuk nézni. Bízom benne, hogy nagy gond nincs, mert ősszel még lábon jött haza, csak az a fránya tél művelt valamit. A benzintisztító is jó ötlet, mert hallottam már, hogy a benzin is meg tud romlani. Csak épp frusztráló, mert azt képzeltem, hogy ez is annyira egyszerű, hogy beindítom és megyek. De kéreti magát. Amúgy a hidegindító spray jó dolog, azzal sikerült kétszer is pár másodpercre beindítani.
 
a doglott benzinnek olyan mas szaga van hogy egybol tudod hogy az rossz, a az olyan karbipucolo cuccokkal szemben annyi ellenerzesem van hogy azok amit kimosnak a karbi aljabaol belemossak a hengerbe .
nemtom micsnalnak pontosan mennyire oldjak fel a ganet de engem nem nyugtat meg a gondolat hogy a kosz a hengerbe kerul
 
az olyan karbipucolo cuccokkal szemben annyi ellenerzesem van hogy azok amit kimosnak a karbi aljabaol belemossak a hengerbe .
nemtom micsnalnak pontosan mennyire oldjak fel a ganet de engem nem nyugtat meg a gondolat hogy a kosz a hengerbe kerul

Hát, reméljük, hogy egyszer-egyszer kibír egy nagyobb falat is abból a szutymákból, ami úgyis benne van a benzinben:rago:
Hamvasztásos temetést a mocsoknak!
 
Most, hogy motortalan és autótalan maradtam, kénytelen voltam biciklire pattanni. Egyik kereszteződéshez közeledve azt vettem észre, hogy a bal hüvelykujjammal matatok. :D
Lehet, hogy felszerelek egy index kapcsolót, csak, hogy az érzés megmaradjon. :D
 
Most, hogy motortalan és autótalan maradtam, kénytelen voltam biciklire pattanni. Egyik kereszteződéshez közeledve azt vettem észre, hogy a bal hüvelykujjammal matatok. :D
Lehet, hogy felszerelek egy index kapcsolót, csak, hogy az érzés megmaradjon. :D

Én úgyis hiányolni szoktam az indexet biciklin. Meg a visszapillantót. Utóbbbit már próbáltam is rá szerelni, de a végeredmény elég szánalmas volt funkcionalitását tekintve. Szóval maradtam a bagoly stílusú fejforgatásnál...
 
Nekem meg a kuplung...
A marokváltónak olyan gázkar benyomása van, csak baromira bekavar, ha menet közben tekergetem.
 
Bringa... én csak a sebességet hiányolom belőle.
De majd a mai szerzeményem ezen is segít... Nem annyira, mint szeretném, mert azért normális sebességre ez se képes, csak az átlag user átlag bringájánál tud többet.
2013-05-06_16-21-04.jpg
A próbakörön már túl vagyok, ami a vizes utca miatt tényleg csak próbakör lett: a sarokig és vissza. A váza majdnem a derekamig ér! :D Ezt imádom! Apámm versenykerója, amit gyakran elvettem a tudta nélkül, kicsit kisebb volt, 2-3 centivel, de az is magasabb volt az... ülésmagaságommnál, de gyorsan megszoktam, hogy megállásnál le kell szállni. Nekem itt kezdődik a bringa! Jó a normál is, meg a monti is, de ez annyira más érzésvilág, hogy én, aki enyhén szólva se kedveli a bringásokat, még az is beleszerelmesedik. Mert ez gyorsabb... És a pengevékony kerekeit is imádom! Emiatt nem lehet lassan menni vele! :D
 
A motorommal nem lehet unatkozni :) de ezen komolyan már meg sem lepődöm...
Szombaton felpattanok rá, még a szivató sem szivat sokat, (lehet kezdem megismerni, megszokni) kidöcögök a földúton, konstatálom hogy kurva jó volt a tapadásom. Aszfalton megyek pest felé, valami fura... Kanyarban mintha máshogy viselkedne... Egy hét alatt nem felejthettem el ennyire... Minden érzékem kiéleződve figyelem mit művel alattam a vas. Pestre beérve már konkrét elképzelésem van: valamelyik kerék lapos... tippre az első. És láss csodát valóban... Alig van benne nyomás. Kúthoz be, felfúj, bátyust felhív, hogy jól emlékszem-e mennyinek kell lennie a nyomásnak. Megmondja a tutit, majd közli hogy de szerinte azzal a kerékkel van valami. "De jó hogy mondod...." Mindegy, nem érünk rá, a haverok várnak, szóval fújjuk túl, irány dunakeszi. Vasárnap újra kúton kezdtem, majd egy non-stop gumisnál fejeztem be az utamat. Szerencsére csak a "szélénél eresztett", és 2500-ért meg is csinálták...
Mondom én, nem lehet unatkozni vele :D
 
Nekem a guzzinak eresztett a kereke több szezonon keresztül, mire kiderült, hogy rozsdásodik a küllők mellett a felni, és a kis lehulló rozsdadarabok kiszurkálják a belsőt...
 
Tényleg nem lehet vele unatkozni... Tegnap hazaérve vettem észre, hogy sikeresen elhagytam a doboztartó vas egyik csavarját a négyből.. Naná hogy hátul ráült az egész a motorra és felsértette a fényezést... :(
Szóval ebédidőben megyek csavarvadászatra... :D
(hozzáteszem amikor felszereltem felmerült bennem hogy nem ártana néhány anya, de mivel nem volt épp ezért el is felejtettem...)
 
Tegnapelőtt megkértek a Sziklakórházban, hogy álljak arrébb egy ott parkoló robogóval, mert pont útban volt. Olyan jó érzés volt simán odébb gurítani és erőlködés nélkül középsztenderre állítani, hogy komolyan megfordult a fejemben, hogy vennem kéne egy robogót, csak a toligálós-sikerélmény miatt:)
Mert ugyan a garázsba beállási szintidőm már öt perc alatt van, azért még leizzadok, mire esténként a helyére kerül a vasam.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére