Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

A felső részt kellett cserélni, és igen, azon kívül meg kellett pucolni a sok dzsuvától az egészet. Mellesleg Zé, nem azt állapította meg a szaki hogy milyen olaj volt benne, hanem hogy olyan szar volt hogy hazavágta a felső fékmunkahengert. Természetesen abban nem lehetek száz százalékig biztos hogy nem vezettek meg, de mégsem gondolom hogy átvertek...
Többek között azért is szimpatikusak voltak, mert ahogy eljöttem a szervízből kb 5-6 kilóméterre elszakadt a kuplungbowdenem. Utánam jöttek, betolták, kuplung nélkül visszavitték és gyorsan beraktak egy univerzális "pót" bowdent. És már mehettem is. Szóval rendesek, meg normálisak voltak érzésre.... Ráadásul csütörtök este is, egy csomót szívtak a fékkel hogy hátha eltudom vinni a másnapi vezetéstechnikára... csak hát ránk sötétedett....
 
kivancsi vagyok arra az olajra ami hazavagja a felso fekmunkahengert ami fem es a gumicsovet (ha olyan a fekcso)vagy a tomiteseket meg nem marja szet
 
A felső részt kellett cserélni, és igen, azon kívül meg kellett pucolni a sok dzsuvától az egészet. Mellesleg Zé, nem azt állapította meg a szaki hogy milyen olaj volt benne, hanem hogy olyan szar volt hogy hazavágta a felső fékmunkahengert. Természetesen abban nem lehetek száz százalékig biztos hogy nem vezettek meg, de mégsem gondolom hogy átvertek...
Többek között azért is szimpatikusak voltak, mert ahogy eljöttem a szervízből kb 5-6 kilóméterre elszakadt a kuplungbowdenem. Utánam jöttek, betolták, kuplung nélkül visszavitték és gyorsan beraktak egy univerzális "pót" bowdent. És már mehettem is. Szóval rendesek, meg normálisak voltak érzésre.... Ráadásul csütörtök este is, egy csomót szívtak a fékkel hogy hátha eltudom vinni a másnapi vezetéstechnikára... csak hát ránk sötétedett....
a karbantartás hiánya vágta haza.......
 
Emlékeztek rá, hogy 19-én a vezetéstechnikán vezethettem rendőrmotort.... Na hát erről láttam hogy készült kép, de azóta sem rakta fel senki... Akinél ez esetleg megvan, áttudná nekem küldeni? Nagyon Köszi!

Amúgy a szervek csalnak, mert azzal a motorral én is pikk-pakk megtanulnék úgy menni mint ők... Csak rágondolnom kellett és már kanyarodott, dőlt, fordult magától...
 
... sok jóképességű távszerelő, akik jobban tudják, mi lehet a baja egy főfékhengernek, mint az, akinek a kezében volt, látta, szétszedte... 2000-es fordulaton kicsit rángat az autóm, mi baja, áruljátok már el? Megnézni nem ér, telefonos diagnosztikát se fogadok el, mint a reklámban, csakis szembehunyás-gyurcsókmódszer játszik!
 
... sok jóképességű távszerelő, akik jobban tudják, mi lehet a baja egy főfékhengernek, mint az, akinek a kezében volt, látta, szétszedte... 2000-es fordulaton kicsit rángat az autóm, mi baja, áruljátok már el? Megnézni nem ér, telefonos diagnosztikát se fogadok el, mint a reklámban, csakis szembehunyás-gyurcsókmódszer játszik!

Azért egy kis segítséget adhatnál nekik... például milyen színű a kocsid??? :D :D :D
 
... sok jóképességű távszerelő, akik jobban tudják, mi lehet a baja egy főfékhengernek, mint az, akinek a kezében volt, látta, szétszedte... 2000-es fordulaton kicsit rángat az autóm, mi baja, áruljátok már el? Megnézni nem ér, telefonos diagnosztikát se fogadok el, mint a reklámban, csakis szembehunyás-gyurcsókmódszer játszik!


Remeg a labad:D
 
... sok jóképességű távszerelő, akik jobban tudják, mi lehet a baja egy főfékhengernek, mint az, akinek a kezében volt, látta, szétszedte... 2000-es fordulaton kicsit rángat az autóm, mi baja, áruljátok már el? Megnézni nem ér, telefonos diagnosztikát se fogadok el, mint a reklámban, csakis szembehunyás-gyurcsókmódszer játszik!

A kardán belever az indexbúrába a motorban. :D
 
A kardán belever az indexbúrába a motorban. :D

Öööö... nem inkább az index ver bele a karterba?? Ezért aztán elállítódott a szelepemelő. Az eldugította az olajat, amitől csapágyas lett az ablakemelő. Ennek következtében a düzni beleszakadt a rükvercbe, és összetörte az alapjárati fúvókát. Nnnnnnna, ettől rángat :D :D :D
 
... sok jóképességű távszerelő, akik jobban tudják, mi lehet a baja egy főfékhengernek, mint az, akinek a kezében volt, látta, szétszedte... 2000-es fordulaton kicsit rángat az autóm, mi baja, áruljátok már el? Megnézni nem ér, telefonos diagnosztikát se fogadok el, mint a reklámban, csakis szembehunyás-gyurcsókmódszer játszik!

Öööö... nem inkább az index ver bele a karterba?? Ezért aztán elállítódott a szelepemelő. Az eldugította az olajat, amitől csapágyas lett az ablakemelő. Ennek következtében a düzni beleszakadt a rükvercbe, és összetörte az alapjárati fúvókát. Nnnnnnna, ettől rángat :D :D :D

Én nem ezt állapítottam meg a leírásból, de az, hogy a hibát elolvastam az ötezer. A javítás egy százas számla nélkül, és ez még az olcsóbbik ár, csak most, csak Neki. :D
 
Kezdek eléggé elkeseredni... Tündérbogár végre megkapta az új akksit, de továbbra sem indul. :( Teker, teker lelkesen, de nem indul. A végén már úgy próbáltuk, hogy koppig húztam a gázt, közben indítóztam, haver meg fújta a hidegindító sprayt. Kétszer is azt hittem, hogy siker, mert elkapta, beröffent, de szinte azonnal el is dobta... :(( Addig próbálkoztunk, amíg le nem merítettük a vadiúj akksit...
Nem tudom, így mi a fene lesz, ha még a beindítás se megy! Két embernek se... Mert oké, most pár napig még teljesen lefoglal az a szemétláda évfolyamdolgozat, utána meg vizsgaidőszak, de azért mennék már egy icipici köröcskét!
 
Kezdek eléggé elkeseredni... Tündérbogár végre megkapta az új akksit, de továbbra sem indul. :( Teker, teker lelkesen, de nem indul. A végén már úgy próbáltuk, hogy koppig húztam a gázt, közben indítóztam, haver meg fújta a hidegindító sprayt. Kétszer is azt hittem, hogy siker, mert elkapta, beröffent, de szinte azonnal el is dobta... :(( Addig próbálkoztunk, amíg le nem merítettük a vadiúj akksit...
Nem tudom, így mi a fene lesz, ha még a beindítás se megy! Két embernek se... Mert oké, most pár napig még teljesen lefoglal az a szemétláda évfolyamdolgozat, utána meg vizsgaidőszak, de azért mennék már egy icipici köröcskét!

Ez már más technika.
Mi még a Szinyónál meg az MZnél csináltuk. Ha gáz nélkül nem indul, akkor csutkagázon, hátha megszívta magát. Ha úgy se, akkor jött a gyertyapucc.
No ácépumpa, no kompjúter, no injektor, no para. :D
 
Ő se mai gyerek, már betöltötte a 22-t, injektor az tuti nincs benne, szerintem kompjúter se... AC-pumpát nem tudom... :)
Csak simán kétségbe esek... A következő injektoros lesz és "kiskorú", az tuti, mert azt szeretném, hogy beindítom és megyek. Nem szórakozok az indítással, próbálom értelmesnek tűnő fejjel bámulni a szívatót... (amiről lövésem sincs, mire való, azon kívül, hogy engem szívasson. tuti ezért szívató a neve... indításnál előre húzom, aztán valami csodajelre, amit még nem tapasztaltam, visszatolom...)
 
Elképzelhető, hogy AC már van benne, de injektor biztos nincs:) Még mielőtt szétszednétek a porlasztót áttakarítani, én ezeket próbálnám meg a helyetekben: először is, gyertyák ki, és megnézni, hogy van-e rendes szikra, egyúttal rájuk nézni, hogy mennyire "nedves az orruk", kap-e egyáltalán benzint a szerencsétlen. Ha van "PRI" állás a benzincsapon (már ha egyáltalán van benzincsap), akkor indításnál abba az állásba állítani, hogy direktben kapják a porlasztók a benzint. Célszerű lenne lehúzni a benzincsövet a porlasztókról, megnézni, hogy egyáltalán eljut-e odáig a cucc, esetleg direktben rátenni egy darab csövet, tölcsérrel a végén, és azon adni neki egy kicsit, ezzel tuti kizártok minden hibalehetőséget a benzintanktól a porlasztóig. Az úszóházak alján szokott lenni leeresztő csavar, azokat is ki kellene tekerni, egyrészt (már csak biztonságból is) leereszteni a régi benzint, másrészt, ha utána kinyitod a csapot, és megint megnyitod a leeresztőt, kiderül, hogy nem akadt-e fel valamelyik (vagy mindkét) tűszelep. Ha vákuumos a csap, a vákuumcsövét és a csatlakozásait is érdemes megnézni, tud érdekes dolgokat produkálni az is, ha a henger felőli csonkon falsot szív a motor... Hirtelen ennyi... Amúgy, ha télire nem járattad ki a benzint a porlasztókból, eléggé esélyes, hogy nem úszod meg a karbiszétszedést-tisztítást, de előtte érdemes azért próbálkozni...:)
 
A szívatót meg nem "égi jelre" kell visszatolni, hanem akkor, amikor már egészséges, stabil alapjárata van a motornak ;) Én úgy szoktam, hogy indításkor tökig húzom, álló helyzetben nem melegítek (max. amíg sisak-kesztyű fel...), elindulok vele, és menet közben, pár perc után teljesen visszatolom. Addigra általában már elég meleg hozzá, hogy szívató nélkül is rendesen járjon.
 
A szívatót meg nem "égi jelre" kell visszatolni, hanem akkor, amikor már egészséges, stabil alapjárata van a motornak ;) Én úgy szoktam, hogy indításkor tökig húzom, álló helyzetben nem melegítek (max. amíg sisak-kesztyű fel...), elindulok vele, és menet közben, pár perc után teljesen visszatolom. Addigra általában már elég meleg hozzá, hogy szívató nélkül is rendesen járjon.

Van közvetlen mellettünk egy frankó emelkedő, ha arra indulsz, tuti bemelegszik, mire fölérsz a szomszéd faluba. A YARDISról mínuszokban is mindig eltűnt addig a "hideg motor" jelző ;)

A következő injektoros lesz és "kiskorú", az tuti, mert azt szeretném, hogy beindítom és megyek.

Teresa már számítógép, nyáron sokszor mégis (vagy épp azért) szépen kell kérni, hogy induljon, mikor még "hideg" :)Télen bezzeg pöcc röff (hiába, egy Claymore bírja a hideget) :D Egyébként fogalmam sincs, miért. F650.hu-n is megmondták, hogy a Rotax 654 ilyen, oszt kész. Azt is hozzátették, hogy főleg akkor ilyen, ha gixeresek vannak a közelben :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére