A felső részt kellett cserélni, és igen, azon kívül meg kellett pucolni a sok dzsuvától az egészet. Mellesleg Zé, nem azt állapította meg a szaki hogy milyen olaj volt benne, hanem hogy olyan szar volt hogy hazavágta a felső fékmunkahengert. Természetesen abban nem lehetek száz százalékig biztos hogy nem vezettek meg, de mégsem gondolom hogy átvertek...
Többek között azért is szimpatikusak voltak, mert ahogy eljöttem a szervízből kb 5-6 kilóméterre elszakadt a kuplungbowdenem. Utánam jöttek, betolták, kuplung nélkül visszavitték és gyorsan beraktak egy univerzális "pót" bowdent. És már mehettem is. Szóval rendesek, meg normálisak voltak érzésre.... Ráadásul csütörtök este is, egy csomót szívtak a fékkel hogy hátha eltudom vinni a másnapi vezetéstechnikára... csak hát ránk sötétedett....
Többek között azért is szimpatikusak voltak, mert ahogy eljöttem a szervízből kb 5-6 kilóméterre elszakadt a kuplungbowdenem. Utánam jöttek, betolták, kuplung nélkül visszavitték és gyorsan beraktak egy univerzális "pót" bowdent. És már mehettem is. Szóval rendesek, meg normálisak voltak érzésre.... Ráadásul csütörtök este is, egy csomót szívtak a fékkel hogy hátha eltudom vinni a másnapi vezetéstechnikára... csak hát ránk sötétedett....



Teker, teker lelkesen, de nem indul. A végén már úgy próbáltuk, hogy koppig húztam a gázt, közben indítóztam, haver meg fújta a hidegindító sprayt. Kétszer is azt hittem, hogy siker, mert elkapta, beröffent, de szinte azonnal el is dobta...
Addig próbálkoztunk, amíg le nem merítettük a vadiúj akksit...


