Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

Zépé, anno nekem amikor a srácok belepancsolták a Micrába a saras viharlét (fényezés után kint hagyták a nyitott tanksapival a vasat az esőn), kb egy tankhoz 2 liter denszesz kellett a másfél liter víz felhigításához. Aztán végül kimostuk a tankot, és még az alján még volt egy fél liter sáros trutyi. Az ótó kibírta, rángatott meg nem úgy ment, de a tiszta anyagtól megint magához tért.

A kutasok trükkjei közül a kedvencem amikor nagy címlet fizetésekor egyel kisebből adnak vissza. Mosolygok, várom a többit, néz rám bután, mondom kevés, jaj bocsi... Az emberi tényezővel egyszerűbb mahinálni, lásd 15-ért töltsd meg és csak 10 ért kerül bele... Figyelni kell.

Jah, és víz úgy is kerülhet a nagy kutas benzintartályba, hogy az valamiért sérült és belefolyik a talajvíz (pl 20 éve ásták le a kúttal együtt és az idő megette). Elég ritka, de előfordult már ilyen is. Amikor tartálykocsit látok egy kúton, inkább nem tankolok, mert feltételezhetően éppen eresztik be az anyagot és feltételezhetően az x éves leülepedett trutyit/belekerült vizet épp felkeverik a tárolóban.
 
Tessék; vízbefecskendezés története, előnyei, és az "Aqua-spricc" leírása:D (érdemes elolvasni, állati...):

http://www.zsiguli.hu/?action=cikk&id=184
(Mi lenne velünk találékony Ladások és Ladák nélkül?:D)

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Vizet a motorba?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Igen. A tapasztalt autós jól tudja, hogy hajnali párás, friss levegőben szebben és jobban megy a motorja, mint száraz meleg időben.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Hogyan működik?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]A motor levegő-benzin-víz keveréket szív be. A porlasztott víz és benzincseppecskék a keverőtérben és szívótorokban összetapadnak. Fajsúlykülönbség miatt a vizet héjszerűen körbefogja a benzin. A hengerben párolgáskor a vízcseppecske szétpukkan, a rajta lévő benzinhéjat apróbb részecskékre darabolja. Tökéletesebb lesz a porlasztás, valamint a hideg keverék miatt jobb a hengerfeltöltés. Robbanás pillanatában a víz 1000°C felett elbomlik hidrogénre és oxigénre, majd újból elég vízzé.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Nem rozsdásodik a motor?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Nem. A kipufogógáz 800°C-on távozik az égéstérből. Ezen a hőfokon a víznek nincs korrodáló hatása.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Mennyi üzemanyagot takarítok meg?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Mérési eredményeink alapján 15-20 %-ot. Eddig a mért legjobb eredmény egy Lada-Samara gépkocsinál 23,5 % volt.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Környezetkímélő?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Igen. A kibocsátott CO érték 0,2 % vol., ami megfelel a nyugat-európai előírásoknak. Vetekszik a katalizátoros autókkal.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Növekszik a motor teljesítménye?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Igen. A motor rugalmasabb, energikusabb lesz. A teljesítmény növekedés 7-8%-os.[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Jó ez az én autómba?[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Minden négyütemű, benzinüzemű, szívóporlasztós motorba jő. Eddig a következő típusokba szereltük: Lada minden típusa, Skoda minden típusa, Dácia, Zastava, Polski-Fiat, négyütemű Trabant és Wartburg, Opel, Ford, Citroen, BMW, Audi, VW,Moszkvics, IZS, Zaporozsec."[/FONT]
 
A kutasok trükkjei közül a kedvencem amikor nagy címlet fizetésekor egyel kisebből adnak vissza. Mosolygok, várom a többit, néz rám bután, mondom kevés, jaj bocsi... Az emberi tényezővel egyszerűbb mahinálni, lásd 15-ért töltsd meg és csak 10 ért kerül bele... Figyelni kell.


Jah, és víz úgy is kerülhet a nagy kutas benzintartályba, hogy az valamiért sérült és belefolyik a talajvíz (pl 20 éve ásták le a kúttal együtt és az idő megette). Elég ritka, de előfordult már ilyen is. Amikor tartálykocsit látok egy kúton, inkább nem tankolok, mert feltételezhetően éppen eresztik be az anyagot és feltételezhetően az x éves leülepedett trutyit/belekerült vizet épp felkeverik a tárolóban.

Első rész-hez: igen van ilyen....sajnos. Egyszer már velem is előfordult, de akkor konkrétan nagyon nem voltam toppon.(nem adtam jól vissza)

Második rész-hez: talajvíz kizárt. A tartályok lyukadásjelzővel vannak felszerelve és azonnal riasztás jön ha kilyukad. A páralecsapódás viszont állandó, mert van, amikor 35 fokosan érkezik a lé a tartályban lévő 6 fokos léhez. A tartálykocsis rész pedig jó gondolat.
 
En 50 es szoget szamtalan 10 anyat persze rozsda port szedtem ki
a vtr em tankjabol es hogyan jutott olyanba amit en vettem vadonat ujonnet....
Es csak benzinkuton tankoltam erre nem tudom a valaszt...
 
wááá.Életemben először elaludtam!!!!Lekéstem a vonatom,ami épp ebben a percben indult..14évnyi suliba járás után először...
 
En 50 es szoget szamtalan 10 anyat persze rozsda port szedtem ki
a vtr em tankjabol es hogyan jutott olyanba amit en vettem vadonat ujonnet....
Es csak benzinkuton tankoltam erre nem tudom a valaszt...

Visszatérnek a régi szép idők és még hasznát vesszük a Pancsa tankjába rakott "tea" szűrőnek? Így legalább izgalmasabb a tankolás: -Te mit fogtál? -Á, ma csak egy szeghúzó kalapácsot! :D


Szia Bendzsi!:csa Már épp írni akartam, mi van veled? Nagyon eltűntél mostanság!
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére