Bővebben...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
10 évesnél idősebb gumiabroncsot ne használjunk... ahha, apám nem volt hajlandó lecserélni a kis chopperen a hátsó gumit, mert hogy még tökéletes állapotú a korához képest. Oké, hogy látszólag csudajó, de gyári, '97-es gumi volt rajta... Végül is csak 17 e km-t élt meg, de csúszott mint a fene. Legalább túl éltem és már túladtunk rajta![]()
A Nitrogénről van valami infó? Mármint azon kívül, hogy pirossal jelölik.![]()
Mert közúton nem kanyarodunk, ugye? Ráadásul a kopásjelzők se feltétlenül csak a mintázat közepén vannak belesütve a gumiba. Az én motorom pl. valamiért a bal oldalát szereti jobban elnyalni a guminak, középen még lenne minta, 5 centivel arrébb meg már helyenként sima.
Ez tetszikVisszhangzik a fejünkben az intelem,
Bq, kár, h csak egyszer lehet tetszikelni a hozzászólásodat...B+... soroljam?
Őszinte legyek? Már az előző cikknél is megfogalmazódott bennem, hogy ehhez a motorszerelő hölgyhöz nem annyira vinném a jószágot... Értem én, hogy baromi jó, hogy női motoros oldalon egy női motorszerelő ad tanácsokat, de ha már kezdőknek szóló, szakmai cikkeket közöltök, nem lehetne, hogy megnézetitek valaki mással is, és lehetőség szerint kimazsolázzátok belőle a pontatlanságokat?
Közúton (nálunk) általában jóval több az egyenes, mint a görbe. Hát még az Alföldön... viszont tényleg, nekem is szeret balra kopni. Állítólag azért, mert a bal oldalán többet megy, hiszen az ívek bal oldala mindig hosszabb. Meg állítólag balos kanyarban bátrabbak vagyunk, azért is. Nos, ezt cáfolom: én balosban gyávább vagyok, mégis arra kopik a gumi... jó, nem 5 centivel, hanem mondjuk 2-vel.
Ebben viszont nem segítenek az olyan, szakmainak látszó, féldilettáns cikkek, amik elviszik szerencsétlent a málnásba...
A Suzukimon még szőrösek voltak a gumik, néhány ezer km volt bennük (olyan 3-5) ,de a motor állt egy jó évet. Igaz, fősztenderen, és gondosan odébb is tologattuk, h ne mindig ugyanazon a ponton érjen le a hátsó. Télen a kerti kisházban állt, letakarva, nyáron az udvaron, ponyva alatt. Mikor aztán elővettem, és mentem vele, a hátsó olyan volt mint a papír, egy erősebb fékezésnél a hátulja nagggggyon látványosan megindult. Le is cseréltem azonnal.10 évesnél idősebb gumiabroncsot ne használjunk... ahha, apám nem volt hajlandó lecserélni a kis chopperen a hátsó gumit, mert hogy még tökéletes állapotú a korához képest. Oké, hogy látszólag csudajó, de gyári, '97-es gumi volt rajta... Végül is csak 17 e km-t élt meg, de csúszott mint a fene. Legalább túl éltem és már túladtunk rajta![]()
A Suzukimon még szőrösek voltak a gumik, néhány ezer km volt bennük (olyan 3-5) ,de a motor állt egy jó évet. Igaz, fősztenderen, és gondosan odébb is tologattuk, h ne mindig ugyanazon a ponton érjen le a hátsó. Télen a kerti kisházban állt, letakarva, nyáron az udvaron, ponyva alatt. Mikor aztán elővettem, és mentem vele, a hátsó olyan volt mint a papír, egy erősebb fékezésnél a hátulja nagggggyon látványosan megindult. Le is cseréltem azonnal.
Öööö, a hátsó volt lenn:A GS500 nem orrnehéz?Csak, mert középállványon utoljára talán a Jawa-t meg a Simsont láttam úgy megállni, hogy ne az első, hanem a hátsó gumi érjen le rajtuk... Viszont, mintha már hallottam volna mástól is, hogy a GS500 gyári gumijai öregedés nélkül is ritka sz*rok voltak...
Nekem most valami Michelin Pilot van rajta. Csúszik mint állat, viszont nem kopikAlig észrevehető rajta az a 4-5 e km, amit mentem vele... De következőleg ismét Battlax lesz rajta, mert sokkal jobb volt vele menni. Ha satufékeztem, akkor is max épp hogy megmozdult a segge oldalra
![]()