Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bmw

Hát, én a helyedben mindenképp próbaülnék már most vhol. amúgy még vetethetsz ki az ülés töméséből is, meg lehet felrakni peresebb gumikat. Legalább 5 cm mínusz az is összesen.
 
Mindenképpen meg lesz oldva, hogy jó legyen. Időm mint a tenger, mert tényleg nem vele szeretnék kezdeni. Tanulómotornak jó lesz az Eliminator is, az kb 10-ed annyiba kerül, az első bénázásokra jó lesz. :)

Amúgy Ewan hisztis? Azt azért tudnom kell, hogy a hisztéria BMW tulajdonság-e, vagy csak az autóm specialitása. :D
 
Nem mondanám, abszolút megbízható :) . Egyszer fordult elő, h nagyon vacilláltam, elmenjek-e tréningre, nem igazán volt kedvem. Aztán végül mégis rávettem magam az indulásra, bár már órák óta elkezdődött a program. Viszont akkor meg ő nem akart menni, folyton lefulladt amíg melegítettem. Hallgatnom kellett vna rá, mert mire végül odaértünk, már elment az oktató is, előbb abbahagyták a tréninget.
Amúgy még nem hagyott ott sehol, és az első pillanattól kezdve egy hullámhosszon vagyunk! Nekem is alkalmi vétel volt ő, egy Yamaha XJ6 Diversiont akartam. Viszont az első találkozás nagyon mély nyomot hagyott bennem, pedig akkor még ki sem próbálhattam (le volt merülve az akksija). Aztán 4 nap múlva helybe hozták nekem próbára, és már nem is volt kérdés, h maradni fog. Olcsóbb is volt, mint a Yamaha lett vna, amit megnéztem, sokkal jobb állapotú, kevés km-rel, gazdag felszereléssel, mi kell még? No és a rémhírekre rácáfolnék, nem veszítenek a BMW-k annyit az árukból, amennyit a béemwétlenek / béemwéellenesek tartanak róluk! Ewan pl. 9 év alatt felezte meg az árát! Sőt, mivel limitált szériás, ezért valszeg egy-két év múlva vagy ugyanannyiért tudok rajta túladni, amennyiért vettem, vagy csak nagyon keveset fogok veszíteni!
Mondjuk az első terv az volt, h megveszem -mert baromi jó és egyszerűen kihagyhatatlan vétel volt- de csak egy évig tartom meg, és utána keresek mégis egy Yamahát (egyébként az újonnani áruk ugyanaz!). Viszont mióta megvan, 4 hónap alatt beletettem 14 ezer km-t, és rájöttem, h nekem pont őrá van szükségem! Pontosan azokat nyújtja, amik az igényeim, mind komfortban, felszereltségben (sőt, ott még túl is lő a célon!), menettulajdonságokban, gyorsaságban, erőben, soroljam még? Igaz, tartottam tőle, h csak egyhengeres, a Yamaha 4 hengerével és 78LE-jével szemben, de a nyomaték viszont nagyon odateszi magát! Az üzemeltetése pedig rendkívül gazdaságos: 3,6-nál még nem sikerült többet itatni vele, pedig az autópályán általában legalább 160-nal nyomom, és közúton is 120-130 az utazósebességem. Szeretek hamar hazaérni :)

100 szónak is egy a vége: nagyon is szívesen vennék újra BMW-t, bár a GS-en nagyon hiányozna a dobozom :)
 
Mi BMW-nk
Te aki mindenhol száguldasz
Szenteltessék meg a te utad
Jöjjön el a High Performance-ed
Történjen meg a Mad-Max köröd
Boxerként és egyhengeresként is
Mindennapi kék-fehérünket add meg nekünk ma
És bocsáss meg nekünk a büntetőcédulákért
Ahogy mi is megbocsátunk a KRESZ-nek
Ne vezess minket kátyúkba
De szabadíts meg a közlekedésiektől
Mert tiéd a Kraft
A lóerő és a fölény
Mindörökké

Á///Men


(Lehet még rajta javítani, mert az "eredeti" autós ima, próbáltam átírni motorosra... :) A végén ///M direkt maradt, az így stílusos... :cool:)
 
Na, ha már tényleg van saját topikja a bajor istennek, akkor hozzuk fel kicsit!

Csatolás megtekintése 11912

Ő a nagy Ő, a G 650 GS. Most már 25 kW-os korlátozással is kapható, szóval csak a pénz áll köztünk, és az, hogy előtte szeretnék megtanulni motorozni, mert a jogsi még nem jelenti azt, hogy tudok is. Az első, amiért beleszerettem, az, hogy BMW. A második, hogy ők tudják, hogy alacsonyabb emberek is szeretnének motorozni. Ennek a modellnek alacsony felfüggesztéssel, és alacsony üléssel csak 75 centi az ülésmagassága. (Persze magasakra is gondolnak, magasított üléssel 82 centi!) Ha jól tudom, más csak alacsony ülést kínál, alacsonyabb felfüggesztést nem. Föltalálták az ültetést, hogy ne házibarkács legyen. :)


Én teszteltemis:

http://csajokamotoron.hu/motorteszt...bujtatott-latin-szereto-bmw-g650gs-2011-teszt
 

Elolvastam a tesztet, most már tuti, ha a fene fenét eszik is, jön még egy bajor a családba, amint megtanulok motorozni!
Nem mintha eddig túl sok kétségem lett volna, csak amíg nem tudtam a gyári folytásról azt hittem, ahhoz már nagyjogsi kell. (Amúgy mennyire lehet nehéz ezt kikapcsolni? Mert ha könnyű a ki-be kapcsolgatás, akkor majd vele raknám le a nagy A-t...)
 
Amúgy negatívumként annyit emelnék ki, h a bal oldali kapcsolókonzolon az index került legalulra, és a duda középre (legfelül a fényszóró). A Suzukimon ez pont fordítva van: duda alul, index középen, ami logikus és kényelmes is. Nos a BMW-n ezzel az első pillanat óta küzdök, mert behúzott kuplunggal nem érem el az index-kapcsolót! Jobbra még csak-csak el tudom nyomni (de 10-ből 9-szer inkább nem), de balra már nem tudom elhúzni, nem tudok belekapaszkodni a hüvelykujjammal. Ez főleg körforgalomban necces, mert pl. ha nem akarok kimenni rögtön a köv. kijáraton, akkor nem tehetem ki előre az indexet. Mondjuk, ha egy íven szépen végig tudok menni a kívánt kijáratig, akkor nincs gond, de ha hirtelen bejön elém vki, és fékeznem kell, sőt még vissza is kell kapcsolnom, akkor garantáltan nem tudom elengedni a kuplungot addig, amíg elérem a kijáratot, és akkor már nem tudok indexelni. Ha nincs mögöttem senki, akkor ez nem is baj, de ha igen, akkor meg arra esetleg jól ráijesztek...
Vagy ha hirtelen ki kell kerülnöm vmit, vagy sávot váltani akkor mindig kockáztatok egy rámdudálást / fékcsikorgást :(
Habár lehet, h ez csak az én pici kezemnek gond, másoknak nem okoz problémát.
 
Jah, és a tükrökkel én is sokáig vacakoltam, hetekbe telt, mire sikerült normálisan beállítanom! Pedig én jóval alacsonyabb vok NaNánál!
 
Most már tuti, hogy egyszer (majd másodiknak) G 650 GS-em lesz. Igaz, csak a Sertao-n üldögélhettem, ami iszonyat magas, de attól ez is ugyanolyan mint a sima G 650 GS, és néztem, minden annyira kézre esik rajta, hogy az valami álomi! Index picit kényelmetlen, de alig pár millimétert kellett változtatnom a fogáson, hogy az is jó legyen. A váltó is tökéletes helyen van. Egyszerűen tökéletes, mintha rám szabták volna! Ezt a motort nekem találták ki! Ő az én motorom!
Azt az egyet felejtettem el megkérdezni, hogy oké, szegénykét enduro kategóriába sorolták, mert külön kategóriát nem alkottak neki, de mennyire az? Mennyire nézhetem ki belőle azt, hogy szabadon elhagyhatom az aszfaltot? (Bár csak azért nem gondolom teljes jogú enduronak, mert azoknál jóval alacsonyabb...)
A standon lévő személyzet is tök kedves volt, asszem sikerült úgy öltöznöm és sminkelnem, hogy elhiggyék, hogy mostazonnal kirántom a szép kis szőrös tatyómból a hárommillát... Még névjegykártyát is kaptam, hogy bármikor, bármi kérdésem van...
 
Macs, tökéletesen egyetértek veled - majdnem mindenben. ezt a motort nekem találtak ki! Nekem teljsesen tökéletesen leér a lábam róla. Na jó, kettőnknek...ezen nem veszünk össze. :D
Te...ööö....azt nem tudod, hogy hol lehet szerezni hozzá passzoló pénztárcát? (tele 3 milla kp-vel)
Eegyébként valamelyik motorrevüben volt egy leírás róla, ha megtalálom a rendelkezésedre bocsátom :)
És szerintem jó terepre is - szerintem nem véletlenül adták neki a Sertao ="bokor" nevet. ;)
 
Ha tudnám, hol az a pénztárca, már az udvaromon állna a pici piros GS-em. :)
De mire ez aktuális lesz, már úgyse adminisztrátor leszek minimálbérért, hanem jegyző, vagy ügyész, vagy egye fene, a GS kedvéért ügyvéd, annyiért, hogy ne legyen gond előrántani a három misit. :D
 
ha majd jól menő ügyvéd leszel, ránts elő nekem is 2-3 mihálykát lécci :D
cserébe elmegyek veled bmw-találkozókra. :)
 
ezt a motort nekem találtak ki! Nekem teljsesen tökéletesen leér a lábam róla. Na jó, kettőnknek...ezen nem veszünk össze. :D

Nekem meg az "aszfaltos" verzióról (CS) ér le a lábam, akár hajlítva is. Ugyanolyan magasságú, csak a rugóútja a rövidebb, de mégis jó, hogy különböző, mert a végén még összevesznénk rajta :D Szerintem így nagyon jó első motor nekem, nagy biztonságérzet ad, hogy még némi tereppel megspékelve is kéznél lehet a láb, és főleg jó, ha sikerül beékelődni egy lejtős parkolóba :D

Nem kell egyébként 3 milla kápé, használtan jóval olcsóbbak ezek a 650-esek. Persze előfordulhat, hogy egy használtra rá kell költeni - nekem is majd' 200k lett az első szerviz, amikor úgy istenesen helyre lett téve Teresa - ez mindig benne van a pakliban.

Egyébként jellem, megvannak a háklijai, ez tény: puha a felnije (az első olyan puklis volt már a kátyúktól, hogy kapott inkább egy japánt, a hátsó masszívabb, jobban bírja a gyűrődést), és van valami misztikum az első fékje körül, mert már 4 tárcsát hullámosított be teljesen érthetetlen okból, és az összes szerelőm nem jött rá, mi a nyavalya lehet az oka... valahol, valami csúnyán megütődhetett még az első évében nálam, mert nagyjából azóta csinálja. Még a felnicsere ellenére is. Remélem azért rájön majd a szaki egyszer, de a biztonság kedvéért van már külön tárcsám műszakira... viszont az abszolút nem jellemző, hogy otthagyjon. Az egyetlen hajtószíj-szakadáson kívül akármi baja is volt, mindig elhozott haza (másik szíj hagyta el a fogait, szíjtárcsa kezdett szétesni, kuplung kinyomócsapágy pusztult meg). Még a szíjszakadást is úgy időzítette, hogy szép, napsütéses késő tavaszi napon, Etyek határában, dombtetőn, ahonnan szépen vissza lehetett gurulni, és hívni a közeli (csepeli) szerelőt a trélerrel, megenni egy lángost, amíg kiér, nem pedig előző nap a szupercella közepén, 100km/h-s oldalszélben, 20m-es látótávolságnál a 4-esen, ahol minden egyes szembe jövő kamion elé megpróbált becsűrni a vihar.

Szóval igazából nagyon derék, megbízható profi ő. Ezek a problémák meg több, mint 76 ezer kilométerre jutottak, annyira azért nem nyavalygós, csak hát rendesen használva van. Enyhébb terepen is előfordulok vele (ráadásul földútra költöztünk), bár tényleg nem arra való, de hát Sjaak Lucassen óta tudjuk, hogy minden motor enduro :D Én még a patakban se járok vele hasig vízben, havat is csak ritkán lát. Némi fagy mondjuk nem akadályoz a vele való bejárásban, nincs is másik járművem. Kesztyűfűtést rendszeresítettem rajta kevésbé barátságos időkre.

Az f650.hu-n törzstagja vagyok "az első 50 ezer" című tartósteszter-topiknak, ahol persze a topikgazda 90 ezres óraállásig vezette a történéseket (azóta túladott a gépén), nekem most fog átpörögni a korábban már buherált óra - ma lépte át a 98 ezret, innen tényleg már csak egy "köpés" a nullázás... hogy miért nem raktak ezekbe egy hatodik számjegyet... részletesen vezetek mindent, benzint és szervizt, ha bárkit érdekel, összefoglalhatom itt is.

szerk. na még egy kép, sajna telefonos, nem hurcolok magammal rendes gépet mindenhova:

teresa_snow.jpg
 
Képzeld Tagama, a múltkor egy kerti partin itt a kerületben bemutatta egy haverunk a barátnőjét, akinek BMW-je van. Kérdeztem milyen, mondta, hogy F650. aztán ennyiben maradtunk. Ma délelőtt viszont láttam a csajt Zuglóban. Könnyű megismerni, mert hatalmas göndör, vörös haja van, és persze ki volt bontva a bukóban is.
Amennyire láttam, ugyanaz a motor, mint a tied, kék, csak nincs benne az a drapp vagy milyen szín. Jó alacsonyra le van ültetve,mert ő sem túl magas.
 
Képzeld Tagama, a múltkor egy kerti partin itt a kerületben bemutatta egy haverunk a barátnőjét, akinek BMW-je van. Kérdeztem milyen, mondta, hogy F650. aztán ennyiben maradtunk. Ma délelőtt viszont láttam a csajt Zuglóban. Könnyű megismerni, mert hatalmas göndör, vörös haja van, és persze ki volt bontva a bukóban is.
Amennyire láttam, ugyanaz a motor, mint a tied, kék, csak nincs benne az a drapp vagy milyen szín. Jó alacsonyra le van ültetve,mert ő sem túl magas.

Cimet nem tudod?:D
 
Hú, de jó lenne egyszer összefutni vele, párom ki tudna próbálni, hogy egy leültetett F650-en milyen ülés esik...
 
Amennyire láttam, ugyanaz a motor, mint a tied, kék, csak nincs benne az a drapp vagy milyen szín. Jó alacsonyra le van ültetve,mert ő sem túl magas.
Mandarin, az a szín mandarin :) és ha nincs benne, akkor az valszeg az eggyel világosabb kék lesz, a beluga. Már ha eredeti gyári állapotú. Ha nem, akkor minden lehetséges :)
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére