Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bmw

217173-main_Full.jpg
 
Nézzétek meg a képét a totalcar-on. VALAMI ESZMÉLETLEN EZ A GÉP! ILYENT AKAROK!!!!!!!

Paradoxon: női BMW túraenduró?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:eek:ffice" /><o:p></o:p>
2010.11.04. 18:09 - Hírszerkesztő<o:p></o:p>
A GS enduró család belépőmodelljének szánja a BMW a 2011-ben debütáló, G650 GS névre hallgató motort. A blokk ugyanaz, mint amit a korábban elég népszerű, egyhengeres F 650 GS-ben használtak. A váz, a futómű-elemek mind-mind bevált darabok, viszont a külső megjelenés az, amiben sokat reszelt a gyár: a sajtóanyagban leírt összetéveszthetetlenséget még értjük, de hol van ebben a fényszóróban dinamizmus?A 650 köbcentis, egyhengeres motor 48 lóerőt tud leadni 6 500-as percenkénti fordulaton, 6 000-nél pedig 60 newtonméteres maximális nyomatékra lesz majd képes. Ez terepen eléggé tüchtig kis menettulajdonságokkal vértezné fel a „kis” endurót, de ugye nyilvánvaló, hogy ezerből egy ember használja ezeket a motorokat ott, ahová a névleges kategória predesztinálná őket.<o:p></o:p>
A 90 km/h-ra megadott fogyasztási érték 3,2 liter, a 14 literes tankkal ez bő 450 kilométeres eredményezhet hömpölygős tempóban. A kényelmes üléspozícióval, a külön rendelhető rengeteg extrával (kofferek, markolatfűtés, kapcsolható ABS, kézvédő, bukócső, magasított és színezett plexi) komfortos kis túramotorként funkcionálhat az új GS – állítólag szinte teljesen kisimították az egyhengeresekre jellemző, hosszútávon idegesítő vibrációkat is.<o:p></o:p>
A rövid lábúak, illetve a nők is örülhetnek, ugyanis gyári extraként alacsonyabb nyereggel, illetve rövidebb rugóutakkal (140/130mm az eredeti 170/165mm helyett) bíró teleszkópokkal is meg lehet majd rendelni a GS650-et.<o:p></o:p>
 
:bang:;):sze::liheg:
 

Csatolások

  • 1769309_ab5fe0e993657793543227b35249c754_xl.jpg
    1769309_ab5fe0e993657793543227b35249c754_xl.jpg
    263.8 KB · Olvasás: 10
Gyönyörű!!!!
Lottóötösből csakis ilyen motort vennék! BMW :meghajol::sze:!!!
Viccces lenne, reggel nem az kérdezni, hogy autóval, vagy motorral megyek, hanem, hogy melyik BMW-vel, a nagykorú négykerekűvel, vagy az újszülött kétkerekűvel? :D
(Bár jelenleg bármilyen motornak örülnék, ami megfelel a jogsimnak és a mélységemnek, mert a semminél minden jobb...)
 
Bár sosem gondoltam volna, hogy ilyen velem 60 éves korom előtt megtörténhet, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy BMW motorkerékpárnak, annak is egy elég extrém példányának, egy BMW G650 Xchallenge-nek. :D Most kénytelen leszek úgy megtanulni motorozni, hogy nem ér le a lábam... :) Szerintem jókat fogunk mókázni, és alaposan összetörjük magunkat... :D És majd ha vén leszek, és lesz rengeteg időm, akkor újra Kawasakim lesz! :) De addig is nagyon fog fájni a szívem egy Kawasakiért, de sajnos most nem úgy alakultak a dolgok, hogy értelme legyen. :(
X-et csak jövő héten tudom elhozni, de már nagyon tűkön ülök... :)
 
Nézzétek meg a képét a totalcar-on. VALAMI ESZMÉLETLEN EZ A GÉP! ILYENT AKAROK!!!!!!!

A BMW-kben az a jó, hogy bár újonnan baromi drágák, 2 év után egy fillérrel nem ér többet, mint egy hasonló kategóriás másik típusú gép. Cserébe tutira rendesen szervízelt, megkímélt, garázsban tartott példányok! Szóval kitartás, és gyűjtögetés, mert simán lesz hamarosan ilyen masina megfizethető áron! :)
 
Bár sosem gondoltam volna, hogy ilyen velem 60 éves korom előtt megtörténhet, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy BMW motorkerékpárnak, annak is egy elég extrém példányának, egy BMW G650 Xchallenge-nek. :D Most kénytelen leszek úgy megtanulni motorozni, hogy nem ér le a lábam... :) Szerintem jókat fogunk mókázni, és alaposan összetörjük magunkat... :D És majd ha vén leszek, és lesz rengeteg időm, akkor újra Kawasakim lesz! :) De addig is nagyon fog fájni a szívem egy Kawasakiért, de sajnos most nem úgy alakultak a dolgok, hogy értelme legyen. :(
X-et csak jövő héten tudom elhozni, de már nagyon tűkön ülök... :)

Gratula:D A móka oké, de ne törjétek össze magatokat:D
 
Bár sosem gondoltam volna, hogy ilyen velem 60 éves korom előtt megtörténhet, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy BMW motorkerékpárnak, annak is egy elég extrém példányának, egy BMW G650 Xchallenge-nek. :D Most kénytelen leszek úgy megtanulni motorozni, hogy nem ér le a lábam... :)

Gratula!!! Képet majd kérünk!!!
 
Bár sosem gondoltam volna, hogy ilyen velem 60 éves korom előtt megtörténhet, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy BMW motorkerékpárnak, annak is egy elég extrém példányának, egy BMW G650 Xchallenge-nek. :D Most kénytelen leszek úgy megtanulni motorozni, hogy nem ér le a lábam... :) Szerintem jókat fogunk mókázni, és alaposan összetörjük magunkat... :D És majd ha vén leszek, és lesz rengeteg időm, akkor újra Kawasakim lesz! :) De addig is nagyon fog fájni a szívem egy Kawasakiért, de sajnos most nem úgy alakultak a dolgok, hogy értelme legyen. :(
X-et csak jövő héten tudom elhozni, de már nagyon tűkön ülök... :)

Gratulálok Csutka! :hura: Sok tízezer balesetmentes kilométert és örömöt kívánok hozzá!
Sokáig én sem gondoltam, hogy nekem valaha lesz egy BMW-m, aztán annyira jó árban találtam, hogy nem volt kérdés többé milyen motort vegyek! :)
Remélem egyszer együtt is gurulunk valami szép terepen! :)
 
Sokáig én sem gondoltam, hogy nekem valaha lesz egy BMW-m, aztán annyira jó árban találtam, hogy nem volt kérdés többé milyen motort vegyek! :)

Ugye? Ne má, hogy Suzukit vegyek, ha béjemvét is adnak szebbet, megkíméltebbet... :)
Terepezni mehetnénk, én kezdő vagyok a témában! :D
 
Ugye? Ne má, hogy Suzukit vegyek, ha béjemvét is adnak szebbet, megkíméltebbet... :)
Terepezni mehetnénk, én kezdő vagyok a témában! :D
Én Transalpot, Varaderot, meg hasonlókat nézegettem előtte. Aztán hirtelen jött a nagy Ő olcsón, szép állapotban, keveset futottan :)
Hát bütykös gumim nekem nincs, de lightosabb terepet simán bír a Tourance is! A hosszú hétvégén is határjáráson voltam vele. Gyönyörködtem az ártér és a Körös őszi színeiben.
 
A BMW-kben az a jó, hogy bár újonnan baromi drágák, 2 év után egy fillérrel nem ér többet, mint egy hasonló kategóriás másik típusú gép. Cserébe tutira rendesen szervízelt, megkímélt, garázsban tartott példányok! Szóval kitartás, és gyűjtögetés, mert simán lesz hamarosan ilyen masina megfizethető áron! :)

GRATULÁLOK CSUTKA!!! A hozzáállásoddal van némi gond, de még javulhatsz! Még, hogy összetörni magatokat!!!!!!! :(De jó Neked, hogy van motorod!!!
Mire a második gyereken is "túlleszek" addigra már pont 2-3 éves ilyen gépeket lehet majd kapni és akkor irány a nagyvilág!!!! :bang:
 
Na, ha már tényleg van saját topikja a bajor istennek, akkor hozzuk fel kicsit!

g650gs.jpg

Ő a nagy Ő, a G 650 GS. Most már 25 kW-os korlátozással is kapható, szóval csak a pénz áll köztünk, és az, hogy előtte szeretnék megtanulni motorozni, mert a jogsi még nem jelenti azt, hogy tudok is. Az első, amiért beleszerettem, az, hogy BMW. A második, hogy ők tudják, hogy alacsonyabb emberek is szeretnének motorozni. Ennek a modellnek alacsony felfüggesztéssel, és alacsony üléssel csak 75 centi az ülésmagassága. (Persze magasakra is gondolnak, magasított üléssel 82 centi!) Ha jól tudom, más csak alacsony ülést kínál, alacsonyabb felfüggesztést nem. Föltalálták az ültetést, hogy ne házibarkács legyen. :)
 
Csodálkoztam, h nem tudsz róla, pedig már korábban is írtál ide. Persze rég volt már, igaz ? ;-)

Te Macs, ki is próbáltad ezt a gépet, vagy csak a műszaki adatok alapján gondoltad jónak? Nem akarlak elszomorítani, de mikor október szervízben voltam, én kipróbáltam a szalonban, igaz az 800-as volt. Bár mindegy, a paraméterei ugyanazok, csak erősebb szív dobog benne. Ráadásul épp az alacsonyabb változat állt náluk, közvetlen az üveg mögött. Olyan szinten nem ért le a lábam, h nem mertem megmozdítani a gépet, nehogy beledőljek a kirakatba vele együtt. A főnök azt mondta, h rántsam meg nyugodtan, aztán a másik oldalon majd rádőlök a jobb lábamra :heureka: Addig nem mertem, amíg mellém nem állt, h elkapjon, ha arra lesz szükség. De utána se mentem sokra, mert folyamatosan libikókáznom kellett, h állva maradjak. Nagyon nagyot csalódtam, mert én is őt képzeltem el Ewan utódjának, a 800-as változatban :((
De valószínűleg használtan már megfelelő lenne, miután már vki "kiülte" kicsit a nyerget.
 
Még csak neten néztem a gépet, élőben nem, de a 800-as alacsony verziója 10 centivel magasabb papíron!
75 centinek tuti jónak kell lennie, mert az Ezüstegér, a kis Honda, amin tanultam, papíron 78 centi, kicsit balettozós volt, de nem vészesen. Az kb. olyan magas lehetett mint Ewan. Ebből még leveszünk 3 centit, akkor szerintem balett nélkül is megy. :) Ha úgyse jó, keresek olyan csizmát, amivel jó lesz, vagy van 2-3 évem nőni még valahogy. :D Bármit megteszek. Ő kell. De vizsgaidőszak után megnézem majd élőben is. (Csak előtte utánanézek, van-e elfekvőben még kényszerzubbonyunk, vész esetére. :D )
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére