örülök is,mert ha jön utánam vmi kamion,az ha nekem 110nél satuféket nyom a biciklim és ő is jön utánam 110el,akkor tuti kivasal,még jó,hogy üres volt a 47es!!! pedig mondtam megyünk együtt motorozni,de így megint csúszik...
..nagyon vigyázz.....most volt a tv ben, hogy a 47 es EURÓPA második legveszélyesebb útszakasza...fasza mi? Minden hónapban meghal valaki.
Veszélyes útszakaszok Azt hiszem a régi fórumon volt egy ilyen témájú topic, de itt nem találom, viszont még a múlt hónapban Mecsek felé tartva merült fel bennem újra, talán segítség lenne ha idepötyögnénk azokat az útszakaszokat amibe ismeretlenül belefutva elég csúnyán jöhetnénk ki Akkor kezdésnek pár: Csorna. Akármelyik oldalról közelítesz mindenhol a településen elképzelhetetlenül hatalmas kamion nyomvályúkkal találkozol (egyiken fennakadt tavaly egy zsarumobil), bár némelyiket már felmarták, de maradt jócskán pl. Sárvár irányából a vasúti átjáró elötti szakaszon, illetve Fertőd felöl a körforgalomnál, csakúgy mint az egész nyomorult körforgalom. Nyögér. Vas megyei település Sárvár és Zeg között. Az egy dolog hogy hatalmas macskafaroktörő kanyarok vannak a településen és a környező településeken is, de itt van egy derékszögű kanyar, ahova kitoltak egy 30-as táblát. Nos ha 30-cal próbálkozol tuti padló, mert hatalmas felgyűrődés van végig keresztben az út mindkét sávján. Rendkívül veszélyes! Somogy: Iharosberény, Böhönye szinte végig a településeken keresztül. Zala: Nagykanizsa, Budapest felé, majd onna rákanyarodó sáv Kaposvár irányába. Félelem. Kamionvályú, gyűrődés. Dobálja a motort. Zeg-ről Keszthely felé Alsópáhok elött van egy jobbos 40-es táblás kanyar, egy völgyben ahol mindig tele az út kaviccsal, amit az útszegélyről hordanak fel a kocsik. Heves: Verpelét és Eger közötti útszakasz. van ahol nincs is út, csak nyomokban. Most hirtelen ennyi jut eszembe. De attól tartok nem lesz rövid felsorolás.
Lillafüred felől Miskolc felé haladva egy hosszú jobb kanyarban levő két buszmegálló.Mindkét megállóban iszonyat nyomvályúk vannak, lassan és óvatosan!
Én a Róbert Károly-Könyves Kálmán-Hungária krt. veszélyeire hívnám fel a figyelmet, mert néhol meglepően jó állapotú, néhol meg olyan nyomvályúk vannak, hogy egy perc alatt a másik sávban találod magad. Jah és a Váci út bevezető szakasza az Árpád-híd után is tartogat meglepetéseket, szerencsére csak a legkülső sávban.
Sajna ez így van. Én egyenlőre csak a rákospalotai utak minőségéről gyüjtöttem tapasztalatokat. :beke:
Eger és Sirok közt. Tuti kanyarok szép erdős utak, de ésszel, mert akkora lyukak vannak a kanyarok közepén, hogy nem csak a lábtartó fog leérni hanem a kipufogó és az idom is.
Stimmel, főleg ha felmarják a kátyúkat úgy bő 15-20 cm mélyen pont a kanyarban, és kigórnak egy 40-es táblát a hétvégére... Jól van mondjuk ha 40-el megyek lehet, hogy ki tudom kerülni az összes lukat...........
Ugyanitt gyakran murva van az úton pont a kanyarban, de olyan hülye színű, hogy nem látszik, csak ha rajta van már az ember... Ezt meg a túravezető szokta bánni...
És az miért baj? Én pl nem szeretem a megkavart és bonyolult dolgokat. Tisztán, egyenesen, egyszerűen, abbol sosem volt még baj. Ahogy a jó utakon sem annyi, mint MO utjainak 99%-án, ami sz@r.