Talán a motorokat nem b@sszák úgy el, mint az autókat. Egy autónak már 5 évesen is lehet olyan nyűgje, hogy bele kell ám túrni a zsebedbe. Bár a Divit is 300-é vette Szőrmók, de legalább egy 100-ast rá is költött! Viszont most egy ideig tuti nem lesz semmi baja annak a motornak. Kollégám jól járt vele.
Ezek a "kriptaszökeveny "motorok nagyon jok szinte tönkretehetetlenek.A GS meg planeen most adtam el a GSX 550 es gepemet teljesen original allapotban es megy mint a golyo.Soha semmi gondom nem volt vele.Ezeket meg nem a divatnak csinaltak.
Nem mondom, hogy rosszak Votak, de most azon aggódnék, vajon eljutunk-e a célig minden darabjával együtt. Legalábbis amikor nekem a Yamaha xj 550-em volt, ebből állt a motorozás izgalma.
Mi sose féltünk, hogy ott hagy a Divi. A karburátor miatt lett annyi rászánva, mert sokat fogyasztott a motor, meg a kuplung miatt. Jobban megbíztam abban a motorban, mint az enyémben, pedig az nem '92-es, hanem 2007-es
Tehát, ahogy írjátok, ti is öreg motorokat használtok. Nem személyeskedtem, csak leírtam amit látok az utcán. Senki motorját nem ismerem. Írhattam volna a régi levegős Banditot is -az is rengeteg van- azt meg más vette volna fel. A múltkor állt előttem valami sportmotor. Dobozára rá volt írva, hogy vérszállítás. Korából és állapotából ítélve én inkább hajtás pajtással kérném a vért.
En a GSX-emmel barmikor elmertem indulni barhova es oda is ertem annelkül hogy szerelni kellett volna.Pedig jo parszor megjarta az utat haza es is es mindenhova.
Ilyenen tanultam. A teleszkóp lekoppant, fék alig fogott, 10 éves gumik voltak rajta - végül is szinte már filléres dolgok, de sok kis apróság volt rajta, de szerettem. Plusz annyi, hogy könnyen túlmelegedett mikor a 35 fokban 30-40 km/h-val kellett közlekednem (tele van a vizsgaútvonal ilyen táblákkal Gödöllőn) és akkor már füstölt is néha, de hát nem az Ő hibája volt, nem erre tervezték
Igen, tudom, voltunk is már együtt motorozni, ezzel voltál akkor is. Viszont ettől függetlenül láttam én már itt is olyan szerzeményeket, amelyekért azt se hittem, hogy pénzt adnak.
Akkor, ha visszakanyarodunk az első mondatomhoz, tehát szerintem -és nem kell egyetérteni- az emberek az autóiknál inkább arra törekednek, hogy az lehetőleg fiatalabb, jó állpotú legyen, addig a motoroknál újabban nem ezt tapasztalom. Hajós a kivétel, erősíti a szabályt! Ha elmegyünk egy oldtimer autós találkozóra, ott is vannak kifogástalan műszaki és esztétikai állapotú autók, de az utakon nem sok van belőlük. Az autókereskedésekben nem azokat keressük.
Nekem az autom se fiatal es nagyon jol megvagyok vele.Jok ezek az uj szerkezetek de nagyreszükre nincs szükseg abbol amit bele epitenek csak hiba forras masreszt a regi autokat motorokat barhol meg lehet javitani ez a maiakrol mar nem mondhato el.Harmadreszt miert verjem magam kiadasokba ha jo az ami van.Inkabb elmotorozom azt a penzt.Ismerek olyan Yamahat amibe 483 ezer kilometer van es tökeletesen megy.
Tudom jól, hogy a karbantartással vannak gondok. Szegény GSX-ek megvannak kb 3 éve, de még egy olajcserét se kaptak. De ez apám gondja. Most kiadattam Anyummal, hogy a szerelőnk rendbe rakhatná a CBF-et is, mert én február óta kérem, és mindig az a válasz: "Hétvégén megcsinálom!". Nem vagyok főnök, rám nem hallgat Így bevetettem a nehéztüzérséget De az a szomorú, hogy egyre jobban tetszenek a Fazerek. Betegszek? Szőrmók beszélne le róla Bár egyelőre csak kósza álom, kb 90% hogy sosem lesz belőle semmi
Te ismered a Suzukimat az is 16. eveben van es most mentem el vele 4200 kilometert ugy hogy egy hamisat nem durrant semmi gondom nem volt vele.Hazajöttem allitottam szelepet atneztem es mehet tovabb pedig nem igazan kimelem
Egy jó kis Fazer 1000-t, de szigorúan 20 év körülit. Amikor a motoros gyakorlatra jártam, volt egy srác mindig egy új CB 600-al jött. Nagyon tetszett. Megfogadtam, hogy olyanom lesz. Ma már tudom, hogy a motor 750-nél kezdődik. Ki is néztem magamnak egy Z-750-et, csak az ára az igen borsos volt. Így lett belőle a GSF 1250. Nem bántam meg, a hitelt amibe beleugrottam, azt viszont igen. Ha öröklök újra veszek egyet.
Szerintem egyszerűen azért, mert "válság" van... amire muszáj, arra kiad az ember, lehetőleg meggondoltan, és úgy, hogy egy jó darabig ne legyen vele gondja. A hobbi az meg hobbi, ott belefér, hogy kicsit szerelgessen az ember az élvezetért cserébe, meg annak fejében, hogy nem áll benne egy hobbijárműben többször annyi pénze, mint ami feltétlenül indokolt. Én is úgy vagyok vele, hogy az autó a mindennap használatos közlekedési eszköz, az az elvárásom vele, hogy beleülök, elfordítom a kulcsot, és megy. Amikor kell, nyilván elviszem szerelőhöz, de annak örülök, ha minél kevesebbszer kell. És mivel se aknám, se csápos emelőm, van egy csomó olyan dolog, amit a motoron gond nélkül megcsinálok magamnak, de egy autón, normális lehetőség híján, már nem szívesen. Ezeket a feltételeket pedig leginkább egy minél fiatalabb, minél újabb, viszont lehetőleg bombabiztos technikájú autó tudja... Az oldtimer az megint egy másik kategória, az egy qrvadrága, minden észérvet felülíró hobbi
Reszben van csak igazad.Az en "kocsim" 14 eves es semmi gondom vele.Most volt nemreg müszakin szo nelkül atment es az anyag ar pont 120 euro volt.Mühelyem nincs de mindent magam csinalok az auton es a motoron is.Oke ez a szakmam