A B125 kategória az én tapasztalataim szerint is túl szép, hogy igaz legyen, főleg egy olyan ember számára, aki korábban nem igazán motorozott. A kötelező óraszám ezen kategória esetén 3 óra elmélet, 2 óra gyakorlat (1 rutin, 1 forgalmi). Én vettem plusz órákat, a gyakorlati részt nézve a végére szinte ugyanott voltam, mintha az A1-es tanfolyamot csináltam volna. A tanulómotorom egy Yamaha Ybr 125 volt, szerettem, mert könnyen kezelhető, sokkal fordulékonyabb, mint a kis cbr. A vizsga rész pedig úgy néz ki a B125 esetén, hogy egy napon egyszerre van minden (elmélet, rutin, forgalmi). Az elméleti rész után a rutin pályán két feladatot kell végrahajtani (lassú manőverezés, szlalom-nyolcas-szlalom) ha ez sikeres, irány ki a forgalomba.
A kis CBR-t én nagyon megszerettem, megbízható, könnyen kezelhető, kis fogyasztású, könnyű, tanulómotornak nagyon ideális és szép is.
A kis CBR-t én nagyon megszerettem, megbízható, könnyen kezelhető, kis fogyasztású, könnyű, tanulómotornak nagyon ideális és szép is.
