B
_Bq_
Vendég
A kiadás oldalon én is jelentős összeget takarítok meg a gumivásárlásomon. Eddig a Metzeler 888-at nézegettem. Ebből az első és hátsó 125 000 lenne. Aztán erről lebeszéltek, mert hogy sok esetben levált a felülete (bár ezt a 880-ra mondták, de elment a bizalmam a márkától ennek hallatán). Egy sokat tapasztalt barátom a Michelin Commander-t ajánlotta. Ez párban 78 000 forint, és április 30.-ig van egy akciója a Michelin-nek, miszerint ha addig veszek egy garnitúra gumit, akkor 6000-et visszafizetnek. Szóval 72 000 lesz a végen. Hát nem mindegy. Szóval itt is örömbódottááá!
Nnno, egészségedre Lesz mit lekoptatni a szerpentineken akkor (Amúgy nekem Metzelerből a Roadtec Z6 teljesen bevált, sose volt vele semmi bajom, eltekintve attól, hogy 12-15ezer alatt lenullázok belőle egy hátsó gumit... de mivel bármiből lenullázom annyi alatt, ezt nem a gumi hibájának tudom be )
Újabb örömbódottág amúgy, hogy a vezérléshez se kell még nyúlni, se a vezérműlánc nincs szétnyúlva, se a szelephézagok nincsenek még tűrésen kívül. Ellenben beugrik majd egy hátsó teleszkóppár felújítás, egy féknyereg javítókészlet, meg holnap egy műszaki. De az utóbbi kettőre legalább számítottam A láncszett még kérdéses, lehet, hogy az idén csak kislánckereket cserélek, a low budget jegyében...
Mondjuk ez már jóval inkább Fecsegős téma lenne, de megtaláltam az utóbbi néhány 10ezer km legnagyobb hibáját is a motoron: elhagytam valamikor az olajhűtő egyik tartócsavarját Viszont ennek nagyjából sejtem az előzményét is: anno, mikor egy elborítás kapcsán sikerült kilyukasztanom az eredeti olajhűtőt, egy olyan bontottat kaptam rá, amiről le volt törve a hűtőventillátor tartófüle. Ragasztottam egyet rá folyékony fémmel, de azt is most vettem észre, hogy elengedett mostanra. Aztán, hogy hamarabb engedett el, és a rezgés miatt lazult le, és veszett el valahol a tartócsavar, vagy a csavar esett ki hamarabb, és a hűtő rezgése miatt engedett el a ragasztás, azt már csak valami látnok tudná megmondani... A hűtőn mindenesetre, meglepő módon, semmi ütődéses-kopásos sérülést nem láttam, úgyhogy jön megint a ragasztó, újabb 30-40ezerre csaktán jó lesz most is...
Utoljára módosítva a moderátor által: