B
_Bq_
Vendég
A kiadás oldalon én is jelentős összeget takarítok meg a gumivásárlásomon. Eddig a Metzeler 888-at nézegettem. Ebből az első és hátsó 125 000 lenne. Aztán erről lebeszéltek, mert hogy sok esetben levált a felülete (bár ezt a 880-ra mondták, de elment a bizalmam a márkától ennek hallatán). Egy sokat tapasztalt barátom a Michelin Commander-t ajánlotta. Ez párban 78 000 forint, és április 30.-ig van egy akciója a Michelin-nek, miszerint ha addig veszek egy garnitúra gumit, akkor 6000-et visszafizetnek. Szóval 72 000 lesz a végen. Hát nem mindegy. Szóval itt is örömbódottááá!![]()
Nnno, egészségedre



Újabb örömbódottág amúgy, hogy a vezérléshez se kell még nyúlni, se a vezérműlánc nincs szétnyúlva, se a szelephézagok nincsenek még tűrésen kívül. Ellenben beugrik majd egy hátsó teleszkóppár felújítás, egy féknyereg javítókészlet, meg holnap egy műszaki. De az utóbbi kettőre legalább számítottam

Mondjuk ez már jóval inkább Fecsegős téma lenne, de megtaláltam az utóbbi néhány 10ezer km legnagyobb hibáját is a motoron: elhagytam valamikor az olajhűtő egyik tartócsavarját


Utoljára módosítva a moderátor által: