Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Köszönöm Xta!!Le a kalapot elötte!!Ha valakit érdekel az igazi Burt Munro:
<link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5CLORENC%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <wontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {colorurple; text-decoration:underline; text-underline:single;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> YouTube - Burt Munro Offerings To the God of Speed Part 1
<o></o>
YouTube - Offerings To the God of Speed Part 2
<o></o>
YouTube - Burt Munro Offerings to the God of Speed Part 3
én is!!nagyon jó lett a film. Mármint a leggyorsabb indián.
Nem értek egyet azokkal, akik szerint hatásvadász. Szerintem minden motorosnak nagyon sokat jelentett, és nagyon jó érzéseket ébresztett bennük.akárhányszor meg bírnám nézni...
Nagyon jó lett a film. Mármint a Leggyorsabb indián.
Nem értek egyet azokkal, akik szerint hatásvadász. Szerintem minden motorosnak nagyon sokat jelentett, és nagyon jó érzéseket ébresztett bennük.Akárhányszor meg bírnám nézni...
Már vártam, hogy mikor fognak ilyesmit kiatlálni. De elgondolkodtató, hogy a műszakilag kétes állapotban lévő, majdhogynem széteső, fekete füstfelhőket eregető- hiába pár éves-de roncs gépjárművekkel miért nem törődik senki? Szerintem a többszörösét piszkítja a levegőbe, mint egy műszakilag jó állapotú veterán jármű. Na meg hát eleve rég meg kellett volna oldani, hogy a várost elkerüljék a szállítók, kamionok stb..stb..Karácsonyi ajándék a fővárosi közgyűléstől, veteránoknak alapból:
a fővárosi közgyűlés új közlekedési korlátozás bevezetését tervezi Budapesten. Az előírás megtiltaná a Hungária körút vonalától a Dunáig terjedő területen a kevéssé környezetbarát gépjárművek közlekedését. Ígéret van az OT-s rendszámúak megtűrésére.
Talán nem kellett volna ilyen vízfejű országot létrehozni, ahol mindent bp-re koncentrálnak, aztán meg nyüszítenek a forgalom miatt.
Mindig is tetszettek a Vespa-motorok. Az újak is, a régiek is. Sógorom most hozzájutott egyhez, nem tudom, hogy veterán-e, azt sem, hogy hány éves, de gyanítom, hogy én fiatalabb vagyok nála (pedig... ). Igaz, még a helyrepofozás, szépítés még hátravan - gondolom a telet ezzel fogja tölteni -, de így is szép.
Érdekessége, hogy váltós. A bal oldalon van a kuplung (eddig jó), de a váltó a markolat. A hátsó fék pedig egy pedál a jobb lábnál. A motor a hátsó kerék jobb oldalán van, a bal oldalon pedig a pótkerék. Ettől a motor kicsit jobbra húz, vagyis ott a neheze, de biztos meg lehet szokni, mint a "kézi" váltót is.
Lefotóztam, nézzétek meg ti is.
Szép kis motor:joA beidézett hozzászólásomnál (273. számú) láthatóak a képek a felújítás előttről. A felújítás teljes szin átfújást, henger-cserét is jelentett, tehát mintha kicserélték volna. A színén kívül a többit a zuram csinálta. Bevallom őszintén, hiába csillog-villog most, nekem a régi színnel jobban tetszett, valahogy karakteresebb volt. De, gondolom a sógorom szerint ez "fiúsabb"... A férjem azt mondta, egész jól gyorsul, én eddig csak álló helyzetben másztam fel rá, de nem ér le a lábam...
A beidézett hozzászólásomnál (273. számú) láthatóak a képek a felújítás előttről. A felújítás teljes szin átfújást, henger-cserét is jelentett, tehát mintha kicserélték volna. A színén kívül a többit a zuram csinálta. Bevallom őszintén, hiába csillog-villog most, nekem a régi színnel jobban tetszett, valahogy karakteresebb volt. De, gondolom a sógorom szerint ez "fiúsabb"... A férjem azt mondta, egész jól gyorsul, én eddig csak álló helyzetben másztam fel rá, de nem ér le a lábam...
Jó homályos képek. Egyébként nagyon szép motor.