Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Touratech Travel Event 2017

No igen, nem tudja mindegyik fejben rendbe rakni, hogy amit a betonos tréningen tanult, az pont felejtős a földúton :D
 
Én már a nőnapi "terepezéstől" is rosszul voltam. Egy pályán kaptam is felmentést, a többire összekapartam magam. Jah, jó kifogás sose rossz, nem igazán éreztem az erőt a libikókázó lábaimmal. Szerintem az oktató srácoknak is élmény volt, a kapj el, kapj el, jövööök :D felkiáltás minden feladatnál. Továbbá ahol a fékezést megállásig kellett volna gyakorolni, ott is felmentést kaptam, hogy ne kelljen minden körben elkapnia, csak a végén :D A hatalmas 125-ös lóerőbajnok yamahák. Azért irigyeltem a csajokat, akiknek legalább egyik lába kényelmesen leért, mert megvolt a magassága, vagy a súlya hozzá. De az én 60 kilóm alatt alig ült össze a rugóstag. És azt is sajnálom, hogy az én libikókázásomról nem készült fotó. Szóval ha egyszer lesznek ilyen pocketbike-ok tuti kirpóbálom rendesen a terepezért :D
 
Én már a nőnapi "terepezéstől" is rosszul voltam. Egy pályán kaptam is felmentést, a többire összekapartam magam. Jah, jó kifogás sose rossz, nem igazán éreztem az erőt a libikókázó lábaimmal. Szerintem az oktató srácoknak is élmény volt, a kapj el, kapj el, jövööök :D felkiáltás minden feladatnál. Továbbá ahol a fékezést megállásig kellett volna gyakorolni, ott is felmentést kaptam, hogy ne kelljen minden körben elkapnia, csak a végén :D A hatalmas 125-ös lóerőbajnok yamahák. Azért irigyeltem a csajokat, akiknek legalább egyik lába kényelmesen leért, mert megvolt a magassága, vagy a súlya hozzá. De az én 60 kilóm alatt alig ült össze a rugóstag. És azt is sajnálom, hogy az én libikókázásomról nem készült fotó. Szóval ha egyszer lesznek ilyen pocketbike-ok tuti kirpóbálom rendesen a terepezért :D
A tréner srác talán 173 centi és összesen 69 kiló volt. Előadta a dolgokat egy r1200gs-sel. Szóval azóta elhiszem: nem ezen múlik. Neked sem! Tartsd meg a lendületet és hidd el magadnak, hogy sikerül!
 
A tréner srác talán 173 centi és összesen 69 kiló volt. Előadta a dolgokat egy r1200gs-sel. Szóval azóta elhiszem: nem ezen múlik. Neked sem! Tartsd meg a lendületet és hidd el magadnak, hogy sikerül!
Ezert mertem vegul megcsinalni a 3 feladatbol kettot. De amugy mokas volt hogy a fekezos feladatnal szerintem el sem ertem a hatso feket csak a levegot tapostam. Amugy jofejek voltak a fiuk mert gyakoroltattak a felsegges elindulast, csak ez esetemben nem fel segg volt hanem nulla, mert a combon ert csak az ulesre :cool: GShez van ultetoszett am de tenyleg meg lehet tanulni. A safetyn volt regen egy oktatosrac szerintem aliv volt 160 max 165 es o is ugya azt a cbf1000 hasznalta es ugy szallt fel le ahogy a tobbi oktato. Az volt a titka hogy olyan gyorsan csinalta hogy mire dolt volna a motor mar egy fel feladatot megcsinalt :cool:
 
Szombaton az egyik srác, akit a travel eventen ismertem meg, elhívott egy újabb laza kis 85kmes tereptúrára.
Mint megtudtam, ktmes társaság, ismerik egymást, csak én voltam teljesen idegen - és két másik srác kicsit idegen, akik viszont testvérek - és egyikük a szomszéd utcában lakik.

Volt hat KTM (komolyan, tök hülyék ezek az osztrákok, próbáltam számba venni hányféle olyan KTM létezik, ami... Szóval ilyen. Adventure. Hamar feladtam, követhetetlen nekem. 950, 990, 1050, 1090, 1190... Mindegyikbű' többféle is. Valaki érti ezt? Felvilágosíthatna), egy BMW f800gs, meg a TA. Szóval mindenhol duzzadtak a lóerők, én voltam a kistesó.

Az elején, pár kmen keresztül azt hajtogattam magamban: "hova a francba rohantok" és "na nekem ez a tempó sok, megyek haza".
Aztán defektet kapott a vezető, egy gumisnál megjavították, de utána mintha szelídebbre vették volna - vagy én jöttem bele.

Volt egy srác, mint megtudtam, sosem járt még terepen, a motort is csak nemrég vette, és totál sima utcai gumival jött - na az esett egy iszonyatos nagyot, pont mögötte jöttem, egyszercsak letarolta a saját plexijét és már feküdt is. Baja szerencsére nem lett, a motornak se nagyon, szerelgettük egy órát, de minden (majdnem) gyári lett a végére. Meg egy kis power tape.

Két olyan helyet is bejártunk, amiket évek óta nézegetek, hogy ott kellene motorozni. A másodikat az ismerős sráccal hazafelé jövet, ráadásul megfertőztem geocachinggel, levadásztunk hat ládát is - ma küldte a fotót az első sajátjáról.

Mindent összevetve igen király nap volt, az időjárás is jól sikerült, a szelet csak egyszer éreztem zavarónak, igaz, akkor nagyon kellett kapaszkodni, izomláz van a vállamban és a nyakamban.

birge, nem jöttök el a következőre? :)
meg persze bárki más?

IMG-20170812-WA0032.jpg IMG-20170812-WA0030.jpg IMG-20170812-WA0011.jpg IMG-20170812-WA0031.jpg

Az útvonal (csopakról startoltunk):

https://drive.google.com/open?id=1fe1z2bh1-uohe9DmqpiKeMbWY1Q&usp=sharing
 
Utoljára módosítva:
Jó lehetett. Lassan vége ennek a kánikulásak, és újra lehet majd normálisan motorozni. :D
 
Jó lehetett. Lassan vége ennek a kánikulásak, és újra lehet majd normálisan motorozni. :D
Ó, ez már tökéletes volt, sőt, reggel indulásnál bélést is kellett tegyek a kabátba. 17 fok volt :)

És vettem egy új sisakot végre! Nem mertem sokáig, mert webes rendelés, hogy próbálom ki, stb. Végül tele lett a puttonyom az ls2vel nagyon, úgyhogy mégis vettem a bátorságot.
Mert baromira megtetszett :)
És huzat sehol, a bogárháló végre nem csak dísznek van... Szóval úgy néz ki, bejött. Ez az első sisakom hosszú ideje, ami nem nyomja az orrom :)

MT-Thunder-3-Torn-Full-Face-Motorcycle-Helmet-Green-Yellow.jpg
 
Szombaton az egyik srác, akit a travel eventen ismertem meg, elhívott egy újabb laza kis 85kmes tereptúrára.
Mint megtudtam, ktmes társaság, ismerik egymást, csak én voltam teljesen idegen - és két másik srác kicsit idegen, akik viszont testvérek - és egyikük a szomszéd utcában lakik.

Volt hat KTM (komolyan, tök hülyék ezek az osztrákok, próbáltam számba venni hányféle olyan KTM létezik, ami... Szóval ilyen. Adventure. Hamar feladtam, követhetetlen nekem. 950, 990, 1050, 1090, 1190... Mindegyikbű' többféle is. Valaki érti ezt? Felvilágosíthatna), egy BMW f800gs, meg a TA. Szóval mindenhol duzzadtak a lóerők, én voltam a kistesó.

Az elején, pár kmen keresztül azt hajtogattam magamban: "hova a francba rohantok" és "na nekem ez a tempó sok, megyek haza".
Aztán defektet kapott a vezető, egy gumisnál megjavították, de utána mintha szelídebbre vették volna - vagy én jöttem bele.

Volt egy srác, mint megtudtam, sosem járt még terepen, a motort is csak nemrég vette, és totál sima utcai gumival jött - na az esett egy iszonyatos nagyot, pont mögötte jöttem, egyszercsak letarolta a saját plexijét és már feküdt is. Baja szerencsére nem lett, a motornak se nagyon, szerelgettük egy órát, de minden (majdnem) gyári lett a végére. Meg egy kis power tape.

Két olyan helyet is bejártunk, amiket évek óta nézegetek, hogy ott kellene motorozni. A másodikat az ismerős sráccal hazafelé jövet, ráadásul megfertőztem geocachinggel, levadásztunk hat ládát is - ma küldte a fotót az első sajátjáról.

Mindent összevetve igen király nap volt, az időjárás is jól sikerült, a szelet csak egyszer éreztem zavarónak, igaz, akkor nagyon kellett kapaszkodni, izomláz van a vállamban és a nyakamban.

birge, nem jöttök el a következőre? :)
meg persze bárki más?

Csatolás megtekintése 16299 Csatolás megtekintése 16300 Csatolás megtekintése 16301 Csatolás megtekintése 16302

Az útvonal (csopakról startoltunk):

https://drive.google.com/open?id=1fe1z2bh1-uohe9DmqpiKeMbWY1Q&usp=sharing
Irigy vagyok, de parás is, a terepezés nekem egyelőre csak olyan akarom-de-baromira-tartok-tőle álom. Szombaton én is lemerészkedtem az aszfaltról, boldogan rongyoltam bele az első pocsolyába, aztán el is nyaltam, ahogy kell, mert ugyebár a sárban az utcai gumi véletlenül sem tapad. Kéne egy enduroszett, azzal azért biztos bátrabb lennék...
(csak azt nem tudom, hogy akkor hogyan motoroznék... amikor enduroszett volt a drzn, 5 centi volt a lábam és a talaj között.)
 
Irigy vagyok, de parás is, a terepezés nekem egyelőre csak olyan akarom-de-baromira-tartok-tőle álom. Szombaton én is lemerészkedtem az aszfaltról, boldogan rongyoltam bele az első pocsolyába, aztán el is nyaltam, ahogy kell, mert ugyebár a sárban az utcai gumi véletlenül sem tapad. Kéne egy enduroszett, azzal azért biztos bátrabb lennék...
(csak azt nem tudom, hogy akkor hogyan motoroznék... amikor enduroszett volt a drzn, 5 centi volt a lábam és a talaj között.)

terepen úgyis állsz, tökmindegy, mennyire vagy a talajtól... :D

sárban egyébként semmi nem tapad. még a szöges gumi se nagyon. minden ilyen helyzetnek megvan a technikája, de nem ördöngősség.
egyébként még most kell ilyen helyekre kimenni, amíg jó idő van, most csak egy-két pocsolyával találkozol, amit ki is lehet kerülni, elsőre a kavicsos, füves részeket jó próbálgatni.
kicsit nehezebb a dolgod a kis kerekek miatt, de inkább csak egy bütykös[ebb] gumit szerezz be - ha nagyon komolyra tervezel, akkor másik szett keréken :)

amúgy látod, nekem ez volt a második igazi terepezésem, és a TA jóval nehezebb, mint a drz. azzal a motorral egy álom lehet terepezni.

írok privát.

ja! soha ne menj terepre egyedül! ottmaradsz a motor alatt és soha nem találnak meg. :)
 
Utoljára módosítva:
terepen úgyis állsz, tökmindegy, mennyire vagy a talajtól... :D

sárban egyébként semmi nem tapad. még a szöges gumi se nagyon. minden ilyen helyzetnek megvan a technikája, de nem ördöngősség.
egyébként még most kell ilyen helyekre kimenni, amíg jó idő van, most csak egy-két pocsolyával találkozol, amit ki is lehet kerülni, elsőre a kavicsos, füves részeket jó próbálgatni.
kicsit nehezebb a dolgod a kis kerekek miatt, de inkább csak egy bütykös[ebb] gumit szerezz be - ha nagyon komolyra tervezel, akkor másik szett keréken :)

amúgy látod, nekem ez volt a második igazi terepezésem, és a TA jóval nehezebb, mint a drz. azzal a motorral egy álom lehet terepezni.

írok privát.

ja! soha ne menj terepre egyedül! ottmaradsz a motor alatt és soha nem találnak meg. :)
Azért a terepen is megáll néha az ember, meg oda ki is kell jutni valahogy. Klasszikus sztori, amikor Zolival mentünk ki, ő gondolkodás nélkül megállt a vízmosás közepén, én meg persze utána, mint a birka... mindkét oldalon árok volt, szóval eldőltem álló helyzetben, mint a büdösbogár. Meg amúgy is megfigyeltem már, hogy neccesebb helyzetekben ő kinyújtja a póklábait oldalra, vissza tudja rúgni a motort, ha dőlne, én meg becsukom a szemem, és húzom a gázt, remélve, hogy átmegy..
 
Azért a terepen is megáll néha az ember, meg oda ki is kell jutni valahogy. Klasszikus sztori, amikor Zolival mentünk ki, ő gondolkodás nélkül megállt a vízmosás közepén, én meg persze utána, mint a birka... mindkét oldalon árok volt, szóval eldőltem álló helyzetben, mint a büdösbogár. Meg amúgy is megfigyeltem már, hogy neccesebb helyzetekben ő kinyújtja a póklábait oldalra, vissza tudja rúgni a motort, ha dőlne, én meg becsukom a szemem, és húzom a gázt, remélve, hogy átmegy..

mindkét megoldás jó :) de tényleg. van egy leülős technika, ahol kitámasztasz, és van olyan, ahol a lendülettel dolgozol.
 
Irigy vagyok, de parás is, a terepezés nekem egyelőre csak olyan akarom-de-baromira-tartok-tőle álom. Szombaton én is lemerészkedtem az aszfaltról, boldogan rongyoltam bele az első pocsolyába, aztán el is nyaltam, ahogy kell, mert ugyebár a sárban az utcai gumi véletlenül sem tapad. Kéne egy enduroszett, azzal azért biztos bátrabb lennék...
(csak azt nem tudom, hogy akkor hogyan motoroznék... amikor enduroszett volt a drzn, 5 centi volt a lábam és a talaj között.)

még egy kis plusz motiváció. :)



a srác haladó csoportban volt a túrán, a kezdőben azért nem volt ennyi dagonya. a tréningen együtt voltunk - a vége felé ott az emelkedőre felmászásom :)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére