Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Téli motoros felszerelés

Visszaolvastam egy kicsit... Nekem az ülésfűtés kicsit olyan, mint nyitott ablaknál fűteni. Igazat adok alvarónak, hogyha normálisan (rétegesen) fel van öltözve az ember, akkor a segge nem fázik. Én pl. ilyenkor felveszek egy thermo harisnyát (vagy angóra nacit, vagy thermo alálöltözőt), erre jön a motorosgatyó a becippelt steppelt béléssel, és erre még ráhúzom az esőnacit is, ha esik - ha nem, mert az meg frankón megfogja a szelet. Mert szerintem is a szél a legrosszabb. Múlt héten pl. mikor hóban jöttem haza 150 km-en keresztül, előtte le kellett kaparnom az ülésre fagyott havat.
Felül pedig általában van rajtam legalább 3 thermo pulcsi, a kabát szintén a steppelt béléssel, plusz ide is az esőkabát. Testre egyáltalán nem fázom, még olyan 0 fok vagy mínusz környékén sem. Eddig csak a lábfejem fagyott le folyton, de hála Zéé tanácsának, már beszereztem egy meleg, bélelt bakancsot, így ez az utolsó probléma is megoldódott.
A fűtött kesztyűmről meg úgyis tudtok, de általában még abba is belehúzok egy ilyen kis "aláöltöző" thermo kesztyűt. Ezt a Decathlonban vettem, szörnyen olcsón, ahol egyébként még nagyon jó thermo cuccokat be lehet szerezni, pl. jó meleg sí térdzoknit. Mondjuk zokniből is van rajtam legalább 3 :)
A markolatfűtés még tényleg nagyon hasznos, én anno még a GS-re is vettem egyet, olyan 30,- euró körül volt az ára.

DSC06575.JPG DSC06576.JPG
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Igen, aláírom, hogy a kéz meg a láb tud legjobban fázni motoron.
A Guzzi jó volt, hogy keresztben volt a henger, a lábamat, főleg a térdemet melegítette... de az ujjaim lefagytak állandóan. Szerintem azon nem segít más csak a fűtött kesztyű meg a markolatfűtés.
 
Mai kézügyi tettem: végre megoldottam (kop-kop), hogy a kézzsák ne nyomja a fékkart állandóan, egész úton karácsonyfázó féklámpát okozva ezzel, avagy görcsöt a kezemben, mikor ellentartok neki...

Gonosz módon egy leselejtezett fűrészlap két végét hajtottam egybe, fúrtam meg és fogattam föl a kormányvégsúly csavarjával. Nagyon gonoszul gányolt, de működik :D

Szerk (reggel 5 után) - látom, megjött a hó. Vicces lesz hazafele...:bang:
 
Utoljára módosítva:
Te figyuzzatok. Oké hogy a sok réteg közé beszorul a meleg, ami szigetel. De pont ezáltal nem tud mozogni a láb. Vagy csak én gondolom igy?
 
Nekem most szünet. Hajnalban kaptam havat a hátam mögött. Azért haza tudtam menni, egész a domb aljáig. Onnantól kiderült, mi az a felhasználási terület, amire a Michelin Pilot Road 2 teljesen alkalmatlan :p

Délután sikerült aztán más úton Teresát is hazajuttatni - de azért kíváncsi vagyok, milyen izmot fogok fölfedezni, amiről nem tudtam. Meg el is vett a dupla szórakozás vagy 3 órát az alvásidőmből, ami úgyis kevés... szóval ím az ellentéte a múltkorinak: most nem tűnt komolynak az előrejelzésből az idő, aztán végül ott álltam a behavazott emelkedő alján, és néztem fölfele... de se az aszfalton (pedig szórtam előre bőszen a fűrészport), se a füvön (kipörgött a sáron is, nem csak a havon) nem tudtam följutni...

A megoldás az lett, hogy délutánra a "másik" földútról nagyjából leolvadt a hó, mert az nem északi lejtőn fekszik...

Bele se merek gondolni, mennyi benzint sikerült elcseszni egy helyben kaparva...
 
Anno kis 80 kg-s robogómat kellett hazatolnom egy elég meredek dombon felfele, aminek 2 hét halál lett az eredménye felső testben... Szóval egy Teresa súly után biztos várhatsz hasonlókat :D
 
Jobbára saját magát vitte, csak rá kellett segíteni néha. Gyakran. Állandóan. Meg folyton oldalazott, csúszott. Egyszer meg kicsúszott a fogásomból, és föl kellett támogatni, amit nem hagyott könnyen, inkább arrébbcsúszott meg gurult.

Tanulságot levontam: ilyenkor megvárni a délutánt, és a nyugati lejtésű földúton fölvinni, ott könnyebben olvad. Meg inkább káromkodjak azon, hogy jöhettem volna motorral, mint alvás helyett szívjak a domboldalon. Nehezen megy, utálok konformista autós lenni :D
 
Visszadobom ám! Mutass nekem 160/60-17-es téligumit.

Tavaszt meg sose vártam meg.
Csak most beoptam, mert akkor havazott, amikor épp elvoltam, és nem számítottam rá.
 
Visszadobom ám! Mutass nekem 160/60-17-es téligumit.

Tavaszt meg sose vártam meg.
Csak most beoptam, mert akkor havazott, amikor épp elvoltam, és nem számítottam rá.

http://www.mofaker.hu/termek/160-60-17-Kopeny-M-C-69H-K73-TL-SuperMoto_Heidenau__005480

Velem lehet vitatkozni a téli motorozásról csak nem érdemes! :)
Ha kételyeid támadnának a gumival kapcsolatban akkor közlöm, hogy én ezzel a gumival télen mélyebbre döntök motort mint te nyáron bármivel!
Ezzel nem az én tudásom akarom dicsérni hanem a gumiét!
Ha esetleg azt gondolod, hogy a te motorod túl erős ehhez a gumihoz akkor megjegyzem, hogy én Nem akármire hanem egy KAWASAKI-ra tettem fel!
Igaz 15 fok felett már nagyon melegszik és hajlamos a csúszásra erősen kanyargós úton tempósan haladva egy idő múltán, de aki fosik a kanyarban az járjon gyalog.
Ezzel a gumival mentem latyakos úton 140-et, de ezt neked nem javaslom mert ... :D
 
Tavaly ilyen (K73) volt rajta. Nagy nehezen sikerült vele fölkaparni az enyhén havas (~1cm) földúton, izom-rásegítéssel. Sárban is sikerült vele egy helyben dagasztani. Lefagyott aszfalton meg jól oda is vágtam. Valószínűleg jobb volt valamivel ilyesmire, mint a MPR2, mert ezzel nagyon durván elakadtam a havas és sáros füvön is, de azért nem az igazi. Persze nem síkon, mert amíg el nem értem a durva emelkedőt, nem volt gond ezzel se. Persze én nem megyek 140-nel latyakos úton, mert egy igazi gyökér b@lf@sz vagyok.

Vitatkozni nem akarok, de az én tapasztalataim ezek.
 
Ma tiszta boldog vagyok, mert végre a harmadik boltban sikerült vennem a méretemben egy jó meleg bakancsot, amit a téli motorozásra szánok. Ráadásul még csajos színű is :) Nem fog többet már a lábam sem fázni :hura: Eggyel nagyobbat vettem, h a vastag zoknik is beleférjenek, és még a lábam se legyen összenyomorítva.
Csatolás megtekintése 14312
Ezen nem fúj át a szél? :eek:
Egyenlőre még nem próbáltam ki, tartok tőle én is, de elvileg van neki a gyapjú bélés alatt egy köztes alumínium réteg. Remélem gyakorlatilag is :)

Nos, megvolt a bevetés az elmúlt két napban:
bakancs tesztelve, 150 km/h-ig, esőben. Nem tudom hány fok lehetett, de én enyhének éreztem :) (Witch szerint kurva hideg volt :) )

Tehát. a bakancs vízálló, egyáltalán nem lett nedves belül, de izzadt kissé a lábam :) A szél BELEfúj, de nem fúj ÁT rajta. valamennyire éreztem a szelet, de nem fázott tőle a lábam. 150-nél sem. Váltani először furcsa volt, de az első 100 km után már nem volt probléma. A talpa mintázata elég markáns, ez egyszer beleakadt a lábtartómba úgy, h nem sikerült váltani időben (pirostól indultam). A vádlimat kicsit basztatta a szára, mert elég magas, de meg lehet szokni azt is.
Szóval, baromira megérte, mert egyáltalán nem fázott a lábam, jól elfért benne a 3 zokni, és még helye is maradt a lábujjaknak mozogni. Ajánlom mindenkinek :) Kis befektetés, nagy öröm :)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére