Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Lehet kritizálni GS1200-es BMW-kel kicsit nehezen tartottam a tempót ...
Mégis mennyivel mentetek hogy nehezen tartottad a tempót???
Ki tart vissza?Bár még nem voltam Montenegróba, de nekem egyértelműen a horvát 1-es út jutott eszembe. Valahogy a minőség és a növényzet is arra hajaz. Az a hófalas kép meg nagyon kemény. Meg kéne már tanulnom motorozni és elmenni legalább egyszer egy évbe egy pár napos kanyarvadászatra...
Nem ki, hanem mi.Ki tart vissza?
Babu nehagyd hogy barmi is visszatartson az evek gyorsan telnek ha akarsz motorozni csinald es menj.Nem ki, hanem mi.
Addig amedig bevallod hogy te voltal a hibas addig nincs baj.A baj akkor kezdödik amikor valaki kifogasokat keres a hülyesegere.Bq eltalálta, kb annyi volt a menetsebesség, de szegény GS nem bírt többet, fulladozott a levegőhiány miatt, mert azért nem látszik, de azért "magasan" voltunk. Egyébként ja, valahol a Kotori-öbölnél voltunk, de mivel nem volt kinn egy tábla sem, hogy hol is van az ember fia, így már nem tudom pontosan. Árpi mindig mondta, hogy merre megyünk, de összekevertem már mi hol volt. Mentünk, és kész.
Babu, én se tudok motorozni, de túléltem és ez a lényeg Őszintén szólva kétszer is elnéztem a szerpentines résznél 1-1 kanyart, szóval nem vagyok rá túl büszke. Azt hittem menni fog, de túlvállaltam magam. Szerencsére nem lett baj, és most már csak ez a lényeg... Ezért nem szabad túl erős motor alám, mert elmegy az eszem ... Tudom, ezen csak én tudok változtatni és igyekszem is.
Na igyekszem valamikor a többit is megvágni, de most ezzel a videóval kezdtem Van még!
Addig amedig bevallod hogy te voltal a hibas addig nincs baj.A baj akkor kezdödik amikor valaki kifogasokat keres a hülyesegere.Bq eltalálta, kb annyi volt a menetsebesség, de szegény GS nem bírt többet, fulladozott a levegőhiány miatt, mert azért nem látszik, de azért "magasan" voltunk. Egyébként ja, valahol a Kotori-öbölnél voltunk, de mivel nem volt kinn egy tábla sem, hogy hol is van az ember fia, így már nem tudom pontosan. Árpi mindig mondta, hogy merre megyünk, de összekevertem már mi hol volt. Mentünk, és kész.
Babu, én se tudok motorozni, de túléltem és ez a lényeg Őszintén szólva kétszer is elnéztem a szerpentines résznél 1-1 kanyart, szóval nem vagyok rá túl büszke. Azt hittem menni fog, de túlvállaltam magam. Szerencsére nem lett baj, és most már csak ez a lényeg... Ezért nem szabad túl erős motor alám, mert elmegy az eszem ... Tudom, ezen csak én tudok változtatni és igyekszem is.
Na igyekszem valamikor a többit is megvágni, de most ezzel a videóval kezdtem Van még!
Addig amedig bevallod hogy te voltal a hibas addig nincs baj.A baj akkor kezdödik amikor valaki kifogasokat keres a hülyesegere.Bq eltalálta, kb annyi volt a menetsebesség, de szegény GS nem bírt többet, fulladozott a levegőhiány miatt, mert azért nem látszik, de azért "magasan" voltunk. Egyébként ja, valahol a Kotori-öbölnél voltunk, de mivel nem volt kinn egy tábla sem, hogy hol is van az ember fia, így már nem tudom pontosan. Árpi mindig mondta, hogy merre megyünk, de összekevertem már mi hol volt. Mentünk, és kész.
Babu, én se tudok motorozni, de túléltem és ez a lényeg Őszintén szólva kétszer is elnéztem a szerpentines résznél 1-1 kanyart, szóval nem vagyok rá túl büszke. Azt hittem menni fog, de túlvállaltam magam. Szerencsére nem lett baj, és most már csak ez a lényeg... Ezért nem szabad túl erős motor alám, mert elmegy az eszem ... Tudom, ezen csak én tudok változtatni és igyekszem is.
Na igyekszem valamikor a többit is megvágni, de most ezzel a videóval kezdtem Van még!
Tanultal belöle.Talan egy kicsit el is biztad magad.Nem baj nem törtent semmi jobban fogsz figyelni ezutan.Amúgy kielemeztük Szőrmókkal a hibáim. Az elsőnél egyszerűen elfelejtettem dönteni, annyira bambultam azt a rohadt szalagkorlátot, hogy egyenesen annak hajtottam majd végül megszólalt a vezetéstechnikai tréning-es mesterem, Ákos hangja, hogy "Hova nézel? Ahová menni szeretnél!" és így elkaptam magam gyorsan jobbra...
A másodiknál meg már annyira fostam, hogy megint elrontom (remegtem az idegtől az első után és még lassan is mentem), hogy sikerült is... Centikre kaptam el az elejét a füves résztől, ami után már lefele vezetett volna az utam és ott is Ákos kis hangja mentett meg... Komolyan megfordult a fejemben, hogy otthagyom a picsába a motort és átülök Szőrmókhoz és többet nem vezetek. De összeszedtem magamat végül...
14 éve nem volt ilyen halálfélelmem. Szar érzés.
Meg csak annyit aki azt mondja ö meg sohasem szurt el semmit az hazudik!Na mivel annak ellenére se tudok aludni, hogy holnap fél 5-kor kelek és fél 6-ra megyek oktatni, így nekiülök videókat vágni Meglátjuk meddig jutok
Sajnos ez nem így megyBabu nehagyd hogy barmi is visszatartson az evek gyorsan telnek ha akarsz motorozni csinald es menj.
Akkor én el se indulok hegyetmászni a kicsivelBq eltalálta, kb annyi volt a menetsebesség, de szegény GS nem bírt többet, fulladozott a levegőhiány miatt, mert nem látszik, de azért "magasan" voltunk. Egyébként ja, valahol a Kotori-öbölnél voltunk, de mivel nem volt kinn egy tábla sem, hogy hol is van az ember fia, így már nem tudom pontosan. Árpi mindig mondta, hogy merre megyünk, de összekevertem már mi hol volt. Mentünk, és kész.
Babu, én se tudok motorozni, de túléltem és ez a lényeg Őszintén szólva kétszer is elnéztem a szerpentines résznél 1-1 kanyart, szóval nem vagyok rá túl büszke. Azt hittem menni fog, de túlvállaltam magam. Szerencsére nem lett baj, és most már csak ez a lényeg... Ezért nem szabad túl erős motor alám, mert elmegy az eszem ... Tudom, ezen csak én tudok változtatni és igyekszem is.
Na megpróbálom valamikor a többit is megvágni, de most ezzel a videóval kezdtem Van még!
Sajnos ez nem így megy
Akkor én el se indulok hegyetmászni a kicsivel
Amúgy csak nekem tűnik úgy, mintha gyorsított felvétel lenne, vagy tényleg felgyorsítottad? [/QUOTE
Miert ne indulnal el?Avval ugyanugy el lehet menni