Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Simson

Fölpatantam rá!!Lehet,hogy elopom Nana motorja nevét,mert úgy ment mint egy Sakál!!!El is estem 1-szer,mert nyithatós bukóm van és lifeget rajtam és ettől valahogy elvesztettem a kontrolt de utána ment!!!:):):cool:
Ennek Igazán örülök:D Csak így tovább:jo:jo
 
Értem.Hát reméljük mostmár 100évig el fog ketyegni.Eleget költöttél már és már nagyon sokat vártál rá.
 
Hát nálam jobban senki sem várja,de az a furcsa,hogy szerintem más már rég roncstelepre vitte volna én meg egyre jobban imádom!!Nem sajnálok töle semit!!:D:ne::love::flover:
 
Holnap este fölhivom a srácot,hogy csütörtök du-tán ráére??És akkor még ő is meg én is megyek vele és ha igaz utána már csak apróságok vannak!!:):cool:Kormány,lábtartó,kipufogó,stb...,de a lényeg már kész!!:love:
 
Még nem lett furva/csak faragva:D/de a szereló srác ajánlja,hogy furassam meg. Az mire jó??Mert én csak azt szeretném,hogy már jól menjen.De tujingolást nem akkarok,csak,hogy tanulni jó legyen!!
 
Még nem lett furva/csak faragva:D/de a szereló srác ajánlja,hogy furassam meg. Az mire jó??Mert én csak azt szeretném,hogy már jól menjen.De tujingolást nem akkarok,csak,hogy tanulni jó legyen!!
Hát épp arra hogy jól menjen :D Ugyanis az idők folyamán a dugattyú/gyűrűk/hengerfal kopik, ezáltal nem lesz olyan jó a tömítés, csökken a kompresszió, így a teljesítmény is, és nő a fogyasztás. A "megfuratás" azt jelenti hogy utánmunkálják a hengerfalat, és túlméretes dugattyút raknak bele (+0.5mm átmérővel nagyobbat) Ez igazán teljesítménynövekedést nem okoz a gyárihoz képest, mert kb 1-2 cm3-vel nő a hengerűrtartalom emiatt, de ha már kopott volt a motor, akkor új erőre kap, olyan lesz mint újkorában (erő, teljesítmény, fogyasztás, megbízhatóság) Persze ez után újra be kell járatni.
 
Hát épp arra hogy jól menjen :D Ugyanis az idők folyamán a dugattyú/gyűrűk/hengerfal kopik, ezáltal nem lesz olyan jó a tömítés, csökken a kompresszió, így a teljesítmény is, és nő a fogyasztás. A "megfuratás" azt jelenti hogy utánmunkálják a hengerfalat, és túlméretes dugattyút raknak bele (+0.5mm átmérővel nagyobbat) Ez igazán teljesítménynövekedést nem okoz a gyárihoz képest, mert kb 1-2 cm3-vel nő a hengerűrtartalom emiatt, de ha már kopott volt a motor, akkor új erőre kap, olyan lesz mint újkorában (erő, teljesítmény, fogyasztás, megbízhatóság) Persze ez után újra be kell járatni.

Köszi,igy már 2-en ajánlotátok,csak a Geri nem magyarázta el ilyen részletesen!!Úgy érzem a "Szépségem" jó kezekben van!:)Mondom ezt az alapján is ahogy a "gyerek"javitja!!És ez TÖk JÓ!!!!:jo:jo
 
Köszi,igy már 2-en ajánlotátok,csak a Geri nem magyarázta el ilyen részletesen!!Úgy érzem a "Szépségem" jó kezekben van!:)Mondom ezt az alapján is ahogy a "gyerek"javitja!!És ez TÖk JÓ!!!!:jo:jo
Látod, megmondtam én hogy majdcsak elkészül, de jó munkához idő kell:D (Akkor én a Jawa blokkot kurva jól csinálom meg, mert már vagy egy hónapja szét van szedve, de az elmúlt 3 hétben rá sem néztem:D) Ha valami infó/ötlet kell még majd szólj, most viszont tényleg megyek aludni...
Jó éjt!
 
Mult héten én is mentem Simsonnal.. szinte kicsordult a könnyem.. imádtam azt a motort. Azon kezdődött minden.. annyira jó volt ismét magam alatt érezni. Annyi év után is, minden kis rezdülése ismerős volt, a váltás, a gázreakció, a hangja.. isteni volt.
 
Köszi Svindler,nagyon jól esik a nosztalgázásod!!
Én még csak most kezdem megismerni a simomat és a motorozást!!!!
De BAROMI JÓ!!!!:jo:jo:jo:)
 
Az én simóm a nagyobbik fiam alatt van! Neki adtam. Már régen fente rá a fogát!
Szép a festése! (Fekete alapon lángnyelves, a tank és a két sárvédő)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére