Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nagyrobogó

PapírCica

Origami-motoros
CsaM Csajok
Sziasztok!

Szeretnék venni munkába járáshoz egy nagyrobogót. Ki milyet ajánlana és miért?
A negatív tapasztalatokat is örömmel veszem, hisz épp olyan sokat lehet belőlük okulni mint a pozitívból.
A használhatósági, kényelmi szélvédelmi stb szempontokon túl ha van szervizelési tapasztalat azt is megköszönöm!
Amit tudni kell az én munkába járásomról, hogy Isaszeg- Árpád híd útvonalon, nulláson m3 bevezetőn közlekedem, kb 35 km oda, ugyanennyi haza.

Köszi a segítséget!
 
Szia, nekem a burgonyák és a silver wingek voltak eddig a legszimpatikusabbak ingázó nagyrobinak. Leginkább azért, mert elég sokat lehet pakolni bele, egészen lelkesek (még a 400-asok is), meg róluk hallom a legkevesebb garázsbangugolást.
 
Az uramnak van egy Yamaha Xenter 125. Ő szereti. Azért vette, mert azzal már fel lehet menni a nulásra. Én még nem próbáltam. :D
 
Az uramnak van egy Yamaha Xenter 125. Ő szereti. Azért vette, mert azzal már fel lehet menni a nulásra. Én még nem próbáltam. :D
Az oké hogy papíron már felhajthat vele, de van is benne annyi kakaó hogy az a felhajtás ne legyen életveszély? úgy értem pl a kistarcsai felhajtónál m3 fele, nem nagy táv van felgyorsítani, ott bizony húzni kell neki...
 
Sosem panaszkodott... 130 kiló pedig. :D
Előtte 50-essel járt. Illetve még az is megvan, csak azzal nem lehet pályázni.

Majd egyszer kipróbálom...
 
Nem tudom mennyit szeretnél rá szánni. De, szerintem a 125-ös liberty-k nagyon jók, nagy kereke van, rengeteg alkatrészt kapni hozzá, akár bontottan, akár újonnan.. A kérdés csak az elég-e neked a teljesítménye.Vagy jó a honda sh szériája is, 125, 300...szintén jó felépítésű, a 300 baromi jól is megy, ellenben magas az áruk illetve drága az alkatrész hozzájuk honda mivoltuk miatt. Nekem nagyon tetszenek a yamaha 250-es xmax-ai is... Bár baromi magas az áruk ės a dhl-s futik nem voltak oda értük, mert viszonylag sokat panaszkodtak rá. Bár õk nagyüzemben használják. Jók a scarabeok is, bár rossebesen csúfak, ellenben széles a ccm paletta... De, véleményem szerint a pénztárcád dönti el, nehėz tanácsot adni úgy, hogy nem árultad el, mennyi mit rá tudsz szánni. Nekem a nagy robesz 150ccm felett indul és ha nem szarkupacot akarsz venni, az zsebbe nyúlós.. Egy jó àllapotúért tuti 300 felett kell fizetni.
 
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat. A 125-ösökkel kicsit szkeptikus vagyok, tudnak azok egyáltalán stabil 100-as utazót? (Merthogy nulláson az alatt közlekedni életveszély, főleg a reggeli csúcsban.) Jah, meg tényleg utazóban százat, mert az hogy kipréseli belőle az ember és a végsebességben van meg a 100 nem túl jó. a régi kis piros robesszal is így jártam, állandóan max-on húztam, aztán egyszercsak beállt a henger, eltört a hajtókar, és annyi volt, irány a szervíz..... Na ilyet nem szeretnék.
Szóval a kérdés hogy van-e olyan 125-ös aminek 100 az utazója, vagy ilyet csak 250-esek között keressek, esetleg még magasabb ccm-ben???? Jah és fontos a szélvédelem, merthogy magas vagyok, és robogón ne vigyen már le a huzat minden reggel....
Azért nem szabtam egyenlőre árat zéé, mert azt kell előbb kipuhatolni hogy milyen motor felel meg a fent leírt igényeknek. és szerencsére most vagyok olyan helyzetben hogy az igényeimhez válasszak jó robogót ne a pénztárcámhoz kényszermegoldást. természetesen ár-érték arányban jót szeretnék, és természetesen nem vadi újat milliókért, mert az meg hülyeség.
 
Mennek annyit, de utazónak inkább 90 körül, ha hosszú életűt szeretnél. Szerintem ingázásra legalább 250 és 300 ccm-től tervezz.
 
ahogy Mina mondja. ugyan ki tudod préselni az utazó 100at is egy 125ösből, ha nem vagy olyan nehéz, mint én, de nagyobb köbcentihez nem csak nagyobb sebesség, de sokminden más pozitívum is jár. szóval igazi nagyrobogót keress, 250 felett.
 
A tesztmotorok esetében a 125-kösöknél a legnagyobb végsebesség idáig hátszélben, 10 km-es lejtőn 115 km/h volt kb negyed órán keresztül gyorsítva, míg a legutóbbi 310 ccm-s bmw-n 160-nál csak pilléztem a 70 kilómmal.... ha nagy plexi lett volna rajta meg gyanúsítom a rossz órával, de a fejemet le akarta tépni a szél, tehát az kb annyi is volt... Ráadásul nő vagy, meg is fogod rámolni rendszeresen a vasat bevásárlásügyileg, a saját súlyodon kívül is fog az cipekedni, kell a tartalék. Ráadásul túrázni is szoktál, nem baj ha a robesz tartalékosként is figyelhet ha lesántul a nagyló. Kerületen belül, falun belül, kisvároson belül 50-125 ccm, de ha napi 50 km-nél többet mész majd vele, ráadásul pályán is, a végsebesség a biztonsági előremeneküléseknél létfontosságú szerintem.
 
A 125-ösök valóban nem egy erõművészek, bár sztem azért alkalmasak arra, amire Cic használná. Bár ez szubjektív, függ attól kinek mi a biztonság konfortja. A kicsi lead-el is simán autópályáztam, sosem volt gondom abból, hogy kb 85 a végsebessége, 70--es utazóval. A megvétel miértje is meghatározza. Ha azért gondolkodik robeszba, mert tetszik neki és szereti õket, akkor széles a paletta. De, ha mondjuk gazdaságossági megfontolásból venné, hogy kicsi a fogyasztása és olcsóbb a munkába járás mint a Cb500-al, akkor én a 125-öst választanám.. Mert egy 250-es vagy e fölötti robesz szerviz/pénz igénye sem kevesebb mint a Cb-é... És nem fogyaszt annyival kevesebbet sem mint a cb... De, ezen okokat csak Cic tudhatja.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére