Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Szóval :
- 4-5 évesen nagyapám és bátyám Verhovináján lovagoltam
- 14 amikor hivatalosan segédmotorjogsival az összes keletit végig bicajoztam akár a helyi ( akkor Makó ) cross pályán is.
- 16 nagymotorok ( MZ és társai ) majd az első YZ125 "jó baráttól " sok nyűggel
- 18-20 Mx. Részem volt O.B. 125 II.osztályban ugyan de csapatversenyeken együtt gurulni Kamrással és Balogival 3*45 perc + 2 kör. ( de túl éltük )
- 20 évesen már a külföldről behozott járgányok kalapálása lovaglása majd - 1996 év az első gyorsulások (Algyő)
- 1998 amikor elsőként jártam a Madarasi aszfalt csíkon ( TL1000S )
- 2001 kunmadár kéthengeres OB.: I.hely (TL1000R)
- 2002 kunmadár kéthengeres O.B: II.hely (VTR1000SP2) több műszaki gond
- 2004 Kunmadár street 750 O.B.: III.hely (YZF R6 )
- 2005-2006 a reklám éve mint yamahás több kategóri különböző motorok a boltból pár dobogós helyezés ( MT01/MT03/R6/R1 )
- 2007 a supermoto éve , a szokásos más kategóriák pl.: street 1000 ( R1 ) és supermoto O.B.: II.hely (WR450) De az igazi nagy öröm az a ringeken ért ahol sok motoros orra alá dörgöltem ( euro/kecskemét/hungaroring )
Állati a bukótérben előzni , átugratni a rázókövön egykeréken fordulni a sikánban stb. mindez kicsúszás nélkül !!!
-2008 kunmadár competition O.B.: III.hely az öreg Bossert gép ! NOS és társai sikerült pár embernek arcára fagyasztani a mosolyt 0-100 km/h 1s stb.
-2009 kunmadár folyt.köv.
hihetetlen de dolgozom...
Szóval :
De az igazi nagy öröm az a ringeken ért ahol sok motoros orra alá dörgöltem ( euro/kecskemét/hungaroring )
Állati a bukótérben előzni , átugratni a rázókövön egykeréken fordulni a sikánban stb. mindez kicsúszás nélkül !!!
Próbáld Zöldi nagggyyon yoooo.
Ha eltolja az elejét nem kell vissza venned a gázt sem ívet változtatni vagy felegyenesedni. A megoldás = még több gáz ! Be fordul az keréken is.