Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Női motoros cucc

Ha mégsem otthon oldaná meg valaki, akkor találtam egy céget, akik ezzel is foglalkoznak: http://www.katayunga.hu/fooldal.html
Ismeritek őket?
Félig-meddig ismerem őket, túl sok jót nem hallottam. Én inkább levittem Cölöpékhez annó Ceglédre a bőrrucim átalakítani, pedig ők a kerületben voltak, helyben.

Én úgy szoktam mosni, ahogy NaNa is, kád, áztatás (impregnálós mosószerrel) és utána lógatás pár napig. Amennyire tudom kinyomkodom, de az közel sem olyan. Nekem nem változott a vízállóság (seggre esett a vízcsepp mosás után is :D) Most már vagy 2 szezon óta nem mostam, asszem idénre megérett :D Mindig úgy vagyok vele, hogy jó motor szagú, de csak lekefélem a bogarakat, és nem is vészes az :D
 
Bőrruhát nedves szivaccsal áttörlöm aztán ha megszáradt, bőrápolóval átkenem. Textilruhát ha már nem vízálló, kiveszem a protektorokat és bevágom a mosógépbe. Ha megszáradt átfújom a Deichmanban vehető cipőimpregnálóval (legolcsóbb és legjobb). Úgy egy kicsit javul a vízállóság, inkább lepergetővé válik, de tartós zuhéra persze az már kevés. Ha még vízálló a ruha, akkor a hozzávaló mosószerrel amit a gyártó ír, azzal érdemes mosni. A mosógép kerülendő még ilyenkor, kézzel macerásabb, de tovább megmarad a vízállóság. A textilruhákon a vízálló impregnálás nem örök élet, a legjobb márkákon is csak pár év aktív motorozással.
 
Akkor csak nálam ilyen beteges, hogy "jaj minden piszkos ruhát mossak ki de mán'is " de ezt ezennel befejezem a motoros ruháimnál.

Mi a véleményetek arról, hogy tök mindegy mennyire vízáll a ruha, mert egy nagyobb eső ellen semmi sem véd, talán csak a kukás zsák vagy a munkavédelmi vízálló ruha?
 
Mi a véleményetek arról, hogy tök mindegy mennyire vízáll a ruha, mert egy nagyobb eső ellen semmi sem véd, talán csak a kukás zsák vagy a munkavédelmi vízálló ruha?

Mondjuk ez egy jó hülye kérdés lett így reggelre, korán van még a pontos mondatfogalmazáshoz, bocsi. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy van-e értelme drágább, vízálló ruhára költeni szerintetek vagy sem?
 
Mondjuk ez egy jó hülye kérdés lett így reggelre, korán van még a pontos mondatfogalmazáshoz, bocsi. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy van-e értelme drágább, vízálló ruhára költeni szerintetek vagy sem?

Igen, van értelme, azok mellé a ruhák mellé mindenképpen, amik emberi áron kínálnak vízállóságot. Tartós, kiadósabb esőben, vagy rövid, de durva monszunban csak a sokszázezres über-Gore-Tex cuccok nem áznak át, de amennyibe azok kerülnek, annyiért már motort is kap az ember. 10-15ezerbe kerül egy jobb minőségű kétrészes esőruha, annyit megér, hogy ne kelljen napokig szárítani utána a cuccokat, a megfázásról, ízületek kihűtéséről nem is beszélve. És, ha nincs egy rendes bőrcsizmád, érdemes egy (akár teszkós-lidl-s) esőcsizmát is beszerezni, az is sokat segít abban, hogy ne cuppogjon a lábad nap végén a cipőben. (Plusz, a cipők-csizmák még nehezebben száradnak meg, mint a ruházat, az átázott-kiszáradt bőr törik, túrára meg nem nagyon cipel magával az ember bőrápolót, amivel rendberakja...)
 
Akkor csak nálam ilyen beteges, hogy "jaj minden piszkos ruhát mossak ki de mán'is " de ezt ezennel befejezem a motoros ruháimnál.

Mi a véleményetek arról, hogy tök mindegy mennyire vízáll a ruha, mert egy nagyobb eső ellen semmi sem véd, talán csak a kukás zsák vagy a munkavédelmi vízálló ruha?
Nem az árán múlik. A legelső esőruhám pár ezer forint volt (15 éve), viszont full PVC, és tök narancssárga... Na az sosem ázott át. Viszont ráégett a szára a kipufogóra. Ha tudnám, hol lehet ilyet kapni, ma is azt hordanám...
De amúgy nagy esőben mindenképp érdemes felhúzni az esőruhát még az állítólag vízálló motoros cuccra is.
 
A goretex-es csizma is jó megoldás, csak hát az is horror drága. Én vettem annó (najó kaptam ajiba) láthatóságisárga, motoros esőruhát. Nekem bevált, mert nagyon ritkán hordom. Ezért ajánlottam Tagamának, hogy vegyen ilyet, mert igaz nem olcsó, de nekem jónak bizonyult. Igen ám, de ő tényleg hordta, állandóan. Pár hónap alatt tönkrement neki. Szóval intenzív hordással szerintem minden szétmegy egy idő után. Ha évente csak párszor veszed fel, akkor meg azért nem érdemes a drágát megvenni, mert álltában is öregszik és ezek ugye nejlonosak, ergo ne lepődj meg, ha egyszer darabjaiban veszed elő. A munkavédelmis is ér annyit, csak nem motorosnak mondják és töredékébe kerül. Minden esetre motoros ruhában kell elmenni megvenni és próbálva :) Kesztyűből meg csizmából a luis forgalmaz ilyen gumit, ami pont úgy néz ki, mint otthon a takarítós gumikesztyű. Na arra azt mondják az nagyon klafa, a sajátod fölé kell venni. Amúgy meg mostanában amilyen esők vannak, vagy tökig ázol, mire felöltözöl, vagy úgyis átázol, mert a monszun hirtelen jön, sok.
 
Valamikor 6 éve vettem egy Bering kétrészest (illetve külön árulták a nadrágot és a felsőt), akkor akciósan a kettőt együtt valami 15 körül. Azóta is, az idő jó részét az ülés alatt összehajtva tölti, csak télire szoktam kivenni, és bevinni a lakásba, de széthajtani akkor se hajtom szét. Semmi baja. A párom teszkós-kínai párezrese nagyjából 3 év és talán 5-6 használat után jutott oda, hogy az alsó teljesen kukaérett legyen, a felső meg mostanra (+3 év) kezdte annyira ledobni a vízzáró rétegét, hogy mehet utána. Mindezt úgy, hogy összehajtva össze van, de nagyjából "normál" méretre, mint egy ing, vagy pulóver, és hátsó dobozban lakik. Az alsórész helyett vettünk egy Decathlonos vízálló túranadrágot (valami ilyesminek hívják), kinézni ugyanúgy néz ki, mint egy jobbfajta (teszkósnál jobb :) ) motoros, viszont olcsóbb pár ezressel, és beválni is bevált, úgyhogy ott fogunk valami esődzsekit is nézni.
Szóval, ebben is megéri azért valami minőségibbet venni szerintem, még ha nem is feltétlenül a motorosnak mondottat ("motoros felár" nélkül). Viszont, azért a jobbak sem állandó használatra, hanem "vészüzemre" készülnek, úgyhogy nem csoda, ha a napi használatban (száraz úton, rendes tempónál, "csak" a hideg ellen felvéve) hamarabb szétcincálja őket a menetszél...
 
Én ezzel mosom a ruhámat. A gatyámnak már mindegy, mivel kilett pótoltatva, meg szakadt is, de a kabátomat mostmár kb 4-szer mostam ki vele és MÉG MINDIG VÍZÁLLÓ! Monszun esőben is! Romániában is tesztelve :D
Ezt anno amúgy Árpi (MotoAvanturás) ajánlotta, és nekünk bevált ;) Lassan el is fogy... Idén már azt mondta, hogy Ő már mást használ, talált egy mégjobbat, de ez a Granger's maradt a 2. helyen :)
http://www.grube.hu/228020-ruhaapolas/78808-grangers-performance-proofer-ruha-impregnalo
 
Mondjuk ez egy jó hülye kérdés lett így reggelre, korán van még a pontos mondatfogalmazáshoz, bocsi. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy van-e értelme drágább, vízálló ruhára költeni szerintetek vagy sem?
Tesco. 3e Ft. Tökéletes. Oké, nem szellőzik, meg nem mosogat el helyettem, de mivel esőben én úgyis fázom, ezt nem is bánom:)
 
A goretex-es csizma is jó megoldás, csak hát az is horror drága. Én vettem annó (najó kaptam ajiba) láthatóságisárga, motoros esőruhát. Nekem bevált, mert nagyon ritkán hordom. Ezért ajánlottam Tagamának, hogy vegyen ilyet, mert igaz nem olcsó, de nekem jónak bizonyult. Igen ám, de ő tényleg hordta, állandóan. Pár hónap alatt tönkrement neki. Szóval intenzív hordással szerintem minden szétmegy egy idő után. Ha évente csak párszor veszed fel, akkor meg azért nem érdemes a drágát megvenni, mert álltában is öregszik és ezek ugye nejlonosak, ergo ne lepődj meg, ha egyszer darabjaiban veszed elő. A munkavédelmis is ér annyit, csak nem motorosnak mondják és töredékébe kerül. Minden esetre motoros ruhában kell elmenni megvenni és próbálva :) Kesztyűből meg csizmából a luis forgalmaz ilyen gumit, ami pont úgy néz ki, mint otthon a takarítós gumikesztyű. Na arra azt mondják az nagyon klafa, a sajátod fölé kell venni. Amúgy meg mostanában amilyen esők vannak, vagy tökig ázol, mire felöltözöl, vagy úgyis átázol, mert a monszun hirtelen jön, sok.
Igen, a múltkor 5 perc alatt áztam teljesen bőrig- ennyi volt köztem és a legközelebbi benzinkút közt. Amikor bementem, csöpögött a víz mindenemből, egy tenyérnyi száraz folt nem volt a bőrömön.. Amúgy kb. 13 percre voltam a lakástól.
 
Azt azért tudd, hogy az esőruha kiváló hirtelen lezúduló áldás esetén. Amennyiben tovább tart, kiválóan belepállik az ember, ha olcsóbb kategória a ruha, ugyanis az a két kicsi lyuk hónaljban nem képes kivezetni a test kipárolgását. Ezt ugyanis (mármint szél/víz befelé stop, kifelé kivezet ) csak egyes anyagok tudják, ettől drágák. Vagyis így is, úgy is vizes leszel, de legalább a saját leved meleg. :gurul: Én előszeretettel veszem fel hajnali/késő esti motorozásnál is hideg ellen. Nekem pipisárga/neonzöld közötti átmenetű, így láthatóságinak is jobb, mint néhány fényvisszaverő csík. ;) Az egyrészest szélsebesen eladtam. Vásárlásánál anno az volt a koncepcióm, hogy max. nyaknál fog befolyni a víz, mert minden egyben van. Ez igaz is volt, de ugye akkorát kell venni, hogy a protektoros ruci beférjen alá, és ezt egy hirtelen zuhéban, útszélen felbűvészkeni a csizmán át...... Hát, nekem nem ment. Úgyhogy két részesre cseréltem, amit gyorsabban felrántok, és a kabát részét többet használom.
 
Sziasztok!
En is beszereztem az első motoros ruhámat :) meg egy sisak kell, aztán jöhet a motor, aztán csizma + kesztyu :)
A sisakkal nagy dilemmában vagyok, tudni kell rólam, hogy hallásserult vagyok, es az egyik oldalon hallókészüléket hordok, es ha azt nagyon elnyomja a sisak akkor kellemetlen tud lenni, mert alig hallok benne, úgyhogy olyan sisakot kell majd keresnem, amiben a fül környéke kevésbé van kitomve. A kereskedésben felprobaltam egy AGV sisakot, az pont ilyen volt, csak egy leheletnyit nagy volt a fejemre. Es kicsit el is szegyenloskodtem a vásárlást, igy aztán mehetek vissza a heten sisakot próbálni :)
A ruhákat a boltban felprobaltam, majd internetről rendeltem meg, mert a bolt szó szerint ki volt fosztva a női cuccokbol.
https://www.jsaccessories.co.uk/buy/RST-Brooklyn-II-1554-Jacket/17836.htm
https://www.jsaccessories.co.uk/buy/RST-Brooklyn-II-1209-1229-TXT-Jean/20873.htm
 
Motoros csizma wanted!
Szeretnék egy csizmát, a korábbi szakadt helyett, ami kb. 2 hétig bírta a gyűrődést.
Milyet érdemes mostanában venni?
  • A DRZhez a cross lenne az ideális, de nekem a munka miatt fontos, hogy tudjak benne sétálni és ne legyen reménytelenül ronda, ezért túracsizmában gondolkodom. Ha optimális áron találok ilyet, akkor veszek mellé egy crosscsizmát is, amit akkor hordok, amikor kifejezetten motorozni megyek, de drága csizma esetében most csak egy fér bele - és akkor az már legyen univerzális.
  • Előny, ha hosszú szárú, mert a sípcsontom közepe (ahol a legtöbb csizma véget ér), technikai okokból különösen védendő terület.
  • és persze tudnia kell minden mást is, amit egy jó motoros csizmának tudnia kell:)
Szóval a körkérdés: muti, ki mit hord?

(Amúgy tudja valaki, hogy melyik idióta állatnak jutott eszébe, hogy a centi vastag tépőzár a csizma belső oldalára kerüljön? És a többiek miért nem lőtték agyon? Nekem mindig beleakad a lábtartóba, egyszer még perec lesz ebből...)
 
Nekem nincs túl sok összehasonlításom, mert 7. éve taposom ugyanazt a Sidit. Tavaly meg kellett ragasztani a talpát, mert kezdett leválni. Km-ben ez nem jelent túl sokat, de mint tudjuk az idő igen, mert öregszenek az anyagok. De ennek a zippje még fasza, a tépőzár is tart, pedig mi mindent összeszedett már az évek során, amik jól beleragadtak :D És hát azért mosva is volt, na jó ápolózva is. Ázni sokat nem ázott, mert én sem szeretek. Azt meg nem tudom, hogy csinálod, hogy csak a tépőzár akad be :O Nekem ugyan rajta van a gatyaszár és az néha megviccel, mert elég bő a szára. Gondolom te belül hordod. De a pár alklaommal, amikor a bőrzeke rajtam volt és belül hordtam, akkor se volt ilyen gondom. Szóval ha jót akarsz az nem 20 ezer lesz. Esetleg próbálj meg használtban gondolkodni. Szerintem Sidi, Alpinestars, XPD tuti minőséget gyárt. Gondolom a Forma se olyan rossz. A Daytona meg nyilván, de azt ember meg nem veszi :D Esetleg kiárusított darabokat nézegetni. Ha meg akarsz majd venni mellé cross csizmát is, akkor ne univerzálisat vegyél, hanem jót, utcára.
 
Nekem nincs túl sok összehasonlításom, mert 7. éve taposom ugyanazt a Sidit. Tavaly meg kellett ragasztani a talpát, mert kezdett leválni. Km-ben ez nem jelent túl sokat, de mint tudjuk az idő igen, mert öregszenek az anyagok. De ennek a zippje még fasza, a tépőzár is tart, pedig mi mindent összeszedett már az évek során, amik jól beleragadtak :D És hát azért mosva is volt, na jó ápolózva is. Ázni sokat nem ázott, mert én sem szeretek. Azt meg nem tudom, hogy csinálod, hogy csak a tépőzár akad be :O Nekem ugyan rajta van a gatyaszár és az néha megviccel, mert elég bő a szára. Gondolom te belül hordod. De a pár alklaommal, amikor a bőrzeke rajtam volt és belül hordtam, akkor se volt ilyen gondom. Szóval ha jót akarsz az nem 20 ezer lesz. Esetleg próbálj meg használtban gondolkodni. Szerintem Sidi, Alpinestars, XPD tuti minőséget gyárt. Gondolom a Forma se olyan rossz. A Daytona meg nyilván, de azt ember meg nem veszi :D Esetleg kiárusított darabokat nézegetni. Ha meg akarsz majd venni mellé cross csizmát is, akkor ne univerzálisat vegyél, hanem jót, utcára.
Nem, félreértettél, két opció van:
  • Vagy veszek egy jó túracsizmát , sok pénzért, és akkor az lesz A csizma
  • Vagy veszek egy olcsó túracsizmát utcára, és mellé egy crosst motorozásra.
Állítólag a zénmotoromhoz mindenféleképpen cross kellene, mert esésnél bőven a lábamon fog landolni a motor (@Zéé tapasztalatok?), viszont napi használatra semmiféleképpen nem akarok gipszcsizmát. Lehet, hogy biztonságosabb, de csak ha hordom is - márpedig ha túl sok vele a macera, ismerem magam, egy idő után nem fogom hordani.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére