Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Így lett az első jet sisakom. Szakadó esőben induktunk Korfura, úgyhogy még óbudán megálltunk egy motorosboltban és gyorsan megvettem az első leértékelt, plexis sisakot.Balatonakarattya
Tegnap este neztuk a radart, hogy Ausztria felol brutal felhok jonnek. Nem baj, ejszaka fog csak esni, reggel fasza lesz.
Hajnalban felebredtunk a szomszedra, nezem a radart, de jo, eltuntek a felhok, fasza lesz.
Mikor kezdett el esni, mintha dezsabol ontenek? Na persze, hogy 6-kor, mikor keltunk, hogy elkezdjunk keszulodni a 8 oras indulashoz. Meg mindig szakad. Az uton folyik a viz. B@ssza meg
A múltkor a Keresztúri úton utolért egy sportmotor (nem volt nehéz dolga, nem siettem) és elkezdte a beláthatatlan kanyarban előzgetni az autókat. Ekkor még csak kicsit tartottam hülyének.Meleg volt. A motorosoknak is.
Szentendrein befele, 2X2 sáv. Belsőben megérkezik egy Gixeres csaj. Olyan pici lány volt, hogy egész beterpesztett, a karjai csápként akaszkodtak a kormányra. Utolért egy utót, mögötte a leány rángatja a gázt idegesen üresben. Agyalok mire ez a túráztatás? Autó sávot vált, motoros el. Én előzékeny vagyok, lévén hason vér csörgedez, de az ugrott be: városban egy forgalmas úton autót lenyomni!? Édes Istenkém! Azzal a 3 gázfröccsel akár ki is kerülhette volna. Kacor biztos kölcsönada a gépet és tisztuljon mindenki!
Volt egy okos ipse is motorral, de már meg se jegyeztem a mutatványt. Meleg volt ma...
Így én is szoktam vigyorogni a bukó alatt a hülyéken, azon meg "egyenesen szakadok" mikor egyenesben ugyan húzza neki, de az első kanyarnál elvérzik és három sáv kell a bekanyarodásához....A múltkor a Keresztúri úton utolért egy sportmotor (nem volt nehéz dolga, nem siettem) és elkezdte a beláthatatlan kanyarban előzgetni az autókat. Ekkor még csak kicsit tartottam hülyének.
Aztán az egyenesben akkora gázfröccsöt adott, hogy én is megijedtem tőle, majd a Kerepesire érve elkezdett százmittudoménmennyivel egykerekezni. Ekkor esett le, hogy mindezt pólóban, rövidnadrágban művelte. A Kerepesi egy hosszú szakaszon elég üres szokott lenni, nem is törődtem vele, de amikor már az autók között is ezt játszotta, akkor aktívan kezdtem lemaradni – nem azért tettem le az eü-tanfolyamot, hogy öngyilkosjelölteket ápolgassak, amíg kiér érte a mentő!
(Bónusz: mostanában jót röhögök a speedmotorosokon, akik húzgálják a gázt és büszkén otthagynak a lámpánál: egyrészt nem értem, mi a nagy szám egy enduro legyorsulásában, másrészt viszont kezdem kiismerni a lámpákat – és jókat vigyorgok magamban, amikor nyélgáz-satufék kombinációval épp hogy csak meg tudnak állni a pirosra váltó lámpa előtt, én meg kényelmesen bepöfögök melléjük – és aztán otthagyom, hiszen én menetben vagyok, ő meg álló helyzetből indul)
Kamazzal. Szemből minden motor egyforma. Lehet az egy szinyó vagy egy 1.4-es Suzuki is.Ehh... még melegnek se kell lenni hozzá, hogy idiótákkal találkozzon az ember... főleg városban. De bezzeg minimális esőben, mindegyik beáll országúton 70-re, mert "úristen, nem látok, meg csúszik", meg mittudomén, miközben kényelmesen lehetne haladni a megengedettel...
Vasárnap meg, egymás után, két idióta előzött ki szembe, de úgy, hogy a második bőven látótávolságban volt az első után, és láthatta, hogy az is úgy "fért" be, hogy lehúzódtam... és simán kielőzött a barom. Két lengyel idióta, gondolom, "konvoljban" mentek, és a hátsó félt, hogy a nyílegyenes 4-esen elveszti a felvezetőjét Nyíregyháza és Debrecen között... Mi az istennel kellene közlekednem, ha már a nem kicsi 1.4-gyel is megjátsszák nem egyszer, oldalkocsis Goldwinggel?
Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látokEhh... még melegnek se kell lenni hozzá, hogy idiótákkal találkozzon az ember... főleg városban. De bezzeg minimális esőben, mindegyik beáll országúton 70-re, mert "úristen, nem látok, meg csúszik", meg mittudomén, miközben kényelmesen lehetne haladni a megengedettel...
Vasárnap meg, egymás után, két idióta előzött ki szembe, de úgy, hogy a második bőven látótávolságban volt az első után, és láthatta, hogy az is úgy "fért" be, hogy lehúzódtam... és simán kielőzött a barom. Két lengyel idióta, gondolom, "konvoljban" mentek, és a hátsó félt, hogy a nyílegyenes 4-esen elveszti a felvezetőjét Nyíregyháza és Debrecen között... Mi az istennel kellene közlekednem, ha már a nem kicsi 1.4-gyel is megjátsszák nem egyszer, oldalkocsis Goldwinggel?
Kamazzal. Szemből minden motor egyforma. Lehet az egy szinyó vagy egy 1.4-es Suzuki is.
Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látok
Ja, az nem esett le, hogy kocsiról van szóHa nem látok, én se megyek. Na de autóról beszélek, amin azért az esetek többségében van ablaktörlő, és lássuk be, viszonylag ritka az a szintű özönvíz, amiben országúton lépésben kellene haladni a 10 centi mély vízátfolyások miatt...
Esőben minél gyorsabban mész, annál jobban tolja le a levegő a vizet a plexiről. Akkor még a traffitól sem kell félni. Nincs az a traffi ami a motor mögötti vízfüggönyön átlátna.Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látok
Túráznunk kellene. Nincs párszáz liter benya és egy valamire való motor elfekvőben?Amikor Montenegróból jöttünk haza, Kecskemétnél volt az M7-esen olyan zuhé, hogy kb tényleg semmit nem láttál és az autósok 30-ra legalább lelassítottak.
Mi kimentünk a belső sávba, és toltuk neki 50-60-nal és nem volt veszélyes. Még egy kocsisorban araszoló Banditos is mögénk csatlakozott
Esőben után szoktam azt, hogy a fejemet fordítgatom és valamelyik irányban csak leviszi a vizet a menetszél a plexiről, és így nem kell kesztyűvel maszatolnom
Áh, csak feltartanálak! Amúgy motor van! GS vagy CBF? bár utóbbit majd inkább jövőre. Fel kell szerelni rendes gumikkal, mert ezekben a 10 évesekben nem tudok bízni. Múltkor nem csúszott meg sehol, amikor kipróbáltam a Mátrában, de nem is mertem döntögetni annyira...Túráznunk kellene. Nincs párszáz liter benya és egy valamire való motor elfekvőben?