Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nálatok milyen az idő?

Ma újramostam, amit tegnap du kiteregettem, mert az eső eláztatta és összesarazta.
 
Balatonakarattya
Tegnap este neztuk a radart, hogy Ausztria felol brutal felhok jonnek. Nem baj, ejszaka fog csak esni, reggel fasza lesz.
Hajnalban felebredtunk a szomszedra, nezem a radart, de jo, eltuntek a felhok, fasza lesz.
Mikor kezdett el esni, mintha dezsabol ontenek? Na persze, hogy 6-kor, mikor keltunk, hogy elkezdjunk keszulodni a 8 oras indulashoz. Meg mindig szakad. Az uton folyik a viz. B@ssza meg :(
 
Mi az agárdi termálba készülünk. Ha leszakad az ég nekünk úgy is jó lesz. A víz meleg, a sör hideg akkor is. Ideális állapot. :D
 
Balatonakarattya
Tegnap este neztuk a radart, hogy Ausztria felol brutal felhok jonnek. Nem baj, ejszaka fog csak esni, reggel fasza lesz.
Hajnalban felebredtunk a szomszedra, nezem a radart, de jo, eltuntek a felhok, fasza lesz.
Mikor kezdett el esni, mintha dezsabol ontenek? Na persze, hogy 6-kor, mikor keltunk, hogy elkezdjunk keszulodni a 8 oras indulashoz. Meg mindig szakad. Az uton folyik a viz. B@ssza meg :(
Így lett az első jet sisakom. Szakadó esőben induktunk Korfura, úgyhogy még óbudán megálltunk egy motorosboltban és gyorsan megvettem az első leértékelt, plexis sisakot.
 
Meleg volt. A motorosoknak is.
Szentendrein befele, 2X2 sáv. Belsőben megérkezik egy Gixeres csaj. Olyan pici lány volt, hogy egész beterpesztett, a karjai csápként akaszkodtak a kormányra. Utolért egy utót, mögötte a leány rángatja a gázt idegesen üresben. Agyalok mire ez a túráztatás? Autó sávot vált, motoros el. Én előzékeny vagyok, lévén hason vér csörgedez, de az ugrott be: városban egy forgalmas úton autót lenyomni!? Édes Istenkém! Azzal a 3 gázfröccsel akár ki is kerülhette volna. Kacor biztos kölcsönada a gépet és tisztuljon mindenki! :D
Volt egy okos ipse is motorral, de már meg se jegyeztem a mutatványt. Meleg volt ma...
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Meleg volt. A motorosoknak is.
Szentendrein befele, 2X2 sáv. Belsőben megérkezik egy Gixeres csaj. Olyan pici lány volt, hogy egész beterpesztett, a karjai csápként akaszkodtak a kormányra. Utolért egy utót, mögötte a leány rángatja a gázt idegesen üresben. Agyalok mire ez a túráztatás? Autó sávot vált, motoros el. Én előzékeny vagyok, lévén hason vér csörgedez, de az ugrott be: városban egy forgalmas úton autót lenyomni!? Édes Istenkém! Azzal a 3 gázfröccsel akár ki is kerülhette volna. Kacor biztos kölcsönada a gépet és tisztuljon mindenki! :D
Volt egy okos ipse is motorral, de már meg se jegyeztem a mutatványt. Meleg volt ma...
A múltkor a Keresztúri úton utolért egy sportmotor (nem volt nehéz dolga, nem siettem) és elkezdte a beláthatatlan kanyarban előzgetni az autókat. Ekkor még csak kicsit tartottam hülyének.

Aztán az egyenesben akkora gázfröccsöt adott, hogy én is megijedtem tőle, majd a Kerepesire érve elkezdett százmittudoménmennyivel egykerekezni. Ekkor esett le, hogy mindezt pólóban, rövidnadrágban művelte. A Kerepesi egy hosszú szakaszon elég üres szokott lenni, nem is törődtem vele, de amikor már az autók között is ezt játszotta, akkor aktívan kezdtem lemaradni – nem azért tettem le az eü-tanfolyamot, hogy öngyilkosjelölteket ápolgassak, amíg kiér érte a mentő!

(Bónusz: mostanában jót röhögök a speedmotorosokon, akik húzgálják a gázt és büszkén otthagynak a lámpánál: egyrészt nem értem, mi a nagy szám egy enduro legyorsulásában, másrészt viszont kezdem kiismerni a lámpákat – és jókat vigyorgok magamban, amikor nyélgáz-satufék kombinációval épp hogy csak meg tudnak állni a pirosra váltó lámpa előtt, én meg kényelmesen bepöfögök melléjük – és aztán otthagyom, hiszen én menetben vagyok, ő meg álló helyzetből indul:D)
 
A múltkor a Keresztúri úton utolért egy sportmotor (nem volt nehéz dolga, nem siettem) és elkezdte a beláthatatlan kanyarban előzgetni az autókat. Ekkor még csak kicsit tartottam hülyének.

Aztán az egyenesben akkora gázfröccsöt adott, hogy én is megijedtem tőle, majd a Kerepesire érve elkezdett százmittudoménmennyivel egykerekezni. Ekkor esett le, hogy mindezt pólóban, rövidnadrágban művelte. A Kerepesi egy hosszú szakaszon elég üres szokott lenni, nem is törődtem vele, de amikor már az autók között is ezt játszotta, akkor aktívan kezdtem lemaradni – nem azért tettem le az eü-tanfolyamot, hogy öngyilkosjelölteket ápolgassak, amíg kiér érte a mentő!

(Bónusz: mostanában jót röhögök a speedmotorosokon, akik húzgálják a gázt és büszkén otthagynak a lámpánál: egyrészt nem értem, mi a nagy szám egy enduro legyorsulásában, másrészt viszont kezdem kiismerni a lámpákat – és jókat vigyorgok magamban, amikor nyélgáz-satufék kombinációval épp hogy csak meg tudnak állni a pirosra váltó lámpa előtt, én meg kényelmesen bepöfögök melléjük – és aztán otthagyom, hiszen én menetben vagyok, ő meg álló helyzetből indul:D)
Így én is szoktam vigyorogni a bukó alatt a hülyéken, azon meg "egyenesen szakadok" mikor egyenesben ugyan húzza neki, de az első kanyarnál elvérzik és három sáv kell a bekanyarodásához.... :eek:
 
Ehh... még melegnek se kell lenni hozzá, hogy idiótákkal találkozzon az ember... főleg városban. De bezzeg minimális esőben, mindegyik beáll országúton 70-re, mert "úristen, nem látok, meg csúszik", meg mittudomén, miközben kényelmesen lehetne haladni a megengedettel...
Vasárnap meg, egymás után, két idióta előzött ki szembe, de úgy, hogy a második bőven látótávolságban volt az első után, és láthatta, hogy az is úgy "fért" be, hogy lehúzódtam... és simán kielőzött a barom. Két lengyel idióta, gondolom, "konvoljban" mentek, és a hátsó félt, hogy a nyílegyenes 4-esen elveszti a felvezetőjét Nyíregyháza és Debrecen között... :mad: Mi az istennel kellene közlekednem, ha már a nem kicsi 1.4-gyel is megjátsszák nem egyszer, oldalkocsis Goldwinggel?
 
Ehh... még melegnek se kell lenni hozzá, hogy idiótákkal találkozzon az ember... főleg városban. De bezzeg minimális esőben, mindegyik beáll országúton 70-re, mert "úristen, nem látok, meg csúszik", meg mittudomén, miközben kényelmesen lehetne haladni a megengedettel...
Vasárnap meg, egymás után, két idióta előzött ki szembe, de úgy, hogy a második bőven látótávolságban volt az első után, és láthatta, hogy az is úgy "fért" be, hogy lehúzódtam... és simán kielőzött a barom. Két lengyel idióta, gondolom, "konvoljban" mentek, és a hátsó félt, hogy a nyílegyenes 4-esen elveszti a felvezetőjét Nyíregyháza és Debrecen között... :mad: Mi az istennel kellene közlekednem, ha már a nem kicsi 1.4-gyel is megjátsszák nem egyszer, oldalkocsis Goldwinggel?
Kamazzal. Szemből minden motor egyforma. Lehet az egy szinyó vagy egy 1.4-es Suzuki is.
 
Ehh... még melegnek se kell lenni hozzá, hogy idiótákkal találkozzon az ember... főleg városban. De bezzeg minimális esőben, mindegyik beáll országúton 70-re, mert "úristen, nem látok, meg csúszik", meg mittudomén, miközben kényelmesen lehetne haladni a megengedettel...
Vasárnap meg, egymás után, két idióta előzött ki szembe, de úgy, hogy a második bőven látótávolságban volt az első után, és láthatta, hogy az is úgy "fért" be, hogy lehúzódtam... és simán kielőzött a barom. Két lengyel idióta, gondolom, "konvoljban" mentek, és a hátsó félt, hogy a nyílegyenes 4-esen elveszti a felvezetőjét Nyíregyháza és Debrecen között... :mad: Mi az istennel kellene közlekednem, ha már a nem kicsi 1.4-gyel is megjátsszák nem egyszer, oldalkocsis Goldwinggel?
Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látok:)
 
Kamazzal. Szemből minden motor egyforma. Lehet az egy szinyó vagy egy 1.4-es Suzuki is.

Hát, nem tudom.
Biztos azért, mert rá van állva a szemem, de azért nagyjából meg tudok különböztetni egy szemből 30-cal érkező, opcionálisan horgászfelszerelést szállító simsonost/50-es robogóst/villanybiciklist egy 90-100-zal haladó nagymotortól. OK, nagymotor-nagyrobogó elkülönítés már nem ennyire egyértelmű, viszont az utóbbiak általában szintén nem lassúak. Ja, és tizenéve kötelező felkapcsolni a tompítottat országúton motoron, be lehet azért lőni, hogy mennyivel közeledik az a fénypont szembe, mennyire van lehúzódva az út szélére, és hasonlók - ha nem sz*rja le nagyívben a "tisztelt" közlekedőtárs.
A Kamaz amúgy jó ötlet. Pluszban egy 100-120-as csőből hegesztett vadráccsal, hogy ne nagyon hagyjon nyomot a fényezésen se a lepattanó idióta...
 
Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látok:)

Ha nem látok, én se megyek. Na de autóról beszélek, amin azért az esetek többségében van ablaktörlő, és lássuk be, viszonylag ritka az a szintű özönvíz, amiben országúton lépésben kellene haladni a 10 centi mély vízátfolyások miatt...

("Normál" esőben, motorral, néha még jobb is, ha normál tempóban megyek, mert a menetszél lenyomja a vizet a plexiről, belülről se párásodik, és nem csapja a pofámba a sáros levet az aszfaltról az előttem 60-70-nel haladó autó... Persze nyilván nem fénysebességgel, sérthetetlenségem biztos tudatában, és nem úgy kezelve a motort, mint száraz úton.)
 
Ha nem látok, én se megyek. Na de autóról beszélek, amin azért az esetek többségében van ablaktörlő, és lássuk be, viszonylag ritka az a szintű özönvíz, amiben országúton lépésben kellene haladni a 10 centi mély vízátfolyások miatt...
Ja, az nem esett le, hogy kocsiról van szó:)
 
Nekem is megvolt múltkor az esőben motorozás élménye. Gyöngyösön a város után felfelé a 110-es részen kapott el a zuhi, gyorsan betéptünk a kútra a tetején. 70-80-nál többet nem mertem menni, még egyenesbe se. Aztán mikor csendesedett tovább indultunk. Aztán megint rákezdett. De szerencsére nem tartott sokáig, így meg is száradtam mire hazaértem. Kanyarba inkább 60-al mentem, de hálistennek az autósoknak se volt kedve megelőzni.

Tegnap meg Tihanyból jöttünk vissza Füredre. Kicsit állt a 71-es így az araszoló sor mellett gurultam, de egy csapat (ilyen nyélgázzal utat csináló sportmotoros barom) megelőzött engem is, úgy hogy jöttek szemből. Aztán meg engem is feltartott egy Hayabusa (nem is értem mit bénázott) de én nem kerültem őt ki, hanem szépen beálltam mögé. Szerencsére azok a barmok hamar el is tűntek. Nem néztem, de biztos jól fel voltak öltözve, meg sortos picsa is volt a kakasülőn. Agyatlan barmok.
 
Na jó, esőben én is lassú vagyok, engem eléggé zavar, hogy nem látok:)
Esőben minél gyorsabban mész, annál jobban tolja le a levegő a vizet a plexiről. Akkor még a traffitól sem kell félni. Nincs az a traffi ami a motor mögötti vízfüggönyön átlátna. :)
 
Amikor Montenegróból jöttünk haza, Kecskemétnél volt az M7-esen olyan zuhé, hogy kb tényleg semmit nem láttál és az autósok 30-ra legalább lelassítottak.
Mi kimentünk a belső sávba, és toltuk neki 50-60-nal és nem volt veszélyes. Még egy kocsisorban araszoló Banditos is mögénk csatlakozott :)
Esőben után szoktam azt, hogy a fejemet fordítgatom és valamelyik irányban csak leviszi a vizet a menetszél a plexiről, és így nem kell kesztyűvel maszatolnom :)
 
Amikor Montenegróból jöttünk haza, Kecskemétnél volt az M7-esen olyan zuhé, hogy kb tényleg semmit nem láttál és az autósok 30-ra legalább lelassítottak.
Mi kimentünk a belső sávba, és toltuk neki 50-60-nal és nem volt veszélyes. Még egy kocsisorban araszoló Banditos is mögénk csatlakozott :)
Esőben után szoktam azt, hogy a fejemet fordítgatom és valamelyik irányban csak leviszi a vizet a menetszél a plexiről, és így nem kell kesztyűvel maszatolnom :)
Túráznunk kellene. Nincs párszáz liter benya és egy valamire való motor elfekvőben? :)
 
Túráznunk kellene. Nincs párszáz liter benya és egy valamire való motor elfekvőben? :)
Áh, csak feltartanálak! Amúgy motor van! :D GS vagy CBF? :D bár utóbbit majd inkább jövőre. Fel kell szerelni rendes gumikkal, mert ezekben a 10 évesekben nem tudok bízni. Múltkor nem csúszott meg sehol, amikor kipróbáltam a Mátrában, de nem is mertem döntögetni annyira...
 
Hmmm, akkor ajánlom Szőrmók GTS-ét, azzal könnyebben menne a 100, bár lehet hogy inkább 5-10 másodperc alatt, nem tudom :D
GS-sel is megvan hipp-hopp ha jól kihúzatom. :D
De esőben azért én is óvatos vagyok, bár nagyon f@szák az új Dunlop gumijaim :sze:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére