Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Miért épp a Moto Guzzi?

Deasy GUzzija

Deasy!
A vezetéstechniakai topicban írtad:
"Jó lenne részt venni rajta, de aztán leesett hogy alapjáratban még mindig felpörög a motorom, sebességbe kapcsolva elengedem a kormányt, magától megy, szerintem nem éppen ideális gyakorláshoz."

Gondolom a magától megy, alatt azt érted pörög mintha húznád a gázt. Nekem ilyen az ETZ-vel volt, akkor fennakadt a síber -bár akkor csak leállítással tudtam megoldani a dolgot-. Nem tudom,szerintem a DelOrto is ugyanolyan elven működik mint a többi karbi, lehet hogy csak ennyi a gond. Talán kopott vagy hasonló. De lehet a bowdennél is. A harmadik ami eszembe jutott már nem olyan egyszerű ... főleg a pénztárcának. Ez pedig az injektor. Ha jól tévedek a Tiéd már injektoros. Lehet hogy injektor hiba.
 
Örülök hogy megemlítetted a Guzzit, visszatérnék néhány szóban még a főzőversenyre.
A barátaim közül senki nem tudta kié a kicsit messzebb álló Guzzi, mégis jóleső érzés fogott el, mikor megláttam hogy többen körbe állták, jelenlétemre dicsérő szavakat, és elismerő tekinteteket kaptam.
Hát persze hogy megemlítettem a Guzzit! :jo Szerintem teljesen normális hogy büszke vagy a motorodra, és jól esik ha megdícsérik. Ezzel én sem vagyok másként. A Guzzi különben is még mindig ritka motornak számít. Valamiért félnek az olaszoktól, pedig nincs miért, de épp ez adja a különlegességét, a pikantériáját.
 
Örülök hogy megemlítetted a Guzzit, visszatérnék néhány szóban még a főzőversenyre.
A barátaim közül senki nem tudta kié a kicsit messzebb álló Guzzi, mégis jóleső érzés fogott el, mikor megláttam hogy többen körbe állták, jelenlétemre dicsérő szavakat, és elismerő tekinteteket kaptam.
A guzzi szerintem remek darab,akárhányszor találkozón vagyok szemügyre veszem őket,és igen megmozdítja az embert nem hiába,tekintélye van.
 
Így igaz ahogy leírtad, az a szerelő aki utoljára olajcserét, karburátor tisztitást végzett, valami olyasmit mondott hogy túl rövid a bowden, és azért pörög fel a motor.
Fogyasztása rendesen megemelkedett, ezen kívül semmi bajt nem tapasztaltam.
Úgy döntöttem hogy ez a kis kényelmetlenség még belefér, végig motoroztam vele a nyarat, most már könnyebben ott hagyom a szerelőnél.
 
Na csak, hogy nelógjak ki a sorból:
- A MotoGuzzi egy darabkája motorozás történelmének mert mindig szép és izléses motorokat gyártott, sosem követett felesleges divatirányzatot és tudtommal még megbizható is volt.
A motorblokk miatt igazi kuriózumnak számit, a blokk maga amúgy is szép kidolgozású és a hengerelrendezés miatt még szép is! (amúgy 3 motornak van szép blokkja: a BMW boxere, a Guzzi V 2-ese és a DUCATI V 2-ese)
Régen a motorok mindig burkolat nélkül készűltek ennek több oka is van de a legfontosabb, hogy lehessen gyönyörködni az ipar eme remekében, a motorblokk szépségében!
Ez a MotoGuzzi-ra többszörösen igaz, ezért is szokták (én is) mindig megcsodálni a hozzáértők!:cool::flover:
Akkor ezt át is lehet moderálni a Guzzi topicba, csakhogy ne unatkozz Zsiráf! ;)
Gyönyörű blokkja viszont a vashengeres HD-knak van (ok a többi legyen szép :p). 1984-től pedig HD R.I.P.
 
Na csak, hogy nelógjak ki a sorból:
- A MotoGuzzi egy darabkája motorozás történelmének mert mindig szép és izléses motorokat gyártott, sosem követett felesleges divatirányzatot és tudtommal még megbizható is volt.
A motorblokk miatt igazi kuriózumnak számit, a blokk maga amúgy is szép kidolgozású és a hengerelrendezés miatt még szép is! (amúgy 3 motornak van szép blokkja: a BMW boxere, a Guzzi V 2-ese és a DUCATI V 2-ese)
Régen a motorok mindig burkolat nélkül készűltek ennek több oka is van de a legfontosabb, hogy lehessen gyönyörködni az ipar eme remekében, a motorblokk szépségében!
Ez a MotoGuzzi-ra többszörösen igaz, ezért is szokták (én is) mindig megcsodálni a hozzáértők!:cool::flover:
 
Régen a motorok mindig burkolat nélkül készűltek ennek több oka is van de a legfontosabb, hogy lehessen gyönyörködni az ipar eme remekében, a motorblokk szépségében!

A másik pedig, hogy léghűtéses, bár szerintem sokkaljobban meg van oldva a hűtése, mivel kereszben van a blokk, jobban hűti a menetszél.
Nem úgy,mint pl. a HD blokkot, ami azért szerintem beleillik az előbbi felsorolásba. :)
 
Szia
Ez Guzzi-s oldal! Kileszel moderálva ha reklámozod itt a HD-t! :D
De akkor viszont csak a régieket lehet figyelembe venni!
Max az 50-es évekig!
Illetve még az álló 1 hengereseket! (pl: Norton)
 
:D
De most a szépségről volt szó.
Amúgy csak xtánál akartam szerezni egy jó pontot. :)
 
Egyik ismerősünk most jött haza Olaszországból, mesélt az élményeiről, közben megemlítette hogy nagyon felment a Guzzik ára.
 
Ez az ember motorokat gyűjt, vásárolni ment ki, azt tudom hogy a veterán gépeknek az ára négyszeresére felment, azt mondta hogy minden Guzzinak megemelkedett az ára, nem tért ki külön a használtra és az újra.
Majd holnap megkérdezem ha érdekel.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére