Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Miért épp a Moto Guzzi?

Guzzi találkozó

Nnna végignéztem a 216 képet a Galériában.
Nem fárasztok senkit a sok vigyori smiley-val, így most elintézem az elején:
:D:cool:;):bang::ciao:):jo

De komolyan. Tényleg nagyon gyönyörű, szépséges a hely, a múlt hétvégi kánikulában gondolom külön jól jött a friss hegyi levegő.
Néhány komment a képekhez, hamár ott nincs lehetőség:
1. oldal.:fehér Guzzi, amit -ha jól látom épp lepleznek le?- ez valami új típus? Formája hasonlít a régi V családhoz, de a henger nagyon kockás, és a hengerfej is újnak tűnik.
Még mindig ez az oldal, és még több oldalon feltűnik:"Szlovenija" fekete pólós véres orrú jóember kinek köszönheti sérülését? Csak nem egy boxmester húzott be neki? ;)
Gyönyörű a Falcone is a 4. oldalon. Szintén a 4. oldalon láttam egy "elejét". Itt eszembe jutott hogy a párától órák alatt olyan rozsdás szokott lenni a féktárcsa mintha ezer éve nem használtam volna. De itt nem csak az a rozsdás, hanem az egész eleje! Illetve olyan sómartnak tűnik. Biztos szépidőmotorosé.
Vigyorogtam a Famotor építésen is. Ez Guzzis "betegség"? -mielőtt más valaki húzza fel magát: a balatoni Guzzis csapatnál van közel 10 éve minden bulin "Fából vasparipa" verseny-
Remélem a cikkben választ kapok arra is, mit keres szárazföldön egy kajak, amiben mindig más és más imbolygó alak tűnik fel, valamint hogy a 8. oldalon látott, első ránézésre ügyességi verseny indulásának tűnő képen valaki más Guzzijával ékeskedik.:csa
Erről jut eszembe: azért jól megnézték az Evolutiont is.
Hát ennyi.
Szépek, érdekesek a képek, már csak a szemem előli homályt fellebentő írás hiányzik.:jo
 
Ja-ja, igyekszem. MOst nem leplezném le a sztorikat, mert a végén senki nem olvassa majd el. :)
 
restancia

Nem voltam eddig gépközelben:
elolvastam a szlovén Guzzi találkozós cikket. Köszönöm, minden kérdésemre választ kaptam! :csa
 
blog, de mégsem

19-én hajnali negyed nyolckor csörög a telefonom. A következők buktak ki belőle: a KPM vizsgabázisa felé menj dolgozni. Áll ott valami mattfeketén, oldaraálló hengerekkel fehér tankfelirattal.
Szívem sebesebben kezdett kalapálni, hisz’ egyből tudtam Ő az, nem más!
Kapkodva készülődtem nehogy lekéssem. Már messziről ott kevélykedett a vizsgabázis parkolójában. Bekanyarodtam, MELLÉ-álltam. Kiszálltam. Négy éve nem láttuk egymást. Katarzis.:( Köszöntöttem, ahogy egy rég nem látott kedvest kell, és szemügyre vettem. Mióta hűtlenül elhagytam nem sok minden változott rajta. Kapott két bőr oldaltáskát, egy Racing matricát az oldaldeklijére, az ülés, visszapillantó gyári, de gondolom a vizsga miatt. No meg persze nem a spori kipufogók vannak rajta, mert az maradt nálam. De semmit nem barmoltak szét, maradt gyönyörűségesen sakálos, ahogy egy barátunk jellemezte rég. Lopva körülnéztem, és megsimogattam. Nem láttam senkit, így csak egy kissé remegő kézzel írt cetlit hagytam a tank és az ülés között egyre párásodó szemmel. Persze később eszembe jutott a telefonszámom is rávéshettem volna a jókívánságok közé. Mivel csak 20 km-nyire vették meg tőlem és eddig nem láttam, élek a gyanúperrel hogy új tulajdonosa van, aki végre használni is fogja.
Találkoztam Gusztival aki a születésekor még a jóval decensebb Moto Guzzi V35 nevet kapta! Hol? Zalaegerszegen.

Hogy' miért írom le? Azért mert olyan sokan olvassák ezt az oldalt, és hátha az új tulaja, vagy az ő ismerőse, vagy annak az ismerőse látja ezt.

Neki üzenem ha eladósorba kerül kérem szóljon nekem.

Ha nem, akkor is szerzett nekem egy gyönyörű napot!!! :jo
 
Ez annyira megható...
De tényleg hogy meg tudja dobogtatni az ember szívét, ha találkozik egy régi motorjával. :)
 
Szervusztok mindenki!

Először is! Hímnemű vagyok, de ez a legnagyobb hiányosságom ezeken az oldalakon. 3 hete viszont egy MOTO GUZZI Nevada boldog tulajdonosa vagyok. Ingázásra, azaz munkagépnek vettem, de minden perc felüdülés anyergében. A gép használt, 1500 km-t tettem hozzá a már meglévő 27.000-hez. A szelepek azonban a jobboldali hengerben hangossá váltak, ezért ebben szeretném majd segítségeteket kérni, mivel a szervíz 10.000 huf-ért állít rajta. (Most bevállalom, de ha 4000 km-ként kelepelni kezd, akkor egy picit sokallni fogom a díját!)

üdv nektek,

maszületett
 
Üdv köztünk márkatárs! Legalább valaki segít erősíteni a japánokkal szemben "a másik oldalt". :D
 
Kedves Xta! Sajnálom, de csak most olvastam el a találkozásodat a volt motoroddal. Csak azért szólok bele, hogy megkérdezzem, melyik vizsgabázisról van szó? A szigetszentmiklósin van ismerősöm, így ha arról van szó, akkor utána tudok járni, hogy kié lehet. Bocsi, hogy beleszóltam!
 
Röviden, tömören: mert olasz, mert vékettő, mert léghűtés és főleg mert szép!
Valaki itt írta a hozzászólásokban, hogy azt mondta neki a szerelő: "az olasz motor egy szar". Hát egy ilyen szar pöfögjön alattam mindig. ;)
Bár mostanában csalom a dukit egy hd fat boy -al, de abszolút plátói a szerelem, úgyhogy ez így nem is számít... ;)

Ja, hogy az olasz csattog, zörög? Na és? Az a szexepilje... :)

Mostanában mindig megbámulnak vele, pedig talán még nem is a legszebb a fajtájából. Persze szép példány, tény. Az is, hogy nem lopakodó. A két terminyoni' kémény elég hangosan leheli a gázokat magából. Ugyan nem bántó, de súrolja a határt. A garázsban néha néznek is rám furcsán télen, hogy: "ki ez a nem túl okos, aki itt gurul motorral körbe - körbe tréningruhában és papucsban... ...és jó lenne, ha most már befejezné, mert visítanak a riasztók tőle..." .

Tehát a japánfanoknak még egyszer, lassan: hogy miért a Moto Guzzi (vagy duki... khmm...)? Csak! Menj egyszer vele egy kört és megtudod. Ha nem mozdul meg semmi benned tőle, akkor nem is való neked... ;)
Nademost tényleg! Nézd meg ezt a Brevát! Hát nem csodaszép? :jo
 

Csatolások

  • bbreva_04.jpg
    bbreva_04.jpg
    56.7 KB · Olvasás: 6
Üdv köztünk márkatárs! Legalább valaki segít erősíteni a japánokkal szemben "a másik oldalt". :D

Hát igen, van némi lemaradás, igaz ami igaz, DE!

Végre komoly és értő kezekbe került a márka, én éppen ezért azt remélem, hogy egyre nagyobb számban fogunk az utakon találkozni szép motorokkal. Szerencsénkre a gyár is elindult a jó irányba, és kezd megtalálni új modelljeivel egyre szélesebb körben potenciális érdeklődőket. E két szerencsés együttállásnak köszönhetően szerintem mind az értékesítés, mind a szervízháttér olyan mértékű változásokon fog keresztül menni, hogy a versenyképes új modellek el fognak jutni nagyszámban a különlegességekre vágyó motorosokhoz, és nem kell kompromisszumokat kötniük. (Bevállalni a rossz szervízháttér okozta problemákat...)

Többek között ez is motovált engem a típusválasztásnál.
Hogy kapcsolódjak a klub főprofiljához is: Az elmúlt 3 hét tapasztalatai alapján állíthatom, hogy hölgyek is bátran választhatják a modellt, bár a kuplungnak hála, alkaruk és újjaik komoly edzésekre számíthatnak.
 
Kedves Xta! Sajnálom, de csak most olvastam el a találkozásodat a volt motoroddal. Csak azért szólok bele, hogy megkérdezzem, melyik vizsgabázisról van szó? A szigetszentmiklósin van ismerősöm, így ha arról van szó, akkor utána tudok járni, hogy kié lehet. Bocsi, hogy beleszóltam!

Szia!

Köszönöm kedves vagy, de sajna ez itt trendifalván Zalaegerszegen történt.
Azért még bízok, mert "fejben már eldőlt" :D az átépítés mikéntje.
 
Jeges reagjára a Ducatival kapcsolatban:
több havernak is van, egyikükkel voltunk egy bulin Szalkszentmártonban pár éve, ahol jószándékúan megkérdezte valaki: Húú ez nagyon csörög hazaértek vele?
:DA szárazkuplung csodái.
Maszületett: nem tudom, nekem nem voltak gondjaim a kuplunggal, de lehet hogy dementálódok és elfelejtettem, de az is lehet hogy csak keményebbre váltottam. Amin nagyon meg szoktak lepődni mikor először ráülnek, az a tipikus oldalrabillegés járó motornál. Mikor árultam az enyémet, egy csaj leugrott róla ijedtében. :D Pedig szerintem állat!
Az a jó ezekben az olasz motorokban, hogy -ahogy én látom- még viszonylag a fanatikusok veszik és használják.
 
JAz a jó ezekben az olasz motorokban, hogy -ahogy én látom- még viszonylag a fanatikusok veszik és használják.

Korrekt! ;)
Imádom. Ugyan a vásárláskor volt kb egy hét "ajtócsapkodás", de tuttira megérte. Mostanra már a 'zasszony is "dágaszág" -nak hívja.... :D
 
Szia Deasy,
"Sajna" most baltonra megyünk. Ráadásul már ma indulunk, ha elkészül a motorom. Fényképezz Husiéknál! :)
 
Kölcsön adtam a fényképezőgépemet, majd megkérek valakit fotózásra.
Jawa Fesztiválon láttam egy 1941-es négyütemű 250 köbcentis Moto Guzzit, arról is csak két képet tudtam csinálni a telefonommal, segítséggel talán sikerül feltenni ide.
 
Kölcsön adtam a fényképezőgépemet, majd megkérek valakit fotózásra.
Jawa Fesztiválon láttam egy 1941-es négyütemű 250 köbcentis Moto Guzzit, arról is csak két képet tudtam csinálni a telefonommal, segítséggel talán sikerül feltenni ide.

No milyen volt a Guzzi találkozó deasy?
 
Közvetlen, barátságos társaságot ismertem meg, eleinte kicsit tartottam az ismeretlentől, (párszor ezen már átestem), de már a kapuban szívélyes fogadtatásban részesültem.
Rengeteg hasznos tanácsot kaptam, felkészítettek a Nevada minden nyavalyájára, sőt még egy bevált jó szerelő címét is megkaptam.
Kb. 21 Guzzi több típusát is megismerhettem, a legöregebb egy 25 éves motor volt, a gazdája estefelé gördült be, hosszú külföldi útjáról érkezett a találkozóra.
Végig kellemes élményben volt részem, máskor is szívesen csatlakozom ehhez a társasághoz.
 
Ma reggel, 9 körül összefutottam egy Griso 850 -el (ha jól vettem le, nem az 1000 volt) a Vörösvári - Bécsi út lámpáknál az eurocenter felé. Hát az valami gyönyörűség. :eek:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére