Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kocsik

Autó vagy motor?

  • Motor

    Szavazatok: 16 27.1%
  • Autó

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Mindkettő

    Szavazatok: 41 69.5%
  • Egyik sem

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Egyéb

    Szavazatok: 2 3.4%

  • Összes szavazó
    59
Jaaa, azt nem tudtam, hogy van fix és levehető. Azt hittem mindegyiket le lehet szerelni :D
Nem e!?
Pedig van nem kevés féle. A vonó horog hasonlít egy férfi dicső szerszámra, az ábra szerint. :D
Volkwagen_transporter_t4_leveheto_vonohorog_9418742985.jpg
 
És télleg újra kell vizsgáztatni a kocsit, ha felszerelteted? Mi van, ha nem?

bírság közúti ellenőrzésnél, szívás vizsgáztatásnál... :D

Ja... bírság, forgalmielvétel, KPM-vizsgára kötelezés... kb. ezekkel díjazhatják az engedély nélküli átalakításokat. Inkább időzítsd a felrakatást akkorra, amikor amúgy is műszakiztatnád, akkor megúszod az egészet egy új forgalmi többletköltségével, meg egy kis okmányirodai sorbanállással.
 
Ja... bírság, forgalmielvétel, KPM-vizsgára kötelezés... kb. ezekkel díjazhatják az engedély nélküli átalakításokat. Inkább időzítsd a felrakatást akkorra, amikor amúgy is műszakiztatnád, akkor megúszod az egészet egy új forgalmi többletköltségével, meg egy kis okmányirodai sorbanállással.
Mondjuk nem az én kocsim, de amúgy biciklitartón megy az agyalás. Kicsi a kocsi, hülyén nyílik a hátsó ajtó, így vagy a tető vagy a vonóhorog marad. És idén már jó lenne menni/vinni, műszaki meg tavaly nyár végi. Szóval...csak hangosan gondolkodom :D
 
Ha akartok rá vonóhorgot, tudtommal nem nagy dolog. Rárakatod, elviszed a vizsgára és mondod, hogy szeretnéd a forgalmiba bejegyeztetni. Aztán okmányiroda és 6000 Ft az új forgalmi.
Legjobb tudásom szerint...
 
(Nem mellesleg, utánanézhetne a cikkíró, meg a kedves felbőszültek is a KRESZ-nek, tudniillik teljesen szabályos egynyomú jáművel is egy egész parkolóhelyet elfoglalni. Más kérdés, hogy az ilyen járművek jellege miatt a KRESZ megengedi - még egyszer: MEGENGEDI, és nem ELŐÍRJA - az egy parkolóhelyen két motor/robogó szabályos parkolását. Járdán viszont tilos bármilyen járművel parkolni, hacsak azt külön tábla meg nem engedi, még akkor is, ha ebben a helyzetben pl. a virágládák között nyugodtan, bárki zavarása nélkül elférne 1-2 robogó, és még a térkő burkolatra se jelentene extra terhelést a 80-100 kilójával.)

Ezt azért rosszul tudod:

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, a közúti közlekedés szabályairól: (KRESZ)

40. § Megállás

(3) Kétkerekű motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral és kerékpárral egymás mellett két sorban vagy az úttest széléhez viszonyítva ferdén is meg szabad állni, ha a járművek az úttestből egy személygépkocsi szélességénél többet nem foglalnak el. Ahol a várakozóhelyet útburkolati jel [18. § (1) bek. j) pont] jelzi, egy gépkocsi részére szolgáló helyen két ilyen jármű is megállhat.

(8)
A járdán - részben vagy teljes terjedelemben - csak akkor szabad megállni, ha
a) azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi,
b) a jármű a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el,
c) a járdán a gyalogosok közlekedésére legalább 1,5 méter szabadon marad, és
d) a jármű tengelyterhelése az 1000 kg-ot nem haladja meg.

(9) A járdán a mozgáskorlátozott személy (illetőleg az őt szállító jármű vezetője) járművével, a betegszállító gépjármű, a kerékpár, a kétkerekű segédmotoros kerékpár és a kétkerekű motorkerékpár a (8) bekezdésben említett egyéb feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.


http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.kpm#

Talán még fontosabb, hogy mi van fizetőparkoló esetén.
A parkolóőröket biztos irritálja a járdán várakozó motor. A KRESZ alapján, viszont ekkor is parkolhatunk a járdán, csak az a kérdés, ezért is kell-e fizetni.

Ezt az utolsó gondolatot egy cikkből másoltam, és kiegészíteném azzal, h egy 2010. július 10-én hozott kormányrendelet alapján Magyarországon a kétkerekű motorkerékpárok ingyen parkolhatnak! http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=news&nid=2339&session_id=

Azért én úgy gondolom, h a cikkben szereplő robogós tényleg extra bunkó, és én is fel lennék háborodva, ha ott laknék. De elintézném egy kedves levélkével, amit ráragasztok a motorra, és nem bosszúból eltolnám, h sose találja meg. Tiszta dedó.
A felfestést (a parkolóhely nagyságát) és a parkoló BMW-t elnézve, ha a forgalom elől elzárt terület felőli oldalon rakja le a robeszt, keresztben, attól még egy kisebb kocsi nyugodtan beparkolhatna mögé, én legalábbis így tennék. Az a robogó van olyan rövid, h ha vonal mellé simán beteszi, még ferdén sem kell állnia, nem lógna ki a segge. Amúgy a virágládák között tényleg tök szabályosan letehetné.
De arra a parkolóhelyre még négy robesz is elférne. Azt mondjuk nem tudom, honnan veszed, h egynyomúval szabályos az egész autónyi helyet elfoglalni. Én azt tanultam, h mindenképp úgy kell megállni felfestett parkolóhelyen, h egy másik ugyanilyen jármű még elférhessen. Ergo nem szabad elfoglalni egyedül egy egész helyet. Ahol orral kell állni a parkolóba és egymás mellé, ott én is elfoglalok egy egész helyet, mert ott nyilván lehetőség sincs két motor parkolására. Akkor nem maradna meg két kocsi között állva az ajtónyitásnyi távolság. Habár ez a felfestés méretétől is függ.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Na nem vagyok ám én sem eltűnve, csak múlt héten a 35 fokban megfáztam a kocsiban a légkonditól. Egész hétvégén dögrováson voltam, még most is köhögök meg fújom az orrom. Az egész család elkapta, a férjemnek a fülére is ment... nem volt erőm géphez ülni.

Kérdés, óhaj sóhaj?
Az "új" autó légkondija renben van? Légionárius betegségtől kezdve, minden féle kórságot össze lehet tőle szedni. Ha a légkondi bekapcsolásakor párás, penészszag jön, sürgősen ki kell pucoltatni. Mi is ezért nem használjuk. Majd ha fussa rá. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Legionárius_betegség
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Az "új" autó légkondija renben van? Légionárius betegségtől kezdve, minden féle kórságot össze lehet tőle szedni. Ha a légkondi bekapcsolásakor párás, penészszag jön, sürgősen ki kell pucoltatni. Mi is ezért nem használjuk. Majd ha fussa rá. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Legionárius_betegség

Párezer forintért lehet venni bármelyik tecsóban/barkácsboltban klímatisztító sprayt, nem kell hozzá feltétlenül szerelő. A baktériumok nem a klímahűtőben rakódnak le, amihez esetleg szakember kellene, hogy átmossa, hanem a szellőzőrendszerben. A szerelő se fog mást csinálni, mint te csinálnál a habbal, max. nem a teszkós sprayt, hanem valami ipari kiszerelésű cuccot spriccel be a szellőzőkön.
 
Az "új" autó légkondija renben van? Légionárius betegségtől kezdve, minden féle kórságot össze lehet tőle szedni. Ha a légkondi bekapcsolásakor párás, penészszag jön, sürgősen ki kell pucoltatni. Mi is ezért nem használjuk. Majd ha fussa rá. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Legionárius_betegség

Ha már off, akkor legyen bőven az: szervízben se egy vagyon a klímatisztítás, itt pl. pollenszűrő csere nélkül 4000-ből megvan, garanciával, és Pesten/Pest környékén is van vagy 6 szervizük: http://www.marso.hu/akciok/klima-akcio
 
Az "új" autó légkondija renben van? Légionárius betegségtől kezdve, minden féle kórságot össze lehet tőle szedni. Ha a légkondi bekapcsolásakor párás, penészszag jön, sürgősen ki kell pucoltatni. Mi is ezért nem használjuk. Majd ha fussa rá. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Legionárius_betegség
Szerintem igen, mert amikor megvettük nem is működött, szóval egyből szerelőnél kezdte.
Szerintem az volt a baj, hogy nagyon fújt... amikor beülünk, akkor gyorsan le akarj a hűteni a kocsit, és akkor marhára pörög a ventilátor.
 
Szerintem igen, mert amikor megvettük nem is működött, szóval egyből szerelőnél kezdte.
Szerintem az volt a baj, hogy nagyon fújt... amikor beülünk, akkor gyorsan le akarj a hűteni a kocsit, és akkor marhára pörög a ventilátor.
Ha digit klíma akkor az nem baj, hiszen az a dolga. A lényeg, hogy nem szabad magunkra engedni a hideg levedőt. Le lábra, fel a plafon felé és oldalra kell engedni, hogy lehűljön a kocsiban a levegő. A hőérzékelő is azt méri. Ha eléri a beállított hőmérsékletet, már nem hűt mint a barom. És így nem sokkol le az 5 fokos levegő. :)
 
... vagy nem a kinti 35 fokos kánikulában, tűző napon állt, bent jó 50 fokos levegőjű autóban egyből 24-26 fokot beállítani, hogy teljes kapacitással nekiálljon dolgozni a klíma, hanem először átszellőztetni, utána beállítani 30 fokot, aztán fokozatosan csökkenteni...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére