Bővebben...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Egy olvasónk, Erika több évi motorozás után megvette álmai motorját, de csalódott benne. Vajon mi a megoldás számára?
Bővebben...
Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy ez a VZR1800-as? Tényleg ez kell kezdeni? Ennél még egy Goldwing is kezelhetőbbHát ja... lehet, hogy első komoly(abb), de még mindig tanuló motornak nem egy 3 és fél mázsás dögöt kellene megvenni, akármennyire is álom... teljesen más egy robogó és egy motor, hiába a napi szintű tapasztalat, nem ugyanúgy kell vezetni. Ha mindenképpen a chopper életérzés kell, akkor ott vannak a kis Marauderek, 650-es Drag Star, XV535, amikkel kevesebbet kell küzdeni, vagy a 400-as Honda Steed, Intruderből is volt jap. belpiacos 400-as... lehet találni olyat, ami nem egyből 3-szor olyan nehéz (és 300-szor olyan nehézkes ), mint a robogó volt.
Kilók tekintetében mindegy De amúgy van kisebb Intru is...Nem, VL1500. Ő lenne a VZR:
Kilók tekintetében mindegy De amúgy van kisebb Intru is...
Ez nem chopper. A VL1500 sem.
Én ezt nem is értem. Persze hogy is érthetném, hiszen én egyre kisebb motorokat szoktam venni
(Zéé, neked hogyhogy problémás volt a supermoto? Én épp azért szerettem bele az enduro/supermono vonalba, mert szinte magát vezette már a próbaúton is.)
Utána meg 400as DRZt, mert az még annál is jobban irányíthatóNem is, mert a 350-es Wolf után 500-as Kawát vettél, ami köbcentiben is, magasságban is nagyobb Az meg nem csoda, ha egy csutkakormányos, sport-származék kétütemű után könnyebben irányítható egy széles kormányos, magas súlypontú enduro És, gondolom, Zéé is kb. pont ezért nem érezte magát jól rajta az elején, mert tök máshogy megy egy supermoto, mint egy sportmotor... nyomaték már nagyon lentről, pörögni nem pörög 10ezres tartományba, a végsebessége sincs az egekben, ezzel szemben a magas súlypont+meredek villaszög miatt jobban "beesik" a kanyarokba... sokkal agilisabb, "játszósabb", mint akár egy sportmotor, "lusta" túragépekről nem is beszélve.