Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

csam hír: Keserves csalódás lett a brutál chopper

NaNa

nanana, Life is Life!
Fórumvezető
CsaM Csajok
filip_erika.jpg
Egy olvasónk, Erika több évi motorozás után megvette álmai motorját, de csalódott benne. Vajon mi a megoldás számára?

Bővebben...
 
Hát ja... lehet, hogy első komoly(abb), de még mindig tanuló motornak nem egy 3 és fél mázsás dögöt kellene megvenni, akármennyire is álom... teljesen más egy robogó és egy motor, hiába a napi szintű tapasztalat, nem ugyanúgy kell vezetni. Ha mindenképpen a chopper életérzés kell, akkor ott vannak a kis Marauderek, 650-es Drag Star, XV535, amikkel kevesebbet kell küzdeni, vagy a 400-as Honda Steed, Intruderből is volt jap. belpiacos 400-as... lehet találni olyat, ami nem egyből 3-szor olyan nehéz (és 300-szor olyan nehézkes:) ), mint a robogó volt.
 
Hát ja... lehet, hogy első komoly(abb), de még mindig tanuló motornak nem egy 3 és fél mázsás dögöt kellene megvenni, akármennyire is álom... teljesen más egy robogó és egy motor, hiába a napi szintű tapasztalat, nem ugyanúgy kell vezetni. Ha mindenképpen a chopper életérzés kell, akkor ott vannak a kis Marauderek, 650-es Drag Star, XV535, amikkel kevesebbet kell küzdeni, vagy a 400-as Honda Steed, Intruderből is volt jap. belpiacos 400-as... lehet találni olyat, ami nem egyből 3-szor olyan nehéz (és 300-szor olyan nehézkes:) ), mint a robogó volt.
Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy ez a VZR1800-as? Tényleg ez kell kezdeni? Ennél még egy Goldwing is kezelhetőbb :cool:
 
ne add el,majd hozzá szoksz és szeretni fogod,ne szarj be ennyi a titka.
 
annó sport mocogók után kezdtem supermotózni,én is el akartam adni 2 hét után.....két hónap múlva kívülről belülről tömtem a sportvasakat....mindenhez hozzászokik az ember,az álom meg ha már megvalósul,akkor tessék imádni,minden zökkenő ellenére...:)
 
Hát, jah, szerintem még olcsón meg is úszta. Most meséljek neki a 125-ös robi után a 750-essel szalagkorlát alá fekvésről....? :) Jó, mondjuk én se adtam el, hanem Zéé példáját követve inkább erőt vettem magamon.... :)
 
Egyébként a fotó rendkívüli módon tükrözi a csopperren a még robogós előzményeket... Nyitott bukó, sportcsuka, ohneprotektor, cukirózsaszínvagyok.
 
Kilók tekintetében mindegy :D De amúgy van kisebb Intru is...

Volt, csak leálltak a gyártásukkal, ha jól emlékszem kb. akkor, mikor bejött a Marauderes-cruiseres vonal, aztán meg ezek a böszme nagyköbcentis, tonnányi, nagy cruiserek jöttek vissza a névvel. Volt amúgy jó kis keskeny, tényleg chopperes 800-as meg 1200-as Intru, biztos lehet is belőlük még találni jót, de rá kell számolni, hogy 20 év körüli belőlük a legfiatalabb is...
 
Én ezt nem is értem. Persze hogy is érthetném, hiszen én egyre kisebb motorokat szoktam venni:)
(Zéé, neked hogyhogy problémás volt a supermoto? Én épp azért szerettem bele az enduro/supermono vonalba, mert szinte magát vezette már a próbaúton is.)
 
Elöre hatra le kell gyartatni tartalek bukocsövet eldönteni csak ott szabad ahol sokan vannak.Aztan vagy megszokja vagy eladja.Ez az amikor valaki nem kerdez mert en mindent tudok motorozni meg nagyon.
 
A gyártók előszeretettel nevezik choppernek az összes olyan motort, ami nem sport. :)
 
Nekem is összemosódik, mert nem vagyok jártas ebben a kategóriában. All in all próbálja megszokni, ha már ennyire akarta, hogy ez legyen, vagy pedig váltson kisebbre, ha nem megy :D
 
Én ezt nem is értem. Persze hogy is érthetném, hiszen én egyre kisebb motorokat szoktam venni:)
(Zéé, neked hogyhogy problémás volt a supermoto? Én épp azért szerettem bele az enduro/supermono vonalba, mert szinte magát vezette már a próbaúton is.)

Nem is, mert a 350-es Wolf után 500-as Kawát vettél, ami köbcentiben is, magasságban is nagyobb :D Az meg nem csoda, ha egy csutkakormányos, sport-származék kétütemű után könnyebben irányítható egy széles kormányos, magas súlypontú enduro ;) És, gondolom, Zéé is kb. pont ezért nem érezte magát jól rajta az elején, mert tök máshogy megy egy supermoto, mint egy sportmotor... nyomaték már nagyon lentről, pörögni nem pörög 10ezres tartományba, a végsebessége sincs az egekben, ezzel szemben a magas súlypont+meredek villaszög miatt jobban "beesik" a kanyarokba... sokkal agilisabb, "játszósabb", mint akár egy sportmotor, "lusta" túragépekről nem is beszélve.
 
Nem is, mert a 350-es Wolf után 500-as Kawát vettél, ami köbcentiben is, magasságban is nagyobb :D Az meg nem csoda, ha egy csutkakormányos, sport-származék kétütemű után könnyebben irányítható egy széles kormányos, magas súlypontú enduro ;) És, gondolom, Zéé is kb. pont ezért nem érezte magát jól rajta az elején, mert tök máshogy megy egy supermoto, mint egy sportmotor... nyomaték már nagyon lentről, pörögni nem pörög 10ezres tartományba, a végsebessége sincs az egekben, ezzel szemben a magas súlypont+meredek villaszög miatt jobban "beesik" a kanyarokba... sokkal agilisabb, "játszósabb", mint akár egy sportmotor, "lusta" túragépekről nem is beszélve.
Utána meg 400as DRZt, mert az még annál is jobban irányítható:)
És nem egyszerűen sokkal játszósabb, hanem egyenesen igényli a játszást és nem is lehet venne normálisan menni:D
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére