Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kawasaki

Mikor "most" mentél át?? Amúgy a bólyákat simán meg lehet jegyezni, én a nyolcasokat gyakorolom főleg :)))) Amit írtatok valamerre, hogy érezni kell, mennyire lehet/kell dönteni, stb...

Adminisztratív okokból nekem csak június vége óte van "A" kategóriám, elötte korlátozott volt!:(
Bosszantó történet a bürokráciáról!:(

Ha még csak ez az első motorod akkor vegyél rá bukóbombát sürgősen!!!
Én emzén "tanúltam" meg a döntéshatárt!:D A meg jobban bírja a strapát és aki emzével tud menni az mással is tud!:D
 
Nézd meg van-e benne olaj és meddig és milyen szinű!
Nézd meg mi van a szerízkönyvben!
A szervizek szokták dokumentálni az ilyen dolgokat, tehát felhívhatod a szervízt is az információért, hogy tényleg megcsinálták-e!!!! (itt trüközni kell különben becsaphatnak!!!)
 
Ahham. Értem :)
Most már érzed Te is, hogy milyen egy igazán jól irányítható mocival körözni a tanpályán. Ég és föld a különbség egy nehéz, esetlen vas és egy "kezes bárány" között. ;)
Én pont így voltam a ducatival. Elsőre fáztam a 175kg -tól, hogy "jajj milyen nehéz lesz ezt majd vezetni". Hát nem. Rövid tengelytáv, jó üléspozíció. Úgy fordul mint a "kisangyal". Sajnos a kormány igen kicsit fordul jobbra - balra, de nagy duzzogva lenyelem ezt a békát. :D

Félreértettél Jeges. :) Én most csinálom a josimat és így ültem rá a mocira. És elsőre végig tudtam vele csinálni a pályákat. Ami tudom, hogy nektek nem nagy szám, de én még szokom a feelinget, és ezzel a motorral meg tudtam mindent csinálni, amit akartam és amit kitaláltam, hogy kipróbálom...
 
Ahham. Értem :)
Most már érzed Te is, hogy milyen egy igazán jól irányítható mocival körözni a tanpályán. Ég és föld a különbség egy nehéz, esetlen vas és egy "kezes bárány" között. ;)
Én pont így voltam a ducatival. Elsőre fáztam a 175kg -tól, hogy "jajj milyen nehéz lesz ezt majd vezetni". Hát nem. Rövid tengelytáv, jó üléspozíció. Úgy fordul mint a "kisangyal". Sajnos a kormány igen kicsit fordul jobbra - balra, de nagy duzzogva lenyelem ezt a békát. :D

+néztem már mit írt egy Ducatis a Kawasaki rovatba :cool:
:D
 
Húú fiúk-lányok... ma kipróbáltam a Z750-et is, az naaaaaaaaaaaagyon durva :))))))))) Legalább olyan feeling volt, mint amikor a Subarut délután kettőkor vezettem és este még így állt a fejem az adrenalintól: :D
 
Húú fiúk-lányok... ma kipróbáltam a Z750-et is, az naaaaaaaaaaaagyon durva :))))))))) Legalább olyan feeling volt, mint amikor a Subarut délután kettőkor vezettem és este még így állt a fejem az adrenalintól: :D

Irigy vagyok :(:(
Na jó nem annyira mert ma én is motoroztam egy nagyot :cool::cool:
 
Ugye - ugye. :D :D Most köhöghetném, hogy: "mi előre megmondtuk". :D
De igazából minden csak viszonyítás kérdése, próbálj ki pl. egy gsxr600 -at vagy yamaha R1-et és egészen más értelmet nyer az a szó, hogy durva. :D :D

Húú fiúk-lányok... ma kipróbáltam a Z750-et is, az naaaaaaaaaaaagyon durva :))))))))) Legalább olyan feeling volt, mint amikor a Subarut délután kettőkor vezettem és este még így állt a fejem az adrenalintól: :D
 
Sziasztok!

Tudtok segíteni?
tavaszra tervben van újabb motor vétele, egy zxr400as Németországból, európai, 2000res évjáratú.
tud valaki infot, a motorok behozataláról? az autóknál van korlátozás, mit lehet behozni.(EUR3as motor vagy ilyesmi)..a motorról tud valaki ilyet? nehogy potyára vágjak vele..a zxr400 behozható kintről most is?
 
Szia Szisz!
Lehet, hogy nem olvastad, a masik forumon irtam a kerdesedre.
Szoval ha van a motornak kint forgalmija, akkor itthon forgalomba tudod majd helyezni. (ehhez kell majd az eredeti forgalmi, amelyikben szerepel, hogy a motort kint kivonattad a forgalombol. Es behozod utanfuton, vagy ideiglenes rendszammal labon). Az Euro3 korlatozas az uj motorokra vonatkozik, vagyis csak olyan motort lehet ujonnan forgalomba helyezni, amelyik teljesiti az Euro3-at. Ezt kb egyik motor, ami 2006 elotti, nem tudja. Ez foleg a robeszeket erinti kellemetlenul, mert igy pl. a rendszam nelkul szaladgalo 125-oseket mar egyaltalan nem lehet forgalomba helyezni... De ami mar egyszer forgalomba volt helyezve akarhol (pl kulfoldon), azzal nincsen gond. Szoval rendszamos, forgalmival rendelkezo motort vegyel. :csa
 
köszi CSutka!
tényleg nem olvastam másik fórumon :(
Te vagy az első aki érdemleges választ tudott adni erre a kérdésre :)
mindenképpen rendszámos lesz, elméletileg már ki is van nézve, csak legyen meg még később is, mert most nem tudok vele foglalkozni..ha nem lesz, nézek másikat :)
itthon azt mondják nehéz jó állapotút találni zxr400ast, szétnyúzták őket, kint viszont jóval könnyebb...megnyugató amit írsz, akkor ezen már nem parázok.
Majd a barátom megy kis ismerősével a motort megnézni, és ha jó, megvenni, furgonnal hozzák. :)
 
Nekem is ZXR400 van, kb. két hónapja vettem... sztem jó állapotú, elvileg 27e km volt benne, volt egy kisebb probléma a benzinpumpával, meg lánc-szettet kellett cserélni, de egyenlőre ennyi... Ja, és L9... Nem is nagyon vannak "fiatal" zixerek az országban... Mikor én kerestem, konkréten 2 volt eladó... Amit én vettem, olaszból behozott, semmi gond nem volt az átírással, forgalomba helyezéssel, igaz, nem én intérztem, hanem az eladó srác, de egy nap alatt lezavart mindent.

Majd mehetünk bandázni... :D:D:D
 
Nemetorszagban tenyleg jo peldanyokat lehet kifogni. A nemetek alapvetoen eleg kenyesek, es alapvetoen csak jo idoben, jo uton motoroznak... :) A legtobb motorra csak "nyari" rendszamuk van... Autopalyan meg tobb motort latni utanfuton, mint labon... Szoval a nemetek tenyleg szorakozasra hasznaljak a motorokat, es nem strapaljak le. A km-orat sem szokas visszatekerni... :) Az olasz motorokkal mas a helyzet, mert az olasz arra veszi a motort, hogy hasznalja is (azokon a pocsek olasz utakon), es amig megeri fenntartani, addig a lelket is kitekeri, majd uj fenyezes, km-ora visszatekerese, es mehet a kelet-europai sullyesztobe... :beteg:
Eleg macera meg draga dolog motort behozni, de szerintem egy jo allapotu (nemet) peldanynal megerheti akkor is, ha nem is kerul kevesebbe mint itthon.
Hasonlo kategoria amugy a ZZR400 is, sokan dicserik, erdemes lehet azon is elgondolkoznod.
 
Majd a barátom megy kis ismerősével a motort megnézni, és ha jó, megvenni, furgonnal hozzák. :)

Erdemes megnezni a "serult" motorokat is, mert a nemeteknel ha valaki elcsuszott, es a fenyezes kicsit karcos lett, akkor gyakran eladjak a motort olcson, mert azt hiszik, hogy ettol most totalkaros, vagy a tulajnak egyszeruen elmegy a kedve a mokatol... Kozben meg semmi baja, csak a fenyezes karcos... :) Mondjuk a hivatalos szervizekben kint annyira draga a javitas, hogy lehet, hogy tenyleg nem eri meg nekik a javitas... :)
 
Nekem is ZXR400 van, kb. két hónapja vettem... sztem jó állapotú, elvileg 27e km volt benne, volt egy kisebb probléma a benzinpumpával, meg lánc-szettet kellett cserélni, de egyenlőre ennyi... Ja, és L9... Nem is nagyon vannak "fiatal" zixerek az országban... Mikor én kerestem, konkréten 2 volt eladó... Amit én vettem, olaszból behozott, semmi gond nem volt az átírással, forgalomba helyezéssel, igaz, nem én intérztem, hanem az eladó srác, de egy nap alatt lezavart mindent.

Majd mehetünk bandázni... :D:D:D
Tényleg az van? de jó! :D
Majd privátban bombázhatlak kérdésekkel? ;)

Őt néztem ki, de még meg kell várnom, hogy a lakásújítása mennyi pénzt visz el, hogy marad a motorcserére...

www.tvn.hu_75a7c996a705285f87c42980b76f06dc.jpg
 
Erdemes megnezni a "serult" motorokat is, mert a nemeteknel ha valaki elcsuszott, es a fenyezes kicsit karcos lett, akkor gyakran eladjak a motort olcson, mert azt hiszik, hogy ettol most totalkaros, vagy a tulajnak egyszeruen elmegy a kedve a mokatol... Kozben meg semmi baja, csak a fenyezes karcos... :) Mondjuk a hivatalos szervizekben kint annyira draga a javitas, hogy lehet, hogy tenyleg nem eri meg nekik a javitas... :)
Köszi Csutka a hasznos infokat , ötletket...ez segít :)
 
Valóban csecse kis jószág! ;)
Hátsó ülés nincs?

Csutka: cimborám is így vett Transalpot, 650-est, 2006-ost. Kb 2kiló volt a procedúra, magát a motort emlékeim szerint 7-9kiló körül hozta el. Valóban csúszós volt, kellett kicsit javítani a fejidomon, nademégííígyisjó! Én is nézegettem anno, csak az volt a bajom, hogy nekem D messze van, meg nem akartam a papírozós herce-hurcát, menni akartam, ezért néztem itthon... A következő vagy szalonból lesz, vagy - mivel már nem annyira égető a "legyen rendes motorom" téma - én is szétnézek külföldön...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére