Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

külföldi motor behozatása

a 250 Japán belpiacra készült kizárólag az én tudásom szerint, és konténeresként jöttek be hozzánk a 400 as más mert az már forgalmazott a kontinensen is

Akkor, amiket nálunk lehet kapni mind onnan behozottak, és azóta széthajtottak vagy esetleg jó állapotúak? Honnan lehetne behozni jobbakat, mint amilyenek nálunk vannak?
 
Akkor, amiket nálunk lehet kapni mind onnan behozottak, és azóta széthajtottak vagy esetleg jó állapotúak? Honnan lehetne behozni jobbakat, mint amilyenek nálunk vannak?


Én mindenféleképpen ha 250 es ben gondolkozol azt tanácsolnám, hogy egy a japán belpiachoz értő szerelővel kellene elmenni motor venned mivel nagyon be lehet faragni ezzel a kategóriával.
Miért?
Nehézkes alkatrészellátás és azonfelül méregdrágán.
A Hondának most jött be az európai piacra az injektoros VTR250 es (ez már japánban kb 10 12 éve fut karbisként) V2 moci, ha a buxa engedi és mindenáron 250 es én azt nézegetném, de tudom, hogy az nem Bandika, viszont szerintem egy nagyon kiváló kezdőmotor és a praxisom során találkoztam japánbeles ilyennel 60 e km fölötti egyeddel.

remélem segítettem valamelyest...
 
azt hiszem, most lesz aktuális a dolog. Itthon nem találok ugyanis olyat, amit érdemes lenne megvenni. Szóval minden segítséget/ötletet/telefonszámot szívesen fogadok. Láttam néhány esélyest az olasz és a német honlapon is, de veszélyes vállalkozásnak tartom csak úgy kimenni és - típushoz nem értőként - elhozni valamit. Ja, egyébként Breva 750 vagy Pegaso Strada vagy Factory a jelöltek. :)
Na, jöhetnek a lebeszélések az olasz motorról... :D
 
azt hiszem, most lesz aktuális a dolog. Itthon nem találok ugyanis olyat, amit érdemes lenne megvenni. Szóval minden segítséget/ötletet/telefonszámot szívesen fogadok. Láttam néhány esélyest az olasz és a német honlapon is, de veszélyes vállalkozásnak tartom csak úgy kimenni és - típushoz nem értőként - elhozni valamit. Ja, egyébként Breva 750 vagy Pegaso Strada vagy Factory a jelöltek. :)
Na, jöhetnek a lebeszélések az olasz motorról... :D
Nem egyszerű buli, de megoldható. Kell egy utánfutós autó, vagy kisteher, amibe befér, egy ember aki beszéli a nyelvet, egy aki ért a motorokhoz.
Én a mobile.de-t szoktam nézegetni. Bár, ha tudsz időt rászánni, akkor blindre is elindulhattok, és az útbaeső városok hirdetési újságjait, kereskedőit is lehet böngészni. (Apám az összes külföldről hozott autóját így vette... Egyedül, németül nem nagyon tud, autókhoz nem ért. ) Ez a dolog jó része. Aztán következik az itthoni bürökrácia.

<style type="text/css">p { margin-bottom: 0.21cm; }</style> Szükséges papírok : Külföldi forgalmi, Külföldi forgalomból kivonás, és kétnyelvű(!) adásvételi.

Mente:

1. lépés: Irány a KPM. Itt csinálnak a motorodról egy műszaki adatlapot (Ideiglenes forgalomba helyezés)és egy műszaki vizsgát. Előtte a papírokat be kell vinned, és be kell jelentkezned, mert csak 1-2 hét múlva kapsz vizsga időpontot. Az előbbinek 23.000 Ft a bére, a műszaki vizsgának meg kb. 4000 Ft.

2. A kapott műszaki lapnak azért van jelentősége, mert ezzel kell majd továbbmenned befizetni a regadót. Szépen kiszámolják, kipengeted, és megkapod az igazolást.

3. Biztosítást kötni rá. Itt az a gáz a dologban, hogy ha tegyük fel te nyáron vetted a mocit, és az adásvételin a tényleges nyári vétel napja van, akkor a biztosítónak visszamenőleg fizetni kell az adásvétel napjáig!

4. Utolsó lépés, és egyben a legrövidebb: Okmányiroda. Papírok bemutatása, csekkek befizetése, neked tetsző rendszám kiválasztása, felrakás a motorra, és már mehetsz is !
Egyszerűnek hangzik, engem mégis mindenki le akar beszélni a behozatalról, bár értelmes válasz a miértre még nem született. A német piacon jobb és olcsóbb motorok vannak, amit én nézek, az még regadóval is olcsóbb, mint az itthoni, széthajtott, biztosan visszatekert órások. Olaszokat nem tudom, mint emberek imádnivalóak, de járművet nem szívesen vennék tőlük... Nagyjából azért, amiért magyartól sem...
 
Nem egyszerű buli, de megoldható. Kell egy utánfutós autó, vagy kisteher, amibe befér, egy ember aki beszéli a nyelvet, egy aki ért a motorokhoz.
Én a mobile.de-t szoktam nézegetni. Bár, ha tudsz időt rászánni, akkor blindre is elindulhattok, és az útbaeső városok hirdetési újságjait, kereskedőit is lehet böngészni. (Apám az összes külföldről hozott autóját így vette... Egyedül, németül nem nagyon tud, autókhoz nem ért. ) Ez a dolog jó része. Aztán következik az itthoni bürökrácia.

<style type="text/css">p { margin-bottom: 0.21cm; }</style> Szükséges papírok : Külföldi forgalmi, Külföldi forgalomból kivonás, és kétnyelvű(!) adásvételi.

Mente:

1. lépés: Irány a KPM. Itt csinálnak a motorodról egy műszaki adatlapot (Ideiglenes forgalomba helyezés)és egy műszaki vizsgát. Előtte a papírokat be kell vinned, és be kell jelentkezned, mert csak 1-2 hét múlva kapsz vizsga időpontot. Az előbbinek 23.000 Ft a bére, a műszaki vizsgának meg kb. 4000 Ft.

2. A kapott műszaki lapnak azért van jelentősége, mert ezzel kell majd továbbmenned befizetni a regadót. Szépen kiszámolják, kipengeted, és megkapod az igazolást.

3. Biztosítást kötni rá. Itt az a gáz a dologban, hogy ha tegyük fel te nyáron vetted a mocit, és az adásvételin a tényleges nyári vétel napja van, akkor a biztosítónak visszamenőleg fizetni kell az adásvétel napjáig!

4. Utolsó lépés, és egyben a legrövidebb: Okmányiroda. Papírok bemutatása, csekkek befizetése, neked tetsző rendszám kiválasztása, felrakás a motorra, és már mehetsz is !
Egyszerűnek hangzik, engem mégis mindenki le akar beszélni a behozatalról, bár értelmes válasz a miértre még nem született. A német piacon jobb és olcsóbb motorok vannak, amit én nézek, az még regadóval is olcsóbb, mint az itthoni, széthajtott, biztosan visszatekert órások. Olaszokat nem tudom, mint emberek imádnivalóak, de járművet nem szívesen vennék tőlük... Nagyjából azért, amiért magyartól sem...

Exemlajhár Németországból hozta be a motorját, az esseni kereskedésből, úttal, regadóval minden vacakkal együtt is olcsóbb volt, mint itthon, és legjobb tudomásom szerint azóta is boldog vele.

Segítettem bármit is?
 
Ne aggódjatok a németek is tudnak órát visszatekerni, volt belőle nemrég náluk elég nagy cirkusz. Talán a különbség inkább ott van, hogy ha többet is mennek a vasakkal, vigyáznak rájuk, és normálisan karban tartják, kisebb az esély a széthajtottságra.

Suzunak vannak oltári jó linkjei, hogy hol érdemes körülnézni.
 
Köszi csajok az ötleteket, és köszi macs a részletes infót. Ezt még nem találtam meg ilyen jól összefoglalva.
Mostmár csak bele kell vetnem magam. Találtam már a mobile.de-n is, meg a moto.it-n is jókat, legalábbis annak néznek ki. A gond 1. a hozzáértő, 2. a nyelvet beszélő, (legjobb lenne a 2 egy személyben) 3. az utánfutó vagy kisteherautó.
A digóktól én is tartok egy kicsit...
Ezek szerint lábon nem lehet behozni? Szomorú... :(
 
Szerintem be lehet hozni lábon is. Mondjuk egyszerűbb, ha kereskedésből veszed, mert azok rögtön ideiglenes rendszámmal, pár napos biztosítással adják ki, és le is jelentik az Interpol adatbázisba. Vagyis hamar megvan a külföldi eredet igazolás.
Autókereskedés pedig minden faluban van, és az igaz, hogy a németek rendszeresen szervizelik, ápolják stb. :)
 
azt hiszem, most lesz aktuális a dolog. Itthon nem találok ugyanis olyat, amit érdemes lenne megvenni. Szóval minden segítséget/ötletet/telefonszámot szívesen fogadok. Láttam néhány esélyest az olasz és a német honlapon is, de veszélyes vállalkozásnak tartom csak úgy kimenni és - típushoz nem értőként - elhozni valamit. Ja, egyébként Breva 750 vagy Pegaso Strada vagy Factory a jelöltek. :)
Na, jöhetnek a lebeszélések az olasz motorról... :D
Macs mindent gyönyörűen leírt, talán még annyit tennék hozzá, hogy nekem még az Adó- és Vámhivatalhoz is el kellett ballagnom, és ott igényelni egy VPID számot, ami a regadóhoz kell. Ja, és vedd úgy, hogy lebeszéltelek az olasz motorokról.:D
 
Nemetorszagban tudok seiteni,A mobile jo de ha egy mod van ra nem kereskedötöl kell venni.Sok mas lehetöseg is van.Motornal nem olyan sürü a vissza tekeres esete mint autonal.
 
Csak ezt a topicot találtam, talán ide illik a kérdésem.:) Tehát, motort keresgélünk, konkrétan 600-as Hornetet. Kb. 4 hirdetést találtunk, ami felkeltette az érdeklődésünket, de mindegyik motorról kiderült, hogy eredetileg olasz volt. Többségüknek megvannak a magyar papírjai, de olyan kereskedés is van, ahol forgalomba kell helyeztetni, persze olcsóbb is a járgány így. De magánszemélynél ugyanúgy találtunk olyat, ami külföldi, de magyar papírokkal. Mit gondoltok, milyen hátrányai lehetnek ennek, mire érdemes figyelni? Lassan már azt gondolom, hogy képtelenség találni eleve itthon forgalomba helyezett motort, de azért nem adjuk fel.:)
 
Az miért baj, ha külföldi, ha magyar papírjai vannak?
Legtöbb esetben sokkaljobb állapotban vannak a külföldről behozott vasak. És ha szerencsétek van, még a kilométerórát sem tekerték vissza.
 
Hát, egyelőre mindegyik át van fényezve, kérdés, hogy mekkora bukás eredménye... Na meg hogy a km-eket milyen motorozási stílussal tették bele. Az olaszok nem pont az állatkodásukról hírhedtek?
 
És miért nem mentek ki ti egyért, ha már amúgy is csak kintről behozottakat találtok jó áron? Akkor kisebb az esélye, hogy beleszaladtok valami törötten megvett, itthon eladásra összetákolt romhalmazba, vagy ha valamennyire sérültet is találtok, legalább az eredeti állapotát látjátok, nem a kozmetikázottat.
(Nem mellesleg: miért csak és kizárólag Hornet? Ha a motorozás a cél, és van egy adott keret, szerintem érdemes lenne másban is gondolkodni, mert szélesebb választékból, adott pénzért, esélyesebb jót találni, mintha mindenáron csak egy bizonyos típusra hajtotok. És most nehogy megint a "Honda az mégiscsak Honda" szöveg kerüljön elő, úgy emlékszem, van itt a környéken olyan, akit alaposan megszívatott az "übertechnika"... Én a helyetekben elgondolkodnék a Z750-Fazer600/FZ6-GSR600-akon is például, esetleg Gladius, ha nem kizáró ok a V2...)
 
Én felvázoltam, hogy milyen motorokat javasolnék, kezdve a GS 500-tól. Most ott tartunk, hogy kizárólag Hornet, pedig én aztán nem vagyok elvakult, rátukmálós pláne. Olvasgatott, nézegetett, és erre jutott. Adottságokban és küllemben is ez tetszik Neki. Persze még van idő a jogsiig, ez változhat, főleg ha tényleg csak ilyen ismeretlen eredetű motorokat találunk. Én szerencsés voltam, az enyém magyar és hibátlan állapotban vettem. Nem sejtettem, hogy ennyire gáz a piac Hornet szempontjából, de nyilván fost nem veszünk.
 
Nezd meg itt mobile.de http://mobile.de En nagyon megneznek minden ujonan fenyezett motort.Jobb szeretem ha en hozom rendbe mint mas inkabb megveszem olcsobban lelakottan aztan majd en megcsinalom akkor tudom milyen mi az amire esetleg figyelnem kell mert lusta voltam megcsinalni.:)
 
Igazad van Hajós, de mi nem szeretnénk összelegózni semmilyen motort.:) Azt gondolom, hogy 750 E Ft-ért találunk olyat, ami megfelelő és nem kell már sokat költeni rá. Max. türelem és idő kérdése, na és lehet, hogy nem pont Hornet lesz végül.:)
 
Igazad van Hajós, de mi nem szeretnénk összelegózni semmilyen motort.:) Azt gondolom, hogy 750 E Ft-ért találunk olyat, ami megfelelő és nem kell már sokat költeni rá. Max. türelem és idő kérdése, na és lehet, hogy nem pont Hornet lesz végül.:)

Jo megertem de en ugy vagyok vele en logozzam össze ne mas mert akkor tudom milyen ha en csinaltam.
 
Évci, csak hogy itt is belekotyogjak :D

Ha nem szeretne idomosat (FZS600) akkor ott az FZ6. Hornet ellen beszélek (úristen mi lelt :D) de majd egy árba vannak a hasonló korúak, ha nem olcsóbbak és az már modernebb (injektoros) technika. A tankja is nagyobb és a fogyija is jobb. Viszont több a magyarországi, mert nem olyan felkapott olaszba mint a Hornet.

Amúgy meg tényleg nagyon-nagyon és hozzáértővel kell ezeket az olaszból behozott bontószökevényeket (mert néha tényleg azok) megnézetni. Tényleg sokszor hulladék, de persze az ellentéte is előfordul. Ott külön kupasorozat van ezeknek, szóval előfordul simán, hogy csak pályát látott a gép. Amúgy ha felnézel a sportmotor (bocs NaNa) Hornetes fórumába az uccsó pár oldalon elég sok mások által megnézett és rossznak statuált motor hírdetését meg fogod találni (már csak azért is jó, mert ezeket a köröket nem kell végigfutnotok fölöslegesen)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére