Igazad van, elképzelhető, hogy megszüntetik ezt a lehetőséget de ez nem változtat semmin sem!
Aki eddig nem mert menni a sorok között ezután sem fog merni menni hiába engedik meg a szabályok!
Azt azért tudni kell, hogy a sorok közötti manöverezéshez nem kis rutin kell, egy (idény)motoros (ezzel nemakarok senkit sem megbántani) eleve nem mer az autók között közlekedni (és ebben teljesen igazuk is van) mert teljesen jogosan tart tőlük!
Én ezt a szabélyt úgy értelmezem, hogy:
- piros lámpához előre lehet menni a sorok a között, tehát én addig megyek a sorok a között amig piros lámpával nem találkozom!
Megjegyzem egy autós veszélyesebb a motros elött mint után mert ha a motros az autó után van akár 100% is lehet az esélye annak, hogy az autós nemtud a motrosról és esetleg csinál olyan manővert ami teljesen váratlanul éri a motrost!
De ha a motros az autós elött van akkor akár 100% is lehet az valószínűsége annak, hogy tud a motrosról az autós!
A bizalmi elvet figyelembe véve csaknem gázolja el becsukott szemmel!
Tehát ha összefüggő kocsisor kialakúl akkor valószínüsíthető, hogy van egy piros lámpa is valahol!
Tehát ha nem is látható a lámpa, előre lehet menni az autók között!
Ha nincs lámpa hát nincs lámpa!
Ezt nemírja a kresz, hogy a lámpát messziről látni kell a motrosnak!
És az is előfordulhat, hogy közben zöldre vált!
És ha pl az autósok nem teszik lehetővé (márpedig nemteszik), hogy szabályosan közéjük soroljon akkor kénytelen a motros a csíkon menni!
Én egyszer nagyon szabályosan akartam menni és mentem a kocsisorban, és mi lett a következménye?
Egy gödröt megfogtam, felnijavítás, gumicsre, stb!
A csík szerintem jobb ha van a környéken autó!