Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Na látod, ez nekem is probléma. Bár azt mondják még simán belefér a rutin, ha most elkezdem, sőt volt aki azt mondta, hogy a jogosítvány megszerzése sem esélytelen. Hát nem tudom. Szerintem novemberben már igencsak hideg lesz gyakorolgatni és tavasszal nem sok hasznát fogod venni annak a pár órának, úgyhogy a Te esetedben lehet jobb volna tavaszra hagyni. De én nem értek hozzá.:)

Sziasztok!!
Én is túl vagyok 2 rutinon, az oktató azt szeretné, ha okt. 15.-én már mennék vizsgázni, de én inkább 21.-én mennék, szerintem kellene még az az 1 hét. Sőt erőlteti az oktató azt is, hogy kezdjek bele a forgalomba is, mert idén még szerinte le lehetne tenni azt is.
Gondolom gyorsítani akarja az órákat. De én nem bánnám azt sem, ha a forgalmi tavasszal lenne.
Szombaton eléggé szar időben kellett rutinozni, csepergett az eső, a pálya meg rendesen fel volt ázva. És ráadásul elég sokan voltunk kinnt.
Remélem a vizsgán majd nem fog esni, bár állítólag akkor is megtartják a vizsgát, hacsak nem már annyira szélsőséges az időjárás.
Szerintem csak akkor érdemes belekezdeni akár a rutinba, akár a forgalmiba, ha sikerül még idén levizsgázni, nem olyan jó pár hónap kihagyás után belekezdeni megint. Nekem a B-s jogsi volt így, és jól megszívtam, mert 2 hónap után az iskola újrakezdette velem jó pár óra után, ráadásul másik autóval és másik oktatóval. Jó kis pénzlehúzás volt, erről szólt akkor az egész.
 
Ami viszont furcsa volt, bár lehet, hogy csak én látom úgy:
Kimentem az első rutin-órára, kihoztak 1 Suzuki GS500-t, aztán gondolkoztak, hogy talán ki kellene hozni egy kisebb motort is, mivel nem igazán vezettem még.
Az egyik oktató elment a kicsiért, addig a másik oktató mondta, hogy kezdjek el barátkozni addig a GS-el. Mentem egy pár kört vele, mire kiértek a kismotorral, megnézte az oktató, hogyan megyek a naggyal, és utánna kellett belekezdeni a rutinkörökbe. De nem engedett kicsi közelébe sem, végig a GS-el kellett mennem.
De én arra számítottam, hogy kezdőként kezdek robogóval, majd valami nagyobbal, és utánna a nagymotorral.
De ők biztos jobban tudják.....
 
Móni az ismerősünket is kb két hét után akarta vizsgára küldeni úgy,hogy a kötelező levezetett óra felét tartotta csak meg,de ők is hisztiztek és végülis végigtolta,viszont forgalmat nagyon keveset volt...
 
Móni az ismerősünket is kb két hét után akarta vizsgára küldeni úgy,hogy a kötelező levezetett óra felét tartotta csak meg,de ők is hisztiztek és végülis végigtolta,viszont forgalmat nagyon keveset volt...

Hála égnek, ha megyek is 15.-én vizsgára, akkor már úgy mennék, hogy a kötelező óraszám meglenne, dde én úgy gondolom, hogy kellene még 1-2. Bár ezt majd meglátom majd a 4. óra után.
Amúgy meglepődtem, mert felkészültem arra, hogy majd nagy ívben lesza... a pofám az oktató, erre teljesen normális volt, és ráadásul nem ő egyedül oktatott, hanem ketten egy másik fickóval.
Remélem ez így is marad.....
 
Hála égnek, ha megyek is 15.-én vizsgára, akkor már úgy mennék, hogy a kötelező óraszám meglenne, dde én úgy gondolom, hogy kellene még 1-2. Bár ezt majd meglátom majd a 4. óra után.
Amúgy meglepődtem, mert felkészültem arra, hogy majd nagy ívben lesza... a pofám az oktató, erre teljesen normális volt, és ráadásul nem ő egyedül oktatott, hanem ketten egy másik fickóval.
Remélem ez így is marad.....
Na tessék egyszerre két pasi jut neki a mázlista;)
 
Sziasztok!!
Én is túl vagyok 2 rutinon, az oktató azt szeretné, ha okt. 15.-én már mennék vizsgázni, de én inkább 21.-én mennék, szerintem kellene még az az 1 hét. Sőt erőlteti az oktató azt is, hogy kezdjek bele a forgalomba is, mert idén még szerinte le lehetne tenni azt is.
Gondolom gyorsítani akarja az órákat. De én nem bánnám azt sem, ha a forgalmi tavasszal lenne.
Szombaton eléggé szar időben kellett rutinozni, csepergett az eső, a pálya meg rendesen fel volt ázva. És ráadásul elég sokan voltunk kinnt.
Remélem a vizsgán majd nem fog esni, bár állítólag akkor is megtartják a vizsgát, hacsak nem már annyira szélsőséges az időjárás.
Szerintem csak akkor érdemes belekezdeni akár a rutinba, akár a forgalmiba, ha sikerül még idén levizsgázni, nem olyan jó pár hónap kihagyás után belekezdeni megint. Nekem a B-s jogsi volt így, és jól megszívtam, mert 2 hónap után az iskola újrakezdette velem jó pár óra után, ráadásul másik autóval és másik oktatóval. Jó kis pénzlehúzás volt, erről szólt akkor az egész.

Szia!

Hát az oktató biztos úgy látja, hogy már le tudnál vizsgázni, de Te érzed magadon, hogy elég magabiztos vagy-e. Kevés az a 10 óra, főleg ha teljesen kezdő az ember, mint pl. én.
Furcsa amit írtál, hogy rögtön nagyra ültettek. Bár a robogózást hülyeségnek tartom, főleg órákon keresztül, ahogy én csináltam (mert rám se nézett az oktató, hogy észrevegye mennyire unom), de valamilyen fokozatosság mégiscsak kellene. 125->250->500. Szerintem. De ha jól boldogultál a nagymotorral, akkor nagyon ügyi vagy!:jo
 
Szia pamoni!
Az klassz, ha már rutinon is jól megy a motorozás, meg jön a tél és sürget az oktató, meg persze talánTe is siettetnéd a dolgot, DE...!
A kötelező óraszámodat mindenképp vezesd majd le ha forgalomba visznek, hiszen azt így is-úgyis ki kell fizetned hogy vizsgázhass. Ahol én tanultam, ott az volt a módi, hogy akinek volt B-s jogsija, azt elkezdték fűteni, hogy húúú milyen jól megy, meg hogy érzi a forgalmat, meg jön a tél, ---> és 8-10 forgalomban levezetett óra után már zavarták vizsgára. Persze sokszor bukta lett a vége, a köt. óraszámot meg kifizettették, és akkor jöhetnek a pótórák, pótvizsgák. De persze ettől függetlenül sem árt, ha biztonságos[abb] feltételek mellett gyakorolsz...
Sok sikert!
roller
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére