Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Teljesen igaz, bár még ereje teljében lévő embernek kell lennie, úgyhogy belefér pár évtized motorozás. Nekem csak az a furi, hogy ha Apud is motoros, akkor Anyud miért nem fogadja el a hobbid?Apám régen motorozott, de ő is abbahagyta, és 5-7 éve megint csinálja. Még mindig úgy van vele, hogy inkább most, mert később már úgyse mehet, max. ha rákötjük. (45 éves...)
Nagyon félt. Tavaly volt egy komolyabb balesetünk, legalábbis neki nagyon komoly. Neki minden komoly... (Most lovasbaleset miatt eltört 2 lábujjam, 1ik nyíltan, kórházba kerültem, stb. Mikor anyám meghallotta: "ilyen fiatalon..." Mintha másnap temetni kellett volna...Közben az egyik lábujjam rövidebb lesz egy kicsit a másiknál, és?)Teljesen igaz, bár még ereje teljében lévő embernek kell lennie, úgyhogy belefér pár évtized motorozás. Nekem csak az a furi, hogy ha Apud is motoros, akkor Anyud miért nem fogadja el a hobbid?
Nagyon félt. Tavaly volt egy komolyabb balesetünk, legalábbis neki nagyon komoly. Neki minden komoly... (Most lovasbaleset miatt eltört 2 lábujjam, 1ik nyíltan, kórházba kerültem, stb. Mikor anyám meghallotta: "ilyen fiatalon..." Mintha másnap temetni kellett volna...Közben az egyik lábujjam rövidebb lesz egy kicsit a másiknál, és?)
Anyumat is meg akartuk ám fertőzni, de az első kanyarnál vissza kellett vele fordulni, mert félt, hogy eldől a motor - tudod, ahogy bedöntesz. Azt meg nem lehet másképp...Velem még eljön a robi csomagtartóján, lehet, hogy velem jönne nagy motorral is, de azt még én se bírom el, nemhogy utassal...
Megjegyzem nem volt semmi kanyargós útvonal... Ahogy kijöttünk a faluból, kb. 2 km-t bírt ki hátul... Ebből nem lesz szerelem.Rövid lábujj? Oda se neki! Hát nem vagy semmi. Szegény Anyud így már kezdem érteni. Lehet, hogy nem kanyargós útszakaszon kellett volna vinni először, nem?
Hm. Akkor lehet, hogy tényleg minden hiába. Mondjuk én el sem tudnám Anyumat képzelni motoron még utasként sem, bár fiatal korában ő is közlekedett valami Babetta szerűséggel. Mikor a páromnak kikértem a véleményét azt mondta csináljam nyugodtan. De mondtam, hogy én nem szeretnék olyan hobbit, ami teljesen független tőle, tehát soha nem venne részt benne. Végül odáig jutottunk, hogy azt mondta majd felül mögém, de csak ha nem megyünk gyorsan. Imádom!Megjegyzem nem volt semmi kanyargós útvonal... Ahogy kijöttünk a faluból, kb. 2 km-t bírt ki hátul... Ebből nem lesz szerelem.
Aztán majd együtt jártok jogsira!Hm. Akkor lehet, hogy tényleg minden hiába. Mondjuk én el sem tudnám Anyumat képzelni motoron még utasként sem, bár fiatal korában ő is közlekedett valami Babetta szerűséggel. Mikor a páromnak kikértem a véleményét azt mondta csináljam nyugodtan. De mondtam, hogy én nem szeretnék olyan hobbit, ami teljesen független tőle, tehát soha nem venne részt benne. Végül odáig jutottunk, hogy azt mondta majd felül mögém, de csak ha nem megyünk gyorsan. Imádom!
Pont a másik topikban írtam, hogy remélem kedvet kap majd hozzá. Sajnos együtt már nem tudjuk letenni, mert csak akkor fogom tudni vinni, ha lesz saját motorom, szóval jogsim is. De ha megcsapja a benzingőz, akkor nem fogom lebeszélni róla!Aztán majd együtt jártok jogsira!
A gyakorlati órák alatt nem tanulsz meg motorozni, csak az alapokat. Amire aztán építkezve (persze ha használható alapokat kaptál) fokozatosan a forgalomban több szezon alatt szerzett rutinnal fogod egyre biztosabban kezelni a motort. Nem félj a gyakorlati óráktól ne félj a rutintól, motortól, forgalomtól. Egy dolgot tarts szem előtt azért mindig TISZTELD A VASAT.Igen, tudom. Majd csak boldogulok. Az ember ugyebár attól fél igazán, amit még nem ismer, úgyhogy ha átesek a ,,tűzkeresztségen", akkor már csak nem leszek ilyen besz.ri.
A gyakorlati órák alatt nem tanulsz meg motorozni, csak az alapokat. Amire aztán építkezve (persze ha használható alapokat kaptál) fokozatosan a forgalomban több szezon alatt szerzett rutinnal fogod egyre biztosabban kezelni a motort. Nem félj a gyakorlati óráktól ne félj a rutintól, motortól, forgalomtól. Egy dolgot tarts szem előtt azért mindig TISZTELD A VASAT.
Ne foglalkozz azzal, hogy a """nagy rutinos motorosok""" (akik sokszor ugyan olyan tanulók vagy még rosszabbak mint te ) mennyire néznek le vagy fikáznak le egy dolog ami foglalkoztasson: Akarj megtanulni biztonságosan motorozni!!
A rutin órákat ne hanyagold el, és ne egy nap alatt akard az x órát végigcsinálni. Milyen kategóriában indulsz? Inkább lassabban haladj, de a motorkezelésed legyen jó és magabiztos. Ha nem partnerek benne válts oktatót v iskolát de csak azért mert az oktató mondja ne írj alá semmi olyat, amit nem vezettél le v csak azért hogy hamarabb meglegyen. Figyelj oda és legyél határozott. De kereteken belül.Köszönöm a jótanácsokat! Abban bízom, hogy legalább az alapok jók lesznek, amiket ott megtanulok és lesz mire építeni, vagy legalább találok olyan segítséget, aki a jogsi megszerzése után ,,egyengeti az utamat".
A rutin órákat ne hanyagold el, és ne egy nap alatt akard az x órát végigcsinálni. Milyen kategóriában indulsz? Inkább lassabban haladj, de a motorkezelésed legyen jó és magabiztos. Ha nem partnerek benne válts oktatót v iskolát de csak azért mert az oktató mondja ne írj alá semmi olyat, amit nem vezettél le v csak azért hogy hamarabb meglegyen. Figyelj oda és legyél határozott. De kereteken belül.
"A" kategória az minimum 10 óra rutin. Egy nap 2 órát (2X50 percet) lehet csak rutinbol vezetni. Meg lehet még az éven simán ugyanis Novemberig van vizsgáztatás.
Vezesd le mindet mert nem árt. És ne 1 nap alatt, mert később a forgalomban hiányozni fog.
Sziasztok!
Most értem haza a KRESZ-ről, egész jól megy. Rájöttem, hogy a mumusom a párhuzamos közlekedés, de csak azért, mert a mai napig nem volt tisztában a szabályaival. Persze más kérdés, hogy alkalmazi is tudnám-e a tanultakat. Na meg a villamossín... Ezzel még most is hadilábon állok.
Így van birge, jó a hozzáállásod! Nem szabad feladni, biztosan lesz saját géped!:jo Annál jobban megbecsülöd az eredményt, ha nehezebben éred el a kitűzött célt. Nekem is csak terv az, hogy tavasszal már saját motorom lesz, de még nem vagyok tisztában azzal, hogy ennek mi az anyagi vonzata. Egyenlőre a jogsira összpontosítok, aztán elég lesz azon agyalnom fél évig, hogy tényleg fenn tudnám-e tartani.
Nekem nem a KRESZ kérdésekkel van problémám birge, a teszttől egyáltalán nem tartok. Attól viszont sokkal inkább, amikor majd a gyakorlatban kell alkalmazni. A KRESZ-nél elég, ha gyakorolsz a cd-n és megjegyzed a válaszokat, nem is kell tisztában lenned a szabályokkal. Viszont a forgalomban tudnod kell, hogy kinek van elsőbbsége, melyik sávot használhatod stb.
Anyumat is meg akartuk ám fertőzni, de az első kanyarnál vissza kellett vele fordulni, mert félt, hogy eldől a motor - tudod, ahogy bedöntesz. Azt meg nem lehet másképp...Velem még eljön a robi csomagtartóján, lehet, hogy velem jönne nagy motorral is, de azt még én se bírom el, nemhogy utassal...
Az nem igazán szerencsés. Nem értem ezeket az iskolákat.(vagyis nagyon is mert így nincs ráfizetés) Hétvégén csak a rutin legalább szombat vasárnap? Mert ha igen akkor max 3 hét a rutin. És még mindíg bőven belefér.
Köszönöm! Én is szurkolok! Én is ma megyek, ma lesz az utolsó előtti alkalom, és elvileg kipróbálhatom a Honda motorszimulátorát, szóval először fogok ,,motorozni".Szurkolok "Iskolatárs"!!:csa
Én holnap megyek a köv. fejtágításra, bár inkább ismétlésre, a B-m miatt, de nem árt. Addig meg folyamatosan töltögetem itthon a vizsgakérdéseket (volt amelyiken már buktam is volna).