Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. A jövő héten indul a jogsi tanfolyamom. Nagyon szeretnék motort vezetni! Még csak 2-szer ültem nagy mocin, (akkor is utasként) de annyira megtetszett, hogy én is szeretnék vezetni egyet. Nagyon izgulok, hogy meg tudom-e csinálni és főleg, hogy nem tudom mire számítsak!
Gondolom nektek már van tapasztalatotok! Nagyon örülnék, ha megosztanátok velem! :)

Meg tudod csinálni,menni fog.
Viszont arra számíts,vagyis inkább készülj,rengeteget kell majd az oktatás keretein kívűl is gyakorolnod,hogy sikeres vizsgát tehess majd :)
 
Köszi a hozzászólásokat! :)
Nagyon aranyosak vagytok!

Azt hittem eddig, hogy totál gáz úgy jogsit csinálni, hogy előtte csak 2-szer ültem mocin életemben! Megnyugtattatok, hogy azért ilyen "előélettel" is van remény! :)
 
Sziasztok!

A bemutatkozós fórumon már leróttam kötelességemet, és most azért jelentkezem itt, hogy elújságoljam, megvan a rutin vizsgám :D !!! igazság szerint már vagy 2 hete volt a vizsga, de akkora "trauma" ért, hogy ezidáig fel sem fogtam.. ugyanis őhondasága a neves napon nem volt hajlandó beindítani az összes hengerét pusztán az én kedvemért, hiába simogattam, becézgettem.. szétkapni meg már nem volt időnk. Pedig olyan bátran és elszántan érkeztem a helyszínre, hogy én majd megmutatom, csak figyeljetek.. minden önbizalmam a porba hullott, remegett kezem-lábam, de mégis megfeleltem. :) Most készülgetek a forgalomra, elvileg 2-án lesz :)
És külön köszönöm Edinának a műszaki ellenőrzés részletes leírását.. láttam a páromon, hogy ha még egyszer megkérdezem, hogy hogy is van az a dolog a kerékkel, ezzel-azzal egészben lenyel :S inkább csak annyit mondtam neki, hogy majd kitanulom a csajokamotoronról :D
 
Sziasztok!

A bemutatkozós fórumon már leróttam kötelességemet, és most azért jelentkezem itt, hogy elújságoljam, megvan a rutin vizsgám :D !!! igazság szerint már vagy 2 hete volt a vizsga, de akkora "trauma" ért, hogy ezidáig fel sem fogtam.. ugyanis őhondasága a neves napon nem volt hajlandó beindítani az összes hengerét pusztán az én kedvemért, hiába simogattam, becézgettem.. szétkapni meg már nem volt időnk. Pedig olyan bátran és elszántan érkeztem a helyszínre, hogy én majd megmutatom, csak figyeljetek.. minden önbizalmam a porba hullott, remegett kezem-lábam, de mégis megfeleltem. :) Most készülgetek a forgalomra, elvileg 2-án lesz :)
És külön köszönöm Edinának a műszaki ellenőrzés részletes leírását.. láttam a páromon, hogy ha még egyszer megkérdezem, hogy hogy is van az a dolog a kerékkel, ezzel-azzal egészben lenyel :S inkább csak annyit mondtam neki, hogy majd kitanulom a csajokamotoronról :D

Utólag is gratulálok!!! :)

És előre is egy nagy kalappal ;)
 
Hali!

Én is ebben a cipőben vagyok. :)
Most szeretném letenni a jogsit,de azt se tudom melyiket. A B 125-öst kevésnek találom,az A korlátoltat gondoltam,de azt mondják hogy inkább egyből a A korlátlant tegyem le.Csak avval az a bajom hogy lehet hogy felesleges,mert úgysem bírok el egy nagy motort az 52kg-ommal.Nagyon az elején vagyok,én sem vezettem még motort csak néha robogót,csak az hajt hogy imádom a sportmotorokat.
 
Iratkozz be nagyra, a KRESZ ugyanaz, gyarkorláskor meg kiderül megy-e a nagy. Ha nem, akkor módosítasz Akorlátra. Nem egy csaj csinálta már így innen :)
 
Szia Lea!

Én is azt ajánlom, hogy korlátlanba kezdj bele, de még ebben az évben, mert januártól már min. 600 köbcisen lehet majd csak vizsgázni (az 599esek is kiesnek..). Idén még simán találsz olyan oktatót, akinél van kisebb, könnyebb, alacsonyabb motor. Én pl. honda cb400 sf-en aztán suzuki gs500on tanultam-tanulok, na ezek mind mennek majd a levesbe jövőre.. viszont ezekkel tényleg nagyon jó kezdeni, én is nulláról indultam és csak pár kilóval vagyok több nálad :D. És tényleg át lehet pártolni - mindenféle ráfizetés nélkül - kisebb kategóriára, ha nem megy.
Szóval hajrá!!! :D
 
Szia Lea! Én is osztom az előttem írók véleményét a korlátlanról.
Saját tapasztalat alapján: mielőtt elkezdtem (csakmerthogy ha a pasik /haverok/ megcsinálják nehogymá' én ne tudjam ) kétszer 10-30 percet ültem utasként motoron. Azért döntöttem a korlátlan mellett, mert 1. azt gondoltam, úgyse fogok soha motorozni, de legalább legyen meg; 2. ha meg fogok, ne kelljen kétszer tanulni-fizetni, stb. Nagy A-val is lehet kismotort vezetni, nem kell rögtön egy böszme gépet venned. Ha normális az oktatód, úgyis kicsin kezdesz gyakorolni, és fokozatosan ülsz át nagyobbakra. (nálam 125-250-400). Ezt az életben is meg lehet csinálni. 150-es MZ, 250-es CBF, és idén 3 év után jött az 500-as. Most éreztem úgy, hogy megértem rá. És nem bántam meg.
A motor nagyságától/lóerejétől/súlyától meg nem kell félni, meg lehet szokni Ebben is segíthet a fokozatosság. 50 kiló vagyok és 164 cm, az elején meghaltam volna a félelemtől egy nagymotoron, még a 100 kilós MZ is harci tanknak tűnt. Most meg egyáltalán nem érzem azt a majd 200 kilót és az 500ccm-t. Sőt. ;) :D
Szóval hajrá! És ha tartasz a nagytól, akkor fokozatosság! Ha ráérzel az ízére, semmi sem állíthat meg...:csam:
 
Tegnap sikerült a forgalmi vizsgám! :D :D :D Köszönöm a szorítást!
(Csak azt sajnálom, hogy a tanulómotornak búcsút kellett mondanom..)
 
Szia!

Köszi a segítséget! Beiratkoztam :) Sajna átpártolni nem lehet így egyből megyek a nagyA -ra,lesz ami lesz. Azt már tudom hogy suzi gs 500-on is fogok én is tanulni,(először 125-ösön majd szép lassan egyre nagyobbon ) de először még hátravan a kresz. :)
 
Hali!

Én is ebben a cipőben vagyok. :)
Most szeretném letenni a jogsit,de azt se tudom melyiket. A B 125-öst kevésnek találom,az A korlátoltat gondoltam,de azt mondják hogy inkább egyből a A korlátlant tegyem le.Csak avval az a bajom hogy lehet hogy felesleges,mert úgysem bírok el egy nagy motort az 52kg-ommal.Nagyon az elején vagyok,én sem vezettem még motort csak néha robogót,csak az hajt hogy imádom a sportmotorokat.
Ha én elbírom az 55 kilómmal (és ezzel nem vagyok ám egyedül) akkor Te is :D Tessék nekivágni, nem akkora mumus mint gondolod, eleinte lesz furcsa, de ha megszokod, nem lesz baj! Ha meglesz a motor, nagy valószinűséggel nem fogod a kertben tologatni mint a rutin vizsgán, menet közben pedig annyira nem érzed a súlyát, csak ha borulni akar :D Hajrááááá :D
 
Ha én elbírom az 55 kilómmal (és ezzel nem vagyok ám egyedül) akkor Te is :D Tessék nekivágni, nem akkora mumus mint gondolod, eleinte lesz furcsa, de ha megszokod, nem lesz baj! Ha meglesz a motor, nagy valószinűséggel nem fogod a kertben tologatni mint a rutin vizsgán, menet közben pedig annyira nem érzed a súlyát, csak ha borulni akar :D Hajrááááá :D
53 kg vagyok, a motorom 200. Toligálni, parkolni egy picit nehéz, de az úton egyáltalán nem érezni a súlyát. (Mondjuk terepre nem merek még menni vele, bármennyire is bírná a kicsike).
Amúgy meg izmosodni kell hozzá:)
 
Hát, ha ez így marad, akkor a segédmotoros kategória gyakorlatilag mehet is a levesbe... ki fog 16 évesen nekiugrani egy AM tanfolyamnak, mikor 1 évre rá megcsinálhatja a B-t, amiben alapból benne van, és még vizsgáznia se kell külön? Ha meg nagymotorozni is akar, akkor is jobban jár egy B+B125-tel 17 évesen.
(Esetleg, már megint a közig. bírságok növelésére hajtanak, mert számítanak rá, hogy a sok, besózott s*ggű 14 éves, aki nem bír a végével, illegálban fogja nyomni az 50-esével, és lehet majd őket halomra büntetni jogsi nélküli vezetésért. De ekkora összeesküvés-elméletet ne gyártsak már e mögé a láthatóan biztonságfokozásra kihegyezett rendelet mögé...)
 
A 600-as A kategóriás vizsgamotorokhoz is csak gratulálni tudok. Egy ujjamon meg tudom számolni nálunk ebből mennyi van a városban: 2! Egy Ninja meg egy Fazer. Na meg ez a ha nem vizsgázol le idén akkor bebuktak a pénzed meg az órákat. Ez milyen már???
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére