Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Ismerős . A kollegina éppen most mérgelődik . Meghalt a volt férje 98-ban . És a fia továbbtanulásához igazolást kell vigyen arról h az apa elhunyt . Holott jár neki árvasági ellátás stb . De mégis igazolnia kell h az apja gyakorlatilag több mint 10 éve halott . Nevetséges .
 
Ismerős . A kollegina éppen most mérgelődik . Meghalt a volt férje 98-ban . És a fia továbbtanulásához igazolást kell vigyen arról h az apa elhunyt . Holott jár neki árvasági ellátás stb . De mégis igazolnia kell h az apja gyakorlatilag több mint 10 éve halott . Nevetséges .

annyira vicc ez az egész.. olyan jogszabályok vannak.. na meg az adók, sehol nem adóznak ennyit az emberek, mint itt! és ráadásul azt mondják , hogy ezeket az adókat külföldről veszik át, na igen, de több országból és nálunk tömörítik..
 
most már úgy van, hogy előbb mindenképpen korlátozott és ha az megvan , akkor mehetsz korlátlanra... ezért iratkozott be egy csomó ismim tavaly, mert akkor még mehettek egyből korlátlanra.

na ez szivás, nekem is el kellett vna kezdenem tavaly, de...még most sincs rá pénzem, meg elöbb motort akarok, utána a jogsit, kül ugy járok mint b-vel. nincs mit vezetnem:D
na szval a korlátozott:(
 
Sziasztok!

Bocsi a közbeszólásért, de jelenleg készülök A-s jogsit szerezni. A KRESZ megvan. Most jön majd a rutin. Tényleg olyan nehéz, mint ahogy olvasgatni lehet róla? Nem motoroztam még, csak vittek. Az ismeretségi köröm és a leendő oktatóm hatására saját motorral fogok tanulni. Elvileg megvehetem addigra álmaim Kawasaki ER5 -ét. Ti mit tanácsoltok? Gyakoroljak maszek alapon, vagy várjam ki a rutin órákat?
 
Sziasztok!

Bocsi a közbeszólásért, de jelenleg készülök A-s jogsit szerezni. A KRESZ megvan. Most jön majd a rutin. Tényleg olyan nehéz, mint ahogy olvasgatni lehet róla? Nem motoroztam még, csak vittek. Az ismeretségi köröm és a leendő oktatóm hatására saját motorral fogok tanulni. Elvileg megvehetem addigra álmaim Kawasaki ER5 -ét. Ti mit tanácsoltok? Gyakoroljak maszek alapon, vagy várjam ki a rutin órákat?

Tolnod kell egy 8-ast az kicsit izommeló (mármint kell hozzá egy kicsi), meg felrakni középsztenderre. Amúgy gyerekjáték. Ne izgulj nincs miért...
Ha nagyon nem megy a középsztender megmutatom hogyan kell, általában az oktatók nem jól tanítják sokkal könnyebben is meg lehet oldani. ;)
 
Köszi a gyors reagálást Legslie!

A nyolcas fele már megvan, majdcsak összejön a másik fele is. A középsztender az kicsit keményebbdió, két próbálkozásból csak kétszer nem sikerült eddig. :(
 
Tolnod kell egy 8-ast az kicsit izommeló (mármint kell hozzá egy kicsi), meg felrakni középsztenderre. Amúgy gyerekjáték. Ne izgulj nincs miért...
Ha nagyon nem megy a középsztender megmutatom hogyan kell, általában az oktatók nem jól tanítják sokkal könnyebben is meg lehet oldani. ;)
nekem nem kellett kozepsztenderre rakni. foleg hogy a cb400-ason nem is volt kozepsztender. a nyolcastolas sem volt egy nagy durranas, mert ha hagyod hogy rad doljon a motor, akkor csipobol siman meg lehet tartani azt a 200 kilot :)

amit jol jegyezz meg: amerre nezel, arra mesz... nagy vonalakban. azaz nem mindegy hogy hova fokuszalsz, hova "veted" a tekinteted peldaul a nyolcas kozben. hogyha arra koncentralsz, hogy jajj de kozel van a kulso bolya, akkor tuti telibe trafalod. nekem ilyenekre sajat magamtol kellett rajonnom, mert az oktato semmit nem magyarazott errol... a lenyeg, hogy ha valamit nem ertesz, akkor kerdezz ra. nema gyereknek.......
 
Köszi a gyors reagálást Legslie!

A nyolcas fele már megvan, majdcsak összejön a másik fele is. A középsztender az kicsit keményebbdió, két próbálkozásból csak kétszer nem sikerült eddig. :(
Én is a második rutinórámra megvettem az er-5-őmet és azzal tanultam:D Nem nehéz de én béna voltam. ahogy stan mondja a tekintet a legfontosabb. ja én 3x dobtam el a saját motoprom rutinon és egyszer forgalomban:D sok baja nem lett csak időben tegyél rá az eredeti helyett flexi első indexeket :D
Ja és itt most az er-5 fórumosok javával beszélgetsz bár csak nekem van az:D
http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=kawaforum ez az er-5 fórum:D
 
Sziasztok!

Bocsi a közbeszólásért, de jelenleg készülök A-s jogsit szerezni. A KRESZ megvan. Most jön majd a rutin. Tényleg olyan nehéz, mint ahogy olvasgatni lehet róla? Nem motoroztam még, csak vittek. Az ismeretségi köröm és a leendő oktatóm hatására saját motorral fogok tanulni. Elvileg megvehetem addigra álmaim Kawasaki ER5 -ét. Ti mit tanácsoltok? Gyakoroljak maszek alapon, vagy várjam ki a rutin órákat?
Várd meg a rutin órákat mert rosszul fog bevésődni amit tudni kell, amúgy én is elindultam er-5öcskémmel és elis dobtam úgy kellet leszedni rólam:D ezekután csak rutinórán mentem vele:D
 
A nyolcasnál az aggaszt, hogy mi van akkor, ha a másik irányba dől a motor? Nem vagyok egy pille, de simán el tud rántani. A sztenderes kérdésemre annyi választ kaptam, hogy
1., " Csak erőből rá kell lépni és kész!"
2., " Van egy technikája, majd rájössz te is! "

De hogy?????
 
A nyolcasnál az aggaszt, hogy mi van akkor, ha a másik irányba dől a motor? Nem vagyok egy pille, de simán el tud rántani. A sztenderes kérdésemre annyi választ kaptam, hogy
1., " Csak erőből rá kell lépni és kész!"
2., " Van egy technikája, majd rájössz te is! "

De hogy?????
ne doljon a masik iranyba a motor. mindig kicsit inkabb feled doljon. az elso motorom engem is megtrefalt, mert siman felraktam kozepsztenderre. aztan amikor le akartam venni, akkor nem ugy csinaltam, hogy raultem es "lezuttyantottam" hanem mellole megtoltam elore. egy kicsit meg is indult pont az ellenkezo iranyba, amerre nem tudtam tartani es jol le is bontottam vele a kertunkben a kozeleben levo fiokos szekrenyt :D
 
Füzesabonyban lakom, a motor Egerben van,már folyik az átíratási ceremónia, Kb 1 hét és hozhatom. Nincs ember aki elhozná nekem. A táv kb 30 km, városon és gyorsforgalmin keresztül.
 
Háát az nekem messze van mármint eger mert a 30 km nem ügy. én pest mellett lakom. De neked az életveszély amig legalább a rutint nem teljesítetted ill biztos halál
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére