Ez hagyján! De az okostojás szervezők úgy felengedtek a pályára embereket, hogy: 1) famer (?!) 2) cordura (?!) 3) nem leragasztott lámpák, fent fityegő tükrök (?!)
Hehe, ugyan nem szívesen vallom be, de az én crosscsizmám se sűrűn virágillatú egy 40fokban átmotorozott nap után.
Most már linkelje be valaki a csajnak a képét, mert érdekel! Igen, Jeges, ez tényleg furcsa. Úgy látszik kevés a HRing bevétele. Simán lehet, hogy engem is felengedtek volna a pályára a kis 6lövetű puncirakétámmal.
Hááát, sztem már csak azért sem, hogy ne legyenek tömeges bukások, amikor összefutnak veled a pályán...
Naaaa, azért pályára én sem miniszoknyában mennék Baba!!!! Az csak a kiváltságosoknak jár. És csak többnyire ha benzintyúkként megyek, mert akkor nem kap bele előlről a menetszél. Ha egyedül megyek mostanság, akkor rózsaszín rövidnadrágot veszek(persze térdvédővel, crosscsizmával, fullfelső protektorral, kesztyűvel), ami nemcsak rózsaszín, hanem PUNCIrózsaszín, nehogymá valaki azt gondolja, hogy pasi ül a motoron.
Atyaúúúúristen!!!!! Megnéztem a képet!!!! Nah ezért húzok én minidig sötétített sisakot a fejemre!!!! ÖNKRITIKA!!!
Én mint szakértő (mármint pasi) tanusíthatom ,hogy a fent nevezett nőszemély tényleg nem a legszebb! Pontosabban bárki más alkalmasabb lett volna erre a feladatra és tényleg sok pia kéne hozzá!
Na leírom az oldal létrejöttének az okát! Az eset megtörtént és a benne szereplő emberek valóságosak! Bármiféle eggyezés a hihetetlen dolgokkal az én művem! Vidáman kezdődött a KAWASAKI nyílt nap mert még az odaúton berepűlt egy méhecske (seggel előre) a sisakba és fejen is csípott! Ezen felbátorodva másnap reggelig káromkodtam szitkokat szórva a 6 égtáj felé! Be a ringre! A regisztrációs helynél természetellenesen nagymellű kismagasságú leányzó igazított majdnem útba mert véletlenűl mást is kérdeztem de erre már nemkapott kiképzést! Semmi baj! Szóval tébláboltunk kicsit a típustársakkal és néztük a sok "embert" akik között volt normális is azért! Többek között Nana nőverem is ott volt! Na de! Én a lassú csoportba kértem magam mert nemvagyok azért akkora arc mint amekkora! A 2. lassúba kerültem! A rajtról minnyá majnem le is maradtam mert csak az elsőnél volt hangosbemondós felszólítás! De azért elrajtoltam a boxuccából a mezőny után! Húztam is neki és próbáltam melegíteni a gumit is! (a motorgumit) Na azthittem ,hogy már elég jó amikor a célegyenesbe beakartam fordulni a hajtűkanyaron keresztűl! Nem volt az! Szóval csak döntök és húzom és várom a kanyar végét és húzom és döntök és várok és húzom és várok és sodródok kifelé és húzom és nemjön és sodródok és nemjön! Hopp már látom és sodródok és rázó kő és sodródok és húzom és műfű és megállt a szívem és húzom és csúszik és nemdobog (a szívem) és csúszik és kacsázás jobbra-balra és csúszik és úgymegszeppentem ,hogy még mindig húztam neki! Gyorsan keresztet vetettem magamban a motor karcmentes állapotára és az én törésmentes csontjaimra! Fejben gyorsan kiszámoltam ,hogy ennél a sebességnél (kb 100 km/h ) és ilyen kacsázásnál szerencsém lesz ha csak 1 kezem és lábam törik és a motor megy a bontóba! Olyan görcsösen kapaszkodtam a kormányba (nemvolt azaz elemi erő ami kitépte volna a kezemből) hogy az ujjaim között kibuggyant a kormánymarkolat gumiborítása! De valamiért csak nem taknyoltam el! Ezt így utólag a sok 10000 télen motoron levezetett kilóméternek tudom be amikor is szintén csúszkáltam eleget motorral az úton! Na szóval mikor újraindúlt a szivem akkor azonnal visszacibáltam a mocit a pályára és mintha mi sem történt volna bekucorodtam a plexi mögé és folytattam a szágúldást! Ugye mondanom sem kell ,hogy a célegyenesben volt nézőközönség akik nemhinném ,hogy nevettek viszont biztos halálra voltak réműlve az eset láttán! Persze az is lehet ,hogy fogadásokat kötöttek az esésemre illetve a keréken maradásomra! Na mindegy! Utána már figyeltem erre a kanyarra nagyon és csak 1szer mentem már le a fűre utána! Amúgy amelyik kanyart lehetett azt ki is egyenesítettem hacsak el nem felejtettem! Mert megpróbáltam minden kanyart a lehető legnagyobb sebességgel bevenni és ez csak ritkán sikerűlt! Folyamatosan keresztben érkeztem a kanyarokba az erős motorfékezés miatt és több esetben füstölő gumikkal! Sőt az első kerék rendszerese csikorgott! Szerencsére számtalan helyen a bukótér is levolt aszfaltozva aminek én örültem a legjobban! De azért volt néhány jó kanyarom is amit a gumiról készült fotó is igazol! Voltak szép döntéseim is noha nem annyi Troy Bayliss-nek de mentem olyan keresztbe mint ő! (ő a példaképem mert nagyon szépen tud keresztben menni versenymotorral a kanyar fékezési szakaszán ) Igyekeztem egy jól sikerűlt kanyar után hamar ráhúzni a gázt is csak a miheztartás végett és még azért is ,hogy kopjon a gumi oldala hamár kenhető! Megjegyzem az első gumin is meglátszik a használat de az nemolyan látványos! Na kikőröztem magam aztán lekajáltuk az ebédjegyet mert az is járt ingyen! Sült kolbi volt a szokásos körettel és mustárral + 1 pohár ZÖLD citromos (lime) ásványvíz! (még erre is gondoltak a szervezők, hogy nem szakadtak bele) Voltak kint lányok is! Hostesek, inkább csak olyan 1 menetesek! Egyikkel beszéltem csak azért mondom!