Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Hétvégi motorozás

Minden szerelő hülye! De hogy nekem ezért ugorjon a vasárnapi motorozásom :heureka:
Az a b... , szóval ő képes volt rossz fékkart begyömöszölni a régi helyére, ami ettől , ha csak enyhén is, de folyamatosan nyomta a féket.... Azt mondja ezt adták a tipushoz... hát köszi, és akkor nem nézem meg, de még azt se veszem észre hogy nem illik oda és nehezen megy be a helyére... :confused:
 
Minden szerelő hülye! De hogy nekem ezért ugorjon a vasárnapi motorozásom :heureka:
Az a b... , szóval ő képes volt rossz fékkart begyömöszölni a régi helyére, ami ettől , ha csak enyhén is, de folyamatosan nyomta a féket.... Azt mondja ezt adták a tipushoz... hát köszi, és akkor nem nézem meg, de még azt se veszem észre hogy nem illik oda és nehezen megy be a helyére... :confused:

Utángyártott fékkarnál nem lehetetlen, hogy az öntőminta nem pont azt adja ki, mint az eredeti gyári alkatrész, hiába az adott típushoz árulják. Nekem is kellett már formára köszörülnöm kuplungkart, még anno a Katanához... de miért ugrana emiatt a hétvége? Vissza bele a régit, amíg ki nem cserélteti jóra, és kész... Vagy vigye el egy maróshoz, lehúzat vele alulról-felülről pár tizedet, amíg jó nem lesz, és kész... Maximum a súrlódó felület, ami amúgy is kopna egy idő után, nem lesz feketére eloxált, hanem simán fémszínű...
 
A nevezésben benne van a szállás, vagy magadnak kell szervezni egyébként?
Nem olvastam erre utaló dolgot, bár nem is olvastam végig. :D

Egyébként egen, most ha Aszódról akarnék lemenni Szekszárdig, az is kihívás lenne, avagy jó sok autópályázás :D
 
Aszódról sima ügy, régi 3-as, M0, rá a régi 6-osra, aztán már csak a gázt kell húzni, legrosszabb esetben olyan 200-250km-ből megúszod :D Na de innen... végig a 4-esen Debrecen, Szolnok, Cegléd, Kecskemét, Dunaföldvár, ott át a Duna-hídon ... :eek: Plusz egy 100-as :)

... na jó, lehet, hogy csak az ötöde lenne meg az össztávnak odafele... :D
 
Csak arra próbáltam utalni, hogy fél napom elmegy csak azzal, hogy lemegyek az indulási pontra :D Na jó, ezt a 48 órásat tényleg kihagyom... de akkor is érdekelne! :D
Szóval viszont a vasárnapi néhány 100 km-re jönne valaki? :)
 
A szállást meg kell szervezni, bár ajánlott helyek szoktak lenni az útvonal mentén. Nem sok.

Az elejére és/vagy végére is szoktunk szervezni, tavaly pl. Poroszlóról indultunk, a Tisza-tó tényleg szép volt, de nem épp a szomszédban van. Ez van, nem lehet mindenkinek a kertjében a start meg a cél :D Pedig még kicsi ország is a mienk.

Így nézett ki a mi két 48-asunk:

Tavak: start Poroszló, cél Orfű.
Hegyek: start Pécsvárad, cél Sárospatak.

Mindkét alkalommal volt Hosszúhetényben szállásunk, nagyon jó kis hely az a falu a Zengő alatt.
 
Utángyártott fékkarnál nem lehetetlen, hogy az öntőminta nem pont azt adja ki, mint az eredeti gyári alkatrész, hiába az adott típushoz árulják. Nekem is kellett már formára köszörülnöm kuplungkart, még anno a Katanához... de miért ugrana emiatt a hétvége? Vissza bele a régit, amíg ki nem cserélteti jóra, és kész... Vagy vigye el egy maróshoz, lehúzat vele alulról-felülről pár tizedet, amíg jó nem lesz, és kész... Maximum a súrlódó felület, ami amúgy is kopna egy idő után, nem lesz feketére eloxált, hanem simán fémszínű...

Ez a vissza be le a régit tökjó ötlet, mindaddig, amíg olyannak mondod aki látott már közelről csavarhúzót és kombináltfogót is, valamint tisztában van vele, hogy a kombinált fogó melyik végét kell megfogni, és esetleg technikaórán nem csak a műszaki rajzot nyomták nekik... :D Plusz mer hozzányúlni a fékjéhez mert tudja ha ezt vagy azt csinálja ez vagy az fog történni. Szerintem jobb a békesség ha valakinek nincsenek meg ezek a dolgok.
 
Ez a vissza be le a régit tökjó ötlet, mindaddig, amíg olyannak mondod aki látott már közelről csavarhúzót és kombináltfogót is, valamint tisztában van vele, hogy a kombinált fogó melyik végét kell megfogni, és esetleg technikaórán nem csak a műszaki rajzot nyomták nekik... :D Plusz mer hozzányúlni a fékjéhez mert tudja ha ezt vagy azt csinálja ez vagy az fog történni. Szerintem jobb a békesség ha valakinek nincsenek meg ezek a dolgok.

Azért, ha az indexeket nekiállt magától kicserélni, csaktán meg tud fogni egy csavarhúzót meg egy 10-es kulcsot is... Inkább az a szűk keresztmetszet, hogy megvan-e a régi kar, vagy a szerelő elhányta valahova a csere alkalmából.

(Nem mellesleg, én úgy értelmeztem, hogy most is a szerelőnél van a motor, az emlegetett hibából kifolyólag, és akkor nyilván legyen szíves ő helyretenni, amit elb*szott...)
 
Minden szerelő hülye! De hogy nekem ezért ugorjon a vasárnapi motorozásom :heureka:
Az a b... , szóval ő képes volt rossz fékkart begyömöszölni a régi helyére, ami ettől , ha csak enyhén is, de folyamatosan nyomta a féket.... Azt mondja ezt adták a tipushoz... hát köszi, és akkor nem nézem meg, de még azt se veszem észre hogy nem illik oda és nehezen megy be a helyére... :confused:
No, én épp ezért csinálok mindent magam. Nem bízom semelyik szerelőben. Tisztában vagyok azzal, hogy tök jó dolog, hogy meg tudom magam oldani a szerelést. Tényleg roppant kiszolgáltatott helyzet az, ha minden hibát mással kell megjavíttatni. Időben, pénzben is megterhelő, és hát a minőség sem garantált.De hát mindenhez nem lehet mindenkinek értenie. Ilyen részemről pl. az orvosok munkája. Ha tehetném, ha értenék hozzá, magam műteném meg Apámat, mert az lenne a legalaposabb műtét a világon, és biztos lennék abban, hogy minden úgy lett megoldva, ahogy kell. De hát ezen a téren ki vagyok szolgáltatva az orvosoknak, az egészségügynek. Ha szerencsés az ember, ki tud fogni egy jó dokit, avagy egy jó szerelőt. Mert nem mindegyik kutyaütő, csak nagyon ritka.
 
Azért, ha az indexeket nekiállt magától kicserélni, csaktán meg tud fogni egy csavarhúzót meg egy 10-es kulcsot is... Inkább az a szűk keresztmetszet, hogy megvan-e a régi kar, vagy a szerelő elhányta valahova a csere alkalmából.

(Nem mellesleg, én úgy értelmeztem, hogy most is a szerelőnél van a motor, az emlegetett hibából kifolyólag, és akkor nyilván legyen szíves ő helyretenni, amit elb*szott...)
Bq! Sajna, el kell fogadnunk, hogy sokan ülnek úgy autóba, ülnek motorra, hogy nem hogy a kocsiban, motoron, de a komplett háztartásban nincs egy darab szerszám sem. Neked, nekem fura, ha valaki egy izzót sem tud kicserélni, és csak tankolni tud. De hát ezt nem várhatjuk el tőlük. Ez van. Ők minden esetben szerelőhöz fordulnak.
 
Meg van az a verzió is, amikor már nincs időd magadnak szerelni... :(
Na ez nem törtenhet meg nalam.Ha nem szerelem a motorom fizetni kell es azt a penzt meg kell keresni.Inkabb magam csinalom tudom mit es miert csinaltam es azt az idöt forditomra amit egyebkent a szerelesi dij megkeresesevel töltenek.Na jo ez nalam igaz akik ornaket keresnek milliokat azoknal nem:D
 
Nyugi skacok! A fékkart én is kitudom cserélni... nem ez a bibi
A bibi ott volt, hogy amikor indultam volna találkozni a csajokkal akkor derült ki a baj, és nem azonnal jöttem rá hogy miért fog folyamatosan a fékem, azért ahhoz kellett ha nem is sok de egy kis idő. Mire előszedtem az amúgy elpakolt, és elhajlás miatt lecserélt előző fékkart mégtöbb idő telt el, nem lett volna értelme elindulni, hisz lekéstem a találkáról, (most hagyjuk hogy ki hogy ment volna utána a többieknek, én nem és kész) meg amúgy is baromi szarul tudtam azzal az elhajlottal fékezni...
Amúgy otthon volt már a motor. (csak tájékoztatásul)
Szóval leszedtük bátyámmal a fékkart, összevetettük a régivel, majd bátyus kiszedte az előző gs-ből a fékkart, megnéztük, az is ugyanolyan volt, úgyhogy beszereltük azt. Minden pöpec volt, hívtam a szerelőt hogy b... meg a .... izé, szóval ezt csak magamban, neki próbáltam elmagyarázni a problémámat, de végül bátyus átküldte neki mms-ben a képet amin egymás mellett volt a jó meg a rossz kuplung. Szerelő vasárnap délutánra igérte magát, be is futott, fogta mind a 3 fékkart és lelépett... Kb 1 óra múlva jött, kimarta műhelyében a megfelelő részeken a fékkart. Berakta a hejére, leteszteltük hogy nem fog meg minden. Puszi, pá, egy fillért sem kért, épp csak a morgását kellett hallgatnom hogy "vasárnap...." de erre meg visszamorogtam hogy "egésznapos motorozás megbeszélve a haverokkal...."
Szóval ugyan a többiekkel ugrott a motorozás, cserébe viszont vasárnap már reggel zaklattam telefonon a szerelőmet... napközben pedig apróbb szépészeti dolgokat csináltam meg Pegazuson.

(Érdekesség: A nem megfelelő fékkar annál jobban bemozogta magát és ezáltal szorított rá a fékre minnél tovább békén hagytam. Ráadásul csak akkor volt érezhető hogy ráfog egy picit ha tolni próbáltam a motort, menet közben észre sem lehetett venni...)

Béke! Sebész nem vagyok, csak nővérke :csam:
 
Utángyártott fékkarnál nem lehetetlen, hogy az öntőminta nem pont azt adja ki, mint az eredeti gyári alkatrész, hiába az adott típushoz árulják. Nekem is kellett már formára köszörülnöm kuplungkart, még anno a Katanához... de miért ugrana emiatt a hétvége? Vissza bele a régit, amíg ki nem cserélteti jóra, és kész... Vagy vigye el egy maróshoz, lehúzat vele alulról-felülről pár tizedet, amíg jó nem lesz, és kész... Maximum a súrlódó felület, ami amúgy is kopna egy idő után, nem lesz feketére eloxált, hanem simán fémszínű...

Jah, és amúgy nem arról volt szó, hogy az öntőminta nem pont azt adta ki, hanem hogy kompletten hiányzott egy bemélyedés aminek ott kellett volna lennie hogy rendesen elférjen. :eek:
 
Jah, és amúgy nem arról volt szó, hogy az öntőminta nem pont azt adta ki, hanem hogy kompletten hiányzott egy bemélyedés aminek ott kellett volna lennie hogy rendesen elférjen. :eek:

:eek: :confused: Gyűlnek a mínuszpontok a szerelődnek elég rendesen... azt hittem, csak a vastagság nem stimmelt valahol...
 
Egyébként egy óra csúszás simán belefért volna, Birgéék addig keringtek a környéken mire száraz tankkal csak sikerült beesnijük csirka 40 percnyi telefonálgatás után, hogy merre járnak épp :D
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére