Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

Ha megfogadtok egy tanácsot... mielőtt nekiestek utassal motorozásnak, javasolnék egy szolíd motoros képzést. Rengeteget segít az egyensúlyotokon, a biztos motorozáson, kanyarívtartáson ésatöbbi. Pl. egy kérdés: közületek hányan használják először a hátsó féket minden fékezésnél? Pedig elengedhetetlen, hátsó fék a barátod! :) Ha nem hiszed menjetek el egy ilyen tanfolyásra és próbáljátok ki. Személy szerint én már a 3. szintre készülök (majd ha lesz) a REKLÁM ON Safety Hungary REKLÁM OFF képzésre... de bármelyik ilyen továbbképzésen rengeteget lehet tanulni.
 
Ha megfogadtok egy tanácsot... mielőtt nekiestek utassal motorozásnak, javasolnék egy szolíd motoros képzést. Rengeteget segít az egyensúlyotokon, a biztos motorozáson, kanyarívtartáson ésatöbbi. Pl. egy kérdés: közületek hányan használják először a hátsó féket minden fékezésnél? Pedig elengedhetetlen, hátsó fék a barátod! :) Ha nem hiszed menjetek el egy ilyen tanfolyásra és próbáljátok ki. Személy szerint én már a 3. szintre készülök (majd ha lesz) a REKLÁM ON Safety Hungary REKLÁM OFF képzésre... de bármelyik ilyen továbbképzésen rengeteget lehet tanulni.

nekem elég az évek meg a rutin amugy én sokat használom a hátsóféket,bár én crossozok de nem olyan fasza murvásuton vagy füvön,rában első féket rángatni,amugymeg sokan járnak innen vezetés technikai tréningekre.szasz
 
Ha megfogadtok egy tanácsot... mielőtt nekiestek utassal motorozásnak, javasolnék egy szolíd motoros képzést. Rengeteget segít az egyensúlyotokon, a biztos motorozáson, kanyarívtartáson ésatöbbi. Pl. egy kérdés: közületek hányan használják először a hátsó féket minden fékezésnél? Pedig elengedhetetlen, hátsó fék a barátod! :) Ha nem hiszed menjetek el egy ilyen tanfolyásra és próbáljátok ki. Személy szerint én már a 3. szintre készülök (majd ha lesz) a REKLÁM ON Safety Hungary REKLÁM OFF képzésre... de bármelyik ilyen továbbképzésen rengeteget lehet tanulni.
Egész biztos hasznos dolog, ha van rá keret. Jelenleg a saját bőrömön tanulok.
 
Hello,

na ez jó hír... csak eddig úgy tapasztaltam elég kevesen vannak akik használják mert az oktatóknak egyszerűbb azt mondani ne használja a delikvens a hátsóféket, mintsem megtanítani hogyan is kell. Aztán ha csak egy eséstől megóv valakit, hogy eszébe jut van hátsó fék is már megérte, hogy megemlítettem :)
 
Nos igen... kinek a pap, kinek a papné.
Mindenesetre olcsóbb 30E Ft egy ilyen képzésre, mintha eldobod a vasat és a javíttatás.

De ha már tudsz alap dolgokat, amik segítenek pl. helyes testtartás fékezéskor, gyorsításkor, lábtartás, stb. akkor nagy baj nem lehet.

A másik meg, hogy igen hosszú évek rutinja segít abban, hogy jól motorozz csak épp egy ilyen képzés meg abban segít, hogy ne évek alatt juss el arra a szintre ami már minden helyzetben biztonságot ad. Elég a sok vak autóvezető veszélyforrásnak... de abbahagytam nem reprezentálni akarom a képzést, csak az utas szállításhoz gondoltam hozzáfűzöm mint kommentet :)
 
Ha megfogadtok egy tanácsot... mielőtt nekiestek utassal motorozásnak, javasolnék egy szolíd motoros képzést. Rengeteget segít az egyensúlyotokon, a biztos motorozáson, kanyarívtartáson ésatöbbi. Pl. egy kérdés: közületek hányan használják először a hátsó féket minden fékezésnél? Pedig elengedhetetlen, hátsó fék a barátod! :) Ha nem hiszed menjetek el egy ilyen tanfolyásra és próbáljátok ki. Személy szerint én már a 3. szintre készülök (majd ha lesz) a REKLÁM ON Safety Hungary REKLÁM OFF képzésre... de bármelyik ilyen továbbképzésen rengeteget lehet tanulni.

Én pl. inkább a hátsó féket használom, mióta az MZn ijedtemben úgy berántottam az elsőt, hogy el is borultunk azon nyomban....
 
nekem is "csak" az anyagi háttérrel lenne gondom... amúgy meg nagyon nagy szükség lenne rá sztem, az autósiskolák oktatásán is lenne mit változtatni és akkor talán nem murdalnának meg annyian a friss motorosjogsival ,mert azt hiszik ők már mindent tudnak...
 
Legslie én meg még annál ragadtam le, hogy B-s jogsival vezetek 50-es "nagymotort" és ez hogy lehetséges, mert legális, mégsincs semmi köze a motornak a kocsihoz. Mert én csak abból kaptam okítást. Vagyis érdekes, de mostmár meg ne változtassák nekem a szabályokat, a motorozást nem hagyom abba mert nincs hozzá papírom.
 
A motors oktatókkal az a baj (tisztelet a kivételnek) hogy simán megszerezhetik az engedélyt motoros oktatásra anélkül, hogy különösebb kikötés lenne arra, hogy milyen feltételeknek kell megfelenie. Így anélkül, hogy értene hozzá oktathat.

Vannak Kakucson is tanulási lehetőségek szinte fillérekért, csak ott saját motorral kell menned. Itt meg nem kell attól félned, hogy összetöröd magad, vagy a motort, ésviszont ki tudod tolni a saját és motorod korlátait, ergo biztonságosabban motorozol.
 
Ha X éve motorozol, akárcsak robogón is... nem nagy kunszt lerakni a motoros jogsit.
Láttam olyan fiatal gyereket aki úgy rakta le a jogosítványt, hogy én át nem engedtem volna a vizsgán annyira bizonytalan volt. Ilyenekből lesznek a szervdonorok egy új 1000-es motoron. :(
 
Látod ez még szerencse én reflexből úgy rámarkoltam az elsőfékre hogy pofára estem aztán az ambulancián kötöttem ki mert nem az alakult ki bennem hogy hátsó fék kapásból... mostmár kicsit másképp látom a dolgokat. Szerencsére még mindkét szememmel :D
 
Ha X éve motorozol, akárcsak robogón is... nem nagy kunszt lerakni a motoros jogsit.
Láttam olyan fiatal gyereket aki úgy rakta le a jogosítványt, hogy én át nem engedtem volna a vizsgán annyira bizonytalan volt. Ilyenekből lesznek a szervdonorok egy új 1000-es motoron. :(
Erre sajnos csak az a véleményem, hogy az ilyen vessen magára... Tudtommal idéntől kötelező a "szamárlétrát" is kijárni. Bár ezzel is az a bajom, hogy 2x-es lehúzás. Tudom, tudom, a mi érdekünk, stb., de akkor is.:( Egy pár évig lemondhatok a nagymotorról...
 
hehe a szamár létra bevezetésével azt érik majd el,hogy 1., igyis a motorosok fele jogsi nélkül közlekedik,szal egyre többen lesznek2.,sokan leteszik inkább nem épp legális modon a jogsit3.,vagy vesznek ennyi...értelmetelen,ez csak pénzlehuzás,amilyen motoron tanulsz vezetni a1en és an,semmi különbség...az hogy iktatnak egy két év rutin időszakot szintén baromság,nekem anno ajkai motorkereskedésben simán lemüszakisztatták az 525ös mxct úgy hogy az megfeleljen a korlátozott jogsinak kilowattban....szal ezt csak hiszik sokan hogy olyan jó dolog lesz....amugy 21 éves kortol sztem ugyanugy lelehet rakni korlátlanra mint eddig,ezután is,mellesleg inkább hoznák vissza PAV-ot mint ilyen baromságokat kitalálnak még....
 
Hát igen, akkor lenne értelme hogy beszigorítanak, ha több zsaru lenne az utakon (és nem ez az anarhia) és nem az lenne a természetes, hogy illegálisan működnek a dolgok és röpködnek a kenőpénzek... Na akkor lenne értelme egy összetettebb oktatásnak és több óraszámnak, de még enélkül is én pl szívesen végigcsinálnám.. Évcivel is erről dumáltunk-mivelhogy egy motoros suliba járunk-hogy nem jó ahogy most működnek a dolgok, mert több gyakorlás kéne...
 
Eggyet értünk. Szereintem is csak egy újabb sarc a szamárlétra. Ezzel csak azt érik el, hogy egyre türelmetlenebbek lesznek az új vaslovasok, és mihelyt léphetnek eggyel feljebb azonnal tépnikezdik a a bajuszt miközben többtíz pacival több nyerít alattuk, és csodálkoznak ha elszálnak. Az életkor előrehaladtával álltalában az egyének feltételezhetően komojabbak, megfontoltabbak lesznek, tisztába lessznek a korlátaikkal, és úgy fognak közlekedni hogy nem jelentenek veszélyt sem magukra, sem másokra. Én a nagymotor jogsit elég későn tettem le, és elmondhatom, hogy első osztályú oktatóval dolgoztam. A sok technikai trükk mellet rengeteget gyakorltatta a fék kezelést -hátsókerék közel csúszásig fogva, az elsővel megspékelve-. És így igaz, csak az elsőve szinte biztos hogy előbb-utóbb megfekszel. Ezt már én is át éltem mikor a robogóval az elsőfékethasználva egy csatorna fedélenen kicsúszott alólam a gép.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére