Nem szeretek ilyenekről beszélni, mert tudjátok.. furcsa nekem az a fórum abból a szempontból, hogy itt olyan emberekkel beszélgethetek, akik nek az életük része a motorozás. Nem vagyok semmi motoros klubb tagja, és elég gyér a motoros barátaim száma.
Nos, Budapesten abszolut a biztonságra hajtok. Tehát nappal többnyire nem, vagy nagyon minimálisan lépem tul a mindenkori megengedett sebességet. Ez ugye a forgalmon múlik. Node éjszaka.. sajna éjszaka is lámpától lámpáig lépegetem a sebességhatárokat átal.
De nem hiszem hogy kettőszáznál több. Haldjunk egy kicsit kifelé a városból.. a 11es főúton. Ahogy elhagyjuk Békásmegyert, egy jó darabig lámpa nélküli az út, így ott simán megvan a végsebesség, akár nappal is. Ilyen szakasz még a dunabogdányi egyenes.. ott is végsebesség.. tehát, Békás után 50 helyett éjjel 250 felett, nappal is forgalomtól függően.
De igazán az autópályán, illetve a vidéki utakon érzem jol magam, illetve ott jön ki az amire a busát szánták, tudjátok az a több kilóméter mezőn keresztül, lakott területek nélkül.. ezeken az utakon akár több kilóméteren keresztül is 300, ami ugye a busa végsebessége tiltott állapotban. Most hülyének néztek, de gondoltam rá, hogy kivetetem a tiltást 7ezer forintért, ekkor ugyanis elérhető a gyári busával a legnagyobb sebesség, ami 337km/h.
Hozzátartozik a történethez, hogy anno Simsonnal kezdtem.. hüüüdesokvolt az a 70km/h, aztán meguntam. Jöttek a nagyobb motorok, jött a húdegyors a 100km/h..unalmas. Hudegyors a 170km/h.. unalmas. Hudegyors a 250km/h, és unalmas amig 300ra felkúszok. EZután jött a busa.. ami ugy éri el a vágsebességét, hogy lassabban számolsz el harmincig.