Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

Hallottátok a motoros lány esetét, aki tegnap éjjel meghalt?

Kissé kirázott a hideg...
Éjszakai motorozás: pipa
Éjszakai száguldozás: pipa
Útvonal: pipa
Padka betalálása: pipa
Fa: hát, itt volt szerencsém, hogy nekem semmi nem volt a túloldalon.
 
Mindenki halala megrazo es sajnalom nagyon.Viszont nem ertemmiert kell ejszaka szaguldozni amikor sokkal nehezebben eszrevehetö egy uthiba ami balesetet okozhat.Masreszt es most vessetek meg azt hiszem a lanyok is atvettek a fiuktol azt a nezetet.Van jogsim az azt jelenti tudok motorozni van ra penz akkor nagy motor kell.
 
Mindenki halala megrazo es sajnalom nagyon.Viszont nem ertemmiert kell ejszaka szaguldozni amikor sokkal nehezebben eszrevehetö egy uthiba ami balesetet okozhat.Masreszt es most vessetek meg azt hiszem a lanyok is atvettek a fiuktol azt a nezetet.Van jogsim az azt jelenti tudok motorozni van ra penz akkor nagy motor kell.

Teljes mértékben egyetértek... nem lakunk túl messze a 4-es elkerülő szakaszától, egész nyáron azt hallom, hogy este, ahogy besötétedik, és hűvösebb lesz, kirajzik a környékbeli jónép, és elkezdi húzni neki, mert az mekkora jó. Biztos soha nem ugrott még csak egy macska se ki eléjük, fényes nappal se, nemhogy őz, vagy valami más nagyobb testű jószág... nekem, pont ezen a szakaszon, a fényes nappal őz búzatáblából volt meg évekkel ezelőtt, csak az volt a szerencsém, hogy visszafordult.
És nem csak az úthibák... egyszerű kanyart is könnyebb benézni éjszaka, nehezebb felmérni a távolságot, a várható kanyarívet, a sebességet, amivel (a tudásunkhoz képest) érdemes belemenni, aztán, amikor közeledik a padka, jön a pánik is vele, meg a kapkodás, annak meg sosincs jó vége.
 
Szörnyű... el sem tudom képzelni, minek kellett történnie, hogy éjszaka, amikor semmi forgalom nincs, egy tök egyenes úton meghaljon.

Mondom ezt úgy, hogy a legjobb barátnőm két éve a Veres Péteren halt meg autóbalesetben. Igaz, akkor hatalmas vihar volt, és mivel ő ivott, egy 17 éves fiú vezette a kocsit... Ők úgy mentek neki egy villanyoszlopnak, hogy az út meg az oszlop között még egy árok is van... érthetetlen. Talán pont valami állat szaladhatott át előttük és a fiú elkapta a kormányt...
 
Hát ezt már sajnos sosem fogjuk megtudni. Másodpercek töredéke alatt történnek dolgok, és még kicsinek hitt sebességnél is óriási erők hatnak, fel sem fogjuk, mekkorák. Hajós írta, hogy ok lehet, hogy nagy motorra ülnek. Én is azt hittem anno, hogy "áh, én úgy is csak 50-es mopeddel kocogok..." Aztán belegondoltam, milyen nagyon fáj, ha simán seggre ülsz a csúszós járdán vagy medence partján, mekkorát lehet sima úton tanyázni, és mennyire megütöd magad. Ha ehhez hozzáadom az 50 km/h sebesség energiáját, ami hirtelen blokk (padka, fa, másik jármű stb.) esetén testre ható lesz, hááááát, nem is kell nagymotor a szíváshoz.:(
 
Én nem akarok szemét állat lenni, de ez ismételten ékes példája annak, hogy mi a tökömnek utcára sportmotor, ha még vezetni se tudok, főleg minek húzom neki ész nélkül. Ez a része a Kerepesinek nyíl egyenes és azt se gondolom, hogy bármilyen állat ugrott elé, mert a metró megy az egyik oldalt. Biztos bennem van a hiba, de nem bírom sajnálni az ilyet. Jah és gondolom jól fel is volt öltözve, ahogy az ilyen motorhoz "illik"...
 
Hát ezt már sajnos sosem fogjuk megtudni. Másodpercek töredéke alatt történnek dolgok, és még kicsinek hitt sebességnél is óriási erők hatnak, fel sem fogjuk, mekkorák. Hajós írta, hogy ok lehet, hogy nagy motorra ülnek. Én is azt hittem anno, hogy "áh, én úgy is csak 50-es mopeddel kocogok..." Aztán belegondoltam, milyen nagyon fáj, ha simán seggre ülsz a csúszós járdán vagy medence partján, mekkorát lehet sima úton tanyázni, és mennyire megütöd magad. Ha ehhez hozzáadom az 50 km/h sebesség energiáját, ami hirtelen blokk (padka, fa, másik jármű stb.) esetén testre ható lesz, hááááát, nem is kell nagymotor a szíváshoz.:(

Hajós se azt mondta, hogy csak nagymotorral lehet nagyot esni, hanem az "1000 alatt nincs motor", "200 alatt csak kigyorsításkor", "100 lovas 600-as az kezdőmotor", és hasonló hülyeségek széles körben elterjedését nehezményezi. Mert a kezdő elhiszi (meg ugye, kezdő vagyok, csordaszellem van, csapódni kell valahova, ahol aztán minél nagyobb a társaság, annál nagyobb esély van pár ilyen nagyonokos megmondóember megjelenésére, akik minél menőbbek, annál egyenesebb az út az "elsőre gixxer600-600RR-R6-ot" felé...), plusz esetleg tökjól ment neki a rutin/forgalom a CB500-on, úgyhogy akkor már "tud", utána meg csodálkozik, hogy piszok gyorsan történnek a dolgok, mikor a 120 ló 3 másodperc alatt katapultálja 100-ra... Persze, kicsivel is lehet nagyot szívni (szerencsére csak hármat estem eddig életemben, az első kettő az 50-es Simsonnal, meg a 125-ös ETZ-vel volt, amik összesen nincsenek olyan erősek, mint ma egy normálisabb 125-ös négyütemű...), de mégiscsak esélyesebb korrigálni a hülyeséget egy 400-ason, mint egy 'Busán... meg eleve, kisebb eséllyel hoz veszélyes helyzetbe mondjuk egy óvatlan, nagyobb gázadás egy relatíve gyengébb motoron, mint egy lóerő+nyomatékgyáron.

Pont tegnap olvastam a totalcar-on egy mondatot, hogy a "mai fiatalok" mennyire máshogy értékelik az autók teljesítményét, mint mondjuk a 90-es években, "fapados" 120-130Le-t már kevesellnek, a mai "kipárnázott", agyonelektronikázott, jóformán helyettünk vezető, 150+ -os cirkálókból nézve, azokhoz viszonyítva. És megint eszembe jutott, mikor tavaly, a papíron 140 lovas, elvileg erős Mondeoval levezetett 6 év után, volt szerencsém beülni egy úgy 100Le-vel erősebb, azokban a berkekben még mindig "tanulónak" számító drifter BMW-be. Nem, hogy keresztbe menni nem tudtam vele, de még összeszedni se volt egyszerű egy normálisabb gázadás után, és piszok jól jött, hogy a reptéren volt hova kigurulni egy-egy megpördülés után, és maximum a bójákat tudtuk letarolni. Arra mindenképpen jó volt, hogy rájöjjön az ember a korlátaira, meg pl. arra, hogy a kipárnázott, hárombetűkkel mgetámogatott százegynéhány lóerővel elközlekedni, meg néha elküldeni az autópályán egyenesben "kéccázig", az még baromira nem az, amikor uralod az erőt... és ugyanez fokozottabban érvényes motorra is, nem az a nagy szám, mikor tiltásig forgatod hatodikban egyenesben, hanem amikor onnan lefékezel és befordulsz...
 
Hát ezt már sajnos sosem fogjuk megtudni. Másodpercek töredéke alatt történnek dolgok, és még kicsinek hitt sebességnél is óriási erők hatnak, fel sem fogjuk, mekkorák. Hajós írta, hogy ok lehet, hogy nagy motorra ülnek. Én is azt hittem anno, hogy "áh, én úgy is csak 50-es mopeddel kocogok..." Aztán belegondoltam, milyen nagyon fáj, ha simán seggre ülsz a csúszós járdán vagy medence partján, mekkorát lehet sima úton tanyázni, és mennyire megütöd magad. Ha ehhez hozzáadom az 50 km/h sebesség energiáját, ami hirtelen blokk (padka, fa, másik jármű stb.) esetén testre ható lesz, hááááát, nem is kell nagymotor a szíváshoz.:(
Eletem egyik legnagyobjat Komar mopeddal esatem.Nem erröl van szo.Van penz bebeszelik egymasnak a hülyeseget.Ahogy tudom 22 eves volt szegeny kislany.Nem tudom miota es mennyit motorozott ne is konkretan csak rola beszeltem hanem a jelensefröl.Ma nincs atmenet rögtön aranylag erös motorra ülnek es persze a jogsim van tudok is gondolkozas az ami nekem nem teteszikes gondolom sok balesetben közrejatszik.Kivancsi lennek hany lany ment mar ebben az evben több mint 10 ezret itt a csamon.Meg tavaly meg tavaly elött.Az a baj ha valaki elmegy balatonra aztan megint hetekig nem ül motorra.Keves a gyakorlat tapasztalat.
 
Nem itelem meg a balesetet, mert nem tudom mi tortent. Barmi is volt, azert csak sajnalatos. Egy emberrel kevesebb van a vilagon......
Hat nekem jovore nem lesz meg a 10.000 ... Szerintem juliusig motorra se fogok tudni ulni a suli miatt.
Nekem egynehanyan meg a GS-t is sokalltak, de amugy sose ereztem soknak. Most a tura utan kifejezetten keveselltem, mert rengeteget szivtam miatta elozesekkor meg fel a hegyen. 2 eve nem volt gond, mert nem tudtam ugy menni meg, most meg birtam volna, csak a kicsi GS nem. Viszont ugy erzem nem lesz masik. Masok a tervek es felesleges venni egy masik motort, hogy ott alljon a garazsban es szetrohadjon, mint fater CBF-e.
De iden 12 e-nel tartok, es kb 500 km az, ami nem turabol adodott :) pedig alapjaraton nem volt sok idom motorozni, 3 eve mikor meg nem volt a GS, minden hetvegen mentunk. Ez evrol evre kevesebb. Iden ugye ez a ket hetes tura tolta meg, az egyeni teljesitmenyturank (1025 km) es a Bikemaraton (~1300 km).
Remelem meg jo ido lesz, meg szabadidom is, hogy mehessek...
 
Én nem akarok szemét állat lenni, de ez ismételten ékes példája annak, hogy mi a tökömnek utcára sportmotor, ha még vezetni se tudok, főleg minek húzom neki ész nélkül. Ez a része a Kerepesinek nyíl egyenes és azt se gondolom, hogy bármilyen állat ugrott elé, mert a metró megy az egyik oldalt. Biztos bennem van a hiba, de nem bírom sajnálni az ilyet. Jah és gondolom jól fel is volt öltözve, ahogy az ilyen motorhoz "illik"...
A kerepesin a külső sávban elég szar az aszfalt; nem tudom, milyen motor és mennyivel ment, de ha szerintem ott gyorsan mész és eléd ugrik egy hupli, vagy egy gödör, ott simán lehet hatalmasakat pofára esni. Bár én is csak tippelek.
 
A kerepesin a külső sávban elég szar az aszfalt; nem tudom, milyen motor és mennyivel ment, de ha szerintem ott gyorsan mész és eléd ugrik egy hupli, vagy egy gödör, ott simán lehet hatalmasakat pofára esni. Bár én is csak tippelek.
Ha jól láttam egy R6. Azt nem tudom melyik oldalt, de a fa amihez vitték a mécseseket a középső elválasztóban van. Amúgy meg, ha szar az út, még egy indok arra, hogy nem száguldok.
 
Hogy rohadjanak meg ...
Tavaly indult újra 8 év után a szakoktatói képzés, mert rájöttek, hogy az oktatók átlag életkora 60 és a halál közt van. Néhány éve folyik már álláskeresés oktatók után, ami nagy szó, mert kurva sokan lettek anno "kiképezve"...
Alapképzés feltétele 23 éves életkor, legalább érettségi és az A B C kategória megléte, legalább két éve mindegyik. Ezért nem indulhattam, mert a C-m csak 1,5 éves volt. Annyit kaptam, hogy sorry, jogszabály ezt mondja, evvan.
Idén már ezt megváltoztatták. Mindhárom kategória szükséges, de elég ha az egyik legalább 2 éves.
ROHADJANAK MEG, már rég túllehetnék az egészen... :morog:
 
Mindenki halala megrazo es sajnalom nagyon.Viszont nem ertemmiert kell ejszaka szaguldozni amikor sokkal nehezebben eszrevehetö egy uthiba ami balesetet okozhat.Masreszt es most vessetek meg azt hiszem a lanyok is atvettek a fiuktol azt a nezetet.Van jogsim az azt jelenti tudok motorozni van ra penz akkor nagy motor kell.
őőőő, megnézegettem a balesetes motor képét....nincs is szinte összetörve....ebből én személy szerint arra következtetek, hogy azért akkora száguldozás nem volt....ahhoz, hogy meghalj nem kell nagy tempó.....ha félre nyaklik a fejed, akkor viselhetsz te 150 ezres Arait, vagy 25 ezres Grexet is tök mindegy melyik töri el a nyakcsigolyádat......
 
őőőő, megnézegettem a balesetes motor képét....nincs is szinte összetörve....ebből én személy szerint arra következtetek, hogy azért akkora száguldozás nem volt....ahhoz, hogy meghalj nem kell nagy tempó.....ha félre nyaklik a fejed, akkor viselhetsz te 150 ezres Arait, vagy 25 ezres Grexet is tök mindegy melyik töri el a nyakcsigolyádat......
Ahogy írtam, az esésnél a motor másfele csúszott, mint ő. Ő nekicsapódott a fának, a motor nem.
A videó alatt valaki azt írta, hogy a zsebében egy 50 Ft-os kettéhajlott a becsapódástól... Azért akkor ott lehetett sebesség.
 
őőőő, megnézegettem a balesetes motor képét....nincs is szinte összetörve....ebből én személy szerint arra következtetek, hogy azért akkora száguldozás nem volt....ahhoz, hogy meghalj nem kell nagy tempó.....ha félre nyaklik a fejed, akkor viselhetsz te 150 ezres Arait, vagy 25 ezres Grexet is tök mindegy melyik töri el a nyakcsigolyádat......

A második résszel egyetértek, de ahhoz azért kell egy kis lendület, hogy fentről lefele meghajoljon egy R6 segédváz... másrészt, ha jórészt csak csúszott a motor (ami egy útpadka eltalálása után esélyes), akkor nagyon törni nem fog, nagyobb tempónál sem. De szerintem ezt te is pontosan tudod...
 
Ma ücsörögtünk egy útmenti étteremben, ahova bejött egy srác 1700 köbcentis Harley-n. Majd távozáskor csak másodszorra tudott megfordulni a járdán, és majdnem elesett, amikor még intett az útról...
Elég kiábrándító volt.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére