Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

A robotok köztünk élnek... jobb lenne, ha földönkívüliek lennének?

Amúgy a robotok a keresőknek (mint pl. Googli, bing, yahoo) az "alkalmazottai", akik feltérképezik az oldalt...
Ezen a robotos dolgon én is gondolkodtam,h vajon mi is....de a rejtély megoldódott:)
 
Nézegetem az aprót és csodálkozom, hogy milyen áron vannak a motorok. Van néhány amiről azt gondolná az ember, hogy annyit nem ér, hogy elkocsikázzon megnézni az és mégis több százezret kérnek értük. Ilyen árakon autót lehet venni, de abba nem esik be az eső és még jobban is megy :D
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Nézegetem az aprót és csodálkozom, hogy milyen áron vannak a motorok. Van néhány amiről azt gondolná az ember, hogy annyit nem ér, hogy elkocsikázzon megnézni az ember és mégis több százezret kérnek értük. Ilyen árakon autót lehet venni, de abba nem esik be az eső és még jobban is megy :D
Én sem adnám el a motorom fél milla alatt, pedig jövőre nagykorú és kicsi is meg kopottas is. Ezért biztosan kapni jó autókat. De az élmény, az mastercard :D
 
Pedig tényleg hihetetlenül el vannak szállva néhányan, az eladók is az árképzéssel, meg a vevők is az időnként irreális elvárásokkal. Nagykorú motorért fél milla körüli összeg... az még akkor is sok, ha überalles Honda az eladás tárgya :)
 
Pedig tényleg hihetetlenül el vannak szállva néhányan, az eladók is az árképzéssel, meg a vevők is az időnként irreális elvárásokkal. Nagykorú motorért fél milla körüli összeg... az még akkor is sok, ha überalles Honda az eladás tárgya :)
Mondom, hogy mastercard. Amúgy meg fel van "extrázva", renedesen meg van csinálva és nem jön veled szembe, igazi kuriózum a japán motorgyártás egyik elmeroggyant időszakából (250 ccm, 4 henger) :D De nem eladó :)

Láttam pár 1-2 évvel fiatalabbat 7-800 körül eladót. Néha feltűnik 1-1. Red Baronba 900-rt akartak adni egy szép kéket 4 éve... Amúgy vicces, mert a 600-asok is tartják az árukat. Néha ránézek a 2005-2006-osokra, nekem még azok jönnek be utoljára (kivéve a 2011-től gyártottat) és kb. 3 éve folyamatosan 800 és 1 milla közt van az áruk.
Amúgy meg a motorozás egy luxushobbi manapság, az autó meg általában létszükséglet (legalábbis az ilyen árúak)
 
Volt már itt valakinek ABS-es motorja? Erős fékezésnél, ABS-el pont úgy veszi be a kanyart mint az elsőn. Azért nem zakózik meg mert az ABS dolgozik. A másodiknál csak gyengén vagy egyáltalán nem fékez.
Az enyém ABS-es. Mondjuk kanyarban még nem fékeztem akkorát, h bekapcsoljon, de egyenesben már igen, amiről tudtam, h ugyanazt anno a GS-el adom elő, akkor azzal vagy elfekszek, vagy elindul a hátulja, nagyon komolyan. Mindig nagyon stabilan és nyílegyenesen megállok a BMW-vel, még vizes úton is.
Pár hete is fékeztem egy akkorát, aminek még mindig látom a nyomát nap, mint nap :)
 
Mondom, hogy mastercard. Amúgy meg fel van "extrázva", renedesen meg van csinálva és nem jön veled szembe, igazi kuriózum a japán motorgyártás egyik elmeroggyant időszakából (250 ccm, 4 henger) :D De nem eladó :)

Láttam pár 1-2 évvel fiatalabbat 7-800 körül eladót. Néha feltűnik 1-1. Red Baronba 900-rt akartak adni egy szép kéket 4 éve... Amúgy vicces, mert a 600-asok is tartják az árukat. Néha ránézek a 2005-2006-osokra, nekem még azok jönnek be utoljára (kivéve a 2011-től gyártottat) és kb. 3 éve folyamatosan 800 és 1 milla közt van az áruk.
Amúgy meg a motorozás egy luxushobbi manapság, az autó meg általában létszükséglet (legalábbis az ilyen árúak)

Első körben, érzelmekről nem vitatkozunk, nyilván te is bele vagy szeretve a motorodba, ahogy én se adnám el a sajátomat, se piaci áron, se drágábban :) Meg nem is a te darazsadra gondoltam elsősorban, hanem pl. a VFR750-esekre, de láttam már egy nagy rakás lég-olajos GSXR750-1100-at is 400-500ezer körül hirdetve. Ami egy rendesen karbantartott, full gyári, tökéletes állapotúért, vagy egy színvonalasan átalakított streetfighterért rendben is lenne, de egy olyanért, amiről csak ledobálták az idomot, felhánytak rá egy egyenes kormányt, meg egy ronda békaszemet...
Ettől függetlenül, és általában, a használtpiacon az ember nem tudja megfizettetni (a vevő meg általában nem akarja megfizetni) az elvégzett javítások árát, a kopó-fogyó alkatrészek állapota is leginkább csak alkualap, és az extrákért is csak bizonyos mértékig hajlandóak plusz pénzt adni. Ezekből az első teljesen logikus, az az alap, hogy jól működjön a motor, ne szóljon úgy, mint amibe beöntöttek egy vödör csavart, ne füstöljön, ne torpanjon gázadásra, ne kóvályogjon az úton, és a kutyát nem fogja érdekelni, hogy ennek érdekében a vételár többszörösét költötted rá korábban, vagy gyertyacsere-karbiszinkron, és rendben volt. Láncszett, gumik, hasonlóképpen, ha rendben vannak, nincs nagyon miről beszélni, ha nem, rögtön le akarják alkudni az árból, akkor is, ha pont ezek miatt amúgy a piaci ár alatt van az irányár pár 10ezerrel. Komoly extra, pl. komplett dobozrendszer, sportdob, túraplexi (ha megvan mellé a gyári is), lehet árfelhajtó, de olyanok, hogy eloxált csavarok, cserélt index, meg általában bármi olyan változtatás, ami csak a tulaj egyéni ízlését dícséri, akár még egy jó adag potenciális érdeklődőt el is riaszthat.

Az meg, hogy mi kuriózum, és mi nem... Oké, kishornetből pl. pont nem szaladgál kismillió itthon, de ha valaki "elmeroggyant 250cm3-es 4hengerest" keres, bőven válogathat Banditból, ZXR-ből, FZR-ből, kisCBR-ből is akad... ha meg a használati értéket nézzük, szerintem pont nem a legjobb választás egy 250-es 4hengeres varrógép. Pörgetni kell, hogy történjen valami, úgyhogy a fogyasztása eleve nem világbajnok, de ehhez képest legalább nyomaték sincs, túrázni, csomagokkal (netán 2 személlyel) kicsi, kevés kivételtől eltekintve, 1-2 szezon után már cserélné az ember. Kezdőmotornak, tizenéves használtként, erre a pár szezonra, luxus kidobni 300ezer fölött úgy, hogy a járulékos költségeket eleve bukja az ember akkor is, ha 2 év múlva van olyan isteni szerencséje, hogy elviszik tőle annyiért, amennyiért vette.
 
Első körben, érzelmekről nem vitatkozunk, nyilván te is bele vagy szeretve a motorodba, ahogy én se adnám el a sajátomat, se piaci áron, se drágábban :) Meg nem is a te darazsadra gondoltam elsősorban, hanem pl. a VFR750-esekre, de láttam már egy nagy rakás lég-olajos GSXR750-1100-at is 400-500ezer körül hirdetve. Ami egy rendesen karbantartott, full gyári, tökéletes állapotúért, vagy egy színvonalasan átalakított streetfighterért rendben is lenne, de egy olyanért, amiről csak ledobálták az idomot, felhánytak rá egy egyenes kormányt, meg egy ronda békaszemet...
Ettől függetlenül, és általában, a használtpiacon az ember nem tudja megfizettetni (a vevő meg általában nem akarja megfizetni) az elvégzett javítások árát, a kopó-fogyó alkatrészek állapota is leginkább csak alkualap, és az extrákért is csak bizonyos mértékig hajlandóak plusz pénzt adni. Ezekből az első teljesen logikus, az az alap, hogy jól működjön a motor, ne szóljon úgy, mint amibe beöntöttek egy vödör csavart, ne füstöljön, ne torpanjon gázadásra, ne kóvályogjon az úton, és a kutyát nem fogja érdekelni, hogy ennek érdekében a vételár többszörösét költötted rá korábban, vagy gyertyacsere-karbiszinkron, és rendben volt. Láncszett, gumik, hasonlóképpen, ha rendben vannak, nincs nagyon miről beszélni, ha nem, rögtön le akarják alkudni az árból, akkor is, ha pont ezek miatt amúgy a piaci ár alatt van az irányár pár 10ezerrel. Komoly extra, pl. komplett dobozrendszer, sportdob, túraplexi (ha megvan mellé a gyári is), lehet árfelhajtó, de olyanok, hogy eloxált csavarok, cserélt index, meg általában bármi olyan változtatás, ami csak a tulaj egyéni ízlését dícséri, akár még egy jó adag potenciális érdeklődőt el is riaszthat.

Az meg, hogy mi kuriózum, és mi nem... Oké, kishornetből pl. pont nem szaladgál kismillió itthon, de ha valaki "elmeroggyant 250cm3-es 4hengerest" keres, bőven válogathat Banditból, ZXR-ből, FZR-ből, kisCBR-ből is akad... ha meg a használati értéket nézzük, szerintem pont nem a legjobb választás egy 250-es 4hengeres varrógép. Pörgetni kell, hogy történjen valami, úgyhogy a fogyasztása eleve nem világbajnok, de ehhez képest legalább nyomaték sincs, túrázni, csomagokkal (netán 2 személlyel) kicsi, kevés kivételtől eltekintve, 1-2 szezon után már cserélné az ember. Kezdőmotornak, tizenéves használtként, erre a pár szezonra, luxus kidobni 300ezer fölött úgy, hogy a járulékos költségeket eleve bukja az ember akkor is, ha 2 év múlva van olyan isteni szerencséje, hogy elviszik tőle annyiért, amennyiért vette.
Teljesen egyetértek. Kétszer néztem már végig élő egyenesbe a fent leírtakat a párom két előző motorjánál. Az elsőre konkrétan ráköltötte az árát, ennek csak egy része volt a design és ízlés oltárán áldozva. Aztán én sírtam a legjobban, hogy milyen olcsón adja el, de hát nem az én dolgom.

Nyilván mindenkinek a sajátja a legszebb :sze: erről valóban nem érdekes vitatkozni. Annyit azért ha megengedsz, hogy eddig akinél voltam szerelő, és látott már Banditot is mind fényévekkel dicsérte a Hornetet. Fogyasztása valóban magas, tényleg nem megy, cserébe visít. Semmi ésszerű nincs benne :D Egyetlen szempont lehet, hogy pont ugyanúgy néz ki mint a nagy, csak már rá lehet ülni 18 évesen (vagy hogy vannak most a kategóriák) és meg lehet vele tanulni mire lehet nagyobb motorja az embernek. Mondjuk amikor vettem nem nagyon volt más opció. Banditot akartam, mindenáron. De egyik nagyobb hulladék volt mint a másik, drágábban. Eddig mindenki megerősített, hogy jól tettem, hogy nem azt vettem. Nekem extrám csak a sportdob, a tankbőr és az átalakított ülés lehet. Esetleg a fém fékcső, mert annak értelme is volt a designon túl. Viszont fogaskerekes a hajtás, szóval ha kicsit figyel rá az ember, kb elnyűhetetlen. Ezt csak olyannak lehet eladni, aki keresi ezt a modellt. Viszont az megfizetné az árát is :cool: Remélem, hogy nem túl hamar, de egyszer lehet hogy kiderül.
 
Teljesen egyetértek. Kétszer néztem már végig élő egyenesbe a fent leírtakat a párom két előző motorjánál. Az elsőre konkrétan ráköltötte az árát, ennek csak egy része volt a design és ízlés oltárán áldozva. Aztán én sírtam a legjobban, hogy milyen olcsón adja el, de hát nem az én dolgom.

Nyilván mindenkinek a sajátja a legszebb :sze: erről valóban nem érdekes vitatkozni. Annyit azért ha megengedsz, hogy eddig akinél voltam szerelő, és látott már Banditot is mind fényévekkel dicsérte a Hornetet. Fogyasztása valóban magas, tényleg nem megy, cserébe visít. Semmi ésszerű nincs benne :D Egyetlen szempont lehet, hogy pont ugyanúgy néz ki mint a nagy, csak már rá lehet ülni 18 évesen (vagy hogy vannak most a kategóriák) és meg lehet vele tanulni mire lehet nagyobb motorja az embernek. Mondjuk amikor vettem nem nagyon volt más opció. Banditot akartam, mindenáron. De egyik nagyobb hulladék volt mint a másik, drágábban. Eddig mindenki megerősített, hogy jól tettem, hogy nem azt vettem. Nekem extrám csak a sportdob, a tankbőr és az átalakított ülés lehet. Esetleg a fém fékcső, mert annak értelme is volt a designon túl. Viszont fogaskerekes a hajtás, szóval ha kicsit figyel rá az ember, kb elnyűhetetlen. Ezt csak olyannak lehet eladni, aki keresi ezt a modellt. Viszont az megfizetné az árát is :cool: Remélem, hogy nem túl hamar, de egyszer lehet hogy kiderül.
mintha nemrégen árultad volna pedig a motorodat... rosszul emléxem? :eek:

mondjuk én is szerelmes vagyok a Bagolyba... :sze: És pont azért többek között, mert a sportdobon kívül minden gyári rajta, és pont úgy néz ki, mint vadonat új korában... nincs rákókányolva semmi, nincs rajta sufnituning, elcseszett ízléssel rágányolt kiegészítők, össze-vissza umburdált jó-lesz-az-úgy-is megoldások, nincs semmi meglepetés, olyan, amilyennek lennie kell egy gyönyörű, fekete-ezüst GS 500-asnak :love:

(mondjuk az ilyen átalakítgatásokat meg felextrázásokat sosem értettem igazán, autóban is ha veszek egy Golfot, nem állok neki addig kudelázni rajta, míg Audinak fog kinézni... nem veszek bele másik kormányt, nem szerelek bele plusz elektronikákat, nem cserélem le a fényszóróit, vagy az ajtajait... de ez csak az én konzervatív véleményem, ettől még nem bántom azokat, akik így tesznek - viszont nagyon örülök, hogy akitől a Baglyot vettem 1,5 évesen, ő is hasonló elveket vallott erről és nem gerbált rá dupla lámpát meg világítós kormányvégsúlyt meg hupilila csíkot a kerekére :) )
 
Naigen... az enyémen is talán 3-4 "extra" van összesen: dobozrendszer, szélvédő, GPS tartó+töltő, meg kis indexek, azok is csak azért, mert a gyári helyen a gyáriaktól nem fért el az oldaldoboztartó. A felsődoboztartó aljára felrakni meg lehet, hogy praktikus, viszont baromi ronda:) De ha a riasztó, meg a szivargyújtó-aljzat is számít, akkor túlcsicsáztam, mert azokkal együtt már 6... :)
 
Én még nem találtam meg a szerelmemet, nem tudom, hogy megfogom e valaha. A GS is azért lett, mert megfelelő kezdő motornak és nem mertem egyből a 80 lóerőre ülni, mert itthon pihen évek óta apum CBF 600-asa. Majd jövőre viszont bekerül alám, meglátjuk mit tud. Bár már szinte azt se tudom, hogy néz ki :D Nem volt még olyan motor, amire azt mondtam volna "áztákurrva ez nekem kell!".
Amíg nem lett túramotorom, csak a kis chopperrel nyúztam az aszfaltot, addig egy szalonban megtetszett a VT750S, szigorúan tricolourban.
2011-Honda-VT750S-Tricolour.jpg

De igazat megvallva, már nem venném meg, ha milliárdos lennék.
Meglehet találni a tökéletest? Mindenki megtalálta már, csak én nem? :D Végül is van még néhány évem rá :D
 
Az enyém jövőre lesz 10 éve nálam, és eszem ágában sincs lecserélni :) Nekem ő pont megfelel arra, amire és ahogy egy böszmenagy naked-et használni akarok.

Más kérdés, hogy mellé viszont talán lesz egy kisebb rövidtávfutó, munkába ingázósnak... még az se lehetetlen, hogy MZ lesz belőle :)
 
mintha nemrégen árultad volna pedig a motorodat... rosszul emléxem? :eek:

mondjuk én is szerelmes vagyok a Bagolyba... :sze: És pont azért többek között, mert a sportdobon kívül minden gyári rajta, és pont úgy néz ki, mint vadonat új korában... nincs rákókányolva semmi, nincs rajta sufnituning, elcseszett ízléssel rágányolt kiegészítők, össze-vissza umburdált jó-lesz-az-úgy-is megoldások, nincs semmi meglepetés, olyan, amilyennek lennie kell egy gyönyörű, fekete-ezüst GS 500-asnak :love:

(mondjuk az ilyen átalakítgatásokat meg felextrázásokat sosem értettem igazán, autóban is ha veszek egy Golfot, nem állok neki addig kudelázni rajta, míg Audinak fog kinézni... nem veszek bele másik kormányt, nem szerelek bele plusz elektronikákat, nem cserélem le a fényszóróit, vagy az ajtajait... de ez csak az én konzervatív véleményem, ettől még nem bántom azokat, akik így tesznek - viszont nagyon örülök, hogy akitől a Baglyot vettem 1,5 évesen, ő is hasonló elveket vallott erről és nem gerbált rá dupla lámpát meg világítós kormányvégsúlyt meg hupilila csíkot a kerekére :) )


Neeem. A párom cross csizmáját apróztam múltkor :D

Nálam ez annyira bukta, azt se tudni hány darabban jött a konténerben... Viszont volt pár dolog, amit én alakítottam rajta gyárira, pl. a váltókart. De az indexek nem voltak jó döntés, cserébe nem volt drága se. Most azon agyalok, hogy abból is kéne valamilyen Hondáé, mondjuk egy újabb Horneté (kb. 5 éve vannak ezek a fajta indexek, amik a mostaniakon is...) meg a gyári kerek tükör. Amúgy akkor vannak a kixindexek, a plexi, meg az LSL kormány, markolat és végsúly, van még a gyártatott bukócső és az eloxált fék/kuplungkar is :)
 
Neeem. A párom cross csizmáját apróztam múltkor :D

Nálam ez annyira bukta, azt se tudni hány darabban jött a konténerben... Viszont volt pár dolog, amit én alakítottam rajta gyárira, pl. a váltókart. De az indexek nem voltak jó döntés, cserébe nem volt drága se. Most azon agyalok, hogy abból is kéne valamilyen Hondáé, mondjuk egy újabb Horneté (kb. 5 éve vannak ezek a fajta indexek, amik a mostaniakon is...) meg a gyári kerek tükör. Amúgy akkor vannak a kixindexek, a plexi, meg az LSL kormány, markolat és végsúly, van még a gyártatott bukócső és az eloxált fék/kuplungkar is :)
pedig nekem frankón rémlik a Tied, még 1-1 szövegrészlet is, mintha japán belpiacosnak, nem szembejövő típusnak, ritka darabnak lett volna hirdetve... és mintha a Hősök terén letámasztva is lett volna fotó róla, még gondoltam is, hogy biztos a női motoros napon lett fotózva... akkor az mégsem a Tiéd volt? :eek:
Na mindegy, akkor csak összekombináltam össze nem függő dolgokat, nálam előfordul :D
 
Én még nem találtam meg a szerelmemet, nem tudom, hogy megfogom e valaha. A GS is azért lett, mert megfelelő kezdő motornak és nem mertem egyből a 80 lóerőre ülni, mert itthon pihen évek óta apum CBF 600-asa. Majd jövőre viszont bekerül alám, meglátjuk mit tud. Bár már szinte azt se tudom, hogy néz ki :D Nem volt még olyan motor, amire azt mondtam volna "áztákurrva ez nekem kell!".
Amíg nem lett túramotorom, csak a kis chopperrel nyúztam az aszfaltot, addig egy szalonban megtetszett a VT750S, szigorúan tricolourban.
2011-Honda-VT750S-Tricolour.jpg

De igazat megvallva, már nem venném meg, ha milliárdos lennék.
Meglehet találni a tökéletest? Mindenki megtalálta már, csak én nem? :D Végül is van még néhány évem rá :D

Hát nálam ez a nagy szerelem úgy történt, hogy fogalmam sem volt róla, milyen motort akarok, csak azt tudtam, hogy feketét :D
Marhára szerelmes voltam a Hayabusába természetesen, de arra se pénzem, se 9 életem nem lett volna, szóval szóba se jöhetett :D De azért mégis valami dögös, leborított sportmotort akartam (megjegyzem, motorozni nem tudtam, jogosítványom sem volt). Ezekből viszont az én zsebemhez mérten csak idősebb, valószínűleg széthajtott darabokat kaphattam volna, meg ugye finoman célozgattak is rá ismerősök, hogy nem pont nekem, kezdőnek való lenne az ilyesmi motor... Terelgettek a túramotorok felé, akkor kezdtem átszeretni a GSXF 750-be ( az, hogy Suzuki legyen, közben nyilvánvalóvá vált, mert szinte minden ismerősnek az volt és nagyon dicsérték - meg az ára miatt is), de az is idomos, amiről megintcsak lebeszéltek, meg minek elsőre 750-es.
Nagy sóhajjal lemondtam az idomos motorról és hát innen már nem volt túl nagy választék: Bandit vagy GS. Aztán az exem és a motorkereskedős ismerősünk szépen összerakták nekem, hogy első kezdő motornak GS 500-ast kell vennem, mert naked motor, nem túl kicsi, nem túl nagy, strapabíró, igénytelen öszvér, ráadásul az új árát is éppen akkor akciózták le 1,2 millióra, tekintve, hogy a karburátor-EU norma ütközés miatt épp beszüntették a gyártását - már csak a feketéről kellett lemondanom, mert már csak kék-fehér volt belőle... hát ez a lemondás volt a legnehezebb, mert oké, ne legyen sport, ne legyen idomos, ne legyen 750-es, de akkor már fekete se????? Ex megígérte, hogy átfényezteti nekem, de ezen ne múljon már... megadtam magam.
Szomorúan mentem papírozni, mert hiába új motorom lesz, de semmiben sem olyan, mint amiről álmodtam... a motorkereskedős srác leültetett, hozta a szerződést, papírokat, paksamétát, mindent, de mielőtt elém tette volna, mondta, hogy nem akar összezavarni, de előző nap behoztak egy használt GS 500-ast... 1,5 éves, 5000 km van benne, 8 kilót szeretne érte a gazdája, mert máris kinőtte, nagyobbra vált, ráadásul március van és ő gyorsan túl akar adni rajta, garázsban tartotta, szervizelte, szalon állapotú motorka - ÉS FEKETE!!! Közben odasétált a sorban álló motorokhoz és kezdte kitolni a Baglyot, és nekem akkor, abban a pillanatban megdobbant a szívem, és tudtam, hogy ő az enyém!!! 2 nap múlva elhoztuk :)
De a szerelem valójában nem itt kezdődött még, mert eleinte kissé tartózkodó volt a viszonyunk, én inkább csodáltam őt, ő meg megadóan tűrte a bénázásaimat... HATALMAS motornak tűnt nekem, nehéz volt, eleve az egész motorozás sokkal nehezebb volt, mint számítottam rá, sokszor elkeseredtem, hogy nem is fog ez nekem menni, sokszor úgy éreztem, hogy még motor is ellenem van, aztán ahogy megtanultam kezelni őt, kezdtem belejönni a motorozásba, úgy kezdtem egyre nagyobb szerelembe is esni vele... és mostmár imádom, és remélem, hogy ő is engem, gyönyörűen szépségesnek látom, már nem a közlekedési eszközt látom benne, hanem valami egészen mást, többet-szebbet-jobbat, mintha élőlény lenne vagy mi, és nem adnám oda semmi pénzért senkinek :) És tudom, hogy a legjobb döntés volt ŐT megvenni, már nem is akarnék se nagyobbat, se erősebbet, se idomosat, se semmilyet, Ő az én motorom és kész :sze: És megcsodálom gyönyörködve az 1800-as Intrudereket például, mert a sportmotor rajongásom múltával inkább a cruiserek felé kezdett tendálni az ízlésem, de azok nem nekem való motorok... legalábbis MÉG nem :)
Szóval ilyen ez a szerelem, nálam menet közben jött meg :D
 
pedig nekem frankón rémlik a Tied, még 1-1 szövegrészlet is, mintha japán belpiacosnak, nem szembejövő típusnak, ritka darabnak lett volna hirdetve... és mintha a Hősök terén letámasztva is lett volna fotó róla, még gondoltam is, hogy biztos a női motoros napon lett fotózva... akkor az mégsem a Tiéd volt? :eek:
Na mindegy, akkor csak összekombináltam össze nem függő dolgokat, nálam előfordul :D
Meg láttunk még olyat is, hogy hasonló motor képével hirdettek másik motort...


Most kicsit befostam, hogy valaki árulta a motoromat...
 
Most kicsit befostam, hogy valaki árulta a motoromat...
a fészbúkon volt osztogatva, és még az is rémlik, hogy Te voltál forrásként megjelölve... de már nem emléxem, ki osztotta meg? Talán ZéPé vagy Mologyec? Tényleg nem árultad???? Hát akkor én nem tudom, mire emléxem... de esküdni mernék rá pedig... most aztán teljesen összezavarodtam :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére