Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Fecsegő

A pasik pasik maradnak attól még. Ha kérsz, élvezik, hogy segíthetnek, kortól függetlenül. Legalábbis remélem így van, és pár év múlva nem kell még a szekrényeket is egyedül tologálnom otthon! :) Én nem vagyok se túl csini, szőke meg már kb. 1 hónapja nem, de különösebb hátrányát még nem érzem. Bár mondta a barátnőm, amikor befestettem a hajam, hogy készüljek fel, hogy barnán észre sem fognak venni a pasik, és hát valamennyire beigazolódott, amikor rögtön másnap felpasszíroztak a 7-es buszon a vezetőfülkére, de azóta feldolgoztam a traumát. :D
No-no, én már nem vagyok csini szőke! ;):D
 
ÁÁ, kettőnkkel szóba sem jöhet Kicsiga (kicsi Csiga). A férjem 180 és 160 vagyok. És a 20 különbség kilóban is megvan. Tehát én nem viszem, ő meg nem megy a kicsivel, mert orrba rúgja magát a térdével.:D Ha ketten megyünk, én vagyok a benzintyúk az ő motorján.
A szervíz ciklusa a kicsinek is 6000, de mi ketten a gyerekkel két év alatt tettünk bele ennyit. Leginkább tejért meg zöldségért szaladgálok vele a szomszéd faluba.:) A gyerek meg csak mutogatta a csajoknak, mert ugye úgy néz ki, mintha motor lenne. Az igazán húzós helyekre a drz-t vitte, akkor még svarcba, mert a jogsit csak tavaly ősszel szerezhette meg az utolsó lélegzetvétellel.
Szóval szervízben nincs különbség, fogyasztást még (ne vessetek meg érte!) sosem mértem. Úgy vagyok vele, mint a tej, meg a kenyér árával: fogalmam sincs, mennyi, mert minden boltban mindegyik más. Ha van pénzem megveszem, ami ott, akkor kívánatos, ha nincs, akkor nem. Ha van lóvé tankolok, ha nincs, akkor bicóval megyek, vagy gyalog.:) Csak gondolom, hogy hogy 500 ccm mégis többet eszik, mint 125.

Szerintem a fő kérdés, hogy mire használod.

Ha én most állnék szemben ugyanezzel a kérdéssel, nagy valószínűséggel a GS500 maradna. Hogy miért? Főként a málhás és a hosszú kétemberes utak miatt. Tudom, hogy utassal a 250-es gyorsulását is agyon lehet vágni, mit tehet két ember egy szegény 125-össel? Ezért is főleg Teresa nálunk a kétemberes málhásmotor, a 650-es blokknak nem olyan vészes a plusz teher. (Meg azért is, mert ő az enyém, vele összeszoktam. Ciliegiával sokkal bizonytalanabb vagyok.)

Ez alól egy kivétel lehet, praktikus okokból: mennyi a kis CBF szervizciklusa? Elég sokat járok motorral, és a GS500 6000km-ével úgy érezném, hogy mást se csinálok, csak olajat cserélek meg szervizbe rohangászok... pedig az az évi 16-22 ezer azért nem is annyira sok. Mi lenne, ha rám szakadna a nagy gazdagság, és tényleg elkezdenék komolyan túrázni? Tehát ha a kisebbet véletlenül ritkábban kell piszkálni (amit mondjuk nem hiszek), az egy jó pont neki. Viszont a hegyen előzést valószínűleg el kéne vele felejteni. Most felrémlik előttem a faszállító (rossz az, aki rosszra gondol :D) teherautó a Tátrában. Azt még én is megelőztem, pedig igazán ráérős vagyok.

Tehát mik a szempontjaid?

(Meg egyébként mennyit esznek ezek alattad?)
 
Haverom szintén nem egy vad motoros, és 4 L körül fogyaszt a GS-e. Egyáltalán nem vészes. És ha többet is fogyaszt, mint a kicsi, de nem 2 motort kell fenntartani, így máris visszajön a különbség. :)

Csak gondolom, hogy hogy 500 ccm mégis többet eszik, mint 125.
 
És ha többet is fogyaszt, mint a kicsi, de nem 2 motort kell fenntartani, így máris visszajön a különbség. :)

Ezzel vitába szállnék: ha csak a kilométertől nem függő költségeket nézzük, tehát az adó-biztosítás-műszaki szentháromságot (mert szervizelni aligha több adott távra a kicsit, mint a nagyobbat - itt most abból indultam ki, hogy ugyanannyi kilométer oszlik el kétfele vagy megy bele egy motorba), akkor nem egy nagy összeg ez a fenntartás. Igazából itt a műszaki számít, az adó-biztosítás egy 125-ösre gyakorlatilag elhanyagolható.
 
Lehet, nem tudom, hogy mennyivel fogyaszt kevesebbet. De évi 3000 km motorozásnál talán nem számottevő a különbség. Mindenesetre és biztonságosabbnak tartom azt a motort, amiben van tartalék, és amivel túrákon tudom tartani a tempót. Költségek tekintetében mindenképp a CBF a jobb, kérdés, hogy Brigónak mi a szempont, a sokrétű használhatóság, vagy a spórolás. :)

Ezzel vitába szállnék: ha csak a kilométertől nem függő költségeket nézzük, tehát az adó-biztosítás-műszaki szentháromságot (mert szervizelni aligha több adott távra a kicsit, mint a nagyobbat - itt most abból indultam ki, hogy ugyanannyi kilométer oszlik el kétfele vagy megy bele egy motorba), akkor nem egy nagy összeg ez a fenntartás. Igazából itt a műszaki számít, az adó-biztosítás egy 125-ösre gyakorlatilag elhanyagolható.
 
Lehet, nem tudom, hogy mennyivel fogyaszt kevesebbet. De évi 3000 km motorozásnál talán nem számottevő a különbség. Mindenesetre és biztonságosabbnak tartom azt a motort, amiben van tartalék, és amivel túrákon tudom tartani a tempót. Költségek tekintetében mindenképp a CBF a jobb, kérdés, hogy Brigónak mi a szempont, a sokrétű használhatóság, vagy a spórolás. :)

Pontosan. Viszont jó, ha a kérdés minden oldalával tisztában van. Mert könnyen kijöhet, hogy végül kevesebbet nyernek a dolgon, mint amennyiért a kicsit el tudják sózni. Persze lehet, hogy pont az hiányzik. De lehet, hogy ráébred, hogy ha már megvette, nem is luxus az a második motor :)
 
Hát, ahogy néztem, 3000 Ft alatt van a teljesítményadó a CBF-re és 11.000 körül a GS-re/év. Plusz azt írják, hogy a CBF 2 l-t fogyaszt, így fele a GS-ének, ami évi 3000 km-nél 430 Ft-os benzinnel számolva 25.800 Ft-os különbség/év. Mondjuk engem ez sem győz meg arról, hogy jobb a töpszli motor.:) Bár néha jól jött volna, ha 2 L-t eszik a motorom, és több helyre el tudok menni, de valamit valamiért.:)

Pontosan. Viszont jó, ha a kérdés minden oldalával tisztában van. Mert könnyen kijöhet, hogy végül kevesebbet nyernek a dolgon, mint amennyiért a kicsit el tudják sózni. Persze lehet, hogy pont az hiányzik. De lehet, hogy ráébred, hogy ha már megvette, nem is luxus az a második motor :)
 
Ahol 90-nél több erő és nyomaték kellene ( előzéshez, dombok - hegyről ne is beszéljünk! - leküzdéséhez stb.) ott bizony... hmmm. És az a virsli gumi! Ahányszor ránézek, mindig aggódással töltenek el!
Szerintetek melyik motort tartsam meg?
Én ebből nem sok jót olvasok ki, úgyhogy a kérdésben a válasz.... :)
És, ha valakit a motorja aggodalommal tölt el, arra nem szabad felülni.
 
Én ebből nem sok jót olvasok ki, úgyhogy a kérdésben a válasz.... :)
És, ha valakit a motorja aggodalommal tölt el, arra nem szabad felülni.

Óh, én ebben nem vagyok mérvadó! Én állandóan parázok.:D De magam is a GS felé hajlok. Bár mindkettőt szeretem valamiért. Mint a gyerekeimet.:)
 
Tegnap este megvolt az idei első motorozás! :D
Már délután ment a szenvedés, majd este a budakalászi Auchanból hazafelé tartva összefutottunk 2 motorossal! Na nekünk sem kellett több, gó haza, állatokat megetet, beöltöz és 21:00-körül nekivágtunk az idei első gurulásunknak ToZsova :D 23:30 - felé értünk haza, esőt is kaptunk, de Qrva jó volt :D
Pöppet feltöltődtem :D
 
Tegnap este megvolt az idei első motorozás! :D
Már délután ment a szenvedés, majd este a budakalászi Auchanból hazafelé tartva összefutottunk 2 motorossal! Na nekünk sem kellett több, gó haza, állatokat megetet, beöltöz és 91:00-körül nekivágtunk az idei első gurulásunknak ToZsova :D 23:30 - felé értünk haza, esőt is kaptunk, de Qrva jó volt :D
Pöppet feltöltődtem :D

Este 91 órakor? Neked hány órából áll egy nap? Adhatnál belőle néhányat:)
Ha minden jól megy, mi szombaton hozzuk haza a vasakat. Imádkozzatok a jó időért:)
 
21:00 :D
Szombatra meg van rendelve a jó idő, de a köpönyegen valami barom azt írta ki, hogy viharos erejű szél lesz...
 
Ezen a héten már rendszeresen tervezem a motoros munkába járást, tegnap el is kezdtem a dolgot. Az egészben igazából ami zavar, az a ponyva-lánc kötözgetése-ráncibálása a töksötétben (6-tól 6-ig dolgozom, a hét elején nappal), zseblámpával (telefon), vastag kesztyűben, ezzel mindig elp*cs*lök egy pár percet. De jó lesz legalább egy kis fényben motorozni... hétvégén, éjszakásban el is kezdem :)

Ma reggel volt egy kis eső, de oda se neki.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére