Nnaaaa, hogy má egy moziba se lehet eeeemenni, hogy itt ne rúgnátok össze a csirkeólat. Vazze!
Tehát! Az a tényállat, hogy Picarnak meg Barának, meg mindenkinek igaza van, de csak módjával. Sokan vagyunk, sokféleképpen látunk, és ráadásul hálistennek! Mert több szem többet lát.
Tehát az tudjuk, hogy Nana szabin van, motorosmentősék konferenciáznak hétvégéig, és minden leginkább érintett a jövő héttől lesz elérhető. Úgyhogy addig bőven felesleges egymás torkát elharapni. Főként azért, mert már látom, hogy az értelmesebb és szolidabbja már kezd világnak szaladni a napi szintű kakaspunciskodástól. Tehát csitu van.
Picar, a médiakontakt listájukat a motorosmentősök átadják valamikor a hétvége után, de szerintem igazad van, hogy nem ártana összefésülni kiket keressünk meg. A felsorolásod első osztályú, szerintem még senki nem indult el ezekbe az irányokba. Sunny fog nagy lendületet venni ez ügyben is, kérlek egyeztessetek.
Ki kéne találni, hogy ki lesz az a bátor aki elkezdi ezt a médiás vonalat feldolgozni és nekifutni a témának. Felőlem az is lehet, hogy valaki bevállalja, vagy mindenki csinálja azt ami az eszébe jut, ahová kapcsolata van (igen, mert a személyes kontaktok mindig jobban csúsznak még a médiában is). De előtte megkérdi a többit, hogy valaki csinálja-e már, esetleg kinek van kedve ahhoz a témához.
Ki az aki szívesen szervezgetné a médiakapcsolatokat? Szerintem Nana lenne erre a szerencsés.
Peyton, mivel a jótékonysági naptárat én találtam ki, Nana meg áment mondott hogy beszéljek lehetséges szponzorokkal a lehetőségekről, ezért én biza a héten már megyek tárgyalni. Nem fogok velük írásos szerződést kötni ez értelemszerű, de felmérem a lehetőségeket. Ezt szerintem mindenki megteheti, akinek van lehetősége, nem lenne hátrány, ha a héten már előrébb lépnénk legalább az ügyben, hogy tudjuk mivel lehet gazdálkodni. Nanának is könnyebb lenne, ha nem az ő nyakába akasztanánk az egészet, hogy "neszevazzegmikitaláltuk,fussál gecóéscsinájad". Múlt évben én végig csináltam, majdnem egyedül, idén nagyobb falat lesz, ne szopassuk egymást, inkább osszuk meg a feladatokat.
Időben baromi szorosan állunk, ezért nagyon alaposan kell tervezni:
- októberben le kéne zongorázni az összes szponzor kérdést,
- október végére összefésülni a médiakapcsolatokat,
- október közepén találkozó a naptárlányoknak a stylisttal, fodrásszal, kellékessel, fotóssal, és átgondoltan mindenkit összerakni,
- kellékeket, (fürdő) ruhákat beszerezni, a fotózáshoz
- október végén megejteni fotózást, szükség esetén beengedni stábokat forgatni,
- november közepére ki kell nyomtatva legyen az összes naptár
- novemberben űbermédiavircsaft hogy készenvan, hűdejó, nagyonkelltámogatni, ittlehetmegvennimegott
- ezzel egy időben ki kell tenni a boltokba, websopba, motorosmentősökhöz, klubházakba (szigorúan átvételi elismervénnyel, elszámolással, mert múlt évben is lenyúltak x naptárat)
- szponzoroknak tiszteletpéldányok átadása, kulturált köszönőlevél kíséretében,
- ha idén még van valami motoros rendezvény, oda kivonulni naptárlányokkal, ródsózás,
- ezt egészen március végéig forszírozhatjuk
- valamikor egy szezonnyitó guruláson az összegyűjtött pénzt ismételt csillogó-villogó médiahörgés közepette átadni.
Na, erre van egy hónapunk kidolgozni. Tehát nem fér bele a hiszti. Senkié. És legalább 3-4 ember kell akinek van ráérős ideje VALÓBAN foglalkozni a témával. Az kevés ha valaki elküld egy e-mailt és várja, hogy majd válaszol valaki. Itt ki kell nyomozni a döntéshozó nevét, elérhetőségét, és szívósan a nyakába kell ugrani. (Peyton megvan a kép?
)
Nálam jelenleg van egy excell tábla, melyben az alábbi munkalapok vannak:
- az összes modell elérhetősége (kivéve három, majd kiírom ha aktuális lesz)
- a fotoszinopszis (ki mit fog pózolni)
- akik szponzortémának szaladtak és merre (úgy tűnik kb 5-en már jó nyomon járunk)
- a költségvetés (röviden és tömören kéne 5 millió forint ekg-s defibrigépre, ezt kell visszaosztani a naptár árával)
- a lehetőségek listája amit adni tudunk a szponzoroknak.
Stratégiai okokból ne jelenjen meg minden itt a fórumon. (Lásd a marakodástól lelépnek, és tényleg felesleges mindenkinek mindenbe beleugatnia, de szeretettel várjuk az értelmes ötleteket, óvatosságra intő felhívásokat)
Egy jó szervezéssel pikpakk megcsináljuk, de ahhoz az kell, hogy mondjuk megmondom én meg a Nana, hogy mi legyen, és nálunk futnak össze a szálak, mert koordinálni kényszerülünk a dolgot. Ez most nem demokratikussági kérdés, mert láthatóan az nem megy és nem aprópénzt akarunk gyűjteni. Ráadásul a csamnak is jó reklám a megmozdulás, ezt azért bevallhatjuk.
És mivel évek óta itt herézünk a Nana webtárhelyén meg marjuk egymást, ideje lenne valami egységes csatasorba állni, oszt végre valami normális dologért harcolni együtt. Ha megvan, felőlem marhatjátok egymást tovább.
Vagy felőlem működhet csapatépítő tréningként is. Ennek jobban örülnék.
Köszönöm a figyelmet.
Aki szponzorvadászatba kezdett szép csöndesen, azt megkérném jelentkezzen nálam, mert kéne ez ügyben egy összeröffenést tartani. Aki nem tudna/akar eljönni, elég ha dob egy üzit hol tart az ügye. Birge, felőlem írjhatsz egy újabb levelet, de kérlek dobd át mielőtt elindul önálló életet élni az is. Tehát bármit lehet, csak előtte egyeztessünk, hogy ne legyen fejetlenség. Dobáljátok az adatokat és infókat hozzám, mert átlátom és gyűjtöm az infókat (az említett excel táblában).